TestoPelikaani
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans, Darts, LA Rams, AD99
Yllättävää et tuo Lilja meni Sveitsiin, tais olla vaihtoehtona se tai Pelicans. Ruotsista ei moraalittomia seuroja löytynyt.
Harmi, olisi ollut kova hankinta!
Yllättävää et tuo Lilja meni Sveitsiin, tais olla vaihtoehtona se tai Pelicans. Ruotsista ei moraalittomia seuroja löytynyt.
Tässä maikkarin uutisessa hyvä esimerkki Jakob Liljan omien kommenttien perusteella mitä se tilanne on voinut Jordaninkin kohdalla olla. Liljalla oli ennen sodan alkua solmittu sopimus päättyneeksi kaudeksi KHL seuran kanssa, eli sama tilanne mikä Jordanillakin.
Joku täällä ihmetteli, kuinka Jordan oli pelannut pisteiden valossa samalla tasolla mitä aiemminki, vaikka pelasi pakotettuna. Niin vain Liljakin pelasi pisteiden valossa hyvällä tasolla pakotettuna.
Ruotsalaishyökkääjä pelaa ensi kaudella Venäjällä – avautuu tilanteestaan: "Minulla ei ole varaa ostaa itseäni ulos"
Lainataan nyt tätä, kun mietin yleisellä tasolla tuota voimassaolevaa sopimusta.
Jos mulla on sopimus ensi kaudeksi Venäjälle, mutta sodan vuoksi päätän kesän aikana, että en muuten mene. Millä se venäläinen joukkue meinaa meikäläiseltä ne sopimuksen purkamisen rahat periä?
Alkaa olemaan jo osalla Pelicansfaneista aika sakeaa maailmankuvaa.Harmi, olisi ollut kova hankinta!
No miksi kukaan, joka on kesken sopimuksen Venäjältä lähtenyt, ei ole saanut mitään pelikieltoja?18 kuukauden pelikielto jne...
No sehän on helppoa, joko se seura venäjällä antaa lähteä, tai sitten ei anna. Olikohan riittävän yksinkertainen selitys?No miksi kukaan, joka on kesken sopimuksen Venäjältä lähtenyt, ei ole saanut mitään pelikieltoja?
Selitä tyhmälle.
Onnistunut purkamaan yhteisymmärryksessä sopimuksen? Mikä tässä on nyt niin vaikeaa?No miksi kukaan, joka on kesken sopimuksen Venäjältä lähtenyt, ei ole saanut mitään pelikieltoja?
Selitä tyhmälle.
Lainataan nyt tätä, kun mietin yleisellä tasolla tuota voimassaolevaa sopimusta.
Jos mulla on sopimus ensi kaudeksi Venäjälle, mutta sodan vuoksi päätän kesän aikana, että en muuten mene. Millä se venäläinen joukkue meinaa meikäläiseltä ne sopimuksen purkamisen rahat periä?
Mikko Lehtonen pystyi purkamaan kauden 2022 jälkeen pitkän (-25 asti) ja erittäin rahakkaan sopimuksensa. Samoin kaikki (!) muutkin halukkaat viimeistään kauden jälkeen, suurin osa jo kesken kauden. Aina on yksi poikkeus kuitenkin. Jordan vastoin tahtoaan otti kapteeninatsat vastaan, ja luikerteli häntä koipien välissä syksyllä uudestaan Venäjälle. Tuomitsi myös varmasti kesän aikana monet kerrat Putinin toimet.Onnistunut purkamaan yhteisymmärryksessä sopimuksen? Mikä tässä on nyt niin vaikeaa?
Tämä ei ollut Jordanilla kuulemma mahdollisuutena.
Just ni. Sillähän se olisi hoitunut, kun vaan olisi vaatinut. Miksei kukaan pelaaja tätä keksinyt?Ei sinne Venäjälle ollut kenenkään pakko mennä, yksikään näistä ei halunnut haastaa tätä järjestelmää. Selkärankainen mies olisi jättänyt menemättä ja vaatinut IIHF.n ja oman liittonsa hoitamaan homman, ei se r###ä sieltä olisi kenenkään tililtä tullut rahoja hakemaan.
Pystyi purkamaan, varmaan yhteisymmärryksessä kuitenkin.Mikko Lehtonen pystyi purkamaan kauden 2022 jälkeen pitkän (-25 asti) ja erittäin rahakkaan sopimuksensa. Samoin kaikki (!) muutkin halukkaat viimeistään kauden jälkeen, suurin osa jo kesken kauden. Aina on yksi poikkeus kuitenkin. Jordan vastoin tahtoaan otti kapteeninatsat vastaan, ja luikerteli häntä koipien välissä syksyllä uudestaan Venäjälle. Tuomitsi myös varmasti kesän aikana monet kerrat Putinin toimet.
Liigan on pakko tulla ulos asian kanssa asap. Aiemmat ulostulot usean joukkueen seurajohtajien suusta kuulostaa ihan vitsiltä tämän päivän jälkeen.
Olisikohan tämä "tyhmää jankkaamista" jos Jordan olisi siirtynyt vaikka Oulun Kärppiin?Pystyi purkamaan, varmaan yhteisymmärryksessä kuitenkin.
Duh.
Niin vitun tyhmää jankkaamista täällä et taidan poistua takavasemmalle ja jättää teidät jeesustelemaan tänne.
Ei haittaisi ollenkaan, muuten kuin kateellisuuden puolesta, mikä selvästi taitaa monella olla se suurin ongelma tässä siirrossa. "Moraalit" on hauska tekosyy kun ei selvästikään ole omasta halusta jatkanut tuolla.Olisikohan tämä "tyhmää jankkaamista" jos Jordan olisi siirtynyt vaikka Oulun Kärppiin?
Ei pitäisi olla herralla mitään asiaa tähän sarjaan. Oikein "C" vielä rinnassa.. Kaikkea sitä.
Offtopicia ehkä, mutta vähintääkin sivuaa aihetta kuitenkin, niin mikäs tänä päivänä tuo ruplan tilanne maailmalla on? Käsittääkseni KHL:ssä palkat kuitenkin maksetaan ruplina edelleen ja ainakin jokin aika sitten ruplia oli kohtuullisen vaikea, ellei jopa mahdoton muuttaa euroiksi tai dollareiksi yms. pakotteiden takia.
Lähinnä siksi siis, että koitan löytää vähän perspektiiviä tuohon "raha meni moraalin edelle" -väitteeseen, mikä säännöllisen epäsäännöllisesti aina jonku näppäimistöltä ketjuun päätyy.
Just näin. Jatketaan harjoituksia..Ei haittaisi ollenkaan, muuten kuin kateellisuuden puolesta, mikä selvästi taitaa monella olla se suurin ongelma tässä siirrossa. "Moraalit" on hauska tekosyy kun ei selvästikään ole omasta halusta jatkanut tuolla.
Tämä kapteeniasia nostetaan jatkuvasti esille, eikös normaalisti pelaajat itse valitse kapteenia? Huomaa että täällä ei olla pukuhuoneessa oltu itse pahemmin.
Tämä. En muista kenenkään nillittäneen kun Tšekin MM-ryhmä julkistettiin ja Jordán oli mukana. Nyt yhtäkkiä se on maailman hirvein asia vaikka ei edes siirry Lahteen Venäjältä vaan Sveitsistä. Kuten sanottu, valinta MM-joukkueeseen kielii ainakin minulle siitä että Kojokin on saanut korviinsa pätevän selityksen sille, miksi Jordán siirtyi Sveitsiin vasta kesken viime kauden.Tässä on joidenkin mielestä avattu joku "Pandoran boksi"???
mun mielestä tässä aukes "Arvostelijoiden Penaali" :D.
jos Kojo adjutantteineen on kelpuuttanut pelurin ihan maju kuvioihinkin niin kyllä siinä varmasti on ollut hyvät perustelut jos yhtään muistaa miten sielläkin palaajavalintoja arkumentoitiin.
Pelaajat valitsee, mutta ei silti ketään siihen pakoteta. Esim Ville Koho ilmoitti ennen viimeistä kautta joukkueessa, että hän ei ole mukana kapteeniäänestyksessä. Ja näin häntä ei valittu kapteenistoon. Muuten olisi varmuudella ollut yhä C rinnassaan.Tämä kapteeniasia nostetaan jatkuvasti esille, eikös normaalisti pelaajat itse valitse kapteenia? Huomaa että täällä ei olla pukuhuoneessa oltu itse pahemmin.
Raha on tälle kaverille ainakin tärkeämpi motiivi kuin Venäjän hyökkäyssota.
Tienannut useita miljoonia (NHL&KHL), niin huvittuneena seuraan tätä kun jotkut näitä selityksiä uskoo. Voin mä sit ku en menetä mitään ottaa sotaan kantaan. Tekopyhä kaveri.
Ymmärtääkseni aika moni maksoi itsensä pois kohelosta, mutta tämä pelaaja ei sellaiseen kyennyt.