Kun jatkoaikalaiset Suomenlinnan valtaavat!

  • 30 226
  • 342

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
...ja jos tälläinen Rookie-tyyppinen tapaus huolitaan verrattomaan seuraanne, ilmestyn myös paikalle.

Hautaan edesmenneen lomani siinä samalla.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hei, pai tö vei; kannattaa varata reppuun kevyt kenttälounas, sillä Suokissa on hieman hintsut ruokailumahdollisuudet; tarjolla pitsaa ja hienostoravintolamurkinaa. Tämä tiedoksi, jotta tulee askarreltua vaikkapa juustosämpylät pussin pohjalle - ja ei mene pelkäksi juomiseksi, mikä sinänsä ei ole lainkaan huono vaihtoehto...Eh.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
kai mä oon mukana..
 

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
Viime vuonna olin vielä asiakkaideni orja, enkä päässyt mukaan vaikka hinku oli hetkellisesti melko giganttinen. Mielelläni käyskentelisin nyt, jahka se virallinen päivämäärä saadaan kasaan´?
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Pikku Myy
Ok, vetäjän oikeudella päätän sitten, että mennään valloittamaan Suomenlinna 21.8.

Eikös tämä ole siis päätetty jo? Ainakin itse olen varautunut tuohon pvämäärään.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
My bad, tarkoitin vilperiä. Mutta sinäkin voit olla vaiti, jos muka olet tuollaisia huhuja kuullut.
Kukas tämä on, joku halpa kopio? Saatanpa tulla tarkastamaan ettei vain brändin julkisuuskuvaa eli imaagoa alenneta!
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Viestin lähetti vilpertti
Saatanpa tulla tarkastamaan ettei vain brändin julkisuuskuvaa eli imaagoa alenneta!
No jos toikin on kerran tulossa, niin kai sitä itsekin voisi jälleen paikalle raahautua... ehkä?
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Kyllä meidän villejen pitää pitää yhtä, eikö? =)
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Viestin lähetti vilpertti
Kyllä meidän villejen pitää pitää yhtä, eikö? =)
Ilimammuuta. Siinä on sen verran jalo ja... öö... harvinainen nimi, että tämä on itsestäänselvyys.

Kyseinen viikonloppu tuntuisi natsaavan aika luontevasti meikäläisen kesälomien kanssa, joten varallisuuden yms. salliessa lienen mukana.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Voi tsiises. Uskaltaisko tuonne ilmestyä mukaan? En kyllä jaksanut edes ketjua kelata taaksepäin, että tietäisin päivämäärääkään. Onko se jo päätetty?

Muuten Suomenlinnan kuninkaanportilta putosi just pari päivää sitten 7-vuotias tyttö vallihautaan ... ja hän kuoli välittömästi. Kandee siis katsoa mihin siellä pussikaljojen ja viinitötteröitten kanssa jalkansa asettaa.

Niin, en lupaa mitään. Jos tulen, tulen sillai ovelasti vähin äänin. Onhan siellä porukassa muutama jotka minut tuntevat (kuten vlad ja Cairns) - senkun sitten paljastavat itsensä - eikäkun siis minut.
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Idän vahvistus T. Raikas saattanee päästä mukaan käväisemään tuolla karkeloissa, tosin en ole vielä ihan varma siitä. Pakko nyt tämä pakollinen mutta heittää kehiin. Riippuu hieman tietyistä asioista. Olen kuitenkin muuttamassa tuonne suunnalle maailmaa juur noita aikoja, joten suuren suuria matkustamiseen liittyviä esteitä ei pitäisi tulla. Kaikki tosiaan riippuu vähän näistä muuttopuuhista ja arkisten asioiden selvittelyistä. Tilaisuus olisi kyllä perin hyvä, etten sanoisi.

Mnjoo, no jos siellä sattuu niitä muutamia henkilöitä olemaan mukana, jotka minäkin olen tavannut jo entuudestaan, niin varmaan sitten minutkin tunnistettaisiin joukosta harmaasta kummittelemasta.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Predator
Voi tsiises. Uskaltaisko tuonne ilmestyä mukaan? En kyllä jaksanut edes ketjua kelata taaksepäin, että tietäisin päivämäärääkään. Onko se jo päätetty?


