Tuli nyt taas pitkästä aikaa tämä kuunneltua. En ole jauhanut kenenkään tuntemani ihmisen kanssa tästä niin puran nyt sitten tähän:
Ensi-, toinen- ja kolmaskymmenes reaktio on että on tosi hyvä tämä ja tämä musavideo ansaitsee spekulointia. Vai onko sittenkin liian teinirokkimukakova? En ole varma, mutta mulle tämä toimii ja tuo lukuisia tunteita kehiin. Ei ole aasialaisten kasvomaskinkäyttö uutta eikä sekään että kännykkä on niille kasvanut käteen, ei se että menee taustalla jotain raamatun ihme valkoisia heppoja (-tä?) ja sitten näitä jenkkien mustakirkkoampumisia ja sitten miten ne mustat muka noin nopeasti tanssisi jo mukana... Kertooko anteeksiannosta? Kaikkia näitä olen lukenut jostain.
Omakeksimäni pikku yksityiskohta on tämä ajassa 2:43 alkava hiljainen kohta kun sytyttää jointin... hyppää auton päälle mutta snadisti tasapaino ei ihan pidäkään... viskaa sätkän näpeistään ja ottaa ryhtinsä ja tanssitaitonsa takaisin ja joraa taas kuin miikkael jakson konsanaan. Varmaan tuostakin voi tulkintoja tehdä, mulle se näyttäytyy tuolla tavalla.
Sanoinko jo, että mielestäni tämä musavideo on eri hyvä. Tuo loppu pakokauhukohtaus on myös älyttömän hyvin toteutettu. Muistan kun joku talkshow-isäntä yritti tivata meidän Childish Gambinolta tulkintaa tuohon kohtaukseen, mutta äijjä pysyi lujana ja sanoi, ettei ole hänen tehtävänsä purkaa sitä auki. Aivan mahtavaa!