Paljon kiitoksia jokaiselle mukana olleelle henkilölle! Ei kaduta yhtään, että uhmasin flunssaa ja vitutusta saapumalla samalla välillä vallitsevaa itsepäisyyttäni osoittaen paikalle. Nauraa sain enemmän kuin tarpeeksi, vaikka välillä tuntui jo siltä, että en tiennyt, olisiko sittenkin ollut syytä itkeä.
Loistavasti hommansa hoitanut porukan liideri vlad ansaitsee isot kiitokset. Milloin järjestät meille seuraavan vastaavanlaisen tapaamisen?! Minä ainakin olen jo nyt varma osallistuja, heh.
Ketään unohtamatta tai syrjimättä haluan lausua erityiskiitokset girlzillalle ja Fläppikselle. Illanvietto kanssanne oli oikein mukavaa! Gz:n tunsin jo entuudestaan, ja Fläppis oli siinä sitten hauska uusi tuttavuus. Toivottavasti tavataan vielä uudestaan sinunkin kanssasi "p-p-p-p-potkut sain" Fläppis. Kunhan nyt seuraavan kerran taas tulen Helsinkiin voinen kokeilla sitä "pylvästanssia" taksitolpan kanssa... Taksikuskini yöllä ei muuten ollut erityisen miehekäs, olisikohan pitänyt odottaa seuraavaa?
Cairnsille sen verran, että tajusin juuri tänään junassa "tapelleeni" ensimmäisen kerran elämässäni. Kiitos kokemuksesta. Jos otetaan joskus uusiksi, voisin yrittää tähdätä vaikka siihen, että nauraisin hieman vähemmän ja paita kestäisi päälläni 5 sekuntia kauemmin kuin eilen.
Tässäpä nämä... Paitsi että milloin siis mennään uudestaan?! :D
Ps. Suomalainenkin mies voi olla herkkä. Minulla on tästä kirjallinen todiste.
Pps. Syyspojan valinta minultakin täysin ohi. Reds kuitenkin hoitanee virkansa hyvin.
Edit: Unohtui mainita, että Designerin yksityisvastaanotto ennen Suomenlinnaan menoa oli jees. Päässäni tosin jyskytti tuolloin melkoisesti korvien vinkumisen ohella, ja taisin olla muutenkin hieman nuutunut, mutta olipahan silti kivvoo! Kiitos, että sain osallistua.