Viestin lähetti girlzilla15
Niin meille alaikäisillekin (tähän mennessä tietääkseni vain minä ja Poison) on tekemistä ;)
Viestin lähetti Predator
Zilla hei, oletkos koskaan Suomenlinnassa Nikolaissa käynyt pizzalla? Meinaan vaan, että pussikaljaa hyviinnii, mutta mehän MENEMME sillä reisulla myös syömään! Nikolaissa on todella herkulliset kiviarinauunissa paistetut pizzat!
Viestin lähetti Predator
Minä kuitenkin VAADIN, että minulle varataan aikaa pieneen esitelmään (n. 3 tuntia) jonka aikana kerron teille Suomenlinnan Rannikkotykistörykmentin historiasta ja saaren historiasta yleensäkin. Voin samalla esitellä viereisessä Vallisaaressa olevan 100-millisen rannikkotykin, jolla olen varusmiesaikana ampunut useita kymmeniä kranaatteja meren syliin.
Jos kropassa on linjat kesällä kunnossa niin tottakai menemme!;)
Mutta...Mitäs me teemme jos sataa? Kai joku muukin tykkää sateessa hyppimisestä kuin minä?
Viestin lähetti Predator
"Jos kropassa on linjat kesällä kunnossa"
... siis nyt iso MITÄH? Toki minä tiedän, että Sinun iässäsi ulkonäöstään huolehtiva fiksu tyttö on tarkka syömisissään, mutta meinasko tuo Sinun viestisi sitä, että olet ns, salaatinsyöjä tykkänään? Ei kai?
Niin, ja jos SATAA.. hmm... sitten kai mennään luoliin ryyppäämään ja haastetaan riitaa fikkarin valossa vastaantulevien japskituristien kanssa...
Viestin lähetti Tatzka
Toteutetaan kaikki vanhanmiehen unelma.
Mutta...Mitäs me teemme jos sataa? Kai joku muukin tykkää sateessa hyppimisestä kuin minä?
Voin tehdä sitä myös yksin.
Viestin lähetti Poison
Girlzillan maininta siitä, että näillä näkymin olisimme sinun ja toisen kaverini kanssa ainoat alaikäiset, on huomioitu. Perustetaan sitten vaikka oma lastentarha sinne nurmelle pussikaljojen (tai jaffojen) kanssa, jos muu ei auta. Lastenhoitajia emme tosin välttämättä tarvitse... ;) Yläikäisiltä sisäänpyrkijöiltä voisimme jopa verottaa hieman maksua, yksi Hifk-miesten suosima Koff-pullo voisi olla aika hyvä..? Tai sitten olemme kilttejä ja annamme jokaiselle oikeuden osallistua oman lastentarhamme leikkeihin ilman maksuja.
Haa, kenties joudun lyöttäytymään seuraasi. Helsinkin vapisee, kun järvenpääläiset vyöryvät paikalle. Olisi kiva tavata muitakin Mestis-kirjoittajia(kin), niin voisi saada vähän keskustelua aikaan kauden alla. Mutta siis mukaan voisin tulla, jos vain aikataulu sekä rahapolitiikka antavat periksi.Viestin lähetti Kolmas Johannes
Vaikuttaa aivan mielenkiintoiselta ja hyvältä idealta. Voisin jopa tulla mukaan, mikäli armeija ei aseta esteitä. Suomenlinnassa olen käynyt viimeksi joskus 6-vuotiaana, joten retki olisi sikälikin jännittävä.
Voin tehdä sitä myös yksin.
Viestin lähetti Sistis
Ajatus ja migreenintorjunta on tärkeintä. =)
Viestin lähetti Predator
Zilla hei, oletkos koskaan Suomenlinnassa Nikolaissa käynyt pizzalla? Meinaan vaan, että pussikaljaa hyviinnii, mutta mehän MENEMME sillä reisulla myös syömään! Nikolaissa on todella herkulliset kiviarinauunissa paistetut pizzat!
Viestin lähetti TommyT
Todellakin!
Ja paras kaikista on tietysti itse Nikolai, eli:
- Salami, herkkusieni, suolakurkku, kapris, valkosipuli, sipuli, smetana
Viestin lähetti Tommy T
Ja hyviä ja rauhallisia spotteja pussikaljotteluun löytyypi esimerkiksi Kustaanmiekan päästä
Viestin lähetti HABS #11
Täytyy laittaa harkintaan! Jos vaan on vapaata kesäretken aikoihin niin voishan sitä vaikka ilmestyä paikan päälle.
Maalaisena pitää kysyä että tarviiko passin (vai peräti viisumin?) ja entä tax free ostokset?