Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 899 708
  • 21 711

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.




Itselle tärkeimpiä kappaleita koskaan. Ilmestyi juuri silloin, kun oli kuolemantapaus lähipiirissä, ja omassa elämässä kaikenlaista meneillään. Antoi todella voimaa jaksaa.

Olen erittäin onnellinen, että bändi jatkoi Laynen poismenon jälkeen.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Löysin tämän ceedeen jostain levyhyllyn kätköstä. Tässä yhtyeessä vaikutti ainakin HIM:in rumpali Kaasu ja Amorphiksen ex-vokalisti Pasi Koskinen.


To Separate the Flesh From the Bones oli kyllä aika mielenkiintoinen projekti. Tekivät yhden levyn ja sitten pillit pussiin.

Free jazzia, krautrockia ja 70 luvun psykedeliaa ladottuna black/doomin päälle vai miten joku kommentoikaan asiaa bandcampissa. Kaksi tuntia häröilyä.


 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tämä vuosi on ollut melkoista tykitystä metalcore-genreessä ja tämän viikon perjantaina vielä Bury Tomorrow julkaisee uuden albumin Cannibal.
Currentsin uusin albumi olikin mennyt itseltä ihan ohi. Suosittelen muuten ottamaan myös Polaris-nimisen aussibändin helmikuussa julkaiseman toisen albumin The Death Of Me testiin. Todella vahvaa kamaa!



 
Viimeksi muokattu:

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Olen nyt kolme viikkoa mennen tullen työmatkat tuutannut tätä täysiä autossa, ikkuna auki ja luu ulkona, odottaen että joku triggeröityisi. Ei onnea vielä.
Mikään ei ole hienompaa kuin kyrpiintynyt keski-ikäinen äijä. Vai onko?



 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Polaristakin on tullut luukuteltua melkoisesti. Samoin The Amity Afflictionin Everyone Loves You.. Once You Leave Them ja August Burns Redin Guardiansia.
Kaikista enitenhän olen henkilökohtaisella tasolla tämänvuotisista julkaisusta jumputtanut The Word Aliven Monomania laattaa. Heh.. ei varmaan suuri yllätys, suosikkibändistä kuitenkin kyse ja vielä kun biisit kuten Numb Love (Misery II), Greatest Almost, I'm Sorry You're Sorry Now jne. sopivat lyriikoiltaan ajoituksellisesti täysin siihen henkilökohtaiseen kriisiin mitä kävin läpi alkuvuodesta... Eikä niissä singlebiiseissäkään ollut moittimista.

Tämän viikon perjantaina on muuten tulossa ulos myös kotimaista corea kun Balance Breachin odotetun debyyttialbumin julkaisu tapahtuu perjantaina. Jo saatavilla olevista singleistä Most Of This ja November ovat tähänastisia suosikkejani. Pistin ennakkotilauksen Äxästä tulille jo viime viikon puolella.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielestäni ansaitsee maininnan täällä: Emerson, Lake & Powellin teos "The Score". Lienee hieman tuntematon yhtye ja ainoa millään tavalla tunnetumpi kappale on kaiketi Ässienkin ottelutapahtumissa käytettävä "Touch and Go", mutta tämä toinenkin on melkoisen kirkas helmi. Pituutta kappaleella noin yhdeksän minuuttia, mutta se kuluu äkkiä.
No edeltäjä Emerson, Lake & Palmer oli kyllä ainakin aikoinaan hyvinkin tunnettu.

Japanilaiset saivat vihdoin toimitettua Andy McCoyn uusimman albumin, sitä on tämä päivä pyöritetty useita kertoja. Hyvä levy.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tätä luukutettiin nuorena kavereiden kanssa. Olen liian seksikäs...


(Right Said Fred: I'm too sexy YouTube-video)

Edit. Tämän jälkeen toinen nuoruuden luukutetuskappale... Molemmat tulivat Ysäriltä "(radiokanava) "tänään" ja siksi ne tuli mieleeni.
Menetkö kanssani sänkyyn...


(Touch and Go:Would You...? musiikkivideo YouTubessa)
 
Viimeksi muokattu:

alatalo89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vasta 30 vuoden rajapyykin jälkeen olen sisäistänyt Iron Maidenin hienouden, tänään työpäivän yhteydessä uusista Sonyn vastamelukuulokkeista kajahti albumi Seventh Son of a Seventh Son. Lähinnä nyt Dickinsonin aikaista Maidenia tullut kuunneltua, vielä pitäisi jossain vaiheessa ottaa haltuun Di'Annon sekä Bayleyn laulamat albumit, vaikka ilmeisesti ne eivät taida yltää aivan samaan tasoon kuin Dickinsonin vetämät levyt. Muutenkin kova kasarihevivaihe menossa nyt, Maidenin ohella toiseksi suureksi (kenties vielä suuremmaksikin) suosikiksi on noussut Judas Priest.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ohhoh! Missäs soittivat?
The Then keikkapaikkana toimi Münchenbryggeriet.

Tuo intiabändi... Saundaa hyvältä. Never heard before. Miten tuo lausutaan? [gairish]?
Nimen ääntämyksestä ei ole mitään tietoa, Useinhan intialaiset nimet lausutaan aikatavalla samoin kuin suomeksi se luetaan, painotus varmaan poikkeaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo




Suomalaisessa räpissäkin on hetkensä. Asan Foetida-Pro Promo ja Foetida-Pro Promo 2 ovat hemmetin kovia punk- ja rock-henkisiä räpkiekkoja, näillä on sämplätty esimerkiksi Led Zeppeliniä. Kakkonen näkyy olevan YouTubessa. Itsellä toki nämä levyinä hyllyssä, kuten Asan muukin tuotanto.

Suosittelen kaikille ennakkoluuloisille rokkipoliiseille, jollainen itsekin olin. Tämä on helvetin hyvää kamaa.
 

redpecka

Jäsen
Minä mennä edelleen, mutta myös edellisistä ehdotuksista tyypit ottaneena, tähän the tötöön.

Tämmöinen vähän tredikkäämpi ja ilmavampi ja popahtavampi kertomus biitten tsenereissonista:





Bändihän ei käsittääks... pah, mitä väliä. Mahtikamaa! Mulla kovalevyllä olla pari levyllistä. Toisaalta en tiedä mitä gittua ovat tehneet -79 mutta eihän sitä The Policestakaan aina voi niin varma olla.

Edit: Propsit muuten tuosta beatles-like viseosta, en ollut ennen itsekään nähnyt tätä videoo. Nykysin on niin helppoo kun ei tarvii olla rec-nappi täristen valppaana tuleeko Hittimittarista jotain jännää kenties vai nauhoittaisiko koko paskan mikkoalataloineen kasetille.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös