Kun jatkoaikalaiset Suomenlinnan valtaavat!

  • 30 228
  • 342

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Heti kun on vähän aikaa lomalla parantelemassa taisteluhaavoja, niin saa kauhukseen huomata The Klubin suorittavan omituisia täsmäiskuja ilman huolellista tulivalmistelua. Eikä missään ole vieläkään mainittu karjalanpiirakoita, eikä Kimi Raikkosen Mersun hilavitkuttimen öklökammen revahdysta.

Tässä on nyt selkee paikka herättää henkiin Jatkoajan solkkapaturien osasto, THE SNORING EAGLES!

ALAARM!

EAGLES GO!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Predator

Tässä on nyt selkee paikka herättää henkiin Jatkoajan solkkapaturien osasto, THE SNORING EAGLES!

ALAARM!

EAGLES GO!

Tällä "eaglella" on takanaan parin viikon mittainen maastoharjoitus itärajan tuntumassa. Nyt on aika perehtyä hivenen tarkemmin saaristo- ynnä kaupunkisodankäyntiin. Elokuussa kaikki on valmista!

ilm. vlad#16.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Muistutus...

Kuukauden päästä rävähtää! Muistutetaanpas kaikkia lukijoita Suomenlinnan valtaamisesta 23.8.03. Seuraavaa aikataulua noudatamme:

-opastan vieraspaikkakuntalaiset Rautatieasemalta Kauppatorinrantaan, lähtö R-asemalta 14:00. Matka on (minun mittapuun mukaan) lyhyt joten käveleminen sopinee kaikille.

-Kauppatorilla olisi tarkoitus olla noin 15:00 jonka jälkeen lautalla Suokkiin.

-Suokissa "kokoontumisalueeksi" sovittu Kustaanmiekka. Läheltä löytyy ravintolapalveluita tarvitseville Walhalla, jossa janoisten ohella nälkäisetkin voivat täyttää vatsalaukkunsa.

Kenelläkään ehdotuksia "yhteiseksi ohjelmaksi"? Miltä kuullostaisi kreisi jäätelönsyöntikisa? Halukkaat voivat osaa paikalta vaikkapa litran jädeä ja se joka suoriutuu nopeiten annoksensa syömisestä valitaa Jatkoajan "jäätelöpojaksi/tytöksi". Yhteislähtö - tyyli vapaa!

Kaikki joukolla mukaan ja tietty soveliaaseen asuun sonnustautuneena.

vlad#16.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Taidan kuitenkin päästä osallistumaan tähän operaatioon, vaikka keväällä toisin väitinkin. Luonnollisesti pukeudun punaiseen paitaan.

Tuskin maltan odottaa vanhojen ja uusien tuttujen tapaamista.

-seeyou@kauppatori
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä en ole vieläkään täysin varma tulostani, vaikka sen voin myöntää, että tällä hetkellä olen kait taas tulossa. Maanantaina sen sijaan en jossain vaiheessa ollut, krhm... Painostusta kuitenkin esiintyy melkoisesti ainakin tuon Jatkoajan kesätytön puolelta, että ehkä minun pakko raahata itseni ja kaverini paikalle. Tai oikeammin sanottuna VR:n juna raahaa meidät paikalle.

Jos Suomenlinnaan tulen, oletan aivan ehdottomasti, että Cosmo kertoo minulle tuon 'hauskan tarinan' Markkasen Jussista. Tuo on oikeastaan melkein ehto sille, että paikalle saavun, heh. Lisäksi girlzillan on syytä olla sopimuksemme mukaan minua ja ystävääni vastassa asemalla. :)

Keltaisen paidan otan aivan ehdottomasti mukaani, tarviikohan muuta erikoisvarustusta matkaan?
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Todennäköisesti hyökkäilen paikan päälle. Mikäli taivaalta ei sada sammakkoja. Suomenlinnan-matkan toteutumistodennäköisyys kuitenkin kasvaa huomattavasti, mikäli Kolmas Johannes pääsee tuolloin intistä lomille ja lähtee mukaan. Muussa tapauksessa joudun ehkä keräämään rohkeutta pariin kertaan.

Mulla ei ole - ainakaan vielä - Haukkojen pelipaitaa, joten joudun luultavasti tulemaan paikalle alastomana. Ja sitten paljon hymiöitä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Re: Muistutus...

Viestin lähetti vlad

-Suokissa "kokoontumisalueeksi" sovittu Kustaanmiekka. Läheltä löytyy ravintolapalveluita tarvitseville Walhalla, jossa janoisten ohella nälkäisetkin voivat täyttää vatsalaukkunsa.

Mitä mieltä valtausoperaatioon osallistuvat ovat ruokailusta. Mennäänkö yhdessä syömään johonkin raflaan vai järjestetäänkö tapaaminen enemmän picnic-periaatteella? Toki tuolloinkin halukkaat voivat käydä täyttämässä mahansa jossain ravintolassa. Mikäli "yhteisruokailu" saa kannatusta on ehkäpä viisasta järjestäjän (eli allekirjoittaneen) tehtävä asian hyväksi jotain ja etsittävä jokin ruokapaikka mikä huolii meidät asiakkaakseen.

Minulle sopii kumpikin vaihtoehto, joskin picnic kauniina kesäpäivä kuulostaa jopa mielenkiintoisemmalta.

vlad#16.
 
Suosikkijoukkue
Haukat
Helevetti! Vaikuttaa siltä, että olen lomilla 24.8. sunnuntaina, mutta lauantai näyttää aika heikolta... En tiedä, muistanko nyt vain väärin, mutta toistaiseksi minun pitää ehkä vetäytyä. Tulen kyllä paikalle, jos vain valtion laitos antaa myöten. Kattellaan.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Poison, olen tietenkin tulossa sinua steissille vastaan.
Yritähän sitten ettet näytä liian nätiltä. Muuten en saa kiekkoleidiä hetkeksikään itselleni Suokissa!

Yhteisruokailuhan kuulostaa oikein hyvältä, piknik-tyylinen syöminen kaatuu ideana heti jos on huono ilma. Siksi ehkä mielummin sisäsyömistä.

Minä omistan vain yhden Jokereiden pelipaidan. Ja en kyllä sitä pistä päälleni, paita on polviin asti pitkä ja vieläpä aika tunkkaisen kuuma. Taidanpa tulla siis täysin normaalivaatteissa paikalle.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Muistutus...

Viestin lähetti vlad
Mitä mieltä valtausoperaatioon osallistuvat ovat ruokailusta. Mennäänkö yhdessä syömään johonkin raflaan vai järjestetäänkö tapaaminen enemmän picnic-periaatteella?

Vlad hei, siinä Walhallan yhteydessä on pizzeria Nikolai (josta on jo aikaiseminkin ollut puhetta) ja sinne kyllä mahtuu isompikin lauma yhtä aikaa syömään, varsinkin jos on hyvä keli (ulkona on monta kymmentä istumapaikkaa).

Tuli just viime viikolla tehtyä jälleen yksi salakavala tiedusteluretki Suokkiin ja Nikolaihin. Mahtavaa oli, niin keli kuin pizzatkin!

Tässä Nikolain pizzamenu:

1. NIKOLAI - 10 €
- meetwurstia, herkkusieniä, suolakurkkua, kaprista, smetanaa

2. BOLOGNESE - 8 €
- tuore naudan paistijauheliha

3. TONNO OLIVE - 7,5 €
- tonnikalaa, sipulia, oliiveja

4. FRUTTI DI MARE - 10 €
- tonnikalaa, simpukoita, katkarapuja

5. QUATRO STAGIONI - 10 €
- kinkkua, paprikaa, herkkusieniä, katkarapuja

6. FRANSESCANA - 8 €
- kinkkua, herkkusieniä

7. BELLA - 8 €
- kinkkua, ananasta

8. KATARIINA - 10 €
- kinkkua, katkarapuja, ananasta, sinihomejuustoa

9. VEGETARIANA - 8 €
- herkkusieniä, oliiveja, paprikaa, sinihomejuustoa

10. RUSSIA - 10 €
- meetwurstia, herkkusieniä, kananmuna


.... ei siis mitenkään Stadin halvimmasta päästä, mutta se maku... oooooh...

Tämä vladille tiedoksi. En muuten itse ole vielä mitenkään varma tulemisestani. Saas nyt nähdä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Predator

Tämä vladille tiedoksi. En muuten itse ole vielä mitenkään varma tulemisestani. Saas nyt nähdä.

Kiitokset Predalle infosta mutta uskotko meidän pärjäävän ilman kenraalivääpelin huolenpitoa ja ohjausta? Toivottavasti pääset tulemaan paikalle!

vlad#16.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti girlzilla15
Yritähän sitten ettet näytä liian nätiltä. Muuten en saa kiekkoleidiä hetkeksikään itselleni Suokissa!

No tuosta ei todellakaan ole pelkoa. (Voisin kuristaa sinut tästä hyvästä gz)

Juttelin kaverini kanssa torstaina ja me mietiskelimme tuota ruokailua siihen suuntaan, että ainakin meille yhteisruokailu sopisi todella hyvin. Lähtisimme kuitenkin jo aamulla liikenteeseen, joten jossain välissä on pakko syödäkin. Girlzilla toi esille hyvän pointin siitä, että jos ilma on huono, kumoutuu piknik-idea samantien. Eli vaikka se olisi muutoin todella hauska idea, olisi ehkä fiksumpaa turvautua sisällä syömiseen.

Cosmolta kaipailen vielä varmistusta siihen, että varmasti tulen kuulemaan tuon Jussi Markkasesta kertovan tarinan.

Ja ai niin.. Ulkopaikkakuntalaisena on kysyttävä vielä se, että mitenköhän useasti noita lauttoja kulkee Suomenlinnaan ja takaisin? Meinaa vain, että sitä on pakko miettiä jo hieman paluumatkaakin ja aikataulua...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Poison


Ja ai niin.. Ulkopaikkakuntalaisena on kysyttävä vielä se, että mitenköhän useasti noita lauttoja kulkee Suomenlinnaan ja takaisin? Meinaa vain, että sitä on pakko miettiä jo hieman paluumatkaakin ja aikataulua...

Nuorineiti Poison on ihan huoletta vaan. Suomenlinnaan liikennöi HKL:n lautan lisäksi myös monta ns. yksityistä liikenteenharjoittajaa omilla vesibusseillaan (niillä on kalliimpi kyyti kuin kautalla, mutta kyllä sen välillä mielellään maksaakin ettei tarvitse aivan älyttömästi lautalle jonottaa... että pääsee aivan älyttömästi lautalla koko matkan seisomaan, kuin sardiinit tunkkaisessa purkissaan), niin että minä ainakin suosin niitä yksityisten vesibusseja. Ja ne vesibussit lähtevät/tulevat samaan paikkaan kuin se lautta (Kauppatorin ranta).
Suomelinna on myös monen siellä asumattoman ihmisen työpaikka, joten kyllä sieltä ihan siististi pois pääsee myöhäänkin. Puolenyön jälkeen muistaakseni saarelta lähtevät viimeiset kyydit.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tulin tässä mieleeni että olisikohan jonkinlaiset "nimilaput" täysin huono idea?

Tunnen toki monia nimimerkkejä entuudestaan ulkonäöltä ja paremminkin, mutta varmasti monet ovat uusia tuttavuuksia.

Jotain pieniä 4cm*3cm tarralappuja johon kirjoittaisi nimimerkkinsä.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti girlzilla15


Jotain pieniä 4cm*3cm tarralappuja johon kirjoittaisi nimimerkkinsä.

Zilla, tunnen synnynnäistä kammoa tarralappuihin. Noh, tehkää ihan miten haluatte. Väitän kuitenkin, että Sinä tunnet minut heti minut nähdessäsi...
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Predator
Zilla, tunnen synnynnäistä kammoa tarralappuihin. Noh, tehkää ihan miten haluatte. Väitän kuitenkin, että Sinä tunnet minut heti minut nähdessäsi...

Vaihtoehtoisesti voi myös kirjoittaa nimimerkkinsä otsaan permanenttitussilla?

Kyllä minä varmaan tunnistankin, minulla on sellainen taito... Ainakin tähän mennessä olen tunnistanut jatkoaikalaiset helposti ilman kuvia.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti girlzilla15
Vaihtoehtoisesti voi myös kirjoittaa nimimerkkinsä otsaan permanenttitussilla?

Kyllä minä varmaan tunnistankin, minulla on sellainen taito... Ainakin tähän mennessä olen tunnistanut jatkoaikalaiset helposti ilman kuvia.

Tussi kuulostaa hyvältä, mutta miten olisi tatuointi pakaraan, siellä olisi sitten ihmeteltävää.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Tatzka
Tussi kuulostaa hyvältä, mutta miten olisi tatuointi pakaraan, siellä olisi sitten ihmeteltävää.

Olin ajatellut että nimimerkki olisi hyvä olla näkyvällä paikalla mutta jos tosiaan haluat juosta Suomenlinnassa perse paljaana koko päivän, se sopii minulle.
Itse en ehkä tähän takapuolitatuointiin lähtisi.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Tatzka
Tussi kuulostaa hyvältä, mutta miten olisi tatuointi pakaraan, siellä olisi sitten ihmeteltävää.

Siis Tatzka hei, mites se menikään se "roolimallina Suomen nuorisolle oleminen jne... mukanahan on alaikäisiä tyttöjä... hyi hyi.

Suomenlinnassa perinteiden mukaisesti paljaat pakarat ruoskitaan Kuninkaanportilla. Ihan vaan tiedoksi... myös naisten pakarat. Myös pahimmat kakarat ruoskitaan. Mutta se ei kuulu tähän Kai?
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti girlzilla15
Tulin tässä mieleeni että olisikohan jonkinlaiset "nimilaput" täysin huono idea?

Tunnen toki monia nimimerkkejä entuudestaan ulkonäöltä ja paremminkin, mutta varmasti monet ovat uusia tuttavuuksia.

Jotain pieniä 4cm*3cm tarralappuja johon kirjoittaisi nimimerkkinsä.

Eiks ois jännempää, jos joutuu juttelemalla selvittämään toisen nimimerkin, eikä joudu tuijottelemaan toisen rintaan/rintoihin, mikä eritoten jälkimmäisessä vaihtoehdossa voisi johtaa vielä avokämmenen kohtaamiseen naaman kanssa?

Tai emmä tiiä. Mutta tuli vaan mieleen.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti girlzilla15
Tulin tässä mieleeni että olisikohan jonkinlaiset "nimilaput" täysin huono idea?

Tunnen toki monia nimimerkkejä entuudestaan ulkonäöltä ja paremminkin, mutta varmasti monet ovat uusia tuttavuuksia.

Jotain pieniä 4cm*3cm tarralappuja johon kirjoittaisi nimimerkkinsä.

Muutamissa "tapaamissa" olen ollut ja minusta ainakin on mielenkiintoisempaa kun ei tarvitse tiirailla nimilappuja rinnasta. Kyllä siinä yllättävänkin pian oppii muistamaan kuka kukin on ja jollei opi niin sitten ei voi syyttää muuta kuin omaa muistiaan tai muistamattomuuttaan..

Minut toki tunnistaa vaatetuksesta, sen voin luvata - toivottavasti ne kestävät päällä koko päivän ajan etten joudu ruoskittavaksi Suokissa. No, mikäli näin käy niin olenpahan sen jälkeen tunnetumpi punaisista pakaroistani..

vlad#16.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
lintu ja Helinkopteri heittivät ilmoille oivallisen idean tuossa "kesäleidi"-ketjussa tjsp., tai lintuhan sitä alunalkaen ehdotti ja Helinkopteri toi sitten esille tämän tapaamisemme.

Miltä kuullostaisi jos Suomenlinnassa järjestettäisi jatkoajan syyspoika tai -mies -kisa? Osanottajina kaikki paikalle armollisesti saapuvat miespuoliset tai itsensä miehiksi tuntevat jatkoaikalaiset.

Saako ehdotus kannatusta?

vlad#16.
 

merzyk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja Edmonton Oilers
Idea saa kannatusta, ehdottomasti! Pääseekö Suomenlinnan keikkaan mukaan tällainen vähemmän aktiivinen kirjoittaja, mutta sitäkin ahkerampi lukija? Se viikonloppu sattuisi olemaan vieläpä meikän viimeinen viikonloppu tänä kesänä Helsingissä.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti merzyk
Idea saa kannatusta, ehdottomasti! Pääseekö Suomenlinnan keikkaan mukaan tällainen vähemmän aktiivinen kirjoittaja, mutta sitäkin ahkerampi lukija? Se viikonloppu sattuisi olemaan vieläpä meikän viimeinen viikonloppu tänä kesänä Helsingissä.

Nimenomaan kaikkien osallistuminen on suotavaa, ei todellakaan kiellettyä. Rohkeasti mukaan vaan.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Jepsjeps!

Tällä hetkellä osallistuminen näyttäisi suhteellisen varmalta vaikka Tampere-cuppi on tosin samana viikonloppuna.
Vaikeaa...

Heh, minut tunnistaa isosta härvelistä.
Kysykää vaikka Vilperi#18sta...

Kesätyttö-ketjussa ideani sai yhden kannatus-äänen joten rohkenen laittaa sen tänne.
Miltäs kuulostaa?

Jatkoajan Syysmies-kisa -03,
livenä Suomenlinnassa 23.8 2003!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös