Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 898 746
  • 21 711

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Raskasta Joulua live stream

Sama täällä. Ikään kuin "joutuu" sivusta väkisinkin kuuntelemaan kun vaimo seuraa tuota. Alussa tuntui n. 10-15 minuutin ajan pätkivän, mutta nyt näyttää pelaavan. Joe Lynn Turnerkin taisi hetki sitten vilahtaa videotervehdyksen muodossa.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Leevi and the leavingsia kuuntelen. Aika lailla soinut taustalla tässä joulun aikana kun olen keittiössä touhuillut. Areenaan palannut Göstasta kertova kuunnelma ja sitä olen nauttinut puoleen väliin. Nostalgista siinä mielessä kun joskus jonnepoikana pukki toi levynsä, ja nytten kuuntelee kuunnelmaa sekä sen innoittamana fiilistelee tuotoksiaan. Aikas vieraaksihan tuo mystinen hahmo ois itelle jäänyt ilman kuunnelmaa. Kirja vahvaan luku harkintaan ja se on paljon mun lukemisilla se.
Huikee ja todellakin omalaatuinen persoona vaikuttaa olleen, ja vetää jopa surulliseks kun on poissa. Ois ehkä ollu kiva kuulla lisää. No kuuntelen näitä mitä ehti antaa, ja kohta seljälleen mahan alle tarinan kuunteluun.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Led Zeppelinin vuoden 1975 mestariteos Physical Graffiti. Sain joululahjaksi Marshal Stanmore II kaiuttimen, kyllä tuosta kelpaa kuunnella. Kyllä jytisee muuten hyvin!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kun on kuullut nuorten MM-kisoissa tarpeeksi monta kertaa nimen "Kasper Simontaival", piti vihdoin ottaa selvää, miltä se Nirvanan "The Story of Simon Simopath" oikein kuulostaakaan. Eipä oikeastaan yhtään hullummalta.

Ei se Nirvana




Ovat muuten pöllineet etukäteen paitsi bändin nimen, myös tulevien hittien nimiä:







Ruovedelläkin on aikanaan vaikuttanut punk-yhtye nimeltä Nirvana joskus 80-luvun paikkeilla. Olen jutellut yhden soittajista kanssa, mutta tuotantoa en ole onnistunut kuulemaan.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ruovedelläkin on aikanaan vaikuttanut punk-yhtye nimeltä Nirvana joskus 80-luvun paikkeilla. Olen jutellut yhden soittajista kanssa, mutta tuotantoa en ole onnistunut kuulemaan.
Itse asiassa Nirvania (Nirvanoita?) näkyy löytyvän aika kasa. Ei osunut silmään onko tuolla lueteltu suomalaista. Joku voisi perustaa Nirvana-tribuuttibändin... joka sitten soittaisi covereita kaikilta muilta Nirvanilta (Nirvanoilta?) kuin Cobainin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kasarilla soi juuri Billy Idolin Sweet sixteen. Muistan nuoruudesta kun kuulin tuon tädin miehen kasetilta niin ylin myyty. Piti kopioida se omalle kasetille. Enkä ollut edes "sweet sixteen" vaan nuorempi... Ehkä kolmetoista.



 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kasarilla soi juuri Billy Idolin Sweet sixteen. Muistan nuoruudesta kun kuulin tuon tädin miehen kasetilta niin ylin myyty. Piti kopioida se omalle kasetille. Enkä ollut edes "sweet sixteen" vaan nuorempi... Ehkä kolmetoista.



Mulla tää oli pikkusiskomusiikkia. En siis oikein arvostanut artisteja, joita minua neljä vuotta nuorempi siskoni kuunteli. En kyllä oikeastaan arvosta niitä vieläkään. Ensin pikkusiskomusiikkia oli Dingo ja Bogart Company. Sitten tuli Billy Idol, Tears For Fears, Big Country, The Cult, U2, Cure ja Simple Minds.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo




Embrace: All You Good Good People

Biisin toinen säkeistö alkaa sinfoniaorkesterilla. Siis sinfoniaorkesterilla. Kuunnelkaa. Tosin Embracella niitä oli mukana monet kerrat.

Jumalauta nämä ysärin brittipop-meiningit olivat kovia. Ei näin hienoa musiikkia ole enää sen jälkeen tehty.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös