Kun jatkoaikalaiset Suomenlinnan valtaavat!

  • 30 137
  • 342

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Enpä nyt muista monelta tuo LC:n konsertti alkaa mutta vaihtoehtohan olisi myös siirtyä Suokilta tuonne Senaatintorille ja tuon konserin jälkeen Helsingin yöhön. Veikkaisin konsertin alkamisajaksi klo 19 tai 20.

Allekirjoittanut voi myös tulla Rautatieaseman kautta, jottei veli vlad jää täysin yksin kaitsemaan teitä kauempaa tulevia. Jos porukka kerran laittaa pelipaidat päälle on enää valittava minkä Blues-paidan laittaa; Espoon vai St Louisin? Futispaidassa tulemista ei kai hyvällä katsota?
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Hip hei!

Sain kaverini siirtämään 23.8. suunnitellut rapujuhlat seuraavalle viikonlopulle, kun reippaan puoli tuntia paasasin Suokinvaltaus -operaation tärkeydestä, joten count me in!

Niin ja vielä selvennykseksi väärinkäsitysten välittämiseksi, että rapujahan on kolmea lajia: pieni katkarapu, hieman suurempi myös scampina tunnettu ja se suurin versio jota minun ystäväpiirissäni HK:n blööksi kutsutaan. Viimeksi mainittu juhlistaa joka elokuu meidän rapujuhliemme ruokapöytää, vähempään emme missään nimessä voisi tyytyä.

Ratikalla paikalle saapuvana, voisin hypätä kyydistä assan kohdalla ja liittyä joukkoon riemuisaan jo siinä vaiheessa. Mikä se Koffin ratikan aikataulu nyt olikaan... sehän pysähtyy juuri siihen Rocksin eteen... Matkasuunnitelma alkaa kummasti hahmottua.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Re: Suomenlinnassa on jazz-festarit 21-24.8

Viestin lähetti Johannes
http://www.viapori.fi/jazz/ohjelma.php

Tässä on linkki. Ei kai tämä häiritse juhliamme. Aikooko Alpo Suhonen soluttautua joukkoomme tällä verukkeella.

Hmmm... tämähän tuo suorastaan uuden ulottuvuuden suunniteltuun ja toteuttavaan invaasioon.

Kuka hoitaa tervan & höyhenet?

vlad#16.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Juu, jatkoajan hunnilauma pussikaljoineen tuo sopivaa kaaosta risupartaisen punkkua lipittävän jazz-kansan keskelle.

Suomenlinna joutuu tiukkaan testiin 23.8.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Cosmo


Joo, jengi vaihtui siihen mikä se on vuosia jo ollut. Tuli sekoiltua Blues-leirissä ja nyt palattua takaisin kotiin (jos enää huolitaan). Jotenkin se Blues-touhu vaan menee ihan kummalliseksi.

...saatanan kloorihantteri!
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oma Suomenlinnan matkani on vaarassa... 23.8 Imatralla on nimittäin jääkiekkotapahtuma ja ilmeisesti siellä pelaa myös sellainen henkilö kuin Jussi Markkanen. Jokainen, joka on sattunut lukemaan kirjoituksistani ne oikeat, tietää, että Markkanen on minulle se pelaaja.

Täytyy nyt miettiä tätä asiaa ja keskustella ystäväni kanssa. Aikaahan onneksi vielä on. Enköhän tuossa Ankkarockin jälkeen osaa jo ilmoittaa varmaksi poisjäämiseni tai tulemiseni...
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Poison
Oma Suomenlinnan matkani on vaarassa... 23.8 Imatralla on nimittäin jääkiekkotapahtuma ja ilmeisesti siellä pelaa myös sellainen henkilö kuin Jussi Markkanen. Jokainen, joka on sattunut lukemaan kirjoituksistani ne oikeat, tietää, että Markkanen on minulle se pelaaja.

Täytyy nyt miettiä tätä asiaa ja keskustella ystäväni kanssa. Aikaahan onneksi vielä on. Enköhän tuossa Ankkarockin jälkeen osaa jo ilmoittaa varmaksi poisjäämiseni tai tulemiseni...


Poison!
Markkasen Jussia sä näät koska vaan, jos haluut niin voin vaikka hankkia sulle jonkun kivan kuvan jonka voit pistää lompakkoon.
Mutta kuinka usein sulle tulee näin ainutlaatuinen tilaisuus nähdä näin monta jatkoaikalaista ja viettää aikaa heidän kanssaan?

Jos sinä perut niin sitten perun kyllä melkein minäkin.
En minä siellä yksin tahdo olla.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti girlzilla15
Jos sinä perut niin sitten perun kyllä melkein minäkin.
En minä siellä yksin tahdo olla.

Kiristystä, girlzilla, kiristystä! Minulle tulisi paha mieli, jos jäisit reissusta pois vain siksi, että minä valitsisin mm. Jussi Markkasen ja Esa Tikkasen jatkoaikalaisten sijasta. Ja aivan varmasti sinulle sieltä seuraa löytyisi, tiedät sen itsekin Jatkoajan kesätyttö. :)

Katsellaan nyt tosissaan rauhassa, miten kesä etenee ja muut matkailuni luonnistuvat. Mutta jos girlzilla todellakin järjestää minulle oikein kivan kuvan Markkasesta ja pääsisin jälleen seuraamaan herran treenaamista SaiPan liigaringin mukana, olen jo puolittain matkalla rautatieasemalle.

Huopaan ja soudan...
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Viestin lähetti Kalkun rusakko
...saatanan kloorihantteri!

Jea jea. What do you know. Mä oon oikeesti lisäarvo kaikille joukkuille, jos saavat mut kannattajakseen. IFK:n suvanto alkoi heti sen jälkeen kun mä aloin arpomaan. Ja uusi nousu alkaa heti kun astun remmiin...

Viestin lähetti Poison
Oma Suomenlinnan matkani on vaarassa... 23.8 Imatralla on nimittäin jääkiekkotapahtuma ja ilmeisesti siellä pelaa myös sellainen henkilö kuin Jussi Markkanen. Jokainen, joka on sattunut lukemaan kirjoituksistani ne oikeat, tietää, että Markkanen on minulle se pelaaja.

Hey, entä jos Suokissa kerron hauskan tarinan Jussista? Tarinan joka ei jätä ketään kylmäksi ja aiheutti mulle ainakin kohtuuttomia vatsan väänteitä! Jussin näkeminen ei voi olla kivempaa kuin siitä kuuleminen!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Nyt on tosiaan kesä kun on kesäflunssakin tuloillaan, nenä vuotaa ja päätä särkee ynnä otsaa kuumottaa. On siis todella ihastuttava olo!

Tällaisessa olotilassa on todella kiehtovaa suunnitella "Operaatio Suomenlinnan valtausta". Päässä, en kerro kummassa päässä, pyörii todella kiehtovia suunnitelmia kyseisen päivän osalle.

Mitä jännee tehdää? vai perustetaanko Suokkiin oma Jatkoaikaland?

Tietty Mikko Arkadianmäeltä sanoittamaan biisi meidän omalle maallemme...

vlad#16.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Juuri Suomenlinnasta, no kisastudion jälkeen, kotiutuneena voin raportoida seuraavaa:

Olin kestittävänä totaalisesti persoonalleni sopivassa paikassa, mutta huomasin myös k.o. tilan täydellisen sopivuuden komentokeskukseksi, nimittäin Pirunkirkko.

Rantautuminen mereltäpäin helppoa, ovat nimittäin perustaneet siihen viereen vierasvenesataman, ja maastojoukoillakin on vain parin sadan metrin uraa-matka lauttasatamasta.

Tästä tulee kuulkaa historian helpoin valtaus.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Jos tää on vielä aktuellia 23.8, niin olen ilman muuta paikalla. Jazzeista huolimatta. Otetaan ghettoblaster ja Metallicaa mukaan, kyllä ne siitä hiljenee.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti JHag
Jos tää on vielä aktuellia 23.8, niin olen ilman muuta paikalla. Jazzeista huolimatta. Otetaan ghettoblaster ja Metallicaa mukaan, kyllä ne siitä hiljenee.

Tietty on, valtaus suoritetaan vallitsevista sääolosuhteista huolimatta 23.8.03. Liikkelle lähdetään minun (kuin myös mahdollisesti muiden paikkakuntalaisten) johdolla Rautatieaseman luota - muistaakseni - klo. 14:00.

Muuten, bisnes ja Hai, kuinka suoriuduitte tiedusteluoperaatiosta? Vaikuttaako Kustaanmiekka soveliaalta linnoittautumispaikalta?

vlad#16.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti vlad


Muuten, bisnes ja Hai, kuinka suoriuduitte tiedusteluoperaatiosta? Vaikuttaako Kustaanmiekka soveliaalta linnoittautumispaikalta?

vlad#16.

Hieno paikka oli! Mielellään linnoittaudutaan. Komeat näköalat ja kyytikin muistuttaa risteilyä. Omat eväät ja sumea tajunta (varsinkin paluumatkalla)...

Yksi asia siellä jäi mietityttämään.
Joku penailija makasi pää veressä kivikossa. Minä tietenkin luulin että kyseessä on joku helvetinpalvoja ja huusin Haille "ei mennä tonne, siellä on jotain roolipelaajia". Rantakivien seasta kuului "vittu mä mikään roolipelaaja ole".. :)
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti bisnesman
Rantakivien seasta kuului "vittu mä mikään roolipelaaja ole".. :)

The Sir Penttikö se siellä oli tekemässä lähempää tuttavuutta Suomenlinnan kallioihin.. "vittu sä koulutat niitä"... "vittu mä mikään roolipelaaja ole"... Ihan on Penttiä!

vlad#16.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viestin lähetti JHag
Jos tää on vielä aktuellia 23.8, niin olen ilman muuta paikalla. Jazzeista huolimatta. Otetaan ghettoblaster ja Metallicaa mukaan, kyllä ne siitä hiljenee.

Ehdottomasti! Ja vaadin, että levynä on Metallican uusin harras pläjäys St. Anger, koska se on iskenyt tajuntaani kuin miljoona Grappaa. Siinä kun Frantic rävähtää ilmoille, vaikka vaatimattomasti 100 desibelin voimalla, niin rupeaa saksofonit hiljenemään ja punaviinit happanemaan. Mä tuon Grapat...
 
K

kangaroo

TV 1:llä päättyi juuri klassinen kotimainen rikoselokuva Yö on pitkä (1952), jonka loppukohtauksessa poliisien takaa-ajama Jussi Jurkka tekee lopullisen ratkaisun ja hyppää Suomenlinnan kirkon tornista alas.

Toivottavasti Jatkoajan keikka ei ole niin dramaattinen, että joku "tekisi Jurkat" esim. kaljan loppumisesta vittuuntuneena.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti kangaroo
TV 1:llä päättyi juuri klassinen kotimainen rikoselokuva Yö on pitkä (1952), jonka loppukohtauksessa poliisien takaa-ajama Jussi Jurkka tekee lopullisen ratkaisun ja hyppää Suomenlinnan kirkon tornista alas.

Toivottavasti Jatkoajan keikka ei ole niin dramaattinen, että joku "tekisi Jurkat" esim. kaljan loppumisesta vittuuntuneena.

Minusta tuntuu, ettei tälle porukalle yhden päivän (24h) sessio vielä riitä. Jos jäämme paikalle esim. viikoksi, voi "Jurkkien tekeminen" laskuhumalassa käydä hetken mielessä. :)
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Tämähän vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta

Viestin lähetti punaiset_lasit
Ehdottomasti! Ja vaadin, että levynä on Metallican uusin harras pläjäys St. Anger, koska se on iskenyt tajuntaani kuin miljoona Grappaa. Siinä kun Frantic rävähtää ilmoille, vaikka vaatimattomasti 100 desibelin voimalla, niin rupeaa saksofonit hiljenemään ja punaviinit happanemaan. Mä tuon Grapat...

Eipäs kun.... tietty ne kaikki vanhat levyt messiin! Jos (ja tuntuisi siltä, että kun) olen tulossa, voin hoitaa ghettoblasterpuolen, eli ryhtyä miitin ns. musavastaavaksi ihan mielelläni, mikäli joku ylöskirjoittaneista ei tätä osastoa jo ole hoitamassa. Soittimeni on toivottavasti aito ja alkuperäinen (joskus kai Panasonic-nimeä kantanut) Ghettoblastes, joka on nähnyt suunnilleen toistakymmentä festaria ja muuta kissanristiäistä - tai jos sille matkan varrella sattuneita pikku vaurioita ei saada korjatuksi, voin kehittää toisen vaihtoehdon... hmm, esim. Baby-Ghetto voisi soveltua.

Musamakuni on sitten hieman vaihteleva, että siihen kannattaa varautua... samalla "Ei enää pirtua" -kasetilla ovat sulassa sovussa edustettuna mm. Impaled Nazarene, Guns n' Roses sekä Tori Amos, ja nyttemmin jo kadonneella, legendaarisella "Lisää pirtua" -kasetilla kättä löivät Weird Al Yankovic, Slayer, Morphine ja Depeche Mode. Keskimäärin nuilla kassuilla on kuitenkin tätä rokimpaa (ja hevistömpää) nousuhumalahömppää vuosien varrelta, joten jos joku mielii ehtaa poppia koneeseen, hän on hyvä ja tuo itse kasettia. Yritän muistaa ilmotella sitten jos joudunkin jäämään pois.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Saaristo matkailu kiinnosta sen verran,että mukaan tullaan ja,jos lauttaan ei mahdu ainahan voi ottaa janon uimalla?:
-jurkan tilalle voisi ottaa kohtauksen vänrikki stoolin tarinasta,
yksin sillalla.
cool,cool,cool.KOFF
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tilatiili
Älä kuitenkaan liikaa hörpi sitä suolavettä, tai joudut vihanneskaappiin.

Totta, en suosittele, sammutetaan jano sitten vaikka paikanpäällä ihan oluella.

Toki voimme rannassa rakentaa oman lauttamme oluttölkeistä ja siimasta. Siinä olisi tietynlaista Penailuhenkeä, miksei myöskin selviytymishenkeä. Jokainen siis tuo tölkkejä tarpeeksi mukaan ja tyhjennämme ne nopeasti rannalla.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Noniin nostetaanpa tämä taasen ylös ennen kuin katoan koneeni luota joksikin aikaa, jottei tämä ketju pääse aivan tyystin hautautumaan pohjamutiin ja painumaan unohduksiin.

Tiedustelutietoja Suokista kaivataan edelleen runsaasti..

Samoin tiedoksi kaikille, 23.8.03 on tilattu hellettä ja virkistävää merituulta.

vlad#16.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös