Kun jatkoaikalaiset Suomenlinnan valtaavat!

  • 30 232
  • 342
K

kangaroo

Tulipa mieleen, että ne joilla on Jatkoaika T-paita tai lippis, voisivat kenties sonnustautua siihen tunnistamisen helpottamiseksi ?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti kangaroo
Tulipa mieleen, että ne joilla on Jatkoaika T-paita tai lippis, voisivat kenties sonnustautua siihen tunnistamisen helpottamiseksi ?

Meikäläisen tunnistanette tilaisuuteen sopivasta asusteesta, päälläni tullee olemaan vähintäänkin siisti Red Wings-paita tms. roimetta.

...muita tuntomerkkejä myöhemmin...

vlad#16.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti kangaroo
Tulipa mieleen, että ne joilla on Jatkoaika T-paita tai lippis, voisivat kenties sonnustautua siihen tunnistamisen helpottamiseksi ?

Eikös se ollut sovittu, että itse kukin sonnustautuu oman suosikkijoukkueensa väreihin?

Helsingin Rautatieasemalla tuskin palloilee elokuussa kovin paljon "ylimääräisiä" esim. HPK:n paitaan pukeutuneita ihmisiä. Voinet pitää heitä meidän retkueeseemme kuuluvina, vaikkei heillä JA:n lippistä olisikaan.
 
K

kangaroo

Jaa, niinkö se oli. En jaksanut ketjua selata taaksepäin, joten tuo meni ohi. Mutta hommahan on sitten helppo, tuskin Suokissa muuta fanipaitaporukkaa pyörii kuin jatkislaisia.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kameroista ei ole ollut vielä mitään puhetta. Itse aion ottaa oman kamerani mukaan, ihan jo senkin takia, että en ole koskaan aiemmin vieraillut Suomenlinnassa ja kenties sieltä löytyy jotakin niin mielenkiintoista, joka on ikuistettava valokuvaksi. Kaveriakin tulee ehkäpä kuvattua. Mahdolliset muut kuvaamiset toimivat sitten siten, että luvan kysyn, jos jostain henkilöstä/tilanteesta välttämättä kuvan itselleni haluaisin. Tämä lienee olisi muutenkin hyvä toimintalinja kameroiden kanssa vai...?

Minä en vielä tiedä mitään varmaa siitä, kenen kanssa olen paikalle saapumassa ja monelta. Siitä nyt kuitenkin olen varma, että paikalle tulen, ellei tapahdu jotain suurta ja mullistavaa. Pari päivää on nyt lepäilty kotona flunssan takia ja huomenna olisi tarkoitus kyetä kouluunkin. Toivotaan, ettei pöpö ärsyynny tuosta uudestaan.
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuka kantaa tilaisuudesta vastuun?

Tai ei minua itseasiassa vastuunkantajat kiinnosta, ellei vastuuta ja Kengurua katsota yhdeksi ja samaksi asiaksi. Sillä varsin vastuuntuntoisesta ja kaikin puolin jämerästä miehestähän tässä on kyse.

Niin mistäkö höpäjän? No kun tuossa kympin uutisten loppukevennyksessä lanseerattiin juuri tuollaista veikeää kengurun kantopussia, niin ajattelin vain, että jos se siellä äityy oikein läträämään hiivavesien kanssa, niin kenties tuollainen kenguemon vatsapoimua jäljittelevä mahareppu olisi jonkun syytä varata matkaan.

Jos itse en olisi estynyt, ottaisin ilolla homman hoitooni. On nähkääs hieman hyviteltävää hyttitoverilleni. Kanniskelisin kuomaa kepein askelin pitkin valleja. Laittaisin lämpöisen myssyn päähänsä ja asentaisin grappapotin suulle tuttipullon lutteron lupsuteltavaksi. Kelpaisi siinä musikan retkeillä, sydämen tahtia mukaillen...

Juohtuipa vaan mieleeni
 
K

kangaroo

Re: Kuka kantaa tilaisuudesta vastuun?

Viestin lähetti Rööri
Kanniskelisin kuomaa kepein askelin pitkin valleja. Laittaisin lämpöisen myssyn päähänsä ja asentaisin grappapotin suulle tuttipullon lutteron lupsuteltavaksi.

Niin ja varmaan ison pizzan tarjoaisit myös, täytyyhän sitä turneella näet syödäkin, eikö vain... ;)

Mutta voi veikkonen, jos meikäläistä ryhtyisit iloisen nousupäihteen innostamana kanniskelemaan, niin kyllä siinä taitaisivat sinulta tyrät rytkyä ja joutuisit pahimmassa tapauksessa leikkauspöydälle korjailtavaksi. Mitä rouvasikin sanoisi, kun ei olisi tempuntekoon asiaa kuukausitolkulla...
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Allekirjoittanut ei pääsekään paikalle. Kämpässä tehtävä remontti + hyvän ystävän tuparit tarkoittavat sitä ettei lauantaipäivänä jää ekskursiolle aikaa. Ensi kerralla sitten...
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Poison
Mahdolliset muut kuvaamiset toimivat sitten siten, että luvan kysyn, jos jostain henkilöstä/tilanteesta välttämättä kuvan itselleni haluaisin. Tämä lienee olisi muutenkin hyvä toimintalinja kameroiden kanssa vai...?
Tuo tosiaan on paras toimintatapa kameroiden kanssa. Periaatteessahan kuvaamista ei voi kieltää, koska miitti tapahtuu pääosin julkisilla paikoilla. Mutta ei liene kohtuutonta sopia, että jos joku ilmoittaa, ettei hänestä saa ottaa kuvia, niin tuota pyyntöä myös kunnioitetaan. Minusta saa kyllä ottaa kuvia, jos jostain syystä joku tarpeelliseksi näkee, mutta niitä ei sitten kiitos julkaista missään.

Muok. Hemmetti, Nikke. Olisit vain päässyt paikalle, nimittäin olet yksi niistä joiden tapaamista odotin eniten. No, otetaan yhdet jossain Kerhon ja Bluesin pelissä sitten.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti Johannes
Saavun paikalle ilmeisesti tunnelin kautta tai helikopterilla.

Taas tuli uhottua liikoja. Kaikenlaiset perhesyyt pitävät minut muualla ensi viikonloppuna. Pitäkää hauskaa.
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Minä tulen. Minua saa kuvata. Varustaudun Pöljällä pojalla ja Pallokerhon lipulla. Mikäli Designer saa koevedoksen pronssikausi-T-paidasta mukaansa, niin varustaudun myös sillä.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Valitan, vlad. Tarkoitukseni oli tosiaankin änkeytyä paikalle ja sitten LC:n kuunteluun, mutta mutta. Oikein harmittaa kun itsekin tiedän miten hankalaa on yrittää järjestää jotain kivaa ja just ennen H-hetkeä puolet porukasta peruu koko jutun. Olin jo miettinyt kaiken valmiiksikin.

Nyt kuitenkin on niin, että seurani golf-mestaruuskisat ovat lauantaina ja sunnuntaina ja aiempana mestarina olen velvoitettu osallistumaan sinne. Yritän kuitenkin ehtiä myöhemmin illallemmalla Senaatintorille tjmvp.

58
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Uhkaavan paljon tulee peruutuksia... Toivottavasti Suokkiin nyt saataisiin edes jonkun asteinen porukka kokoon. Kaikki te lukuisat pääkaupunkiseutulaiset vain rohkeasti mukaan, minäkin aion uskaltautua paikalle Lappeenrannasta asti. Minusta on ainakin mukavaa tulla paikalle tapaamaan vanhoja jatkoaikatuttuja ja samalla toki myös uusia kasvoja.

Onko Designer sittenkin tulossa ihan Suomenlinnaan asti? Edellisestä viestistä sai melkein sen kuvan.

Oliko kokoontumisaika Kauppatorilla nyt varmasti 15.00? Jossain kun on lukenut, että silloin aletaan jo lähtemään Suomenlinnaan ja jossain taas luki, että silloin kokoonnutaan ja sen jälkeen sitten suunnataan yhdessä Suokkiin. Koitan tässä vain kovasti saada tehtyä itselleni jonkunlaista toimintasuunnitelmaa lauantaille...

Kuvaamisesta tosiaan vielä sen verran, että saa minustakin kuvan räpsäistä jos joku nyt välttämättä haluaa (rohkenen tosin epäillä, heh). Olisi kuitenkin kiva, jos minulle vaikka ilmotettaisiin asiasta ensin, eikä vain räpättäisi mitään sanomatta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Poison

Onko Designer sittenkin tulossa ihan Suomenlinnaan asti? Edellisestä viestistä sai melkein sen kuvan.

Oliko kokoontumisaika Kauppatorilla nyt varmasti 15.00? Jossain kun on lukenut, että silloin aletaan jo lähtemään Suomenlinnaan ja jossain taas luki, että silloin kokoonnutaan ja sen jälkeen sitten suunnataan yhdessä Suokkiin. Koitan tässä vain kovasti saada tehtyä itselleni jonkunlaista toimintasuunnitelmaa lauantaille...

En todellakaan usko, että Designer olisi tulossa Suomenlinnaan asti. Kyseessä lienee Kerho-fanien yhteinen projekti, jonka lopputuloksen Tilatiili toivoo Designerin toimittavan hänelle.

Kokoontumisaika on ainakin viimeisimmän tiedon mukaan Rautatieasemalla n. klo 14 ja Kauppatorilla n. klo 15.

Suosittelen tosin osallistumista tuohon Designerin "yksityisvastaanottoon". Tarkempia tietoja siitä voit kysyä Designeriltä. Siellä saat sitten nauraa Designerille.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Juu, Designer ei tule Suokkiin asti. Rautatieasemalle toki tulen, ja siitä Kauppatorille. Varmistan siis, että taatusti lähdette sinne, minne olettekin menossa. Niin, ja saatte tosiaan nauraa minulle.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Viestin lähetti Nikke
Allekirjoittanut ei pääsekään paikalle. Kämpässä tehtävä remontti + hyvän ystävän tuparit tarkoittavat sitä ettei lauantaipäivänä jää ekskursiolle aikaa. Ensi kerralla sitten...

Katos vaan! Oletkos sä meille tulossa? Paras olla ajoissa sitten! :)
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Perkele!

Joudun perumaan tulon, jos se nyt ketään kiinnostaa.
Kämpässä pienehkö vesivahinko,
joka tosin putkimiesten käsissä meinasi laajentua mittavaksi.
Viikonloppu menee mukavasti remppaa tehdessä, prkl!
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hyvin tulee kyllä taas peruutuksia. Onko kellään (Vlad?) kuvaa kuinka suuri joukko on paikalle hiihtämässä?

EDIT: Niinjoo se mun aikasempi kyssäri hautautui viestien alle. Eli onko sieltä Suokista porukkaa lähdössä tsekkaamaan Cowboysseja illalla?
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Perkele!

Minä olen näillä näkymin tulossa Suokkiin. En meinaan millään keksinyt hyviä syitä tämän tapaamisen perumiseen. Tämän siitä saa kun mielikuvitus on vielä kesälomilla. Ovat muuten luvanneet sadekuuroja pitkin päivää, joten meille tulee sitten "märkä" viikonloppu.

Hörpsss....
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Perkele!

Viestin lähetti reds1897
Minä olen näillä näkymin tulossa Suokkiin. En meinaan millään keksinyt hyviä syitä tämän tapaamisen perumiseen. Tämän siitä saa kun mielikuvitus on vielä kesälomilla. Ovat muuten luvanneet sadekuuroja pitkin päivää, joten meille tulee sitten "märkä" viikonloppu.

Hörpsss....

Voi harmi. Minä kun luotin siihen, että keksisit edes yhden syyn. No, ei voi mitään - aina ei voi voittaa.

Kyllä täytyy myöntää, että meteorologia on kehittynyt pitkälle, kun osaavat ennustaa viikonloppumme "kosteudenkin".

Tshufff....
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Fläppis
Hyvin tulee kyllä taas peruutuksia. Onko kellään (Vlad?) kuvaa kuinka suuri joukko on paikalle hiihtämässä?

Se ainakin on varma, että minä hiihtelen paikalle vaikka sitten pääkainalossa. Näiden lukuisten epävarmojen tapausten johdosta en nyt lähde edes veikkaamaan kuinka moni paikalle lopulta saapuu - toivottavasti runsaslukuinen joukko kuitenkin. Mikäli meitä taasen on vähemmän niin sehän tarkoittaa lähinnä sitä, että laatu korvaa määrän.

Vajaan vuorokauden kuluttuahan se sitten selviää kuinka moni paikalle selviää vai jääkö joku siitä viimeisestäkin lautasta..

Rohkeasti vaan kaikki mukaan; en minä teitä purematta niele.

vlad#16.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Poison

Oliko kokoontumisaika Kauppatorilla nyt varmasti 15.00? Jossain kun on lukenut, että silloin aletaan jo lähtemään Suomenlinnaan ja jossain taas luki, että silloin kokoonnutaan ja sen jälkeen sitten suunnataan yhdessä Suokkiin. Koitan tässä vain kovasti saada tehtyä itselleni jonkunlaista toimintasuunnitelmaa lauantaille...

Kuvaamisesta tosiaan vielä sen verran, että saa minustakin kuvan räpsäistä jos joku nyt välttämättä haluaa (rohkenen tosin epäillä, heh). Olisi kuitenkin kiva, jos minulle vaikka ilmotettaisiin asiasta ensin, eikä vain räpättäisi mitään sanomatta.

Varmistuksesi vielä.

Rautatieasemalta suunnataan Kauppatorille klo. 14:00 jälkeen, eli tätä ennen ei missään tapauksessa lähdetä siirtymätaipaleelle.

Kokoontumispaikka Rautatieasemalla on (edelleenkin) Kaivokadunpuoleisen sivun pääovet. Minut tunnistaa mustista vaatteista sekä Red Wings aiheisesta t-paidasta kuin myös mahdollisesti muustakin aiheeseen liittyvästä vermeestä. Naurakaa pois...

Kauppatorilta lähdetään noin klo. 15:00 Suokkiin, siis missään tapauksessa ei lähdetä ennen kolmea vaan vasta sen jälkeen. Sovitaan Kauppatorilla tarkemmin se millä lautalla lähdetään mutta jonkin sortin kokoontumisalueeksi käynee HKL'n(?) lautan lähtöpaikan seutu.

Eiköhän tämä iskujoukko sieltä jokatapuksessa erotu, tulkaa vaan rohkeasti repimään hihasta!

Suokissa suuntaamme sitten sinne Kustaanmiekan kohdille.

Kuvaamisen suhteen lienee pitää mielessä hyvät tavat, eli vähintä mitä voi tehdä, on kysyä lupa kuvaamiselle ennen kuvan räpsäisemistä. Tottahan jokainen myös muistaa sen ettei kuvia levitellä ilman lupaa netissä tai muitakaan kanavia myöten. Ok!?

vlad#16.
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Katsotaan joskos vaikka pääsis paikalle... Ohjelmistossa olisi kyllä huvilan maalausta mutta eipä sateella moista kannata tehdä. Jos ei ukko ole töissä kovin myöhään niin yritämme raahautua Suokkiin.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Tää ei vielä tiedä, mihin aikaa tulee paikalle, mutta on kuitenkin tulossa. Eli en ole vielä ehtinyt pureutua asian syvimpään olemukseen Kolmannen Johanneksen kanssa. Todennäköisesti liitymme seurueeseen Kauppatorilla. Tai sitten viimeistään Suokissa. Pitää katsella sitten huomenna, kun saan otettua kontaktia tuohon "seuralaiseeni".

Mitään lätkäreleitä minulla ei taida olla mukaanotettavaksi, mutta eiköhän teidät sieltä bongaa - tavalla tai toisella...

EDIT: Ja siitä Cowboys-hässäkästä sen verran, että on hyvinkin mahdollista, että tulen väijymään kyseistä keikkaa. Asiat rullaavat paljon paremmin, kun ei suunnittele liikaa etukäteen.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Minut tunnistaa mustasta silmästä, puuttuvista hampaista, isoista lihaksista...

Tai sitten mustasta Boogaard #26 paidasta sekä minua paljonkin kauniimman naisen seurasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös