Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 881 208
  • 21 520

redpecka

Jäsen
Aika moni niistä, jotka diggaa Otran kitarointia vaikkapa Mana Manassa, eivät ole koskaan kuulleet miehen ääntä. Kyllä, tossa ylemmässä, Psychoplasman biisissä se on kitaramaestro itse joka myös laulaa.
Täytyy kuunnella joskus jos toisen kerran eteen sattuu. Mulle Mana Manassa ei ole mikään kitarointi tärkeää vaan se suomalainen sidbarretismi. Legendaa kuten vaikka mm. Kingston Wall.

Josta herääkin kysymys pitääkö aina kuolla jotta tulee legendaksi? Ehkä osittain niinkin, mutta toisaalta ei kaikki kuolleet ole legendoja ja seiftisti elävät terveet ihmiset ei ikinä oikein kuole.
 

redpecka

Jäsen
Vähän voisi hätäisesti ajatella Maustetyttöjen olevan pikkasen myös tän Mana manan jäljillä sen ilmiselvän jutun lisäksi jonka ovat kertoneetkin.

Lisäksi mulle tulee Mana Manasta mieleen vielä Leonardo da Vinci, en tarkkaan tiedä miksi, mutta jotain yhteistä näissä on.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Liput on jo hommattuna Tampereelle 29.5. Nyt vaan odottelua.
Nähdään siellä sitten. Pörinää ja häröilyä.

Itse kuuntelin tänään taas Primitive Manin Caustic levyä. Ja se on kyllä melkoista tylytystä koko levy. Kaikki hienostelu riisuttu pois.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Artin keikka olisi kyllä varmasti mahtava. Vähän setlististä valkoillut biisilistaa, niin hyvää kamaa olisi tulossa.

Kyllähän Art vetää vähintään puolet Simon & Garfunkelin tuotantoa. Itsekin olen noita settilistoja katsellut. Minulle kävisi sekin, että vetäisi pelkkää Simppaa ja Karppaa. Ihan sama miten ne on silloin 60- ja 70-luvun alussa laulettu.

Ja Art lauloi silti ehkä sen kaikkein kovimman, eli Bridge Over Troubled Water. Tai siis mulle kovimmat ovat America ja The Boxer, mutta tuo on ehkä silti se suurin kaikkien mielestä.

Simppa ja Karppa on näköjään yksi asia, jossa KooKoo- ja SaiPa- kannattajat voivat saavuttaa yksimielisyyden :D
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
No niin, tulehan sinäkin @Individual mukaan katsomaan Karppaa syksyllä. Ei sinne varmaan hirveästi muita lätkäfaneja tule, mutta hyvän musiikin ystävät voivat kokoontua aina.

Simon & Garfunkel: The Sound Of Silence





Simppa ja Karppa soundtrackina yhdessä kaikkien aikojen parhaassa elokuvassa. Miehuuskokeen jaksan katsoa aina vain uudestaan, se on niin mahtava leffa. Aika voi olla nykynäkökulmasta vanha, mutta tunteet ovat ajattomia. Yksi niitä leffoja, joihin en ikinä kyllästy.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Ozzyn uusin levy. Faijani sanoin: "Helvetin hienoa, että joku vielä tekee vielä näin upeaa musiikkia kaiken räpin ja muun paskan keskellä".

Vaikka ite en noin vahvaa mielipidettä räpistä omaa, niin tästä levystä olen kyllä samaa mieltä. On jykevää jytkettä ja helkkarin hienoa kitarointia.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ozzyn uusin levy. Faijani sanoin: "Helvetin hienoa, että joku vielä tekee vielä näin upeaa musiikkia kaiken räpin ja muun paskan keskellä".

Faijasi ymmärtää selvästi jotain musiikista. Ja luultavasti kuuntelee hyvää musiikkia. Iso peukku faijalle, sulla on hieno faija.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minun faijani oli maailman epämusikaalisin ihminen. Omien sanojensa mukaan tunnisti kaksi musiikkikappaletta, joista ”toinen on Porilaisten marssi ja toinen ei ole.” Kiinnostukseni musiikkiin ei siis periydy häneltä.

Käteis-Jussi soi. Jumala se meidät kaikki niittää. Ajankohtainen zibale.



 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös