Ei täysin liity ketjun otsikkoon, mutta laitetaan silti tänne.
Tällä hetkellä mitat 181/81, puntin vetäminen aloitettu pienen tauon jälkeen viikko sitten, ja tarkoituksena olisi saada keho muokattua siten, että 1.6.2005 vaaka näyttäisi 85kg.
Muutamia ohjelmaani liittyviä asioita:
- tarkoitus olisi käydä salilla 3-4krt viikossa, kerran viikossa on lätkäjengin treenit/matsi. Kun muistaa, että keho tarvitsee myös lepoa palautuakseen, niin tämä treenimäärä taitaa olla opiskelijalle optimaalinen.
- 22-vuotiaaksi saakka kehoon ei millään tarttunut lisää painoa, vaikka söin kuinka paljon. Jostain syystä paino pysyi kokoajan samana tai nousi korkeintaan muutaman kilon. Koko ikäni olen ollut mallia hoikka, nyt viimeiset pari vuotta ovat tuoneet lisää massaa kehoon. 2002 73kg-> 2004 81kg.
- Jätän suosiolla proteiinijauheet ja kreatiinin sinne kaupan hyllylle. Olen kokeillut molempia usean kuukauden ajan viime keväänä ja ilman tuloksia (noudatin annettua ohjeistusta). Proteiinista ei ollut mitään hyötyä (+1kg) ja kreatiini ei vain ilmeisesti aineena sovi minulle. Vai onkohan normaalia hikoilla järjettömästi lukiessaan tenttikirjaa t-paitasillaan lukusalissa helmikuussa? Kun eivät tuntuneet toimivan, niin jätetään suosiolla niille, joilla ne tuntuvat toimivan. Vai olikohan vika minussa?
- Tarkoituksena on treenipäivinä syödä 6krt päivässä (ap, vp, lounas, vp, illallinen, ip). Ja ihan normaalia kotiruokaa/valmisruokaa jättämättä mitään ruoka-aineita (peruna, makaroni, vaalea leipä, pizzat, kebab) pois. Unohtamatta kasviksia.
Ei-treenipäivänä olisi sitten tarkoitus syödä aivan normaalisti ja antaa kehon palautua treenipäivien rasituksista.
- Sokerin käyttö on vähäistä, esim. kahviin en ole pariin vuoteen laittanut lusikallistakaan. Karkkia ja sipsejä tulee syötyä aika harvoin, lähinnä kun tulee katseltua Mestareiden liigaa. Alkoholin käytön aion edelleen pitää mallissa opiskelija, tämä tuo ehkä pientä lisähaastetta tähän koitokseen.
Jos jollakin on neuvottavaa, omia mielipiteitä tai muuten vaan porattavaa, niin otan mielelläni vastaan.
Eipä muuta -> jääkaapilta hakemaan rahkaa..