Kiitos
@Leon
Nyt parina aamuna olen saanut ruisleivän päällyksineen alas, joka on minulle jo iso saavutus. Intin jälkeen en ole aamupaloja syönyt, ei vain tunnu uppoavan. Ehkä tästä taas tottuu aamusyömiseen ja sitä kautta saisi ateriarytmin vähän säännöllisemmäksi.
Vähän vajaalla 2000 kalorin päiväsatsilla olen nyt viime päivät mennyt ja missään vaiheessa ei kyllä ole nälkä päässyt yllättämään. Rahkaa, kanaa, ruisleipää, raejuustoa, salaattia, pähkinöitä. Näillä varmaan mennään jonkin aikaa eteenpäin.
Aamupaino oli tänään 89.1kg, eli neljässä päivässä lähtenyt 4 kiloa nesteinä, tästä sitten alkaa pikkuhiljaa varmaan läskikin vaihtamaan maisemaa.
Se täytyy vielä todeta, että olotila on energisempi kuin vuosikausiin ja fiilis muutenkin todella positiivinen.
Edittinä lisättäköön, että pahin pelko ruokailutottumusten muuttamisessa oli pastan hylkääminen. Sitä on tullut vuosikausia vedettyä lähes päivittäin aika järkyttäviä määriä.
Nyt sitten äsken korvasin pastan keittämällä soirotettua kesäkurpitsaa parisataa grammaa jauhelihan kaveriksi. En usko että tulee enää pastaa ikävä, oli nimittäin helvetin hyvää.
Aiemmin tuli syötyä liikaa, nyt sitten menee vaikeaksi saada tarvittava määrä kaloreita mieheen sisään. Tuntuu, että olen koko päivän muheltanut jotain ja ruokapäiväkirjan/kalorilaskurin mukaan pitäisi vielä saada melkein 1000 kcal nautittua jotta pysyn tavoitteissani. (1000 miinuskaloria/päivä)
On tämä mielenkiintoista.