Tämä tietysti selittää paljon, miksi et ymmärrä tuomioita. Perustan tuon tahallisuuden kurinpidon päätökseen, jonka mukaan Santalan polvitaklaus on täysin tahallinen teko. Ei siihen tarvittu minun mielipidettä. Kannattaa lukea ne kurinpidon päätökset niin avautuu mistä ne pelikiellot koostuu.
Ne on kyllä luettu. Ero tulee siinä, ettei se tällä kertaa ole minulle se totuus kuten sinulle. Tämä on se kerta kun minä kyseenalaistan sen, sinä et.
Tämä on sanottava näin, koska näitä tulee jokaisen kohdalle, että ostetaan se täysin ja se on ainut totuus / toisella kerralla kiistetään ja ollaan eri mieltä. Tarkoitan siis noita päätöksiä. Monen kohdalla se menee suoraan sen paidan värin perusteella, jotkut näkee asioissa muitakin muuttujia.
Siihen haluaisin vielä tarkennusta, mitä tuomiota en nyt ole muka ymmärtänyt?
Mitä tulee "Santalan polvitaklaus täysin tahallinen" niin makustellaanpa hiukan kun nyt Osalan päätöskin tuli.
Mielestäni Santalan TAKLAUS on tahallinen, tuskin luistelee laitaan toistapäin noin kaukaa, jos ei tarkoita sitä. Polvi taas.. no, nyt se meni noin epäonnistunut taklauksen toteutus ja tulos tuo.
Osalan TAKLAUS on tahallinen, tuskin luistelee laitaan toistapäin sivusta, jos ei tarkoita sitä. Laitataklaus.. no, mies on irti seinästä. Riippumatta siitä missä asennossa, ei pitäisi ajaa noin. Tuon tason ammattilaisen eritoten pitäisi tuo mielestäni "tietää". Tarkoittiko ajaa päätä seinään tahallaan, tuskin. Tarkoittiko Santala lähtiessään taklaamaan ajaa "polvitaklauksella", tuskin.
Toteutukset pielessä molemmissa, veikkaan et tarkoitus oli molemmilla ajaa vain mies seinään.
Tästä syystä tuo tahallisuusaspektin korostaminen toisessa enemmän ontuu minusta. Kukaan muu kuin Santala ei voi varmaksi tietää, muu on tulkintaa ja oletusta. Hyvä etten minä ole tuolla tulkitsemassa, Santala olis saanut 3 ja Osala 6. Miksi? No siksi, että IMO on tuomittavampi teko Osalalla, teot itsessään ei vertailussa.
Avojään vastapalloon polvitaklaus on todella paljon tuomittavampi kuin tuo Santalan "toteutus" ja tuosta, että peli lopussa, en välittäisi tuon taivaallista. Samanlaista peliaikaa kunnes pilli soi. Jos säännöissä olisi, että loppupelin 5min aikana tehdyt teot ja taklaukset katsotaan ankarammin se olis ihan jees perustella sillä. Nytkun sellaista ei taida olla, niin mielestäni ei.