Kun jatkoaikalaiset Suomenlinnan valtaavat!

  • 30 231
  • 342

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Poisonilla on flunssa, Predatorilla syöpä. Huh! Mikäköhän tauti on seuraavalla poisjääjällä? Itse saatan tulla paikalle, mutta seuraavana aamuna klo 6 pitää jo olla elokuvaa tekemässä, joten kovin myöhään/rankasti en voi olla paikalla.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti werther
Poisonilla on flunssa, Predatorilla syöpä. Huh! Mikäköhän tauti on seuraavalla poisjääjällä? Itse saatan tulla paikalle, mutta seuraavana aamuna klo 6 pitää jo olla elokuvaa tekemässä, joten kovin myöhään/rankasti en voi olla paikalla.

Vertaatko pokkana nuori neiti Poisonin poisjäännin syytä minun poisjäännin syyhyni?
Minulla nyt sattuu olemaan kyse ihan konkreettisesti oman elämäni pituudesta tästä syksystä eteenpäin.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Veikkaanpa, että werther kirjoitti ajattelemattomasti ja viestin tarkoitus oli lähinnä että jos tauti pahenee tuota vauhtia eri kirjoittajilla, niin kuinkahan rankasta taudista on sitten kyse seuraavalla.

Mutta kyllä se vaan niin on, että syöpä menee jo tautien vakavuusasteikossa sen verran yläkanttiin, että kovin vaikeampaa tautia ei taida löytyä.

Tsemiä sinulle Preda. Ymmärrettävästä syystä jäät pois. Ensi vuonna sitten uusi yritys.

Itsekään en pääse paikalle. Pitkän aikaa olen ollut erittäin epätodennäköinen tapaus, mutta nyt sanon sen varmaksi. Minä en ole sairas, jos laantumaan päin olevaa syysflunssaani tai vatsalihakseni rasitusvammaa ei lasketa sellaisiksi. Maanantaina on kuitenkin tilastomatematiikan tentti ja toisaalta maanantaina uudet fuksit pamahtavat TTY:n kampukselle, ja Sistis-setä on kolmatta kertaa tutorin ominaisuudessa ottamassa heitä vastaan.

Mutta pitäkää hauskaa ilman meikäläistä. Luultavasti se on hauskempaakin juuri niin. ;)
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Predator
Vertaatko pokkana nuori neiti Poisonin poisjäännin syytä minun poisjäännin syyhyni?
Minulla nyt sattuu olemaan kyse ihan konkreettisesti oman elämäni pituudesta tästä syksystä eteenpäin.
En. Tarkoitin vain, että ensin flunssa, sitten syöpä ja sitten... no, AIDS, SARS, Ebola tms, mutta ei pitäisi leikkiä vakavilla asioilla. Esitän siis pahoitteluni harkitsemattomuuteni johdosta.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti werther
Poisonilla on flunssa, Predatorilla syöpä. Huh! Mikäköhän tauti on seuraavalla poisjääjällä?

Minä EN ole jäämässä pois Suomenlinnasta! Olen tulossa paikalle, toivon vain, että en olisi silloin enää kipeänä! Junassakaan kun ei välttämättä ole kaikkein mukavinta matkustaa, jos olo on aivan tukkoinen jne.

Predatorille hurjasti tsemppiä, taistelumieltä ja voimia!
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti vlad
Kuta lähemmäksi päivämäärä koittaa sitä epävarmemmaksi moni tuntuu osallistumisensa suhteen käyvän. Joten, kuinkahan moni muu allekirjoittaneen ohella on loppujen lopuksi saapumassa paikalle?

Minä tulen.
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti kangaroo
Töölön Kisahallin ja Stadionin (ellei ole jotain pippaloa siellä) parkkikset 24h maksutta. Sporalla Kauppatorille.

Eikös tuo Kisahallin parkkis (jos siis on puhe siitä isosta parkkiksesta Oopperan vieressä?) ole ilmainen 4 tuntia kiekon kanssa? Tietysti jos käy 4 tunnin välein vääntämässä kiekkoa...
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Kapulaani putkahti äsken faksi, jossa kasarmien suojissa lymyilevä Kolmas Johannes ilmoitti olevansa viikonloppuna käytettävissä. Täten, kun käsittääkseni Superpesiksen välierät eivät ala vielä lauantaina, ilmoitan, että haukkajaostoa Suokissa edustavat palstaterroristit Kolmas Johannes ja Rok.

Ilmestyn siis paikalle, mikäli jotakin todella yllättävää ei ilmaannu.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voin luvata että tulen käymään.

Mutta älkää ihmetelkö jos lähden hyvin pian pois, se ei johdu teistä, vaan täysin henkilökohtaisista syistä.
 
K

kangaroo

Viestin lähetti Vteich
Eikös tuo Kisahallin parkkis (jos siis on puhe siitä isosta parkkiksesta Oopperan vieressä?) ole ilmainen 4 tuntia kiekon kanssa? Tietysti jos käy 4 tunnin välein vääntämässä kiekkoa...

Oopperan puoleisessa päässä on kiekkopaikkoja, mutta Stadionin puolella 24h paikkoja. Jokaisen parkkiruuturivin kohdalla on merkki, joka osoittaa minkälaisista paikoista on kyse.
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Itsehän jään ko. pippaloista pois, toverini häät Keuruulla samana päivänä... kuten myös se Cowboys-show, johon työn puolesta tuli kutsukin, sekä E.Vilin keikka Tavastialla..... Taidan "katkaista jalkani" sopivasti ja jättää häät väliin.


op777
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Viestin lähetti vilperi#18
Oma osallistuminen on vielä kahden vaiheilla. Riippuu töistä ja Tampere Cuppelista.

Niin siinä vain kävi, että meikäläinen on sunnuntaina töissä ja taitaapi olla parempi, ettei tuossa porukassa ole selvin päin. Lauantai on kyllä tällä hetkellä vapaa, mutta käyttänen sen Tampere Cuppiin. Tosin sekään ei ole varmaa, koska työpaikalla tuntuu olevan yksi jos toinenkin kipeänä ja tänäänkin kalenteri pistettiin lähes täyteen.

Mutta hengessä olen mukana ja toivotankin teille paikalla oleville hauskaa iltaa.

Pikku-Raimo
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tule paikalle, sillä olen nahkakuulaa taltuttamassa Lahdessa koko viikonlopun. Pitäkää hauskaa siitä huolimatta.

Pysäköinnistä sen verran, että siinä stadionin/kisahallin liepeillä olisi muuten hyvät mestat, mutta tuolloin 23. päivä on nuorten MM-futiksen puolivälierä siinä vieressä, joten aika täyttä saattaa olla.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Poison
Vladin tavoin mínuakin kiinnostaisi tietää, että ketä kaikkia on nyt varmuudella tai edes epävarmuudella saapumassa paikalle? Tuleeko pidemmästä matkasta kenties muita kuin minä ja ystäväni? Mitkä kaikki joukkueet tulevat faniensa puolesta olemaan edustettuina?

Minä tulen paikalle 98,3-prosenttisella varmuudella. Tuo 1,7 prosenttia jää sen varalle, josko Itävallasta kuuluisi ihmeitä.

Sataprosenttisella varmuudella voin kertoa, että Julleja on paikalla.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti Korak
Mä oon jo menossa. Vauhtia nyt.

No voihan perhana. Suunnitelmat muuttuivat edellisestä viestistä, ja joudun tekemään töitä. Mutta töiden jälkeen voisi olla mahdollista törmätä jossain kuppilassa, joten joku voisi infota tekstarilla ns. missä mennään.

Damn, nyt missaa paikalliset jazzit ja mahdollisen Apen läsnäolon.
 

merzyk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja Edmonton Oilers
Yksi henkilö lisää

Onko tapahtumalle laadittu mitään aikataulua, vai tuleeko semmoista edes? Anyway, olen mukana menossa. Vaihtoehtona on juoda pussikaljaa Kontulan spurgujen seurassa ostarin vieressä. Joten Suomenlinnaan, kiitos.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Tulen paikalle, osittain. Siis tulen kokonaisena paikalle, mutta olen vain jonkin aikaa. Todennäköisesti teen niin, että pidän ns. yksityisvastaanoton jossain rautatieaseman lähistöllä (ainakin reds1897 ja seeyou@jäähalli ovat tulossa, toki muutkin saavat, ajasta ja paikasta kiinnostuneet kysykööt niitä) ja tulen sitten moikkaamaan kaikkia rautatieasemalle. Saatan jopa lompsia porukan jatkona kauppatorille, mutta Suomenlinnaan asti en lähde.

Syy tähän ei ole sairaus tai mikään muukaan vastaava. Syytä en kuitenkaan kerro täällä, vaan vasta paikan päällä. Näin vain paikalla olevat pääsevät nauramaan minulle.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Re: Yksi henkilö lisää

Viestin lähetti merzyk
Onko tapahtumalle laadittu mitään aikataulua, vai tuleeko semmoista edes? Anyway, olen mukana menossa. Vaihtoehtona on juoda pussikaljaa Kontulan spurgujen seurassa ostarin vieressä. Joten Suomenlinnaan, kiitos.

Älä sitten ylläty, kun törmäätkin samoihin naamoihin Suomenlinnassa!

Voikohan Jäähallin parkkikselle jättää, jos Stadikka on täysi? Siitäkin menee ratskuli suoraan kauppistortsulle. Tosin vähän lenkin kautta mutta ei kai kellään sinne kiire ole..?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Designer
Syy tähän ei ole sairaus tai mikään muukaan vastaava. Syytä en kuitenkaan kerro täällä, vaan vasta paikan päällä. Näin vain paikalla olevat pääsevät nauramaan minulle.

Mikäli arvaan oikein, tuo syy on kyllä sairaus tai vähintään vastaava. En minäkään kehtaisi sitä tänne kirjoittaa kaiken kansan riepoteltavaksi.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Yksi henkilö lisää

Viestin lähetti Cosmo
Älä sitten ylläty, kun törmäätkin samoihin naamoihin Suomenlinnassa!

Voikohan Jäähallin parkkikselle jättää, jos Stadikka on täysi? Siitäkin menee ratskuli suoraan kauppistortsulle. Tosin vähän lenkin kautta mutta ei kai kellään sinne kiire ole..?

Voihan siihen. Lisäksi Eltsun kentän vieressä on paljon parkkipaikkoja, eikä sieltäkään ole paha matka sporalle.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Pyrin naamioitumaan Derek Boogaardiksi ja saapumaan paikalle ilmeisen väsyneenä valvotusta yöstä. Helppo nakki, jea! :P
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Re: Yksi henkilö lisää

Viestin lähetti merzyk
Onko tapahtumalle laadittu mitään aikataulua, vai tuleeko semmoista edes? Anyway, olen mukana menossa. Vaihtoehtona on juoda pussikaljaa Kontulan spurgujen seurassa ostarin vieressä. Joten Suomenlinnaan, kiitos.

Tapahtumalle on laadittu seuraava aikataulu:

-la. 23.8. opastan vieraspaikkakuntalaiset (kaikki halukkaat) Rautatieasemalta Kauppatorin rantaan, lähtä R-asemalta n. 14:00. Kokoontuminen Rautatieasemalla Kaivokadun (pää)ovien edustalle. (Tuntomerkit minun tunnistamiseksi sitten myöhemmin).

- noin klo. 15:00 olisi tarkoitus suunnata Kauppatorilta lautalla Suomenlinnaan. Valitettavasti joudumme matkustamaan rahvaan joukossa, varat oman lautan vuokraamiseen lahjoitettiin The Sir Penalle.

-Suomenlinnassa eräänlaiseksi kokoontumispaikaksi on sovittu Kustaanmiekka. Lähistöltä löytyy sopivasti ravitsemusliikkeitä tms.

Jokainen voi toki saapua omatoimisesti paikalle niin halutessaan.

vlad#16.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jatkaako porukka (tai ainakin osa) Suomenlinnasta katsomaan Kaupoisseja Senaatintorille? Onko jollain muuten tietoa monelta tuo keikka alkaa. Kannattaakohan kuinka ajoissa raahautua, jottei jää näköetäisyyden ulkopuolelle?
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juu, kai sitä nyt on pakko tulla paikalle kun noin monia uusia kasvojakin tulossa. En tosin tiedä mihin aikaan tulen, jos Poisonin kanssa samaan aikaan niin varmaan samaan aikaan kuin kaikki muutkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös