Viestin lähetti werther
Poisonilla on flunssa, Predatorilla syöpä. Huh! Mikäköhän tauti on seuraavalla poisjääjällä? Itse saatan tulla paikalle, mutta seuraavana aamuna klo 6 pitää jo olla elokuvaa tekemässä, joten kovin myöhään/rankasti en voi olla paikalla.
En. Tarkoitin vain, että ensin flunssa, sitten syöpä ja sitten... no, AIDS, SARS, Ebola tms, mutta ei pitäisi leikkiä vakavilla asioilla. Esitän siis pahoitteluni harkitsemattomuuteni johdosta.Viestin lähetti Predator
Vertaatko pokkana nuori neiti Poisonin poisjäännin syytä minun poisjäännin syyhyni?
Minulla nyt sattuu olemaan kyse ihan konkreettisesti oman elämäni pituudesta tästä syksystä eteenpäin.
Viestin lähetti werther
Poisonilla on flunssa, Predatorilla syöpä. Huh! Mikäköhän tauti on seuraavalla poisjääjällä?
Viestin lähetti vlad
Kuta lähemmäksi päivämäärä koittaa sitä epävarmemmaksi moni tuntuu osallistumisensa suhteen käyvän. Joten, kuinkahan moni muu allekirjoittaneen ohella on loppujen lopuksi saapumassa paikalle?
Viestin lähetti kangaroo
Töölön Kisahallin ja Stadionin (ellei ole jotain pippaloa siellä) parkkikset 24h maksutta. Sporalla Kauppatorille.
Viestin lähetti Vteich
Eikös tuo Kisahallin parkkis (jos siis on puhe siitä isosta parkkiksesta Oopperan vieressä?) ole ilmainen 4 tuntia kiekon kanssa? Tietysti jos käy 4 tunnin välein vääntämässä kiekkoa...
Viestin lähetti vilperi#18
Oma osallistuminen on vielä kahden vaiheilla. Riippuu töistä ja Tampere Cuppelista.
Viestin lähetti Poison
Vladin tavoin mínuakin kiinnostaisi tietää, että ketä kaikkia on nyt varmuudella tai edes epävarmuudella saapumassa paikalle? Tuleeko pidemmästä matkasta kenties muita kuin minä ja ystäväni? Mitkä kaikki joukkueet tulevat faniensa puolesta olemaan edustettuina?
Viestin lähetti Korak
Mä oon jo menossa. Vauhtia nyt.
Viestin lähetti merzyk
Onko tapahtumalle laadittu mitään aikataulua, vai tuleeko semmoista edes? Anyway, olen mukana menossa. Vaihtoehtona on juoda pussikaljaa Kontulan spurgujen seurassa ostarin vieressä. Joten Suomenlinnaan, kiitos.
Viestin lähetti Designer
Syy tähän ei ole sairaus tai mikään muukaan vastaava. Syytä en kuitenkaan kerro täällä, vaan vasta paikan päällä. Näin vain paikalla olevat pääsevät nauramaan minulle.
Viestin lähetti Cosmo
Älä sitten ylläty, kun törmäätkin samoihin naamoihin Suomenlinnassa!
Voikohan Jäähallin parkkikselle jättää, jos Stadikka on täysi? Siitäkin menee ratskuli suoraan kauppistortsulle. Tosin vähän lenkin kautta mutta ei kai kellään sinne kiire ole..?
Viestin lähetti merzyk
Onko tapahtumalle laadittu mitään aikataulua, vai tuleeko semmoista edes? Anyway, olen mukana menossa. Vaihtoehtona on juoda pussikaljaa Kontulan spurgujen seurassa ostarin vieressä. Joten Suomenlinnaan, kiitos.