Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 895 058
  • 21 692

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tääkin levy muistetaan lähinnä siitä Suomen Stairway to Heavenista, mutta nimikkobiisi se ainakin itselle on se koko platan paras hetki. Ja samalla koko Yön tuotannon.

 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Aina on hyvä aika katsella Anna von Hausswolffia. Laulu lähtee komeasti ja nämä biisit ovat täyttä rautaa. Tämä on tämmöinen lyhyempi lohkaisu, kohta voisi katsella Ugly and Vengeful live vedon.


 

redpecka

Jäsen




Tuli nyt taas pitkästä aikaa tämä kuunneltua. En ole jauhanut kenenkään tuntemani ihmisen kanssa tästä niin puran nyt sitten tähän:

Ensi-, toinen- ja kolmaskymmenes reaktio on että on tosi hyvä tämä ja tämä musavideo ansaitsee spekulointia. Vai onko sittenkin liian teinirokkimukakova? En ole varma, mutta mulle tämä toimii ja tuo lukuisia tunteita kehiin. Ei ole aasialaisten kasvomaskinkäyttö uutta eikä sekään että kännykkä on niille kasvanut käteen, ei se että menee taustalla jotain raamatun ihme valkoisia heppoja (-tä?) ja sitten näitä jenkkien mustakirkkoampumisia ja sitten miten ne mustat muka noin nopeasti tanssisi jo mukana... Kertooko anteeksiannosta? Kaikkia näitä olen lukenut jostain.

Omakeksimäni pikku yksityiskohta on tämä ajassa 2:43 alkava hiljainen kohta kun sytyttää jointin... hyppää auton päälle mutta snadisti tasapaino ei ihan pidäkään... viskaa sätkän näpeistään ja ottaa ryhtinsä ja tanssitaitonsa takaisin ja joraa taas kuin miikkael jakson konsanaan. Varmaan tuostakin voi tulkintoja tehdä, mulle se näyttäytyy tuolla tavalla.

Sanoinko jo, että mielestäni tämä musavideo on eri hyvä. Tuo loppu pakokauhukohtaus on myös älyttömän hyvin toteutettu. Muistan kun joku talkshow-isäntä yritti tivata meidän Childish Gambinolta tulkintaa tuohon kohtaukseen, mutta äijjä pysyi lujana ja sanoi, ettei ole hänen tehtävänsä purkaa sitä auki. Aivan mahtavaa!
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
30 vuotta sitten yksi kovimmista bändeistä oli Havana Black(s). Tänään Hannu Leidén täyttää kuusikymmentä vuotta, sen kunniaksi kuuntelen yhtyeen albumia Exiles in Mainstream.



 

redpecka

Jäsen
30 vuotta sitten yksi kovimmista bändeistä oli Havana Black(s). Tänään Hannu Leidén täyttää kuusikymmentä vuotta, sen kunniaksi kuuntelen yhtyeen albumia Exiles in Mainstream.



Sarcofagus oli kans kova bändi. Miten mulla oli mielikuva, että olisi linkittynyt jollain tapaa Havanna Blackiin, mutta pikaisella miaulla en löytänyt vahvistusta mielikuvalleni. Ehkä mulla on aikoinaan mennyt vellit sekaisin.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sarcofagus oli kans kova bändi. Miten mulla oli mielikuva, että olisi linkittynyt jollain tapaa Havanna Blackiin, mutta pikaisella miaulla en löytänyt vahvistusta mielikuvalleni. Ehkä mulla on aikoinaan mennyt vellit sekaisin.
Kyllä se Leidén oli jollakin Sarcofaguksen levyllä laulajana, ehkä ensimmäisellä.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Kuuntelussa vuoden 2020 oikea kesähitti. Oli oikeasti vähemmän huono kuin odotin. Tosin ei virallista titteliä saa, koska siitä päättää varmaan joku suomenruotsalainen sinfoniaa rakastava valkoviiksinen herrasmies Adolf Von Kökkelström, joka antaa tämän palkinnon jollekkin samalle räppärille, joka sen aina voittaa jollakin paskalla biisillä, sen vuoksi että tekee massia ja myös antaa massia ja on tottunut saamaan kaiken helpolla, koska asiat vain menevät niin että tälle Kasmirille tai mikä Koira lieneekään, kuuluu valtiolliset tunnustukset ja Skoda cupin mainoskatkolla biisiensä raikuminen.


 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös