Vanhan liiton rokkimiehenä täytyy nostaa varovainen peukku Outkastille räbä- ja hiphop-skenestä. On tehnyt paikoitellen aika hyvääkin tavaraa. Livenäkin nähty.
Marc Bolan on ollut kuuntelussa minulla läpi vuosien. Briteissä joskus uskottiin, että Marc Bolan ja bändinsä ovat uusi Beatles. Vaikea on Beatlesiin verrata, mutta kyllä Marc Bolan jätti oman jälkensä pysyvästi brittiläiseen rockmusiikkiin. Esimerkiksi 90-luvun brittipopissa lainataan kyllä Bolania siinä missä Beatlesiakin. Sumujen saarten pop- ja rockmusiikissa hieno perintö kantaa. Marc Bolan on hieno artisti.
PS: Children Of The Revolutionin jousisovitukset kuuluvat niin monessa paikassa. Sinäkin olet varmaan kuullut ne!
Vähän sellainen köyhän miehen Syd Barrett... Sekosi kun oli muotia. Electric Warrior on kyllä hyvä levy.
Pitääkö olla? Kyllä mulla Jouni Mömmö on Joensuun Syd Barrett, mutta eihän se musiikki ole ollenkaan samanlaista. Henki on samanlainen, etkä sinä sitäkään ymmärrä.Saman näköinen, mutta ei ole musiikki lainkaan samanlaista. Nyt pitää teroittaa sapelit siellä Karjalassa.
Pitääkö olla? Kyllä mulla Jouni Mömmö on Joensuun Syd Barrett, mutta eihän se musiikki ole ollenkaan samanlaista. Henki on samanlainen, etkä sinä sitäkään ymmärrä.
KVGKuka on Jouni Mömmö? Teillä on siellä Venäjän rajalla hassun nimisiä ihmisiä. Onko tää joku kaveri joka on vetänyt paikallisella Teboililla ikänsä lasolia?
Vanhan liiton rokkimiehenä täytyy nostaa varovainen peukku Outkastille räbä- ja hiphop-skenestä. On tehnyt paikoitellen aika hyvääkin tavaraa. Livenäkin nähty.
Tällaisena melko anti-rap/hip-hop ihmisenä täytyy itsekin nostaa hattu päästä ja tunnustaa, että OutKast oli allekirjoittaneelle sukupolvensa kovimpia nimiä omassa genressään ja Hey Ya! oli aivan suosikki radiobiisejäni taaperona. Ja tuo Ms. Jacksonin musavideo on tosiaan loistava kuten @Rinksu jo sanoikin.
Facebook mainosti että Deep Purple on julkaissut tänään ensimmäisen maistiaisen uudesta levystään, joten pitihän se kuunnella. Korona ei näemmä vaikuta sentään levyjulkkareihin, joten kesällä pitäisi tulla yksi jos toinenkin albumi. Kun olin peruskoulussa ja lukiossa, niin Purple julkaisi vain 2 tai korkeintaan 3 levyä. Siihen nähden tahti on ollut viime vuosina huikea. Tämä on jo kolmas levy lyhyen ajan sisään!
Itse biisi on enemmän maistiainen tulevasta, eikä niinkään "sinkkulohkaisun tasoa". Sopii toisaalta tähän hetkeen aika hyvin, kun henkilö tarpoo kaupungin läpi avaruusasussa. Itse video onkin laadukas. Ian Gillan ei taida hirveästi arvostaa musavideoita, koska Purple ei ole koskaan loistanut tuolla saralla hänen ollessa solistina. Tämä onkin ehdotonta parhaimmistoa Purplen videoista Gillanin vetämänä..