Viestin lähetti Senior
Hyvä Jet!
Uuno! Menit helppoon, että heilahti! Katos nyt:
dana elvisteli: ''...että sitä teki vaikka koko yön''
jolloin Sinä kysyit: ''Mistä olet päätellyt, että 40+ mies ei tekisi sitä koko yötä?''
ja dana vastaa: '' Isot tytöt on kertoneet...''
ja sitten tulee se kohta, jossa Sinua vietiin kuin kuoriämpäriä, pöllö, koska vastasit: ''Isot tytöt ovat valinneet väärin, niin väärin...''
Pieleen meni! Ihan väärä vastaus! Sori vaan. Olisit vastannut jotain tällaista:
Arvoisa dana! Olet keskustellut vääränlaisten naisten kanssa. Nimittäin MINÄ en ole asiaa kokeillut kuvaamasi kaltaisten viskitynnyreiden kokoisten keinosiementäjätyyppisten sexkillerien kanssa. Olen harrastanut ''koko öitä'' ainoastaan ampiaisvartaloisten treenisalien kausikorttilaisten kaunotarten kanssa, jotka ovat ihannepainoissaan olevia 'purkat pysähtyy' -tyyppejä. Heidän kanssa temppu on helppoa ja nastaa. Mikäli joutuisin kyseiseen suoritukseen mainitsemiesi ISOJEN tyttöjen kanssa, luultavasti minäkin haluaisin suoriutua toimenpiteestä ilman koko yön viivyttelyä. Toivottavasti sellaiset olisivat vain niinsanottuja 'pahoja unia'.
Got it?;)
edt: typo
En suinkaan mennyt miinaan. Olen niin avarakatseinen, että kaikki käy. Ja kyllä hyvin varustettuun makuuhuoneesen mahtuu muutama treenari ja iso tyttö vaikka samaan aikaan.
Ilman ongelmia.;)