21.8.
Että tältä pohjalta.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti mauri
Eikös tämä ole siis päätetty jo? Ainakin itse olen varautunut tuohon pvämäärään.
Aikaa sitten. Miksi sä niitä vanhoja viestejä kaivelet? Omasta saapumisestani en osaa vielä varmuudella luvata mitään. Töistä on neljä tyyppiä sanonut itsensä irti ja vapaapäivät on nykyisin täälläpäin vain sellaisia asioita, joita vain muilla huhutaan olevan. Yritän köyttää myymäläpäällikön maitokaappiin kiinni ja karata paikalta.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Predator
Jos tulen, tulen sillai ovelasti vähin äänin. Onhan siellä porukassa muutama jotka minut tuntevat (kuten vlad ja Cairns) - senkun sitten paljastavat itsensä - eikäkun siis minut.

paljastan sinut jos vain saan sinulta puheenvuoron... ;) viime vuonna ei tullu tsääääänsiä.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Pikku Myy
Aikaa sitten. Miksi sä niitä vanhoja viestejä kaivelet?

"Joka vanhoja kaivelee, sitä tikulla silmään..." Jeps.
Siis kaivelin pvämäärätiedon menneisyydestä, kun joku oli viä epätietoinen ajankohdasta.
Että sellasta...
Se on helteitä pitänyt...........
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti mauri
Siis kaivelin pvämäärätiedon menneisyydestä, kun joku oli viä epätietoinen ajankohdasta.
Jeps, eli kerrataan vielä kaikille. Suomenlinnaan ollaan lähdössä lauantaina 21.8 joskus iltapäivällä. Paikalle on lähdössä porukkaa ja kaikilla on hauskaa. Omat eväät mukaan.

Alle/yllekirjoittanut ei 99% varmuudella pääse mukaan, joten siitäkään ei tarvitse huolehtia.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Pikku Myy

Alle/yllekirjoittanut ei 99% varmuudella pääse mukaan, joten siitäkään ei tarvitse huolehtia.

Meillähän menee hyvin, jos ei edes reissun johtaja pääse mukaan :)

Peruutuksia aletaan ottamaan vastaan tällä päivämäärällä ja tahdin oletetaan kiihtyvän kohti miitinkiä...
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja nyt on sitten viimeinenkin mahdollisuus saapumiseeni hävinnyt, joten en ole varmuudella paikalla. Voisi silti kuvitella, että on mahdollista viettää melko hauska miiting ilman Teacupiakin. Kokeilkaa toki. ;-)
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti Fläppis
Meillähän menee hyvin, jos ei edes reissun johtaja pääse mukaan :)

Tämä ei kuitenkaan ihan vielä taida täyttää penailun tunnusmerkkejä, vai mitä sanovat ÄTPPOMK:n arvoisat jäsenet?

Oma saapumiseni paikalle on aika fifty-sixty, riippuen paljolti viimeisen lomaviikonloppuni muista mahdollisista aktiviteeteista (lue: parempi puolisko).
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Pärde
Tämä ei kuitenkaan ihan vielä taida täyttää penailun tunnusmerkkejä, vai mitä sanovat ÄTPPOMK:n arvoisat jäsenet?.
Entäs jos sovitaan, että ensi viikolla ilmoitan, että tulenkin paikalle, mutta varsinaisena tapaamispäivänä ilmoitan faksilla linnanmäelle, etten pääse osallistumaan?

Etteköhän te isot ihmiset pärjää oikeinkin mainiosti ilman herttaista seuraani. Ja voittehan te tulla ostamaan matkaeväät meijän kaupasta. Voin taata, että saatte huonoa palvelua:)
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
ÄTPPOMK-hengen mukaisesti minun PITÄISI tietty faksata tämä viesti 22. päivä joulukuuta, mutta PENAiluhengen mukaisesti en edes sen vertaa osaa käyttäytyä näin hienossa seurassa.

Eli niinhän siinä sitten kävi että meikäläinen joutuu perumaan tulonsa. Ja onko minulla tarpeeksi hyvä syy siihen? NO EI TIETENKÄÄN!

Silti en aio sivuuttaa tilaisutta tutustua Prague Castleen Suomenlinnan sijaan ja nauttia Brecherovkasta Koffin sijaan kun siihen nyt tilaisuus tuli. Eli Prahan reissua pukkaa päälle juuri samaan aikaan.

Onko nyt asiaa vitutusketjuun vai onnellisuusketjuun. Hmmmm. Taidan kuitenkin mennä sinne onnellisuusketjuun;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös