Kyllähän tässä värilaseilla katsottuna hieman harmaalla rajalla mennään. Monen on varmasti vaikea samaistua tilanteeseen, jossa lähtemisellä asetaan oma ura siihen tilanteeseen että lopputulemana on puolentoistavuoden pelaamattomuus ja taloudelliset kärsimykset. Monen palstalaisen ulosanti on kuitenkin sillä öyhytyslevelillä että palstalla öyhöttäminen luetaan henkilön kohdalla omaksi päivätyöksi tai ammattilaisurheiluksi. Lienee siis turhaa kysyä mitä itse tekisit vastaavassa tilanteessa. Pelaaja on lähtenyt heti venäjältä kun on voinut ilman että asetetaan oma ura ja talous vaakalaudalle. Pelaaja on tsekkiläinen ja siirtynyt venäjältä sveitsiin. Pelannut myös tsekin maajoukkueessa. Kai itse olen täysin moraaliton, kun en koe tässä mitään väärää vaikka Jordan olisi hankittu sitten Saipaan, Kärppiin, Sporttiin, Kooveeseen, JHT:hen tai Hollola Giantsiin. Tilanne olisi täysin toinen jos Jordan olisi pelannut esimerkiksi kauden loppuun venäjällä vaikka lähtö olisi ollut mahdollinen ilman taloudellisia tai urheilullisia seuraamuksia. Moni täällä näyttää myös innokkaasti öyhöttävän kapteenin virasta, tämähän titteli tosiaan tituuleerataan pelaajien toimesta, joten tämä kertoneekin sen, että kyseessä on pidetty kaveri pukukopissa, joka varmasti kelpaisi minkä tahansa joukkueen pukukoppiin näyttämään esimerkkiä esim meidän kotimaisille nuorille pelaajille. Mielipiteitä saa olla ja niitä saa ilmaista, kannattaa kuitenkin purkaa tätä tapausta diplomaattisesti eikä lahtivihan kautta vaikka se öyhöttäminen nettifoorumilla onkin mukavaa muutaman huurteisen saattelemana.