Jos joku haluu laihtua oikeasti, niin tässä pari vinkkiä. Kokemuksesta voin sanoa, että toimii :) Herätys klo. 05.00, n. 1h lenkki reipasta kävelyä tai hölkkää, aamupala klo. 6.15(kaurapuuro marjoilla/rusinoilla, 0.5l kahvia ja 1 banaani), klo. 7.30 pyörällä töihin, välipala klo. 8.30-9.00(jugurtti ja banaani), klo. 11 lounas seisovasta salaattipöydästä n.500g(katkarapuja, kanaa, sienisalaattia, kananmunaa ja sit perus salaattiainekset), välipala klo. 14.30(jugurtti ja omena), klo. 16 pyörällä kotiin, reilu tunti reipasta liikuntaa(kuntopyörä, lenkki, rullaluistelu, jääkiekko), päivällinen klo. 17.30-18.00(raejuustoa, tomaattia, kurkkua, tonnikalaa, sipulia, fetaa+salaattikastike), n. klo.20.00 iltapalaksi maitorahka ja joku hedelmä(yleensä omena), nukkumaan klo. 22.00-24.00 ja sama ralli taas seuraavana arkipäivänä. Itse olen pyörittänyt tätä rallia nyt pieniä poikkeuksia lukuunottamatta melkein vuoden. Painoa lähtenyt reilut 30 kiloa pois ja jaksaminen on ollut huomattavasti parempaa. Asennekysymyshän toi laihtuminen on eikä mikään muu. Ruokia voi vähän miksailla myös oman maun mukaan, mutta itse olen aika samoilla linjoilla joka päivä, koska taidan olla vähän yksinkertainen. Torstaisin tosin päivällisenä lähes poikkeuksetta hernekeittoa.