Eli loppuuko resurssipula sopivasti MM-kisojen jälkeen toukokuun lopussa?
Pitäisikö moderaattoritiimin hakea vahvistuksia vai odottaako moderaattoritiimi hakemuksia sinne? Miten päin toimitte?
Luulen, että henkilö, joka seuraa sinua saa sinun viesteistä ja sinun avatuista ketjuista ilmoitukset omille sivuilleen.Mitä toi seuraaminen tarkoittaa? Eräs henkilö alkoi seuraamaan minua, pitääkö tässä huolestua?
Onhan se hälyttävää jos jotain kiinnostaa jonkun toisen tekemiset. Siitä sietääkin hätääntyä.Luulen, että henkilö, joka seuraa sinua saa sinun viesteistä ja sinun avatuista ketjuista ilmoitukset omille sivuilleen.
Ilmoitukset on facebookkimainen termi. Oikea on hälytykset.
Juu... ei kiitos. Se tästä enää puuttuisikin, että joka ketju alkaisi olemaan täynnä satojen megojen giffejä, youtube upotuksia yms. roskaa, kun sen linkin laittaminen on niin vaikeata.Voisiko @Moderaattorit mahdollisesti lisätä palstalle ominaisuuden lisätä kuvia, twiittejä ja videoita suoraan keskusteluun kuten HFBoardsilla? Olisi kiva jos esim. upotettuja youtube-videoita voisi katsella suoraan palstalta sekä twiitit kokoonpanomuutoksista saisi kätevästi joukkueiden ketjuihin niinkuin ne twitterissäkin näkyvät jne..
Olisi uudistus paikallaan, muutenhan tämä Jatkiksen ulkoasu ja toimivuus voittaa HFBoardsin 6-0, mutta nuo upotusominaisuudet voisi kyllä lisätä tännekin ehdottomasti.
Voisiko @Moderaattorit mahdollisesti lisätä palstalle ominaisuuden lisätä kuvia, twiittejä ja videoita suoraan keskusteluun kuten HFBoardsilla? Olisi kiva jos esim. upotettuja youtube-videoita voisi katsella suoraan palstalta sekä twiitit kokoonpanomuutoksista saisi kätevästi joukkueiden ketjuihin niinkuin ne twitterissäkin näkyvät jne..
Olisi uudistus paikallaan, muutenhan tämä Jatkiksen ulkoasu ja toimivuus voittaa HFBoardsin 6-0, mutta nuo upotusominaisuudet voisi kyllä lisätä tännekin ehdottomasti.
Jos teillä on resurssipulaa, niin voin ryhtyä moderaattoriksi. Laittakaa YV:tä, niin sovitaan asioista!
Eikös ketjun avaaja pysty tämän muutoksen tekemään itse halutessaan?Voisiko moderaattorit korjata MM-kisojen otteluseurantaketjun otsikon aiemmista kisoista tuttuun muotoonsa. Pe 6.5.2016 Otteluseuranta (1. kisapäivä).
Jos tuo onnistuu, niin uskoni pelikieltojen tasapuolisuuteen järkkyy vahvasti. On olemassa nimimerkkejä, jotka todellakaan eivät ole soveliaita moderaattoreiksi, ja ei millään pahalla, mutta Kanerva on yksi heistä.
Eikös ketjun avaaja pysty tämän muutoksen tekemään itse halutessaan?
Olen varma, että joku on jo asiasta huomauttanut, mutta kysyn silti: Miksi Mestis-osiossa Kiekko-Vantaa on aakkosjärjestyksessä ennen KeuPaa?