Kun jatkoaikalaiset Suomenlinnan valtaavat!

  • 30 229
  • 342

Miguel

Jäsen
Elokuun ensimmäinen viikonloppu ei käy ja toisena saattaa olla Jazz-turnaus, ainakin viime vuonna oli. Pelsulla on tosin vain yksi peli lauantaina. Jos se vielä sattuisi olemaan jotain Mestis-joukkuetta vastaan, sivuuttaminenkaan ei ole täysi mahdottomuus. Muuten ajankohdalla ei ole näillä näkymin väliä.

Hienoa joka tapauksessa, että toveri Fläppis on paikalla. Ei anneta isompien seurojen fanien töniä.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Elokuun toisena viikonloppuna pelataan myös Marski Cup, joten sekä sen että jazz-turnauksen takia tuo viikonloppu tipahtanee pois pelistä. Vaihtoehdoiksi voisi jäädä siis esimerkiksi elokuun ensimmäinen, viimeinen tai miksei myös heinäkuun viimeinen viikonloppu. Sellaista päivää on mahdotonta löytää, joka sopisi kaikille, mutta mitkäköhän saisivat kannatusta mahdollisilta osallistujilta? Sen perusteella voisi sitten alkaa miettiä, mennäänkö Suokkiin alkuperäisen päivän mukaan vai onko parempi siirtää tapaamista johonkin suuntaan..
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Mulle heinäkuun ja elokuun vikat viikonlopput ei käy. Elokuun eka IIIISOLLA kysymysmerkillä.

Ehdottomasti paras sattumalta tämä ihan ensimmäisenä ehdotettu 21.8.

Mutta kuten sanottu, sellaista viikonloppua ei tietenkään löydy mikä kaikille sopii.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tosiaankin, valitaan mikä tahansa viikonloppu kesältä, niin se ei kaikille käy. . Kuitenkin kun tuohon loppukesään on vielä jonkusen aikaa, niin ehtiihän tässä vielä sumplia. Eli, miltä kenenkin kalenterissa näyttää? Jos vaihtoehtoina olisivat henäkuun viimeisestä viikonlopusta elokuun viimeiseen, niin mikä lauantai sopisi suurimmalle osalle? Päiväthän ovat siis 31.7, 7.8, 14.8, ensiksi ehdotettu 21.8 ja 28.8.

Itselleni sopivat 31.7, 7.8 ja 21.8, jos joku muu päivä valitaan, niin luovutan vetovastuun vähiten sitä haluavalle.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minuakin voisi kiinnostaa osallistuminen miittinkiin. Katsellaan nyt vain, miten tuo kesä ensin menee ja mitä kaikkea silloin tulee tehtyä. Pienellä varauksella olen kuitenkin mukana.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä olen kiinnostunut lähtemään mukaan. Ehdotan, että ajankohdaksi valitaan joku lauantai, jolloin Designer on menossa Ikeaan.

Näin voisimme tavata Sportissa ja siirtyä sieltä Rautatientorin kautta Kauppatorille, josta Designer jatkaisi itkua vääntäen Ikeaan, ja me muut leveästi hymyillen Suomenlinnaan.

Miltä kuulostaa?
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
I'm in!

Toimi loistavasti viime vuonnakin. Ja Reds mukaan ehdottomasti, mutta tällä kertaa ILMAN kameraa pliis;)
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Olinko mä viime vuonna paikalla? Jos en ollut, niin voisin harkitakin käyntiä tuolla hyljätyllä saarella.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti punaiset_lasit
Olinko mä viime vuonna paikalla? Jos en ollut, niin voisin harkitakin käyntiä tuolla hyljätyllä saarella.

Kyllä ainakin muistan sinut nähneeni, joten ilmeisesti olet ollut paikalla.

Pitäisköhän se vaan rankasti pitää tosta samasta päivämäärästä kiinni eli 21.8.? Jokunen (mm. vetäjä :)) on jo ilmoittanut, että se olisi passeli. Vaikea on kyllä kesällä löytää päivää jolloin ei olisi monella menoa, mutta jos lähetään huutoäänestystä pitämään niin voi mennä säätämiseksi.

Niinpä ehdotan, että vetäjä päättää päivän ja me muut mennään sen mukaan miten meille ks. päivä sopii. Tietysti jos valittu päivä saa 100% peruutuskierteen aikaan niin kannattaa harkita uudelleen.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Miguel

Hienoa joka tapauksessa, että toveri Fläppis on paikalla. Ei anneta isompien seurojen fanien töniä.

Kyyti oli kylmää viimeksikin, mutta onnistuin viekkaudella välttämään pahimmat karikot ;)
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itsekin aloin tuossa pohtia, että ehkä on kaikkein parasta pitäytyä alkuperäisessä päivässä ellei ilmaannu juuri Fläppiksen mainitsemaa peruutuskierrettä.

Hyvä, että porukka alkaa innostua reissusta enemmänkin. Ainakin viime vuonna oli niin hauskaa, että uskallan kehoittaa kaikkia yhtään kiinnostuneita saapumaan paikalle. Ei siellä ainakaan viime elokuussa kukaan (muistaakseni) puraissut.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ok, vetäjän oikeudella päätän sitten, että mennään valloittamaan Suomenlinna 21.8. Jos ei muut tule, niin menen yksin, ainakin seura on mukavaa;) Ne, keille ei käy, saavat kitistä yyveellä, lupaan laittaa jotain ilkeää vastaukseksi. Asiaa vielä harkitseville voisin muistuttaa, että paikalle saapuu näillä näkymin (allekirjoittaneen lisäksi) mm. Zilla, Poison, Tinde ja Daniela, joten naiskauneudesta ei ole pulaa:)
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onko tässä nyt sitten joku tietty osallistujamääräkiintiö olemassa? Eli pitää ilmoittaa halukkuutensa johonkin tiettyyn päivämäärään mennessä tai jotain? Itse saattaisin olla kiinnostunut tuosta tapahtumasta, mutta en tosiaankaan osaa tällä hetkellä sanoa miten menee aikatauluni jne. Tuskin tuolloin mitään maatajärisyttävän ihmeellistä olisi, mutta rahallinen tilanne tietysti on aina oma lukunsa näissä.

Tapahtumana voisi olla kyllä todella mielenkiintoinen ja uusia näkökulmia avartavakin.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Ted Raikas
Onko tässä nyt sitten joku tietty osallistujamääräkiintiö olemassa? Eli pitää ilmoittaa halukkuutensa johonkin tiettyyn päivämäärään mennessä tai jotain?
Juu ehdottomasti. Ilmoittautumiset faksilla viimeistään 22.8 mennessä naapurin sedälle. Kolme ensimmäistä ehtii mukaan.

Kunhan tiedät etukäteen mihin olet tulossa, jos olet tulossa, niin se riittää. Tietty jonkunlaista "osallistujalistaa" olisi mukava kerätä etukäteen, mutta sen aika taitaa olla vasta jokusen kuukauden kuluttua.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti punaiset_lasit
Olinko mä viime vuonna paikalla? Jos en ollut, niin voisin harkitakin käyntiä tuolla hyljätyllä saarella.

Kyllähän sä viimein kun annoin sulle ne viidennet koordinaatit meidän silloisesta sijainnista löysit perille...

Eli sama shöy ilmeisesti tänä vuonna, koska muistelen että syy suunnistusvaikeuksiin oli sun edellisen illan synttäripippalot?
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viestin lähetti Tinde
Kyllähän sä viimein kun annoin sulle ne viidennet koordinaatit meidän silloisesta sijainnista löysit perille...

Eli sama shöy ilmeisesti tänä vuonna, koska muistelen että syy suunnistusvaikeuksiin oli sun edellisen illan synttäripippalot?

Öö tota en kommentoi. Nyt ei sellaista pääsisi tapahtumaan, koska synttärini ovat vasta tapaamista seuraavana päivänä. Jos siis sinne saavun, niin tuohan kaikki mulle synttärilahjan? Tuohan? Muuten en ala kyllä yhtään mitään...
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti punaiset_lasit
Jos siis sinne saavun, niin tuohan kaikki mulle synttärilahjan? Tuohan? Muuten en ala kyllä yhtään mitään...

Kelpaako Vladin pizzapohjasta tehty kesähattu?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mä olin viime vuonna paikalla suoraan jatkoilla, hyvä systeemi! Suokissahan on ihan hyytävän kalsaa, jos on sopiva sää, joten säävarauksella voisi tulla. Siis jos paska sää, tulen. Jos paistaa, en tule, sillä mitä ideaa missään ulkoretkessä silloin on. Pakko olla kylmä, kännissä ja kadottaa lisäksi jotain arvokasta mereen, että on juhlan tuntua.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
Pakko olla kylmä, kännissä ja kadottaa lisäksi jotain arvokasta mereen, että on juhlan tuntua.

Harmi, että Kattila ei tullut Nordikselle, tuossahan olisi oivallinen penailun paikka - Nakkikattila Suomenlinnan-lautan laidan yli jonkkaan.

Onko joku oululainen tulossa, jolla olisi riittävästi suhteita Kannun lainaamiseksi tämän reissun ajaksi?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Onko joku oululainen tulossa, jolla olisi riittävästi suhteita Kannun lainaamiseksi tämän reissun ajaksi?

Ilta-Sanomat uutisoisi kuitenkin: "Törkeää: Kärpät vierailivat Helsingissä, HIFK hukutti Kanada-maljan"
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti punaiset_lasit
Nyt ei sellaista pääsisi tapahtumaan, koska synttärini ovat vasta tapaamista seuraavana päivänä. Jos siis sinne saavun, niin tuohan kaikki mulle synttärilahjan? Tuohan? Muuten en ala kyllä yhtään mitään...
Samat sanat.
 
Voi, voi... En mä kyllä taida päästä bongailemaan jatkoaikalaisia. Mulla kun ei ole kesällä Helsingissä kämppää. Tiedä silti, uskaltautuisinko ujona tyttölapsena edes tulla... No täytyy kattella. Ehkä sitä kumminkin joutuu tekemään vielä sen viikonlopun töitä...

Samana päivänä on muuten käsittääkseni myös Viking Cup Turussa.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Minä olen kiinnostunut lähtemään mukaan. Ehdotan, että ajankohdaksi valitaan joku lauantai, jolloin Designer on menossa Ikeaan.
Ihan typerä ehdotus. Jatkapa tuollaista, niin kerron kaikille, että olet juonut Karjala-merkkistä olutta.

Koitan tulla paikalle, ja ihan sinne Suomenlinnaan asti tällä kertaa. Ikeaan en nyt ainakaan silloin mene, perhana. Otetaanko trangiat ja kuivamuonaa mukaan? Vettä saadaan näppärästi merivedestä tislaamalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös