Kun jatkoaikalaiset Suomenlinnan valtaavat!

  • 30 226
  • 342

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
MC Nikke T aikoo kyllä tulla paikalle. Aidon penailun hengessä teen tosin kuten aiemmin ja päätän vasta samana päivänä tulenko oikeasti vai en.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Vecchia Volpe
Voi, voi... En mä kyllä taida päästä bongailemaan jatkoaikalaisia. Mulla kun ei ole kesällä Helsingissä kämppää. Tiedä silti, uskaltautuisinko ujona tyttölapsena edes tulla... No täytyy kattella. Ehkä sitä kumminkin joutuu tekemään vielä sen viikonlopun töitä...

Rohkeesti vaan, eiköhän joku ystävällinen henkilö isosta naispuolisesta osanottajakaartista voisi sinut majoittaa...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Designer
Ihan typerä ehdotus. Jatkapa tuollaista, niin kerron kaikille, että olet juonut Karjala-merkkistä olutta.

Pelkkää propagandaa. En oo, en varmana oo (nyt vilpertti olkoon vaiti - ja Puster myös). Sitä paitsi Tampereella juotua ei lasketa!

OK, nyt pelottaa niin paljon, että vedän ehdotukseni takaisin. Itse asiassa, ennen kuin päivämäärä lyödään lukkoon, varmistettakoon sen sopivuus Designerille.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Pelkkää propagandaa. En oo, en varmana oo (nyt vilpertti olkoon vaiti - ja Puster myös). Sitä paitsi Tampereella juotua ei lasketa!

Jos Tampereella juotua ei lasketa, niin mäkään en ole koskaan juonut Amiraalia. Suokissa on onneksi oma panimokin.

Suokkiinhan pitäisi oikeasti mennä aidossa armeijahengessä; kuivamuonaa, pakki, lusikkahaarukka, puolijoukkueteltta ynnä muuta asiaankuuluvaa. Sieltähän saa, jos on suhteita ja mulla olisi, tarvittaessa saunankin käyttöönsä. Itse asiassa miellyttävä ajatus valua siellä koko iltapäivä ja pitkä ilta nokisena ja palelevana. Tunnelmaa lisätäkseni ajattelin, jos pääsen ylipäätään, ottaa aidon mustan sotakoiran mukaan. Aika viiltävän näköinen kaveri, uros siis, mutta kiltti ja seurallinen. Oisko muuten jollain muulla dogia*, jonka oli kenties ajatellut ottaa mukaan? Pitäisi vaan tsekata ylipäätään, että haittaako ketään. Ulkonahan siellä olisi tarkoitus olla kuitenkin.

edit:*Tommi Turusta ei lasketa
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Itse ilmoittaudun alustavasti mukaan. Voin siinä samalla käydä kummityttöäni tapaamassa. Kaksi kärpästä jne.

Sikäli mikäli mitään ihmeellistä ei tapahdu, I'm there!
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taidanpa jättää väliin, koska HCM on ihan samana päivänä ja starttaa suorastaan samaan aikaan kello 15. Suorastaan penamainen valinta, mutta kuulunee aatteeseen, ejhkäpä sitten pikku lenkin jälkeen. No saattaapi olla, että kyseinen homma jää vielä väliin, joten pidätän oikeuden faksata ilmoittautumiseni 21.8.2001 asti itselläni.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Korviini on kantautunut huhu jonka mukaan tulevana kesänä olisi aikomus suorittaa valloitusretki Suokkiin, sikäli mikäli olen vapaa kaikista velvoitteistani lupaan saapua paikalle määrättynä päivänä ja määrättyyn aikaan.

vlad.
 

Miguel

Jäsen
Perseensuti sentään. Jazz-turnaus sattui sittenkin juuri tuolle viikonlopulle. Osallistumiseni on siis epätodennäköistä, niin paljon kuin se harmittaakin. Katsotaan kuitenkin ensin Pelicansin perjantain peli ja lauantain vastustaja ennen lopullista päätöstä.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yyyyyylöööööös

Nostetaanpas tätä ketjua taas ylös ihan muistutus-mielessä. Eli sekailaisella porukalla lähdetään taas valloittamaan suokkia 21.8 lauantaina, kaikki innokkaat mukaan vaan.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Voisin tässä vaiheessa perua mahdollisen tulemiseni. Mitä suurimmalla todennäköisyydellä olen ihan oikeassa studiossa tuolloin nauhoittamassa demoa.

Pahoitteluni kaikilta, jotka olivat jo varautuneet pieksemään meikäläisen Suokissa. Ehkä ensi vuonna.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Halloota, viäkö porukkaa tulollaan Suokkiin??? Eli pientä muistutusta aiheesta jällehen....
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti mauri
Halloota, viäkö porukkaa tulollaan Suokkiin??? Eli pientä muistutusta aiheesta jällehen....

Minä olen jollei nyt vallan mahdottomia tapahdu työ/koulutusrintamalla.

vlad.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä olen tulossa paikalle ellei tapahdu jotain todella yllättävää ja eriskummallista. Mukanani tuon ystäväni, joka oli viime vuonnakin paikalla.

Ainakin minä ymmärsin vladin viestin siten, että hän on paikalle tulossa ellei tapahdu jotain mullistavaa?
 
Viimeksi muokattu:

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Poison
Minä olen tulossa paikalle ellei tapahdu jotain todella yllättävää ja eriskummallista. Mukani tuon ystäväni, joka oli viime vuonnakin paikalla.

Ainakin minä ymmärsin vladin viestin siten, että hän on paikalle tulossa ellei tapahdu jotain mullistavaa?

Öh, pilkutin viestin mielessäni ihan vallan väärin. Joten luetun ymmärtäminen hieman ruosteessa. Vladi siis tulollaan, ja Poisoni. Kreit! Kyll mieki edelleen meinaan Suokkiin matkani kohdistaa... :o)
 
Viimeksi muokattu:

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minun piti kovasti olla tulossa, mutta nyt näyttäisi jäävän väliin. Ei mahda minkään, jostain on tingittävä.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Harkitaan, harkitaan.
Viime jatkismiitistä on liian pitkä aika. Tälläkertaa luvassa olisi uusia naamoja.
Jos se penailupullon korkkikin pysyisi suht kiinni alkuillan osalta, kaikilla ois kivaa :)
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Teacuppiin syvästi pettynyt. Miten Suokki-reissusta voi tinkiä??? Hieman on prioriteettijärjestys miehellä vinossa...voevoe.
Vaan onneksi porukkata tuntuu keräintyvän jälleen. Hjuva!
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti mauri
Teacuppiin syvästi pettynyt. Miten Suokki-reissusta voi tinkiä??? Hieman on prioriteettijärjestys miehellä vinossa...voevoe.

Mitä Teacupia tunnen, niin jep, prioriteettijärjestyksen kanssa meinaa välillä olla pulmia. Nytkin sillä on vissii muka joku parempi juttu tiedossa, ettei pääse tulemaan. En vaan ymmärrä, mikä voi olla parempaa kuin Suokki-tapaaminen. "Miehet, puuh!" ;o)

Itse olen mukana niin tiukasti, että en ihan heti pois jää. Työt tosin voivat olla sellainen asia, että ne laittavat vastaan. Muistan, että viime vuonnakin oli vääntöä asiasta. Mutta taistelemattahan en luovuta!
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Juu ei vaarinhousut.

Eli eipä oo sitä uljasta rinssiä vielä ilmestynyt valkealla Corvetellaan noutamaan tätä rinsessaa pois näistä maisemista, joten näillä näppylöillä vaikuttaa siltä että näkyillään!
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Pelkkää propagandaa. En oo, en varmana oo (nyt vilpertti olkoon vaiti - ja Puster myös).
WTF? En pysyny mukana =)
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti mauri
Teacuppiin syvästi pettynyt. Miten Suokki-reissusta voi tinkiä??? Hieman on prioriteettijärjestys miehellä vinossa...voevoe.
Vaan onneksi porukkata tuntuu keräintyvän jälleen. Hjuva!

Pettymyksesi on helppo ymmärtää ;-)

Teacup on hengessä mukana. Prioriteetit on kyllä hiukka hakusessa, mutta oli minulla vakaa aikomus saapua. Olisi nyt vaan semmonen reissu tiedossa, että yksi päivä hyvässä seurassa ei sitä riitä kaatamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös