Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 900 587
  • 21 720

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Queens Of The Stone Agen live-dvd Over The Years And Through The Woods.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Jessus että aika menee lujaa, tästäkin leffasta on jo 10 vuotta.....
Ei hätää, biisin kuuluukin olla alussa "tuhnuinen".
Btw, meikän mielestä se hyrrä kaatuu lopuksi, se horjahtaa just ennenkuin leffa loppuu.
 
Viimeksi muokattu:

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Jessus että on hyvä biisi, sorry puolueellinen mielipide.....
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Building on Traditionilta I'm gonna roll you. Strung outin kuuntelin jo, joten jatkoin vähän ajan päästä kakkosbiisistä eteenpäin. Kai tämäkin biisi soi jatkuvasti radiossa?

Andy McCoy in his prime, todellakin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Enää ei varmaan tule niitä vuoden parhaat levyt -ketjuja, kun keskittymiskyvytön nuoriso ei enää levyjä kuuntele. Niitä kuitenkin, onneksi, vielä meille vanhoille tenhoille tehdään. Vuoden 2020 paras levy oli, ei mitenkään yllättäen, Radiopuhelimien viimeisin. Nimeltään Kosminen Tiedottomuus. Radiopuhelimet on edelleen ihan universaalisti paras bändi.



 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Joku pisti irkkiin tämän linkin. Ei satu olemaan joku @nummenkallio tuttu tämä artisti kun tägeissä näyttää olevan #kouvola?




No Aleksanteri on tuttu artisti. Tottakai.





Ihailen Aleksanterin kotiseuturakkautta. Tuossa vaiheessa voisi tehdä biisejä jostain muustakin kuin kotikaupungista, mutta Kouvolasta se Aleksanteri biisejä tekee. Hieno kaveri.

"Sweet home Kouvola, täältä mä tuun!"

Miksiköhän muuten se Kouvola saa niin paljon myönteistä huomiota kulttuurissa, jos se on muka niin paska paikka? Kysyn vaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Enää ei varmaan tule niitä vuoden parhaat levyt -ketjuja, kun keskittymiskyvytön nuoriso ei enää levyjä kuuntele. Niitä kuitenkin, onneksi, vielä meille vanhoille tenhoille tehdään. Vuoden 2020 paras levy oli, ei mitenkään yllättäen, Radiopuhelimien viimeisin. Nimeltään Kosminen Tiedottomuus. Radiopuhelimet on edelleen ihan universaalisti paras bändi.



Onhan joku semmoisen väsännyt joka vuosi. Itse odotan niitä aina innolla, vaikka en ikinä mitään voittajaa äänestäkään.

Nyt kuunnellaan Dust nimistä blues rock/heavy metal yhtyettä tuolta 1970-luvun alkuvuosilta. Hard Attack levyn kansi on sen verran komea, että pakko kokeilla. Ei ollut modernia jyrinää vaan hyvin rullaavaa roketirollia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Onhan joku semmoisen väsännyt joka vuosi. Itse odotan niitä aina innolla, vaikka en ikinä mitään voittajaa äänestäkään.

Nyt kuunnellaan Dust nimistä blues rock/heavy metal yhtyettä tuolta 1970-luvun alkuvuosilta. Hard Attack levyn kansi on sen verran komea, että pakko kokeilla. Ei ollut modernia jyrinää vaan hyvin rullaavaa roketirollia.
Tiesitkös muuten että tuossa Dustissa rumpalina oli Marc Bell, joka myöhemmin tunnettiin nimellä Marky Ramone? Ja että kitaran varressa ollut Richie Wise oli tuottamassa Kissin kahta ensimmäistä levyä? Minä tiesin. Tiedän paljon ihmeellisiä asioita rockmusiikista.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tiesitkös muuten että tuossa Dustissa rumpalina oli Marc Bell, joka myöhemmin tunnettiin nimellä Marky Ramone? Ja että kitaran varressa ollut Richie Wise oli tuottamassa Kissin kahta ensimmäistä levyä? Minä tiesin. Tiedän paljon ihmeellisiä asioita rockmusiikista.
Enpä tiennyt, kun tartuin levyn kannen perusteella yhtyeeseen. Tuohan on melkein ainoa oikea tapa löytää uutta musiikkia. Mennä levykauppaan pläräämään levyjä ja katselemaan missä on hieno kansi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Enpä tiennyt, kun tartuin levyn kannen perusteella yhtyeeseen. Tuohan on melkein ainoa oikea tapa löytää uutta musiikkia. Mennä levykauppaan pläräämään levyjä ja katselemaan missä on hieno kansi.
Näin myö junnuna tehtiin. Tällä lailla löysin Acceptin. Balls to the Wallin kansi oli minusta vitun hieno. Olen hetero kumminkin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Olen ihan hirveästi, eli en yhtään pahoillani, että en ole viime aikoina pistänyt tähän ketjuun oikeastaan lainkaan äijjämusaa niiden viime viikon uusien musajulkaisujen jälkeen. Enkä pistä nytkään. Dash Berlinin Souls Of The Ocean on ollut aktiivisessa soitossa viimeisen viikon ajan. Biisin nimi houkutteli kuuntelemaan ja melodia vei mukanaan (valtamerelle)

 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös