Eli tarvitsemme lisää reaktionappeja.
Peukku ylös, peukku alas ja peukku perseeseen.
Eli tarvitsemme lisää reaktionappeja.
Kuulostaa vähän @Moderaattorit selitykseltä sille, että kaikki seksiä sivuavat ketjut suljetaan sitä mukaa, kun niitä nousee pinnalle. Koska joukossa saattaa olla joku alaikäinen (jotka eivät tietenkään ole seksistä koskaan kuulleetkaan), niin ketjut lyödään lukkoon. Viinan imemistä ja housuihin paskomista sen sijaan saa glorifioida, koska alaikäisten silmät on suojattu tällaisilta asioilta jo syntymässään. He eivät tule kuulemaankaan alkoholista tai nuuskasta ennen täysi-ikäisyyttään.Eli kun 18 000 käyttäjän joukossa on muutama ongelmainen, ja 17 9xx joille asia ei tuota minkäänlaista ongelmaa, on systeemi muutettava niiden muutaman mukaan?
Eki on tainnut siirtyä ajasta ikuisuuteen jo joitain vuosia sitten. Ehkä roolin voisi ottaa Jatkoaika ry:n hallitus hoitaakseen. ”Ette nyt saatana mitään seksiä mene harrastamaan ja pippeleitänne mittailemaan. Paitsi jos jälkimmäinen tapahtuu raumalaisten ja porilaisten välillä virtuaalisesti, se on suorastaan suotavaa. Haukkukaa mieluummin muita ihmisiä ja kannustakaa ripuloimaan kännissä housuun, se on täysin normaalia toimintaa iästä riippumatta.”
Muistin siis väärin. Pahoitteluni, ei ollut tarkoitus levittää väärää tietoa.Löysin Ekistä kertovan haastattelun, joka on peräisin viime vuodelta. Toivottavasti mies on yhä hengissä, ikää olisi sentään edelleen alle 80.
1.3.2019 Lääkäri Erkki-Pekka "Dear Eki" Helle muistelee uraansa | Pihlajalinna
Pihlajalinna auttaa ihmisiä elämään parempaa elämää. Tarjoamme laadukkaita terveyspalveluja ympäri Suomea.www.pihlajalinna.fi
Muistin siis väärin. Pahoitteluni, ei ollut tarkoitus levittää väärää tietoa.
Mistähän tuollainen mielikuva onkin tullut...
Sen sijaan esille nousevat mielestämme mauttomat tai asiattomat ketjut laitetaan jatkossakin säppiin.
Ei mikään ihme kun ry:n puheenjohtaja ihan omien sanojensa mukaan harras myssypää. Panohommista ei ole pahemmin puhunut. Foorumin keskustelun taso ei sitten huoleta pätkääkään kun provoaa täällä minkä ehtii ja kehuskelee sillä vielä toisella kiekkoaiheisella foorumilla. Surullista.Ilmeisesti Jatkoaika ry:ä ja sen kumppaneita laittoman huumeen käytön promoaminen Jatkoajan keskustelupalstalla ei haittaa, mutta täysin laillisiin sukupuoliasioihin liittyvä keskustelu on järkyttävyydessään liikaa.
Ne muutamat ongelmaiset tuottavat omien laskujeni mukaan n. 75 % vapaan puolen teksteistä.Eli kun 18 000 käyttäjän joukossa on muutama ongelmainen, ja 17 9xx joille asia ei tuota minkäänlaista ongelmaa, on systeemi muutettava niiden muutaman mukaan?
Jos niitä muutamaa ei muilla keinoilla saa suojeltua itseltään, niin sitten tätäkin kannattaa harkita. Tai jos ne muutamat haittaavat 17 9xx:n käyttökokemusta tykkäyksien keräämisen toivossa, niin... sanon saman kuin edellisessä virkkeessäni.Eli kun 18 000 käyttäjän joukossa on muutama ongelmainen, ja 17 9xx joille asia ei tuota minkäänlaista ongelmaa, on systeemi muutettava niiden muutaman mukaan?
Tämä se vähän ongelma kun jatkuvalla tykityksellä muutamakin saa aika paljon aikaan.Jos niitä muutamaa ei muilla keinoilla saa suojeltua itseltään, niin sitten tätäkin kannattaa harkita. Tai jos ne muutamat haittaavat 17 9xx:n käyttökokemusta
Tämähän se on palstan ongelma, tai haaste nykyään. Ei tissi-, tai pyllyketjut, ei nuuskaketjut, tai hasaketjut. Tästä koko mestasta tuli sangen outo, kun alkoi tarve miitteihin, niiden raportoimiseen, selfieisiin, oikeisiin nimiin, riitelemiseen palstan ulkopuolella ja niiden tappeluiden tuomiseen tänne ruodittavaksi. Olen itse tätä mieltä, joku ehkä jotain toista.Asioita mitä jatkossa toivosin palstalta olisi linjaus siihen onko järkevää, että palstalla tuodaan jatkuvasti enemmän omaa henkilöllisyyttä esiin? Näiden käyttäjien ympärillä taitaa aika paljon olla tätä negatiivista kirjoittelua. Mikä on linja päiväkirjamaiseen oman elämän selostamiseen. Minkä asioiden osalta keskustelua halutaan rajoittaa ja millä perusteilla?
Olen kanssasi täsmälleen samaa mieltä. Muotoilen saman vielä siten, että ongelma ei mielestäni ole vääränlaisiin teemoihin liittyvissä keskustelunavauksissa, vaan palstalle pesiytyneessä alakulttuurissa. Tälle alakulttuurille on ominaista monenkirjava tyly käytös kanssapalstalaisia kohtaan, sekä ketjujen täyttäminen tyhjänpäiväisellä sisällöllä, josta kerroit muutamia esimerkkejä. Jossakin määrin touhu on ollut vaihteeksi rauhoittumaan päin, liekö sitten tyynempää uuden myrskyn edellä.Tämähän se on palstan ongelma, tai haaste nykyään. Ei tissi-, tai pyllyketjut, ei nuuskaketjut, tai hasaketjut. Tästä koko mestasta tuli sangen outo, kun alkoi tarve miitteihin, niiden raportoimiseen, selfieisiin, oikeisiin nimiin, riitelemiseen palstan ulkopuolella ja niiden tappeluiden tuomiseen tänne ruodittavaksi. Olen itse tätä mieltä, joku ehkä jotain toista.
Hyvin sanottu. Näin uutena kirjoittajana myös halusin palstalle juuri siksi, että täällä voi olla ikään kuin oma nettipersoona. Miksi pitäisi kirjoittaa niin, miten puhuisi mummolleen? Kun puhut mummollesi, puhut omana itsenäsi, yksityishenkilönä. Et anonyymillä nimimerkillä. @redpecka jo sanoi eilen hyvin, sehän sen nimimerkin tarkoitus juuri on, että voit kirjoittaa ja ottaa kantaa aiheisiin, joihin et välttämättä omalla naamallasi/henkilöllisyydelläsi kehtaisi ottaa kantaa. Eikö tällä logiikalla voitaisi suoraan siirtyä käyttämään omaa etu- ja sukunimeä? Tosin sittenhän tämä olisi uusi Facebook.Näen ongelmallisena että tuo virallinen kanta tuotiin jälkikäteen esiin, että tällainen puhe ei enää ole sallittua eikä siitä ole kai tehty selkeää linjavetoa mistä saa puhua ja mistä ei? Jatkossa jos näitä linjauksia tehdään toivoisin käyttäjänä, että tuotaisiin sitä avoimemmin esiin jo ennakkoon ja avattaisiin tarkemmin mitä sillä haetaan. Isoäidin korville sopivat keskustelut on sama käydä jatkossa oman isoäidin kanssa, kun mummo siitä enemmän ilahtuu kuin keskiverto jatkoajan käyttäjä.
Minulla on onneksi käyttäjänä oikeus tukea tai olla tukematta nykyistä linjaa ja enemmän ne ajatukset on viime päivinä kääntyneet siihen suuntaan, että jatkoaikaan kirjoittaminen tulee vähenemään.
Asioita mitä jatkossa toivosin palstalta olisi linjaus siihen onko järkevää, että palstalla tuodaan jatkuvasti enemmän omaa henkilöllisyyttä esiin? Näiden käyttäjien ympärillä taitaa aika paljon olla tätä negatiivista kirjoittelua. Mikä on linja päiväkirjamaiseen oman elämän selostamiseen. Minkä asioiden osalta keskustelua halutaan rajoittaa ja millä perusteilla?
Ensi lukemalla olin täysin samaa mieltä ja nyt 95% ja kommentoin tuota viiden prosentin osuutta. Noi tapaamiset, selffiet, yms. eivät toki yksinään olisi saaneet tästä mestasta sangen outoa. Kyllä siihen vaadittiin myös vastapuolelta aggressiivista reagointia ja siitä se lumipallo lähti pyörimään.Tämähän se on palstan ongelma, tai haaste nykyään. Ei tissi-, tai pyllyketjut, ei nuuskaketjut, tai hasaketjut. Tästä koko mestasta tuli sangen outo, kun alkoi tarve miitteihin, niiden raportoimiseen, selfieisiin, oikeisiin nimiin, riitelemiseen palstan ulkopuolella ja niiden tappeluiden tuomiseen tänne ruodittavaksi. Olen itse tätä mieltä, joku ehkä jotain toista.
Noiden lisäksi vielä yksi suurimmista ja hienoimmista, eli Jatkoaika Winter Classic. Ja joskus olin sellaisessa Tampereen miitissä, johon tuli porukkaa pääkaupunkiseudultakin.Oli ennenkin jatkoaikalaisten miittejä.
Sama juttu täällä aamulla. Kun avasin koneen olin uloskirjautuneena (vaikka on "muista minut" päällä) ja tuli sama ilmoitus.@Ylläpito Onko käyttäjien salasanoja vuotanut? Kun kirjauduin, niin tuli ilmoitus vuodosta ja pyydettiin vaihtamaan salasana. Vai onko joku salasanojen kalasteluyritys kyseessä?
@Ylläpito Onko käyttäjien salasanoja vuotanut? Kun kirjauduin, niin tuli ilmoitus vuodosta ja pyydettiin vaihtamaan salasana. Vai onko joku salasanojen kalasteluyritys kyseessä?
Sama juttu täällä aamulla. Kun avasin koneen olin uloskirjautuneena (vaikka on "muista minut" päällä) ja tuli sama ilmoitus.
Kyllä, kyseessä on Chromen desktop. Samaa salasanaa en ole käyttänyt missään muualla...Oliko kyseessä Chromen ilmoitus? Desktopilla on ollut jo pitkään ominaisuus Chromessa, joka ilmoittelee jos tallennettu salasana on esim. vaarantunut jossain muualla isossa vuodossa. Tämä ominaisuus on nyt tullut muistaakseni myös mobiili-chromeen.
Kyllä, kyseessä on Chromen desktop. Samaa salasanaa en ole käyttänyt missään muualla...
Oliko kyseessä Chromen ilmoitus? Desktopilla on ollut jo pitkään ominaisuus Chromessa, joka ilmoittelee jos tallennettu salasana on esim. vaarantunut jossain muualla isossa vuodossa. Tämä ominaisuus on nyt tullut muistaakseni myös mobiili-chromeen.
Voisko nyt @Moderaattorit tai @Ylläpito poistaa tunnukseni?