Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 902 065
  • 21 729

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.




Intissä oli melkein jatkuvassa kuuntelussa. Vaikkei ole armeijabiisi, niin nuo sanat pyörivät jatkuvasti mielessä.

"Everything's so fine as it could be, don't let your mind take you in misery".

Hölmöä varmaan jonkun mielestä, mutta itsellä toimi.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Kaljaa ja Jussia. Suomi on maailman onnellisin maa, nyt tänään!
Kaljaa ON! Ja saunakin on lämmin.
Pasi ja Anssi
 

Glove

Jäsen
Simpsoneitten tunnari kuului just olohuoneesta. Ei tuolle esiteinille (12 v.) ole taas vaihteeksi kelvannut mikään mitä olen ehdottanut. Istukoon sohvalla ja kattokoon sitten Simpsoneita. Minä laitan saunan lämpenemään.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ihan vittuillakseni kuuntelen tämän Whitesnaken best fuckoffin loppuun saakka. Seuraavaksi jotain tasokkaampaa.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Teknoa, Motörheadia ja Ozzya. Kokeilin viimeinkin Ozzyn biisiä "Zombie Stomp" ja ihastuin siltä seisomalta. Jos olisin miljonääri ja ostaisin Ässät seurana kokonaisuudessaan, vaihtaisin ainakin viikonloppupeleihin tai pudotuspeleihin sisääntulobiisiksi tämän. Sopisi kuin kitara Mick Marsin kainaloon.
Jos miulla olisi rahaa, kuin siulla edellisessä viestissä, niin ostaisin Sidney Crosbyn viemään SaiPan pudotus peleihin.

Kotiteollisuutta kuuntelin tuossa. Monta kertaa vieraspaikkakunnilla vieraillessani olen kuullut, että kuulostan aivan hynyseltä. Mie puhun todella vahvalla karjalan murteella, ja mie olen siitä hiton ylpeä. Arvostan itse Jounia siitä todella korkealle, kun ei häpeile lappelaisuuttaan, vaan jopa korostaa sitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös