Mainos

Kuuntelussa juuri nyt

• 2 000 678
  • 22 813

npc

Jäsen
@heavy Wikittelin tässä vähän näistä tytöistä elikäs ovat siis Villarrealin siskokset Dany, Pau & Ale Meksikosta. Kiva tuttavuus, gracias tästä.

Kylläpä nyt pukkaa ovista ja ikkunoista kolmensiskoksenbändejä.

TJV73

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
I Am Your God - The Resurrection

Rovaniemeläinen metallibändi, joka julkaisi siis debyyttilevynsä The Resurrection lokakuun lopulla. Tavattoman kova debyytti, taitaa olla Suomen metallitaivaalle syttynyt uusi tähti.

Tuli viime viikolla kuunneltua tuo levy, ei ihan kunnolla kolahtanut. Ei kakkaa, mutta jotain jäi uupumaan.

Toinen kotimainen Satan`s Fall julkaisi viime perjantaina erittäin tiukan lätyn "Final Day". Aikaisempi tyyli ei hetkauttanut, mutta nyt on silkkaa parhautta.

SATAN'S FALL - Juggernaut (Official Music Video) - YouTube

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Loistava biisi ja ei pöllömpi levykään. Ei silti niin tasaisen loistava kun Rajan Piirsin Taa.

Vähän aika sitten tuli Spotifyn tilastot ja yllätyksekseni olin kuunnellut Liekkiä eniten vuonna 2020. Ei se väärin ole, ihan jäätävän kova bändi!
En vuosikausiin kuunnellut tätä bändiä, mutta paluu todellakin kannatti. Janne Kuusela on kyllä hiljaiseloa viettävä nero ja matalan profiilin mies.

Rajan Piirsin Taa on on ehkä myös heidän kovin biisinsä.

(1)
  • Tykkää
Reactions: M10

M10

Jäsen
En vuosikausiin kuunnellut tätä bändiä, mutta paluu todellakin kannatti. Janne Kuusela on kyllä hiljaiseloa viettävä nero ja matalan profiilin mies.

Rajan Piirsin Taa on on ehkä myös heidän kovin biisinsä.

Olen tässä viimepäivät kuunnellut sitä viimeiseksi jäänyttä "Paimen"-levyä, ja on kyllä siinäkin ihan loistavia biisejä, etenkin levyn kolme vikaa kappaletta. Tuo Kuusela on kyllä todellakin hiljainen nero.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Raskasta Joulua live stream

Sama täällä. Ikään kuin "joutuu" sivusta väkisinkin kuuntelemaan kun vaimo seuraa tuota. Alussa tuntui n. 10-15 minuutin ajan pätkivän, mutta nyt näyttää pelaavan. Joe Lynn Turnerkin taisi hetki sitten vilahtaa videotervehdyksen muodossa.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Leevi and the leavingsia kuuntelen. Aika lailla soinut taustalla tässä joulun aikana kun olen keittiössä touhuillut. Areenaan palannut Göstasta kertova kuunnelma ja sitä olen nauttinut puoleen väliin. Nostalgista siinä mielessä kun joskus jonnepoikana pukki toi levynsä, ja nytten kuuntelee kuunnelmaa sekä sen innoittamana fiilistelee tuotoksiaan. Aikas vieraaksihan tuo mystinen hahmo ois itelle jäänyt ilman kuunnelmaa. Kirja vahvaan luku harkintaan ja se on paljon mun lukemisilla se.
Huikee ja todellakin omalaatuinen persoona vaikuttaa olleen, ja vetää jopa surulliseks kun on poissa. Ois ehkä ollu kiva kuulla lisää. No kuuntelen näitä mitä ehti antaa, ja kohta seljälleen mahan alle tarinan kuunteluun.

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Led Zeppelinin vuoden 1975 mestariteos Physical Graffiti. Sain joululahjaksi Marshal Stanmore II kaiuttimen, kyllä tuosta kelpaa kuunnella. Kyllä jytisee muuten hyvin!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy