Miksei NHL ja KHL joukkueilla ole omaa osiota, kuten liiga ja mestisjoukkueilla?
Nimimerkkien anonymiteettia valvotaan tarkasti ja sen rikkomisesta rangaistaan ankarasti. Tämä koskee niin nimimerkin ja henkilön yhdistämistä, kuin myös nimimerkin ja tekijä- tai moderaattoristatuksen yhdistämistä ja kaikenlaista spekulointia asian tiimoilta.
Mikset kysy yv:llä toiselta nimimerkiltä suoraan hänen yhteystietoja?Onko kuitenkin mahdollista saada moderaattorien kautta yhteystietoja (vaikka yv:llä) toiseen nimimerkkiin, tämä koskee toisen nimimerkin kanssa yhteisesti sovittua asiaa?
Mikset kysy yv:llä toiselta nimimerkiltä suoraan hänen yhteystietoja?
Luulen vähän, ettei moderaattorit saa antaa toisten nimimerkkien yhteystietoja toisille nimimerkeille. Toivottavasti saat jotenkin ko. nimimerkkiin yhteyden tarvittaessa.Hän lähti pois tältä palstalta, viimeksi nähty 3. 7.
Ehdin kyllä antaa omat yhteystiedot. Olis vaan kätevintä, jos modet voisi auttaa.
Luulen vähän, ettei moderaattorit saa antaa toisten nimimerkkien yhteystietoja toisille nimimerkeille. Toivottavasti saat jotenkin ko. nimimerkkiin yhteyden tarvittaessa.
Onko kuitenkin mahdollista saada moderaattorien kautta yhteystietoja (vaikka yv:llä) toiseen nimimerkkiin, tämä koskee toisen nimimerkin kanssa yhteisesti sovittua asiaa?
Ei ole. Henkilö- tai tunnistetietoja ei luovuteta missään tapauksessa.
Paitsi: Jatkoajalla on kuitenkin harkintansa mukaan oikeus luovuttaa kirjoittajan nimi- ja yhteystiedot poliisi- tai muulle viranomaiselle. Tiedot voidaan luovuttaa, jos on syytä epäillä, että itse kirjoituksella on syyllistytty rikolliseen tekoon tai että on tapahtunut rikos, jonka selvittämistä voidaan edistää kirjoittajan nimi- ja yhteystiedot luovuttamalla ja viranomainen esittää tätä koskevan perustellun pyynnön.
Moderaattorit
Löytyykö palstalta toimintoa ''hae omat / toisen käyttäjän kaikki viestit tästä ketjusta'', en ole itse löytänyt, olenko sokea vai puuttuuko tämä toiminto? Olisi hyvä lisä selata omia viestejä vanhoissa ketjuissa.
Tuossa yllä jo annettiinkin yksi vaihtoehto, mutta toinen on klikata tuota ketjun perässä olevaa vastausten lukumäärää. Sieltä sitten tietokoneella ctrl + f ja hakuun oma/haluttu nimimerkki, ja vastausten lukumäärää painamalla palsta hakee käyttäjän jokaisen kyseiseen ketjuun kirjoitetun viestin automaattisesti.Löytyykö palstalta toimintoa ''hae omat / toisen käyttäjän kaikki viestit tästä ketjusta'', en ole itse löytänyt, olenko sokea vai puuttuuko tämä toiminto? Olisi hyvä lisä selata omia viestejä vanhoissa ketjuissa.
Samaa kysyn minäkin. Olympialaiset alkavat kahden päivän kuluttua ja kisoista varmaan keskustellaan useamman ketjun voimin.Perustetaanko Rio de Janeiron olympiakisoille omaa osiota? Saako sinne sitten mahdollisesti avata Rio de Janeiron olympialaisia koskevia äänestyksiä?