Viestin lähetti kangaroo
Yeah, veli vladin konkreettinen päivämääräehdotus saa ainakin täältä kannatusta. Eli miten on: lauantai 23.8. ja session aloitusaika (esim.) klo 15 Kauppatorin ranta. Varmaan osa porukasta tulee Suokkiin myöhemmin tai muilla kuljettimilla: kokoontuminen missä ja mihin aikaan ? Walhallan terassi, Chaplin vai Panimo ?
Päätän täten, että Suomenlinna valloitetaan jatkoaikalaisten laajalla invaasiolla lauantaina 23.8.03. Sovitaan tarkka kellonaika myöhemmin, mutta alustavana voitaneen pitää iltapäivää siinä 14:00 - 15:00 aikoihin? Minulle käy kyllä aiemminkin päivällä mutta ehkäpä liian varhainen aloittaminen karsii vieraspaikkakuntalaisia liiankin kovalla kädellä pois.
Voin opastaa Rautatieasemalle saapuvat kävellen (vaikkapa Sports Academyn kautta) Suokinlautalle, tuolloin startti asemalta voinee tapahtua noin klo 14:00. Ok?!
Kauppatorilla lautan/lauttojen laiturialueella yhdytään sitten muihin - ei kuitenkaan konkreettisesti (tai mikäs minä olen komentelemaan) - ja sitten suunnataan Suomenlinnaan.
Suomenlinnan rafloista en muista kuin Walhallan, (ei ei, muistamattomuuden syy ei ole alkoholin) mutta "kokoontumisalueen" on oltava sellainen jonne kaikki, myös alaikäiset, pääsevät. Eli joku kallio, valli tms. jonkin sopivan ravintolan/terassin lähellä. Kokeneemmat Suokinkävijät opastanevat minua ja muita.
Löytyykö netistä muuten Suomenlinna karttaa, sellaista josta ulkopaikkakuntalaisetkin (tai landepaukut kuten minä) ymmärtävät jotain?
Suomenlinna - täältä tullaan!
vlad#16.