Kun jatkoaikalaiset Suomenlinnan valtaavat!

  • 30 234
  • 342

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Minäkin tiedän, että Helinkopterin härveli on iso.

Onko siinä syyspoika/mies-kisassa iltapukukierros? Jos on, niin taas joudun vaatekauppaan. Äks.

Osallistumisestani koko tapahtumaan neuvotellaan vielä. Asemani ovat heikot, mutta epävakaat. :)
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Designer
Minäkin tiedän, että Helinkopterin härveli on iso.

Olen minä isompiakin nähnyt, joka päivä... ;-9

Voipi olla että joudun raahautumaan paikalle. Katsoo nyt onko muuta menoa ja sillai. Pitäähän minun huomioida muutkin, en jaksa riistää muilta voitonmahdollisuuksia kisassa.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Viestin lähetti Helinkopteri
Jepsjeps!

Tällä hetkellä osallistuminen näyttäisi suhteellisen varmalta vaikka Tampere-cuppi on tosin samana viikonloppuna.
Vaikeaa...

Heh, minut tunnistaa isosta härvelistä.
Kysykää vaikka Vilperi#18sta...

Jep, härveli on... noh kuten Designerkin jo mainitsi, iso. Älä muuten enää tunge saksia pistorasiaan niin kuin keväämmällä.

Oma osallistuminen on vielä kahden vaiheilla. Riippuu töistä ja Tampere Cuppelista. Cupissa kun on ollut perinteenä käydä kaverin kanssa kolmosen taakana nestetankkaukselle viimeisenä turnauspäivänä.

Pikku-Raimo
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ruokailusta.

Onko ymmärrettävä siten ettei jatkoaikalaisten "yhteisruokailu" saa suuren suurta kannatusta - tähän mennessä kaksi puoltavaa "ääntä" girlzillalta ja Poisonilta; picnic yhden allekirjoittaneelta. Mikäli näin on ei liene tarvetta ryhtyä erityisjärjestelyihin ruokailun suhteen vaan jokainen nauttii ruoan paikalla haluamallaan tavalla, mikäli yleensäkään nauttii kiinteässä muodossa olevaa ravintoa.

Pienemmällä porukalla ruokailuun meneminen samanaikaisesti onnistunee ilman varauksia tms.

vlad#16.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä, kuuluisiko tämä onnellisuus-, vitutus- vai tähän ketjuun, mutta tällä hetkellä näyttää taas siltä, että en välttämättä pääse osallistumaan tähän Viaporin valtaukseen. Tiedän, -ttu, mitä säätämistä.

Ei se ole kuulkaa helppoa, kun "olosuhteet" vaihtuvat nopeammin kuin normaali-ihminen pystyy käsittämään. Saattaa hyvinkin olla, että ilmaannun kuitenkin kiusaksenne, ja siinä vaiheessa kiroilen turhaan väliin jäänyttä Maarianhaminan reissua.

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa...
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Maaginen päivämäärä lähestyy, mutta en osaa vieläkään sanoa, tulenko paikalle. Ensinnäkin soisin armeijan puristuksessa olevan Kolmannen Johanneksen ehtivän Suokin-valloitukselle meikäläisen seuraksi, ja toisekseen samaisena päivämääränä saattaa olla KiPen välierämatsi, jota olisi todella hankala sivuuttaa.

Etenkin muita Mestis-kirjoittajia olisi kuitenkin hauska nähdä. Saisi vähän vääntöä aikaan kauden alla. :)
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Jatkoajan Syyspoika -kisan ennakkospekulointi saa aivan uuden käänteen, kun voittajapakka menee kokonaan uusiksi.

Suuret vedonlyöntitoimistot ympäri maailmaa ovat näreissään joutuessaan palauttamaan 69% pelatuista panoksista takaisin suosikkikohteen jättäydyttyä kisasta pois. "Kyllä tämä on meille paha takaisku, Cosmoa oli pelattu yllättävänkin paljon, ja se teki taas muiden kohteisen pelaamisen erittäin kiinnostavaksi. Se toi paljon vaihtoa muille ehdokkaille, mutta Cosmo sai massat liikkeelle", kommentoi Robert De Niro Veikkauksesta.

Tunnettu vetoluukkujen kanta-asiakas Jarmo Luodenkuu on samoilla linjoilla: "Tämä nyt on siinä ja siinä kannattaako pelata. Tää on ihan arpapeliä nyt kun suurin ennakkosuosikki on ulkona. Hommaa ei helpota se, että tuomaristo ja osallistujat on kännissä: mitä vaan voi tapahtua." Yllättävä tilanne on saanut kylmähermoisena tunnetun pelurinkin varuilleen: "Minulla on pari suosikkia kisaan, mutta tilanteen epävarmuuden takia joudun perumaan Veholle tekemäni autotilauksen. Kaiken piti olla varmaa, parturissakin oli juuri kuulemma käyty!", tilittää Luodenkuu pettyneenä.

Myös suuri yleisö on ollut hämillään tilanteen johdosta. Huhut Yhdysvaltain länsirannikolta kertovat, että uutisen aiheuttamaa kohua olisi pyritty kompensoimaan katkaisemalla sähköt koko rannikolta. Näin poisjäänti ei saisi niin suurta huomiota osakseen, eikä siten aiheuttaisi paniikkia tai mellakoita, vaan amerikkalaiset keskittyisivät taas ostelemaan ilmastointiteippejä ja elmukelmuja rautakaupoista, jotta sähkö ei karkaisi kotitalosta. Jatkoajan tietotoimisto ei pysty vahvistamaan huhua, mutta kyseessä on luotettavien lähteiden mukaan selvä kahden tähden huhu.

Cosmo itse kommentoi poisjääntiään alkuun vähäsanaisesti. Tavoitimme kiireisen tähden Kauklahden rautatieaseman VIP-loungesta. "Jättäkää mut rauhaan!", huusi Cosmo vihasena, lähettäen matkaan Hiacellisen isoja, rumia ja äänekkäitä gorilloja, jotka poistivat sankan hyyenalauman välittömästi ja keinoja kaihtamatta asemalaiturilta.

JTT otti kuitenkin selvää, mitä junaa Cosmo odotti ja onnistui matkan aikana saamaan muutaman kommentin nöyrältä ja ehkä yllättäen vähän häpeilevältä mieheltä: "Se oli hätiköity se päätös lähteä, hetken huumassa tehty. Mä luulin, että se sopis mun pirtaan, mutta something came up, you know. Kai sä osaat enkkua?" Rivien välistä saattoi lukea myös todellisen syyn poisjääntiin: "Mulla on tuparit."

Pasilan aseman liukuportaissa Cosmo kuitenkin lähettää terveiset kaikille: "Poisonille ja muillekin bändäreille tiedoksi, että te olette uskomattomia ja mulle tosi tärkeitä ja kaikkee eikä se Jussi Markkas -juttu nyt niin uskomaton ole. Mutta jos Poison haluaa sen kuulla, niin yhteystiedot on toimituksella."
(JTT)

(Toimittaja ei ole Tony Halmeen ystävä)
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Cosmo
Pasilan aseman liukuportaissa Cosmo kuitenkin lähettää terveiset kaikille: "Poisonille ja muillekin bändäreille tiedoksi, että te olette uskomattomia ja mulle tosi tärkeitä ja kaikkee eikä se Jussi Markkas -juttu nyt niin uskomaton ole. Mutta jos Poison haluaa sen kuulla, niin yhteystiedot on toimituksella."
(JTT)

Hmph.... Selvää lepyttelyn makua. Pahimmasta pettymyksestä toivuttuani voinen kuitenkin antaa Cosmolle poisjäännin anteeksi ja oletettavasti otan yhteyttä myös toimitukseen. Onneksi olen sentäs nähnyt Jussi Markkasta treeneissä, täten Imatra ei välttämättä vielä pääse voitolle vertailussa Suomenlinnaan.

Suureen maailmanluokan tyyliin minunkin on ilmoitettava, että tällä hetkellä ympärilläni vellovat kaksois- ja kolmoisdraamat pitävät osallistumistani Suomenlinnan valloitukseen yhä epävarmana. Olen kuitenkin saanut myös pelottavia uhkauksia siihen suuntaan, että minut aiotaan raahata Helsinkiin/Suomenlinnaan kyseisenä viikonloppuna oli mikä oli, vaikka sitten tyrmäystippoja ja säkkiä käyttämällä. Mietinkin tässä nyt kovasti, että tulenko paikalle, vai itkenkö ja tulen paikalle.

Enköhän minäkin tuossa perjantaina tiedä, olenko tulossa vai en. Tai lauantainahan sen viimeistään sitten näkee? :D

Sitä miun kyllä itseasiassa piti kysymäni, että onkohan se varmasti ok, että tällainen alaikäinen kakarakin saattaisi olla ko. tapahtumaan osallistumassa?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Poison

Sitä miun kyllä itseasiassa piti kysymäni, että onkohan se varmasti ok, että tällainen alaikäinen kakarakin saattaisi olla ko. tapahtumaan osallistumassa?

Ehdottoman yksiselitteisesti kyllä! Kyseinen meetti on tarkoitettu kaikille jatkoaikalaisille, ei yli 18 vuotiaille jatkoaikalaisille. Jos joku tästä ryhtyy purnaamaan niin siinähän purnaa, ei haittaa minua mutta jos kuitenkin tapaamisessa jokainen muistaa että mistä on kyse.. (ei tarvinne vääntää rautalangasta?)

Suokissa on tilaa meille kaikille!

vlad#16.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Poison, jos sinä et tule, niin en tule sitten minäkään.

Minun mukanani tulee eräs ei-jatkoaikalainen tyttö, matseissa tapaamani IFK-fanit ja joidenkin muidenkin jengien kannattajat tuntevat kyllä tämänkin tytön.

Poison raahaa sen nätin naamansa ja upeat hiuksensa Suokkiin tai tulen hakemaan sinut Lappeenrannasta. Usko minua, sitä et halua.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt kun Kesäpojankisa käy jo kuumana, ja ehdokkaat käyttävät jopa epäilyttäviä keinoja pyrkiessään titteliin, niin ehdotan seuraavaa.

Tittelin haltijana haluan olla ns ylituomari(ai ei valta tuo onnea, häh?) Eli haluan olla mukana prosessissa ja karsia suurimmat häikäiletämättömyydet.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Tatzka
Nyt kun Kesäpojankisa käy jo kuumana, ja ehdokkaat käyttävät jopa epäilyttäviä keinoja pyrkiessään titteliin, niin ehdotan seuraavaa.

Tittelin haltijana haluan olla ns ylituomari(ai ei valta tuo onnea, häh?) Eli haluan olla mukana prosessissa ja karsia suurimmat häikäiletämättömyydet.

No joo... tämä menee jo melkoisen suuren häikäilemättömyyden piikkiin, edellyttäen, että aiot itse osallistua kisaan.

Minä voin suosiolla jättäytyä kisassa viimeiseksi niin eipähän kenellekään tule huonoa mieltä surkeasta sijoituksesta.

vlad#16.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti girlzilla15
Poison, jos sinä et tule, niin en tule sitten minäkään.

Poison raahaa sen nätin naamansa ja upeat hiuksensa Suokkiin tai tulen hakemaan sinut Lappeenrannasta. Usko minua, sitä et halua.

Ja lisää uhkauksia satelee, nyt jo toiseltakin suunnalta. Kohta en enää uskalla jättää tulematta... :D

Tällä hetkellä voin ilmoittaa, että tulen olemaan paikalla. Parit asiat ovat antaneet nyt sen verran tukea. Mukanani tulee yhä se hyvä ystäväni, josta olen jo aiemminkin tässä ketjussa kirjoitellut. SaiPa-fani on hänkin ja lueskelee Jatkoaikaa aina silloin tällöin.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti vlad
No joo... tämä menee jo melkoisen suuren häikäilemättömyyden piikkiin, edellyttäen, että aiot itse osallistua kisaan.

Minä voin suosiolla jättäytyä kisassa viimeiseksi niin eipähän kenellekään tule huonoa mieltä surkeasta sijoituksesta.

vlad#16.

Parahin vlad, tähän haasteesen joudun vastaamaan.
eli olen toki mukana, keräämässä edes säälipisteet.

Ei tule huonoa mileltä, prkl;)
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Valitettavasti kävi niin että henkilökohtaisista syistä en saavukaan viikon kuluttua Suomenlinnaan.

Toivon teille kuitenkin hauskaa meininkiä, sitä ei varmasti tule puuttumaan!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viikon kuluttua kaikki on jo ohi, ehkäpä muutamien kohdalla muistona on armoton päänsärky ja suussa saattaapi maistua jopa kissan kusi. Minullehan ei näin käy, ehei...

Kuta lähemmäksi päivämäärä koittaa sitä epävarmemmaksi moni tuntuu osallistumisensa suhteen käyvän. Joten, kuinkahan moni muu allekirjoittaneen ohella on loppujen lopuksi saapumassa paikalle?

Toivottavasti mahdollisimman moni, olisihan se surku jos joutuisin nimittämään itse itseni ainoana osanottajana Jatkoajan kesä-/syyspojaksi, jäätelönsyöntimestariksi, vuoden "gooniksi" tms.,vittumaisimmaksi jatkoaikalaiseksi muutamia titteleitä vain mainitakseni.

vlad#16.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti vlad
Viikon kuluttua kaikki on jo ohi, ehkäpä muutamien kohdalla muistona on armoton päänsärky ja suussa saattaapi maistua jopa kissan kusi. Minullehan ei näin käy, ehei...

Kuta lähemmäksi päivämäärä koittaa sitä epävarmemmaksi moni tuntuu osallistumisensa suhteen käyvän. Joten, kuinkahan moni muu allekirjoittaneen ohella on loppujen lopuksi saapumassa paikalle?

Toivottavasti mahdollisimman moni, olisihan se surku jos joutuisin nimittämään itse itseni ainoana osanottajana Jatkoajan kesä-/syyspojaksi, jäätelönsyöntimestariksi, vuoden "gooniksi" tms.,vittumaisimmaksi jatkoaikalaiseksi muutamia titteleitä vain mainitakseni.

vlad#16.

Totta.

Monelle tämä "esiintymis krapula" tulee kalkki viivoilla. Rohkeasti mukaan, kukaan ei teitä syö, saati tapa. Hauskaa tulee varmasti olemaan ja uusia mukavia ihmisiä varmasti nähdään ja tavataan.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Höh, minähän en esiintymispelon takia perunut tuloani.
Siihen on ihan eri syyt, ehkä mielialani muuttuu vielä viikon aikana, who knows.

Olenhan minä teitä nyt aikalailla tavannut ennenkin.

Saatan saada vasta 23. päivä hingun tulla mukaan. Sitten tulen himasta n. 5 minuuttia kauppatorille ja siitä Suokkiin. Ei kai tätä tässä ja nyt tarvitse päättää.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kyselisin hivenen paikoitustilasta Helsingin keskustassa. Ehkäpä jokunen vieraspaikkakuntalainen on tuloillaan omalla autollaan tapaamiseen (kuski mahdollisesti mukana) ja heitä varmasti kiinnostaisi tietää mihin sen ajoneuvon saa helposti piilotettua ja vieläpä kohtuuhinnalla (kenties ilmaiseksi)?

Minä kun en autoa omista niin olen hivenen kehno jakelemaan neuvoja tämän asian tiimoilta, asiantuntijat huomio, apunne on tervetullutta.

Sen tiedän, että R-aseman kupeessa Elielin aukion alla on parkkihalli mutta siihenpä tietämykseni sitten rajoittuukin pl. nämä kadunvarren paikat.

Jokainen info on painonsa arvoinen...

Kiitokset jo etukäteen!

vlad#16.
 
K

kangaroo

Töölön Kisahallin ja Stadionin (ellei ole jotain pippaloa siellä) parkkikset 24h maksutta. Sporalla Kauppatorille.
 

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Ja Katajanokalla osa kadunvarsipaikoista maksuttomia viikonloppuisin. Kävellen / ratikalla Kauppatorille. Näppärä paikka myös populaarikonserttia varten, vaikka jälkeenpäin jääkin liikennesumpun vangiksi.

Stadionin kenttä suljettu tilausbusseille MM-kisojen loppuun asti (25.8.)
Edit: Korjataanpa tuo pysäköintikielto, nyt suljettuna jo 8.9. asti eli vielä Suomi-Ruotsi ottelun ylitse.
 
Viimeksi muokattu:

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti vlad
Kuta lähemmäksi päivämäärä koittaa sitä epävarmemmaksi moni tuntuu osallistumisensa suhteen käyvän. Joten, kuinkahan moni muu allekirjoittaneen ohella on loppujen lopuksi saapumassa paikalle?

Vladin tavoin mínuakin kiinnostaisi tietää, että ketä kaikkia on nyt varmuudella tai edes epävarmuudella saapumassa paikalle? Tuleeko pidemmästä matkasta kenties muita kuin minä ja ystäväni? Mitkä kaikki joukkueet tulevat faniensa puolesta olemaan edustettuina?

Itse tulen paikalla olemaan, vaikka sitten pienoisessa lääketokkurassa ja flunssan jälkioireissa. Olen nimittäin hieman potenut flunssaa tässä, mutta onhan tuohon lauantaihin onneksi vielä aikaa.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Poison
Vladin tavoin mínuakin kiinnostaisi tietää, että ketä kaikkia on nyt varmuudella tai edes epävarmuudella saapumassa paikalle?

Tässä yksi varma - Predator on tuona viikonloppuna sairaalassa (tuonakin viikonloppuna) nappaamassa säväreitä syövän nujerrushoidosta.

Tarviiko perustella lisää?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Predator
Tässä yksi varma - Predator on tuona viikonloppuna sairaalassa (tuonakin viikonloppuna) nappaamassa säväreitä syövän nujerrushoidosta.

Tarviiko perustella lisää?

Eipä tarvitse.

Tsemppiä Sinulle!

vlad#16.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös