Käyttäjien väliset vedonlyönnit – vedonlyöjien luotettavuus

  • 112 794
  • 656

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
@Up089 hoiti maksunsa mallikkaasti. Plussa lähtee täältä!
 

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eihän tästä nyt tuu vittuakaan, @Entrosantier ei vissiin maksa häviämäänsä vetoa ja kun @HockeyForLife ei ikinä maksanut 14-15 -kaudella häviämäänsä vetoa, niin mukavasti maksamattomuusposentti on täydet 100!
Riittää mulle nää vedot, pitäkää tunkkinne.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
@Bärilund maksoi liigaa koskevan kausivedon, jossa koottiin ketjut ja kisailtiin maalimääristä. Rehti tyyppi, plussaa!
 

lauriroope

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL ja KHL
Käyttäjän @jamoooh kanssa sovittu maksuaikataulusta, joten posit jätetään vielä toistaiseksi antamatta.

@jamoooh maksoi hävityn vetonsa, kuten oli sovittu. Posia siitä, että oli itse aktiivinen maksun suhteen ja informoi maksuaikatauluista! Voin suositella lämpimästi möys muille.

Samoin myös @Noppa10 maksoi heti hävityn vetonsa, joten myös hänelle positiivinen merkintä tästä hommasta.
 

Ribals

Jäsen
Eihän tästä nyt tuu vittuakaan, @Entrosantier ei vissiin maksa häviämäänsä vetoa ja kun @HockeyForLife ei ikinä maksanut 14-15 -kaudella häviämäänsä vetoa, niin mukavasti maksamattomuusposentti on täydet 100!
Riittää mulle nää vedot, pitäkää tunkkinne.
Kiitos tästä. Nimimerkin @Entrosantier kanssa löimme tuossa taannoin vetoa, mutta en kyllä vetoon mukaan lähde, jos ei ole ennenkään hävittyä vetoaan maksanut.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Ymmärtääkseni sellaisiakin vetonsa maksamatta jättäneitä löytyy, jotka huoletta vierailevat ja kirjoittelevat palstalle, vailla huolta veloistaan...

Sinällään olen jopa yllättynyt, että tällaisia vetonsa maksamatta jättäneitä on jo löytynyt ketjussa näin runsaasti. Liekö kyse siitä, että Jatkis tuntuu minusta kuin olohuoneelta, jossa hengaa paljon toisilleen tuttuja ihmisiä, niin virtuaalisesti kuin joskus myös ulkomaailmassakin: tuntuisi aika mahdottomalta ajatukselta jättää vedot maksamatta...

Niin tai lähdetään pois palstalta eikä makseta. No, nimimerkin MustatKortit kanssa sovitusta maksuajasta on kulunut nyt pari päivää ilman maksua. Koska minulla ei ole hänen yhteystietojaan kyselen onko jollain toisella? Jos, niin voisi laittaa viestiä hänelle kyseisestä vedosta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Niin tai lähdetään pois palstalta eikä makseta. No, nimimerkin MustatKortit kanssa sovitusta maksuajasta on kulunut nyt pari päivää ilman maksua. Koska minulla ei ole hänen yhteystietojaan kyselen onko jollain toisella? Jos, niin voisi laittaa viestiä hänelle kyseisestä vedosta.
Olin reissussa, kun luin nimerkin MustatKortit aikeista lähteä palstalta. Teki mieli mainita, että muistahan kuitenkin maksaa odotettavissa oleva velkasi nimimerkille Klose16. Ajatukseni oli saman tien se, mutta koska asia ei minulle kuulu, niin en maininnut. Enkä kännykällä usein jaksa soheltaa. Arvelin kyllä jo silloin, että häipyy, eikä maksa. Aivan satavarmasti muistaa velkansa. Olen aina tiennyt, että loppujen lopuksi siltä puuttuu miehellinen selkäranka, vaikka olikin monen mieleen mukava ja asiallinen jätkä, osin myös minun mieleeni. Ja nyt se on nähty.

Paljonko se on velkaa jo nyt? Ja entä sitten, jos, ja kun, Trumpista tulee presidentti?

PS. Pidän 93:n prosentin todennäköisenä, että ko. nimimerkki lukee (varsinkin) nämäkin viestit, ei vaan kirjaudu sisään.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Olin reissussa, kun luin nimerkin MustatKortit aikeista lähteä palstalta. Teki mieli mainita, että muistahan kuitenkin maksaa odotettavissa oleva velkasi nimimerkille Klose16. Ajatukseni oli saman tien se, mutta koska asia ei minulle kuulu, niin en maininnut. Enkä kännykällä usein jaksa soheltaa.

Niin... Laitoin toukokuussa yv:tä (ajoissa, kun homma pitkälti ratkesi):

Moi palstaveli.

Laitan tähän nyt tilitiedot, jonne voit maksaa GOP:n esivaalia koskeneen vedon.

Saaja: XXX
Tilinumero: XXX

Näin MustatKortit:

Toki odotetaan vedon suhteen heinäkuun puoluekokoukseen, että Trumpin valinta ylipäänsä varmistuu myös virallisesti. Maksan kyllä samana iltana (tai siis aamulla..) vedon, kun julistus tulee.

Arvelin kyllä jo silloin, että häipyy, eikä maksa. Aivan satavarmasti muistaa velkansa. Olen aina tiennyt, että loppujen lopuksi siltä puuttuu miehellinen selkäranka, vaikka olikin monen mieleen mukava ja asiallinen jätkä, osin myös minun mieleeni. Ja nyt se on nähty.

Koska kyseinen varmistus oli niin julkinen, on tosiaan vaikeata kuvitella että kyse olisi ihan unohtamisesta.

Paljonko se on velkaa jo nyt? Ja entä sitten, jos, ja kun, Trumpista tulee presidentti?

420€. Tuossa vaihtoehdossa 410€ siihen päälle.

PS. Pidän 93:n prosentin todennäköisenä, että ko. nimimerkki lukee (varsinkin) nämäkin viestit, ei vaan kirjaudu sisään.

Siten ajattelinkin, että kun kyseessä on kuitenkin palstan kautta aikain toiseksi eniten viestejä - ja asiallisia sellaisia - kirjoitellut kaveri, että joku saattaisi vaikka tunteakin.
Itselläkin kävi mielessä aiemmin yhteystietojen kysyminen, mutta erinäisistä syistä en niitä udellut. Olisihan vastauksena toki voinut olla "laitan tarvittaessa".

Huom. voihan MustillaKorteilla olla aivan luonnollinen syy, nyt on heinäkuu ja porukat liikkuu lomilla yms. Täysin mahdollista, ja näin olisi pientä viivettä.
 
Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Huom. voihan MustillaKorteilla olla aivan luonnollinen syy, nyt on heinäkuu ja porukat liikkuu lomilla yms. Täysin mahdollista, ja näin olisi pientä viivettä.
No, kyllä minä olen maksanut kaikki laskuni myös lomilla. Rikos on jo tapahtunut, on vain kyse siitä, kuinka suuri rikoksesta tulee. Summa on jo sen verran iso, ja nimimerkki on sen verran merkittävä hahmo näin merkittävällä palstalla, että voisi tehdä rikosilmoituksen. Suosittelen sitä jos ei ole 1.9.2016 maksua näkynyt. Helpostihan tuon asian saa selville, että kuka siellä on kirjoitellut. Tosin, onko moinen vedonlyönti lain mukaan sallittua, en tiedä.

Oma arvioni on se, että lisääntymisen ja naisen vuoksi ei ole selityksiä hävittää yhtäkkiä moista summaa jonnekin. Pitempään osamaksuaikaan varmaan suostuisit.

Voihan se olla, että tuon vedonlyönnin takia on poissa palstalta. Muitakin syitä on, mutta tuo on se ns. viimeinen silaus.
 
Viimeksi muokattu:

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
No kyllä minä olen maksanut kaikki laskuni myös lomilla. Rikos on jo tapahtunut, on vain kyse siitä, kuinka suuri rikoksesta tulee. Summa on jo sen verran iso, ja nimimerkki on sen verran merkittävä hahmo näin merkittävällä palstalla, että voisi tehdä rikosilmoituksen. Suosittelen sitä jos ei ole 1.9.2016 maksua näkynyt. Helpostihan tuon asian saa selville, että kuka siellä on kirjoitellut. Tosin, onko moinen vedonlyönti lain mukaan sallittua, en tiedä.

Oma arvioni on se, että lisääntymisen ja naisen vuoksi ei ole selityksiä hävittää yhtäkkiä moista summaa jonnekin. Pitempään osamaksuaikaan varmaan suostuisit.

Voihan se olla, että tuon vedonlyönnin takia on poissa palstalta. Muitakin syitä on, mutta tuo on se ns. viimeinen silaus.

Viittasin siihenkin, että ymmärrän viiveen helposti - niitä on käynyt itsellekin, ja toki tilanteesta voisi neuvotella esim. maksuajan suhteen, siksikin kyselin yhteystietoja. MustatKortit vaikuttaa rehdiltä, keskusteluvalmiilta tyypiltä.

Pitää nyt tosiaan katsoa vähän ajan kanssa, miten homma etenee, kuten tuolla moderaattorit-ketjussa ilmaisin toivoisin itse että helpomman kautta kaikille.
 
Tosin, onko moinen vedonlyönti lain mukaan sallittua, en tiedä.

Löitkö työpaikalla vetoa EM-futiksesta? Voit syyllistyä rikokseen

Poliisihallituksen arpajaishallintopäällikkö Saaramia Varvion mukaan kolmen asian tulee täyttyä, jotta työpaikan kisaveikkauksessa olisi kyse arpajaislain vastaisesta rahapelistä.

- Ensinnäkin pelissä pitää olla osallistumismaksu, veikkaaminen ei ole siis ilmaista touhua. Veikkauksen on perustuttava myös arvaukseen eli sattumaan. Lisäksi kyseessä on oltava rahavoitto. Jos nämä täyttyvät, kyse on rahapelien toimeenpanemisesta, Varvio selittää.

Työpaikalla järjestetyssä veikkauksessa arpajaislakia rikotaan siksi, että rahapelejä saavat yksinoikeudella toimeenpanna vain tietyt toimijat. Ne ovat Veikkaus Oy, Raha-automaattiyhdistys RAY ja Fintoto Oy.


Itse en todellakaan lähtisi poliisille kertomaan tällaisesta asiasta. Tällaisella alustalla vetoa lyödessä pitää laskea mukaan se riski, että voitetun vedon rahastaminen on aina epävarmalla pohjalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös