Kun jatkoaikalaiset Suomenlinnan valtaavat!

  • 30 225
  • 342

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti girlzilla
Näin siinä taas kävi. Minäkään en pääse. Poikaystävän äidin 50-vuotisjuhlat jonne pitäisi raahautua samana päivänä.

Keitäs sinne on edes tulossa? Kannattaako koko miittiä enää järjestää?

Ilmoitelkaahan tilanteestanne!

vlad.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Naiset ei oo näköjään tulossa...en tuu :)

Vakavasti ottaen: tyttöystävä järjestää kyseisenä päivänä bileet ja jos en ole paikalla niin siitä kuullaan pitkään. Voin kuitenkin yrittää kiemurrella, jos miitinki saadaan pystyyn...
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minut tavoitti tänään suru-uutinen, jota seuraa hautajaiset parin viikon päästä. Jos pyyntö saapua hautajaisiin tulee, olen luonnollisesti ulkona Suomenlinnan hulinoista, jos ei, niin olen takuulla paikalla. Olettaen siis toki, että väkeä on muutoinkin saapumassa hyvin paikalle.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Nolottaa.

Näillä näkymin en tule ottamaan osaa tähän jatkoaikalaisten tapaamiseen, pahoittelen.

vlad.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Palstan ja ketjun hengessä tuo uusi lauttakin tuntuu penailevan osanottonsa kanssa huovaten ja soutaen.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No voihan. Taitaa jäädä tuo Suomenlinnan valtaaminen jatkoaikalaisilta tänä vuonna tekemättä, ellei joku yksinäinen Jatkoajan humalainen soturi sitten päätä tehdä sitä yksinään.

Niin, hieman laimealta vaikuttaa tuo osallistumisinto. Itse olin paikan päälle hyvin mahdollisesti saapumassa, mutta kun nyt näyttäisi ettei sinne oikein ole ketään menossa, niin taidan jättää minäkin välistä. Harmillinen juttu kyllä.

No jos sitten vaikka enskesänä...
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti Ted Raikas
No jos sitten vaikka enskesänä...
Ja vaikka hieman aikaisemmin kesällä, jos saa ehdottaa. Kaikenmaailman pilipaliturnaukset kun ovat elokuun lopulla jo menossa. Itsehän en tällä kertaa pääse, kun tulee piakkon tasakymppejä mittariin ja pitää kutsua ystävät koolle tuona nimenomaisena päivänä.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nostetaanpas tämä ketju ylös. Itse olen lähdössä ensi viikonloppuna muutenkin reissuun, ja Suomenlinna mahtuu mukaan kuvioihin, jos siellä vain joku miitti pidetään. Eli miten on, onko meitä jatkoaikalaisia menossa sinne? Peruutuksia on tullut paljon, mutta toisaalta moni sellainen, joka aiemmin ilmoitti olevansa tulossa/kiinnostunut, ei ole päästänyt enää pihaustakaan tässä ketjussa.

Asiaan olisi mukava saada selvyyttä, jotta tietää tehdä jossain vaiheessa omat suunnitelmat pitäviksi. Aktiivisuutta ihmiset!
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yhdyn joukkoon kirjavaan.
Tuplabuukkaus, ja koska näitä perumisia on tullut näin paljon (ja matka on helvetin paljon pidempi), ensi kesänä sitten.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Ihmeellisiä inisijöitä ja hippohiiriä koko porukka. Ensin luvataan ja sitten perutaan.

Kaikille perujille; toivon että näette koko seuraavan vuoden ajan paljon painajaisia. Nih!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Cairns

Kaikille perujille; toivon että näette koko seuraavan vuoden ajan paljon painajaisia. Nih!
Hähähä! Kirouksesi ei tehoa minuun! Näen painajaisia muutenkin tuon tuosta.

Noh, harkitsen vielä tuota saapumista. Tosin vaikuttaa ettei siellä juuri ketään ole, niin tiedä onko siinä mitään järkeä?

Jos ne ketkä nyt "pääsisi", laittaisivat viestiä tähän perhanan ketjuun että hahmottaisi tilannetta edes vähäsen...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös