Kun jatkoaikalaiset Suomenlinnan valtaavat!

  • 30 229
  • 342

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Poison
Loistavasti hommansa hoitanut porukan liideri vlad ansaitsee isot kiitokset. Milloin järjestät meille seuraavan vastaavanlaisen tapaamisen?! Minä ainakin olen jo nyt varma osallistuja, heh.

Mii tuu.

Viestin lähetti Poison
Ketään unohtamatta tai syrjimättä haluan lausua erityiskiitokset girlzillalle ja Fläppikselle. Illanvietto kanssanne oli oikein mukavaa!

Kiitoksia itsellesi. Oli tosi hienoa, että jaksait vaivautua paikalle Idän helmestä asti.

Viestin lähetti Poison
Gz:n tunsin jo entuudestaan ja Fläppis oli siinä sitten hauska uusi tuttavuus. Toivottavasti tavataan vielä uudestaan sinunkin kanssasi "p-p-p-p-potkut sain" Fläppis. Kunhan nyt seuraavan kerran taas tulen Helsinkiin voinen kokeilla sitä "pylvästanssia" taksitolpan kanssa... Taksikuskini yöllä ei muuten ollut erityisen miehekäs, olisikohan pitänyt odottaa seuraavaa?

Eiköhän me osuta samoihin kekkereihin vielä useammankin kerran, toivottavasti. Tämä oli ainakin niin onnistunut reissu ettei varmasti jää viimeiseksi. Sun ois pitäny vetää se pylvästanssi ni toi kuski ois saletisti kaasuttanut matkoihinsa pala kurkussa ;)


Viestin lähetti merzyk

Vaadin ehdottomasti uusintapelin Aliaksessa, pää oli sen verran jumissa Hadankassa, ettei pelaamisesta tullut yhtikä mitään. Joskus vielä uusiksi?

Ai sä olit hadankassa yöllä. Kerkesit piru vie lähteä sitten ennenkuin pääsin paikalle. Olis ollu hauska nähdä vielä, mutta eiköhän sitä ehdi myöhemminkin.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Kiitoksia minunkin puolestani kaikille paikalla olleille. Ihan hauskaa oli, vaikka Kolmannen Johanneksen kanssa "karkasimmekin" jo seitsemän huitteilla ja varmasti täten missasimme parhaat häppeningit.

Toivottavasti ensi kerralla saadaan enemmän Mestis-porukkaa mukaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Fläppis
Mii tuu.

Sii juu.

Oli sairaan hauskaa. Etkö sinä ollut merzykin kanssa yhtä aikaa Hadankassa?

Poison ei muuten tiedä herkkyydestä mitään, innan hon läst vad jag skriver...

-nimim. Hur stavar man helvete med tre bokstäver
 

merzyk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja Edmonton Oilers
Viestin lähetti seeyou@jäähalli


Oli sairaan hauskaa. Etkö sinä ollut merzykin kanssa yhtä aikaa Hadankassa?


Itse en muista Hadankassa olijoista muita kuin Tinden, sinut, Tilatiilen aveceineen. rapsterkin taisi olla siellä?

Fläppiksen haastan vielä joskus Aliaksen peluussa.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
[BPoison ei muuten tiedä herkkyydestä mitään, innan hon läst vad jag skriver...

-nimim. Hur stavar man helvete med tre bokstäver [/B]

Sinä et muuten kirjoittanut minulle ollenkaan! Damn... Vahinko täytynee korjata heti, kun tilaisuus tulee. Kangarooltakin taisi jäädä kirjoittamatta...

IFK-huutoa tuli kuultua niin paljon eilen, että olen ihan iloinen, kun olen nyt Lappeenrannassa ja ainakin toistaiseksi huutojen ulottumattomissa. Käännyttäjät eivät siis ole ainakaan vielä onnistuneet ja aivan turha uhota, että 'Kyllä sä vuoden päästä...!"
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Kiitoksia vlad!!!

...

Reds1897 lauloi varsin ansiokkaasti, ja muutenkin oli mukavaa. Reissusta selvittiin varsin vähin vaurioin - yksi vasen nilkka solmussa.

Ollos hjuva vaan...

Reds'in tulkinta oli todella koskettavaa... äänestä huokuva lämpö ja väreily tuntui tosiaan nivusissa saakka... ööö... siis tarkoitan luissa ja ytimissä saakka. Pataässässä (vai mikäs sen paikan nimi olikaan) Reds sai vankkumattoman huomion kaikilta osakseen!

Eikös aivovaurioita lasketa vaurioiksi laisinkaan? Meikäläinen epäilee potevansa eriasteista aivovauriota.. mutta sehän nyt ei ole mitään uutta.

vlad#16.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Oli hauska nähdä kaikkia niitä, joita ehdin nähdä ennen kuin lähdin sinne, minne lähdin. Yksityisvastaanotto oli kiva, vaikka Gz ja Poison eivät ehtineet kauaa viipyäkään. Reds ja seeyou pitivät huolen siitä, että koko kuppila pääsi osallistumaan keskusteluun ainakin kuuntelijoina :)

Ensi kerralla lupaan varmistaa sen, että en joudu lähtemään sinne, minne nyt jouduin, vaan voin olla mukana loppuun asti. Varsinkin, jos silloinkin tapellaan.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
....minulle ei kannata tarjota narripaitaa päällepuettavaksi, olen vakaa kannassani.

Ainoa keino saada minulle narripaita on se, että ko. asusteeseen pukeutunut nainen riisuu oman paitansa ja antaa sen minulle. Enkä sitten mene siihen halpaan, että paidan alta paljastuu jotain peittävää, kuten toinen narripaita.

Meikäläinen perinteiseen The Klubi -tyyliin myöhästyi näistä kekkereistä. Mutta ajoin kyllä taksilla Hadankan ohi! Joten käytännössä olin paikalla. En saanut yhteyttä Hadankan tahoihin klo 1 maissa, joten varmuuden vuoksi annoin taksin ajaa ohi. Ja en ollut tietenkään siihen aikaan himaan menossa, vaan keskustaan. Dämn. Risteilyllä sitten!
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Potilas Saarinen ilmoittautuu!

Eilen en jaksanut tänne mitään kirjoittaa, sillä tärisin kuin hieromakone. Oudointa tuossa reissussa oli se, että mulla oli himaan tullessani huomattavasti enemmän fyrkkaa kuin sieltä lähtiessäni. Myöskin viinaa oli kohtuullisesti jäljellä, joten tenuilu jatkui vlittömästi oven sulkeuduttua. Aamulla tämä "syysjuoppo" löysi itsensä eteisestä. Stadi pimeni ensin, ja sitten sammui allekirjoittanut. Kiitokset kaikille osallistujille, hauskaa oli.

Viestin lähetti vlad

Tuodaan myös kaikille tiedoksi se, että Jatkoajan viralliseksi Syyspojaksi on valittu kaikkien läsnäolleiden poikien/miesten joukosta Reds. Kuka tämän valinnan teki? En minä tiedä mutta niin vaan pikkulinnut lauleli korvaani.

vlad#16.

Tuo syyspoika-titteli meni kyllä totaalisesti metsään. Pidän täysin käsittämättömänä sitä, että tälläinen rupinen juoppo tuollaisen tittelin itselleen sai. Vaimo sai kyllä hyvät naurut, kun ilmoitin olevani Jatkoajan syyspoika. Samaan sänkyyn en kuitenkaan päässyt, vaikka kuinka yritin.



Kippis!!!
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Jea, toipumaan päin ollaan vähitellen täälläkin suunnalla. Kekkerit täyttivät kaikki onnistuneiden tunnusmerkit: aurinko paistoi, kerholippu liehui, laulu raikasi, pizzat lentelivät, Pöljä poika virtasi ja nyrkit heiluivat. Ja kaikilla oli mukavaa.

Tämmöisethän voisi ottaa tavaksi, ja siltä alkaa näyttääkin: lauantaista rohkaistuneena taidan alkaa varmistella osallistumistani syksyiseen Jatkoajan Kauno Saarioiden tapaamiseen. Toivottavasti ei vaan käy niin kuin jääkiekossa usein varmistelemaan lähtijälle käy, eli että omissa alkaa soida - täh?

Kiitoksia kaikille, otetaanhan tosiaan uusiksi joku kerta.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti reds1897

Tuo syyspoika-titteli meni kyllä totaalisesti metsään. Pidän täysin käsittämättömänä sitä, että tälläinen rupinen juoppo tuollaisen tittelin itselleen sai. Vaimo sai kyllä hyvät naurut, kun ilmoitin olevani Jatkoajan syyspoika. Samaan sänkyyn en kuitenkaan päässyt, vaikka kuinka yritin.



Kippis!!!

Minnehän armoitettu "syyspoikamme" on häädetty nukkumaan kun emme ole nähneet herraa edustustehtävissä muutamaan päivään?

Muistitkos käydä morjestamassa kuninkaallisia, eritoten Maddea?

Niin, mikäs sen yhden kirjan nimi olikaan... muistiinpanoni ovat kadonneet jonnekin sitten lauantai-illan.

vlad#16.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Re: Potilas Saarinen ilmoittautuu!

Viestin lähetti reds1897
Tuo syyspoika-titteli meni kyllä totaalisesti metsään. Pidän täysin käsittämättömänä sitä, että tälläinen rupinen juoppo tuollaisen tittelin itselleen sai.

Mutta eikös syksyllä kaikki ole vähän rusehtavaa, rupsahtanutta ja synkkää ja kosteata...

Että silleen...
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ystäväni halusi vielä sanoa teille mukana olleille seuraavaa:

Kiitokset vielä minunkin puolestani jatkoaikalaisille mukavasta alkuillasta hienossa Suomenlinnassa. Tämä tosin tulee vähän näin jälkikäteen, mutta parempi myöhään kuin ei ollenkaan millonkaan! =)
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Keskellä yötä välähti mieleeni tämän ketjun nostaminen, josta olenkin jo käynyt keskustelua parin nimimerkin kanssa. Viime elokuussahan valtasimme Suomenlinnan hyvällä menestyksellä, ja ainakin itselläni voisi mahdollisesti olla kiinnostusta ottaa uusiksi myös ensi kesänä.

Miten siis on, kiinnostaisiko muita, ja ottaisiko joku uuden valtauksen vedettäväkseen? Itsehän en sotapäälliköksi voi alkaa senkään takia, että maastotuntemukseni ei huimaa päätä Suomenlinnan seutuvilla, ja vakituinen huoltopisteeni sijaitsee kiitettävän matkan päässä toisella paikkakunnalla.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Minä en ota vetovastuuta tässä operaatiossa, sen tehköön joku banaanisataman vakioasukki. Mutta jos uusi retki järjestetään, niin teen kaiken tehtävissä olevan, jotta pääsen mukaan enkä taas joudu lähtemään jonnekin helkkarin Ikeaan.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jatkis goes Suokki 2004

Tehdääs nyt näin, kun asiasta on tuolla ketjuissa huudeltu. Mie voin ottaa asian vetovastuun, mikäli muita palstalaisia kiinnostaa tänäkin vuonna Suomenlinnassa päivää viettää. Viime vuonna en ollut itse paikalla, joten peesausta saatetaan tarvita..:)

Poison ehdotti ajaksi taas elokuun kolmatta viikonloppun lauantaita, eli 21.8 ja kello 15. Käykö tämä aika, vai tuleeko muita ehdotelmia? Suokkiin itse ei-osaavat voisivat treffata rautatieaseman läheisyydessä ja lähteä sieltä (vaikka minun johdolla) Suomenlinnan lautalle päin. Muuten tapaaminen voisi olla paikanpäällä.

Joten miltäs kuulostaa?
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Jatkis goes Suokki 2004

Viestin lähetti Pikku Myy
Poison ehdotti ajaksi taas elokuun kolmatta viikonloppun lauantaita, eli 21.8 ja kello 15. Käykö tämä aika, vai tuleeko muita ehdotelmia? Suokkiin itse ei-osaavat voisivat treffata rautatieaseman läheisyydessä ja lähteä sieltä (vaikka minun johdolla) Suomenlinnan lautalle päin. Muuten tapaaminen voisi olla paikanpäällä.

Joten miltäs kuulostaa?

Hyvä Pikku Myy! Naisvoimaa se vain näköjään tarvitsi tämäkin ketju... :)

Päivämääräehdotukseni oli todellakin vain ehdotus, mutta tuo olisi nyt sama aika kuin viime vuonna. En ole tietoinen siitä, miten harjoitusturnauksia pelataan loppukesästä, mutta jos niitäkään ei tuolle viikonlopulle satu, niin päivä saattaisi hyvinkin olla passeli. Kellonaikaa varmaan voi pohtia lähempänä valloituspäivää tarkemmin, mutta muistaakseni tuo 15.00 toimi ainakin viime vuonna hyvin.

Rautatieasemalta on hyvä poimia matkaan ulkopaikkakuntalaiset, ja viime vuonna taisimme kokoontua osittain jo satamassa, mutta lopullisesti sitten Suokissa. Sitäkin kannattaa miettiä, haluammeko käydä 'organisoidusti' yhdessä syömässä Suokissa vai ruokaileeko jokainen silloin kuin ruokailee jos niin on tehdäkseen.

Hyvät ehdotukset Pikku Myyltä, nyt kuulostellaan, löytyykö muitakin Suomenlinnan valloittajia. Tai voimmehan toki pitää vain kahdenkin hengen miitin, mutta olisi ehkä toivottavaa, että porukkaa saataisiin mukaan mahdollisimman paljon.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Ilimammuuta! Näillä näkymin päivämääräkin on ok.

Viime vuoden tapaan vaan Rautatieaseman pääovelle kaikki klo jotain:nolla-nolla ja siitä porukalla matkaan. Toimi loistavasti ainakin viime vuonna.

Ja jos joku on tulossa myöhemmin niin etukäteen puhelinnumeroita vaihtamaan yv:llä niin saa tarkemmat suuntimat Suokissa jo olevien sijainnista.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Meikäläinen mukana kans.

Ollaanko me lähdössä naisporukalla tällä kertaa? Siltä näyttää tällä hetkellä! Mulle sopii kokoonpano kuin kokoonpano.

Olen varmaan ihan helvetillisessä krapulassa kuten viime vuonnakin mutta sehän ei menoa haittaa...
Onneksi kotoa on vain muutaman minuutin kävelymatka Suokin lauttarantaan.
 

Miguel

Jäsen
Jaa. Tuskinpa meikäläisellä mitään kummempaa menoa voi tuohon aikaan olla. Junalippu (kyytikin kelpaa, jos joku tulee Lahden kautta) ei niin poskettoman kallis ole, etteikö sitä kärsisi maksaa. Saisinpahan jonkinlaista vaihtelua loppukesän viikonloppuohjelmistoon, kun festarit ja muut tapahtumat ovat jo kaukana takana.

Tämän sivun nopeasti silmäilleenä uskon, että viimevuotinen miittinki oli antoisa. Eihän tällaisista kekkereistä kai voi jäädä pois ilman pätevää syytä. Pienin varauksin ilmoittaudun mukaan.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Siis 21.8. ?

Pitänee pistää vakavaan harkintaan. Tänä vuonna ei enää ole fuksi-lapsosia paimennettavana, joten mihinkään tutorointikoulutukseen ei ainakaan täydy mennä tuolloin. Eli siis samaa syytä ei ainakaan ole poissaololleni, kuin vuosi sitten.

Varmaa lupausta en kykene antamaan... maailma heittelee niin vinhasti suuntaan ja toiseen. Kaiketi Tampereelta olisi muitakin retkuja lähdössä... maalaispoika eksyy helposti suurkaupungissa. Tamperekin on vasta viime aikoina tullut sen verta tutuksi, että uskaltaa liikkua ilman karttaa. ;)
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jottei mee ihan naistapaamiseksi touhu niin mää tuuun hämmentää keittoa ja kattelemaan pizzafrisbiin heittoa. Tosin sulaudun helposti myös naiseksi jos uroita ei osallistu.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Taas ihan väärään aikaan.

Tampere Cup samana viikonloppuna.

Tämä on taas tzadilaisten ja muiden syrjäisten rannikkoseutujen asukkien salajuoni, etteivät fiksut, filmaattiset ja joka suhteessa muihin valtakuntamme asukkeihin ylivertaiset tamperelaiset pääsisi paikalle alistamaan heitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös