Kun jatkoaikalaiset Suomenlinnan valtaavat!

  • 30 232
  • 342

merzyk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja Edmonton Oilers
Flunssa paranikin yllättävän nopeasti, ja pääsen tulemaan. Tosin kuudeksi pitää päästä takaisin keskustaan, mutta klo 14 ja 18 välissä tekee jo vaikka mitä. Minut tunnistaa Oilersin vieraspaidasta ja kaljusta päästä...

Saakohan sieltä Suokin Siwasta mitään syömiseksi kelpaavaa? Kaipa sitä kylmillä lihiksilläkin pärjää.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Aamulla nähdään, tulenko paikalle. Minun flunssani ei nimittäin sittenkään ota parantuakseen, tämä päiväkin on jo menty läpi särkylääkkeiden voimalla. Mutta vlad:n sanoin; "vaikka pää kainalossa" olen aikeissa paikalle tulla.

Kunhan aamulla ei vain olisi kuumetta ja oloni tuntuisi tapetun madon sijasta edes tapetulta kärpäseltä...

Paikalle saapuessani minut tunnistaa...hmh... Noh, kyllä minut jostain tunnistaa. Päältä tulee todennäköisesti löytymään jonkunlaista SaiPapaitaa. Hiukset voivat myös toimia tuntomerkkinä, nimittäin pitkä pörrötukka kuin peikolla.
 
Suosikkijoukkue
Haukat
No niin! Lomat alkoivat juuri tänään, ja huomenna olen toimintakykyisempi kuin koskaan sekä Suomenlinnassa. Tarkoitus olisi ottaa syvä yhteys nimimerkki Rok:n käsipuhelimeen siten, että voisimme sopia Haukkafanien liittymisestä seurueeseen jossakin vaiheessa matkaa.

Minulla olisi Bluesin kaulaliina sekä KJT:n paita, mutta en tiedä, tohdinko pukeutua niihin. Perkele, kun ei ole mitään Haukkasälää ylle laitettavaksi, ellen sitten kaverilta lainaa.

Kattellaan.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Teidän suruksenne ja kauhuksenne olen nyt lopullisesti päättänyt tulla paikalle. Kuutisen tuntia sitten tosin olin jo päättänyt jäädä pois koko hommasta erinäisten syiden, vitutuksen ja flunssan takia, mutta kas, maailma on taas toisennäköinen kun on hieman nukkunut välissä. Älkää sitten vain ihmetelkö, jos olen hieman "nuutunut", särkylääkkeiden tehoilla tässä mennään yhä, vaikka juuri nyt oma olo tuntuu onneksi ainakin paremmalta kuin eilen. Päätä ei tarvitse kantaa kainalossa. :)
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Valitettavasti olen estynyt tulemasta. Ensi kerralla sitten, majoitus ja kyytiasioiden ollessa kunnossa..

Pitäkää kuitenkin hauskaa :)
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Osaatko arvata, minkä värisen paidan juuri nykäisin päälleni?
Hmm... Tiukka pinkki lateksipaita, jossa Hello Kittyn kuva keskellä? Ei?

Meikäläisen ghettoblaster peruuttaa tulonsa teknisistä syistä johtuen. Ghetto pahoittelee tapahtunutta ja lupaa tulla uudestaan sit joku toinen kerta. Itse lämmittelyakti, eli meigis, saapunee silti paikalle, ellei aivovaurio tms. yllätä ensin töissä. Töissä tarkoittaa, että saapunen suoraan Kustaanmiekkaan, eli älkäähän hipsikö sieltä ennen viittä minnekään ainakaan jättämättä esim. jotain mesitsiä tästä sinne muureille, jookosta?
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Niin sitä piti vielä kysyä, että onko Pizzalle tms. meno suokissa edelleen voimassa vai kannattaako vetästä kotona satsi ennenkuin lähtee matkaan.

Ilmojen herra näyttää taas persettä, perkele!!

EDIT: Hörps
 
Viimeksi muokattu:

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Ei haittaa, sateella tulee hyvin sieniä. Vaikkakaan juuri nyt ei sada.
Viestin lähetti rapster
älkäähän hipsikö sieltä ennen viittä minnekään ainakaan jättämättä esim. jotain mesitsiä tästä sinne muureille, jookosta?
Siitä höyryävästä lammikosta voit katsoa viestimme... 1+1? Mitä jatkopaikkaa numerot tarkoittavat? En halua vielä kommentoida. Jatkoaikaa?
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Tilatiili
Ei haittaa, sateella tulee hyvin sieniä. Vaikkakaan juuri nyt ei sada.

Eli niitä on sitten tarkoitus syödä?? ;)
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Viestin lähetti Fläppis
Niin sitä piti vielä kysyä, että onko Pizzalle tms. meno suokissa edelleen voimassa vai kannattaako vetästä kotona satsi ennenkuin lähtee matkaan.
Kyä mää ainakin ajattelin käydä pizzalla. Eihän tästä muuten mitään tule.

Lyhykäisen puhelinkeskustelun jälkeen päädyimme Kolmannen Johanneksen kanssa niinkin erikoiseen ratkaisuun kuin että taidamme hyökätä mukaan Kauppatorin liepeillä.

Ihana sää tosiaankin. Jes, jes, jes!
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Rok
Kyä mää ainakin ajattelin käydä pizzalla. Eihän tästä muuten mitään tule.

Hieno homma, samat ajatukset.
 
Valitettavasti joudun jättämään Suokin väliin minäkin. Vuokrasin PA-laitteet bileisiin joita kansoittaa parisataapäinen joukko skinheadejä ja katson parhaaksi olla itse paikalla kamojani vahtimassa. Pitäkäähän hauskaa minunkin puolestani. Yritän kiriä yksikseni perässä kun ilta koittaa.

-Buddy
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Kovasti on kyseiseltä saarelta tänään tullut viestiä. Yhtään hukkumistapausta ei ole vielä sattunut.

Helsingin, ja muunkin etelä-Suomen sähköpimennosta epäiltiin Redsin kusemista johonkin muuntajaan, joten mielenkiinnolla odotamme oikeita tuloksia mistä tämä sähkökatkos on johtunut. Itse ainakin epäilin, että tämä Jatkoajan ryhmällä on jotain osuutta asiaan. Esim. villi pila vaikka Penan faksin pimentämisestä on voinut käydä jonkun, ellei jopa useamman mielessä. Tosin, tiedän että moni kyseisessä seurueessa ei päästä ketään tönimään Penttiä.
 
K

kangaroo

Juu, oli naseva ja hyvähenkinen keikka. Sää oli sateisen aamupäivän jälkeen oivallinen, ja paikalla oli osapuilleen 20 jatkislaista. Syötettiin pizzaa lokeille yms. hauskaa, mutta todettakoon että veli Reds EI kussut mihinkään sähkölaitteeseen.

Klo 21 jälkeen konserttitungoksessa Pataässään ja sieltä kai jotkut innokkaat vielä Hadankaan (?). Hämeen osastoakin rohkeasti paikalla. Tästä on hyvä jatkaa yhteisiä tapaamisia.

Kiitokset läsnäolleille.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kiitos mielettömästi teille kaikille jotka olitte paikalla. Hyvää porukkaa.

Oltiin Fläppiksen ja Poisonin kanssa kattomassa Senaatintorin konsertti vielä illalla. Muut taisivat suunnata Hadankaan jonne Fläppiskin sitten myöhemmin?

Kiitos IFK-porukalle, punaiset lasit, reds, seeyou@jäähalli, Tinde. Hauskaa ja mukavaa porukkaa.
Kiitos myös kangaroolle ja vladille juttuseurasta.
(Te joita en maininnut, tykkään mä teistäkin, en vaan viitsi kirjottaa kaikista)
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Suomenlinna todellakin vallattiin niinkuin muutamat virkut ovat jo todistaneet. Mies(/nais)vahinkoja ei valtauksessa päässyt syntymään. Valtaus oli varsin rauhallinen, vaikka epäilemättä Reds olisi kannattanut suorempaa ja julmempaa toimintaa. No muutama liian innokas puolustaja sai osakseen kunnon verbaalisen paskaryöpyn, muttei mitään vakavempaa ;) (EDIT: ketään ei siis loukattu)

Aamupäivän paska ilma vaihtui jopa auringonpaisteeseen kun saavuimme suokkiin. Seura ei olisi voinut olla mukavempaa. Juttua riitti ja olisi varmasti riittänyt tähän aamun asti ellei peliä olisi puhallettu poikki jossain vaiheessa.

Pizzeriassa tilasin listalta "kolmosen" eli pizzan numero kolme, mutta sainkin kolmostuopin. No onneksi kokki kaivoi roskiksesta suhteellisen hyvin säilyneen lätyn lähes salamavauhdilla ja antoi vielä alennuksella, joten tuoppi tuli ikäänkuin kaupan päälle.

Siitä sitten lautalla ihmettelemään pimeää Helsinkiä, joka sai onneksemme sähköt takaisin pikaisesti. Keikkaa oltiin tosiaan katsomassa Girlzillan ja Poisonin kanssa, kun muut suivaantuivat hitaaseen etenemiseen massassa ja päättivät lähteä sen sijaan tappamaan janoaan ja vetämään karaokea. No me katottiin keikka, vaikkei hirveesti nähtykkään ja hauskaa oli. Loppuillasta suunnistin vielä Hadankaan, jossa vedettiin viimeset väännöt ja siitä sitten "pienen" kävelymatkan jälkeen yödösällä himaan.

Kiitoksia todella paljon kaikille osallistuneille. Aivan loistavaa porukkaa. Kiitoksia matkanjohtajalle vladille (joka hoiti tehtävänsä vakaalla ammattitaidolla) ja hänen kauniille seuralaiselleen. Kiitoksia HIFK:n jengille Tindelle, seeyou@jäähallille, REDSille...lista jatkuu pitkälle. Kiitoksia hämeen porukalle ja Jokeri-faneille, ettei mennyt ihan pelkäksi punanuttutapaamiseksi. Ja paljon kiitoksia konserttiseuralle.

P.S. Tulipa siirappinen loppu

EDIT: Tarkennus ettei kukaan ymmärrä väärin
 
Viimeksi muokattu:

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Vlad on sitten Jatkoajan virallinen höyhensarjan champpi kukistettuaan Boogaardin tiukassa kamppailussa.

Ovatko Helenius & Boogaard homopari vai...mitä...?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitoksia vlad!!!

Oli todella upea reissu, ja nyt on tullut nähtyä myös se, kun Hadankassa menevät valot rikki - ihme vilkuttelua. Hadankassa tapasimme myös wannabe Suokin-kävijöitä. Zeppo: på nästa gång kom med för att inte böra gråta efteråt. Och sorry, om jag stulit er taxi.

Reds1897 lauloi varsin ansiokkaasti, ja muutenkin oli mukavaa. Reissusta selvittiin varsin vähin vaurioin - yksi vasen nilkka solmussa.

Redsiltä löytyy kuva minusta kahden kaunottaren välissä, mutta sitä, kuten muitakaan kuvia minusta ei tarvitse julkaista.

Zillalle tiedoksi: minulle ei kannata tarjota narripaitaa päällepuettavaksi, olen vakaa kannassani.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Hieno reissu oli tosiaan!

Aina kiva nähdä uusia kasvoja, ja tällä kerralla niitä oli todella monta, ja vain ja ainoastaan positiivisia yllätyksiä.

IsoKiitos kaikille!
 

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Kiitoksia vlad!!!

Oli todella upea reissu, ja nyt on tullut nähtyä myös se, kun Hadankassa menevät valot rikki - ihme vilkuttelua. Hadankassa tapasimme myös wannabe Suokin-kävijöitä. Zeppo: på nästa gång kom med för att inte böra gråta efteråt. Och sorry, om jag stulit er taxi.
B]


Seeyou@jäähalli, du stal inte alls vår taxi, vid Hadanka går det
taxin hela tiden, inge problem!

Nästa gång måste jag komma med, men det var helt kiva
att ta lite kuppi och spela Alias i Hadanka
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Valtaus onnistui likipitäen täydellisen hienosti, mitä nyt kertaalleen suoritimme taktisenharhautuksen ja hetipian sen jälkeen vetäytymisen sekamuodostelmassa.

Jos minut, kiitos muuten kunniasta, valittiin Jatkoajan höyhensarjan mestariksi, saanen antaa kiitoksen ansiokkaalle vastustajalleni. Kiitos, oli kohteliasta antaa minun voittaa!

Tuodaan myös kaikille tiedoksi se, että Jatkoajan viralliseksi Syyspojaksi on valittu kaikkien läsnäolleiden poikien/miesten joukosta Reds. Kuka tämän valinnan teki? En minä tiedä mutta niin vaan pikkulinnut lauleli korvaani.

Kauanodotettu jäätelönsyöntikisa epäonnistui täydellisesti jäätelön puutteen vuoksi... selitys se on tämäkin.

Sen sijaan pizzaa syötiin ja aivan kuten kangaroo toi esille, syötettiin myös lokeille ja puluille. Näytti maistuvan oikein hyvin. Miksi muuten pizzassa on pohja?

Kiitokset kaikille paikallaolijoille upeasta seurasta, en edes tohdi ryhtyä luettelemaan teitä nimiltä koska kuitenkin unohtaisin jonkun ja se olisi epäilemättä loukkaus häntä kohtaan. Kiitokset myös viehättävän ja kauniin seuralaiseni puolesta!

vlad#16.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti vlad
Tuodaan myös kaikille tiedoksi se, että Jatkoajan viralliseksi Syyspojaksi on valittu kaikkien läsnäolleiden poikien/miesten joukosta Reds. Kuka tämän valinnan teki? En minä tiedä mutta niin vaan pikkulinnut lauleli korvaani.

Siinä meni palkinto oikeaan osoitteeseen! Minäkään en tiedä kuka valinnan suoritti, enkä edes sitä milloin ks. valinta suoritettiin, mutta väliäkö sillä.

Viestin lähetti vlad
Sen sijaan pizzaa syötiin ja aivan kuten kangaroo toi esille, syötettiin myös lokeille ja puluille. Näytti maistuvan oikein hyvin. Miksi muuten pizzassa on pohja?

Hehe. Taidan alkaa noudattamaan käyttämääsi taktiikkaa silkasta kunnioituksesta. Kohta on frisbiitä varastot pullollaan.
 

merzyk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja Edmonton Oilers
Yksi kiitos mahtunee vielä

Tuhannet kiitokset vladille ja kaikille muillekin! Päivä meni todella mukavasti ja seura mitä parhainta!

Syyspojan valinta meni täysin "ohi", mutta yllätysohjelmana ollut Boogaard vs. Konstantinov kruunasi koko reissun. Kyseessä olevat herrat olisivat voineet tulla ylös sinne muurille hanskaamaan, niin ohimenevillä laivoillakin olisi ollut viihdettä. Aika helpolla Boogaard tyrmättiin...

Leningrad Cowboysia en päässyt koskaan katsomaan, lähtö Itä-Helsingin "helmestä" Kontulasta kesti ja kesti. Perhanan sähkökatko pisti illan ruokailusuunnitelmat ihan uusiksi. Olihan siellä Espan puistossakin ihan kivaa punkkua siemailla, ja kuunnella poikien soitantaa sieltä.

Vaadin ehdottomasti uusintapelin Aliaksessa, pää oli sen verran jumissa Hadankassa, ettei pelaamisesta tullut yhtikä mitään. Joskus vielä uusiksi?

Siinähän ne tärkeimmät oli. Siirryn sivummalle parantamaan päänsärkyä.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Paljon kiitoksia jokaiselle mukana olleelle henkilölle! Ei kaduta yhtään, että uhmasin flunssaa ja vitutusta saapumalla samalla välillä vallitsevaa itsepäisyyttäni osoittaen paikalle. Nauraa sain enemmän kuin tarpeeksi, vaikka välillä tuntui jo siltä, että en tiennyt, olisiko sittenkin ollut syytä itkeä.

Loistavasti hommansa hoitanut porukan liideri vlad ansaitsee isot kiitokset. Milloin järjestät meille seuraavan vastaavanlaisen tapaamisen?! Minä ainakin olen jo nyt varma osallistuja, heh.

Ketään unohtamatta tai syrjimättä haluan lausua erityiskiitokset girlzillalle ja Fläppikselle. Illanvietto kanssanne oli oikein mukavaa! Gz:n tunsin jo entuudestaan, ja Fläppis oli siinä sitten hauska uusi tuttavuus. Toivottavasti tavataan vielä uudestaan sinunkin kanssasi "p-p-p-p-potkut sain" Fläppis. Kunhan nyt seuraavan kerran taas tulen Helsinkiin voinen kokeilla sitä "pylvästanssia" taksitolpan kanssa... Taksikuskini yöllä ei muuten ollut erityisen miehekäs, olisikohan pitänyt odottaa seuraavaa?

Cairnsille sen verran, että tajusin juuri tänään junassa "tapelleeni" ensimmäisen kerran elämässäni. Kiitos kokemuksesta. Jos otetaan joskus uusiksi, voisin yrittää tähdätä vaikka siihen, että nauraisin hieman vähemmän ja paita kestäisi päälläni 5 sekuntia kauemmin kuin eilen.

Tässäpä nämä... Paitsi että milloin siis mennään uudestaan?! :D

Ps. Suomalainenkin mies voi olla herkkä. Minulla on tästä kirjallinen todiste.

Pps. Syyspojan valinta minultakin täysin ohi. Reds kuitenkin hoitanee virkansa hyvin.

Edit: Unohtui mainita, että Designerin yksityisvastaanotto ennen Suomenlinnaan menoa oli jees. Päässäni tosin jyskytti tuolloin melkoisesti korvien vinkumisen ohella, ja taisin olla muutenkin hieman nuutunut, mutta olipahan silti kivvoo! Kiitos, että sain osallistua.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös