Koska sait ekan kerran "eks tiä"?

  • 49 112
  • 259

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti Senior


Hyvä Jet!

Uuno! Menit helppoon, että heilahti! Katos nyt:

dana elvisteli: ''...että sitä teki vaikka koko yön''

jolloin Sinä kysyit: ''Mistä olet päätellyt, että 40+ mies ei tekisi sitä koko yötä?''

ja dana vastaa: '' Isot tytöt on kertoneet...''

ja sitten tulee se kohta, jossa Sinua vietiin kuin kuoriämpäriä, pöllö, koska vastasit: ''Isot tytöt ovat valinneet väärin, niin väärin...''

Pieleen meni! Ihan väärä vastaus! Sori vaan. Olisit vastannut jotain tällaista:

Arvoisa dana! Olet keskustellut vääränlaisten naisten kanssa. Nimittäin MINÄ en ole asiaa kokeillut kuvaamasi kaltaisten viskitynnyreiden kokoisten keinosiementäjätyyppisten sexkillerien kanssa. Olen harrastanut ''koko öitä'' ainoastaan ampiaisvartaloisten treenisalien kausikorttilaisten kaunotarten kanssa, jotka ovat ihannepainoissaan olevia 'purkat pysähtyy' -tyyppejä. Heidän kanssa temppu on helppoa ja nastaa. Mikäli joutuisin kyseiseen suoritukseen mainitsemiesi ISOJEN tyttöjen kanssa, luultavasti minäkin haluaisin suoriutua toimenpiteestä ilman koko yön viivyttelyä. Toivottavasti sellaiset olisivat vain niinsanottuja 'pahoja unia'.

Got it?;)


edt: typo

En suinkaan mennyt miinaan. Olen niin avarakatseinen, että kaikki käy. Ja kyllä hyvin varustettuun makuuhuoneesen mahtuu muutama treenari ja iso tyttö vaikka samaan aikaan.

Ilman ongelmia.;)
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Jaahas! Herrat ovat taas lempiaiheensa kimpussa. Kyllä on sitten kivaa, kun edes jokin asia Tepsin rosterin lisäksi pysyy muuttumattomana koko kesäkauden.
 

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti Oloneuvos
Jaahas! Herrat ovat taas lempiaiheensa kimpussa. Kyllä on sitten kivaa, kun edes jokin asia Tepsin rosterin lisäksi pysyy muuttumattomana koko kesäkauden.

Niin, että Turunmaan saariston kaupoista on sitten olut loppu, koska herra on sorvin ääressä? Jouduit arvatenkin tyhjien kaljakorien kilinän vuoksi pitämään autossa kuulosuojaimia?

Omituinen sattuma, että sinä, jonka mieliaihe tämä ketju ei
ole(?), luet ja kirjoitat ensi töiksesi tähän ketjuun. Tietenkin puhdasta sattumaa, vaikka me tuon kapean punkan omistajan kanssa olemme meuhkanneet vähän joka ketjussa.

No, tervetuloa takaisin sieltä Oloneuvostoliitosta ihmisten ilmoille.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Jet Ace


Niin, että Turunmaan saariston kaupoista on sitten olut loppu, koska herra on sorvin ääressä? Jouduit arvatenkin tyhjien kaljakorien kilinän vuoksi pitämään autossa kuulosuojaimia?

Omituinen sattuma, että sinä, jonka mieliaihe tämä ketju ei
ole(?), luet ja kirjoitat ensi töiksesi tähän ketjuun. Tietenkin puhdasta sattumaa, vaikka me tuon kapean punkan omistajan kanssa olemme meuhkanneet vähän joka ketjussa.

No, tervetuloa takaisin sieltä Oloneuvostoliitosta ihmisten ilmoille.

Kiitos vaan, veli hyvä! En tiedä onko olut loppu kaupoista, mutta ainakin Oloneuvostoliitossa sitä vielä piisasi lähtiessäni käymään Turussa.

Kuulosuojaimet eivät ole tarpeen, sillä siisteyttä ja järjestystä rakastavana korjasin hylsyt pois ajallaan. Sen sijaan niiden varastointi muodostui melkein ongelmalliseksi, sillä rantaviivan välittömään läheisyyteen ei kuuleman mukaan saa rakentaa edes väliaikaisesti mitään. Yksi vene jo ajoi karille luultuaan koreja täysiksi...

Ei ole sattumaa, että tämän ketjun tsekkasin, sillä tiesinhän löytäväni täältä aina yhtä vallattomat ystäväni Sinut ja Seniorin. Huhut Tepsin sittenkin mahdollisista vahvistuksista saivat vaan meikäkäisenkin tarkistamaan asioita Turun vinkkelistä. Samalla on tietysti erinomainen tilaisuus ketjun myötä muistella kertaa 1A ja 1B!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kaikki iloiset jatkoaikalaiset ovat ilmeisesti ensimmäisestä petikokemuksestaan jo kertoneet, kun huomaan puheenaiheen alkavan lipsua pikkuhiljaa sivuraiteille? Älkää ottako tätä kuitenkaan minään moitteena, eihän sitä nyt kukaan voi ikuisesti kertoilla ensimmäisestä yhdynnästään... Niitä kun on... no vain se yksi? =)
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Re: Hääyö ja eka kerta

Viestin lähetti heki
Luulisi, että asia olisi juuri päin vastainen, eli että jos ensimmäinen kerta on tuo legendaarinen hääyö, niin siinä sitä vasta paineita olisi. Tyyliin, osaanko minä?, Seisooko heppi?, jos seisoo, niin kuinka kauan?.

Hääyöhönhän (onhan muuten sanahirviö) liitetään muutenkin aika paljon "paineita". Kaiken tulisi olla täydellistä ja ihanaa. Myös hääyöseksin. Jos kerta olisi vielä ensimmäinen,niin johan siinä on paineita riittämiin. Ilmeisesti sampiolla on hyvä paineensietokyky, tai sitten hän ajattelee koko asian täysin eri kantilta kuin minä.
Miksi pitäisi kerätä typeriä ja täysin tarpeettomia paineita miettimällä jotain tuollaista mitä alussa esitit? Sen näkee sitten ajallaan, et kai sinä kertakaikkiaan mieti vastaavalla tavalla esimerkiksi juodessasi vettä. "Nielasenko väärään kurkkuun? Voi jumpe, entä jos nielasenkin?"

Minulle on aivan sama, oletko sinä säästänyt itsesi hääyöhön vai et. Kun sekä mies että nainen ovat koskemattomia ja rakastavat toisiaan, ei todellakaan keräänny tarpeettomia paineita suorituksen suhteen, koska ei ole, mihin verrata. Ymmärtäjäkö? Otin rakkauden mukaan sen vuoksi, että silloin kumpikaan ei ole vaatimassa tai syyllistämässä toista, jos jotain meneekin pieleen. Paineensietokyvystäni en tiedä sen enempää, ehkäpä meidän lähestymistapamme asiaan ovat vain niin erilaiset. Painotan vieläl, ettei tarkoitukseni ole syyllistää sinua omista valinnoistasi, vaan halusin vain sanoa sen, että hääyökokemukset voivat olla ihania, paineettomia ja rentoja myös ensikertalaisilla. Ei lähellekään parasta seksiä, koska tottakai kokemus kartuttaa taitoja, muttei traumaattistakaan.

Tällaista näin kursseille ilmoittautumista odotellen.
 
Viimeksi muokattu:

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Re: Hääyö ja eka kerta

Viestin lähetti sampio

Minulle on aivan sama, oletko sinä säästänyt itsesi hääyöhön vai et. Kun sekä mies että nainen ovat koskemattomia ja rakastavat toisiaan, ei todellakaan keräänny tarpeettomia paineita suorituksen suhteen, koska ei ole, mihin verrata. Ymmärtäjäkö? Otin rakkauden mukaan sen vuoksi, että silloin kumpikaan ei ole vaatimassa tai syyllistämässä toista, jos jotain meneekin pieleen. Paineensietokyvystäni en tiedä sen enempää, ehkäpä meidän lähestymistapamme asiaan ovat vain niin erilaiset. Painotan vieläl, ettei tarkoitukseni ole syyllistää sinua omista valinnoistasi, vaan halusin vain sanoa sen, että hääyökokemukset voivat olla ihania, paineettomia ja rentoja myös ensikertalaisilla. Ei lähellekään parasta seksiä, koska tottakai kokemus kartuttaa taitoja, muttei traumaattistakaan.

Eiköhän naimisiin menevät ihmiset keskustele tällaisista asioista, joten tuskinpa ko. yöhön tarvitsee ainakaan automaattisesti suorituspaineita liittyä ollessaan se ekakerta. Ja mitä sitten, vaikka eka yönä ei ihan onnaakaan? Harjoitus tekee mestarin, ja sitoutuminen luo turvalliset puitteet opetella seksin moninaisia kasvoja.
Itse en hääyöhön odottanut, mutta naimisiin menin ensipanoni (romanttinen ilmaus!) kanssa. Mielestäni hääyöhön odottavat tekevät hyvin, jos kokevat sen tärkeäksi asiaksi. Siinä ei ole mitään naurettavaa tai vähäteltävää. Olen iloinen omasta ratkaisusta, mutta eiköhän toisenlaisillekin ajatustavoille (kuten sampion) pidä antaa tilaa. Mielestäni molempi parempi.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: Re: Re: Hääyö ja eka kerta

Viestin lähetti mauri
Eiköhän naimisiin menevät ihmiset keskustele tällaisista asioista, joten tuskinpa ko. yöhön tarvitsee ainakaan automaattisesti suorituspaineita liittyä ollessaan se ekakerta. Ja mitä sitten, vaikka eka yönä ei ihan onnaakaan? Harjoitus tekee mestarin, ja sitoutuminen luo turvalliset puitteet opetella seksin moninaisia kasvoja.

Ilmaisen tukeni tälle mielipiteelle. Naimisiin menevät ihmiset kyllä puhuvat keskenään huomattavasti arkaluontoisimmistakin asioista. Jos eivät puhu, niin sitten on tiedossa paljon suurempiakin ongelmia kuin hääyön akti.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Re: Re: Re: Hääyö ja eka kerta

Viestin lähetti mauri

Eiköhän naimisiin menevät ihmiset keskustele tällaisista asioista, joten tuskinpa ko. yöhön tarvitsee ainakaan automaattisesti suorituspaineita liittyä ollessaan se ekakerta. Ja mitä sitten, vaikka eka yönä ei ihan onnaakaan? Harjoitus tekee mestarin, ja sitoutuminen luo turvalliset puitteet opetella seksin moninaisia kasvoja.
Tätä minä ajoin takaa omassa kirjoituksessani, ja omalla tavallani sen toinkin julki. Sanottakoon vielä, että olen samaa mieltä, jos jotakin jäi puuttumaan omasta kirjoituksestani.





Hyvää yötä, lapset!
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Monestihan seksistä sanotaan että se on kuin polkupyörällä ajo: kun sen nuorena oppii niin sen vanhana taitaa. Täällä onkin syntynyt mielenkiintoista keskustelua siitä, että kummat ovat parempia polkijoita, nuoret hurjapäät, joilla on kova kunto vai iäkkäämmät herrat, jotka sitkeästi elävien huhujen mukaan joskus kaatuilevatkin...

Mielenkiintoista keskustelua on ollut myös siitä, että pitäisikö pyöriä hankkia keskenkasvuisille, vai onko tärkeää odottaa että kasvu loppuu, jolloin ei tarvitse ostaa vuosittain uutta pyörää kun vanha jää auttamatta liian pieneksi (tai hajoaa/on muuten epäsopiva).

JA:ssa on myös ollut keskustelua siitä, että osaavatko ne jotka hankkivat ensimmäisen pyöränsä vasta kypsemmässä iässä huoltaa pyörääänsä paremmin ja näin jatkaa pirssiensä käyttöikää vai ovatko vahvemmilla ne jotka ovat testailleet useampia pyöriä ja näin osaavat valita pyöränsä paremmin, kun kokemusta on useammista malleista/vuosikerroista.

Kaikki kuitenkin tuntuvat olevat samaa mieltä siitä, että omaa ei kannata kaverille lainata, eikä toisten 'kyytejä' saa ajaa ilman lupaa.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti dana77
Monestihan seksistä sanotaan että se on kuin polkupyörällä ajo: kun sen nuorena oppii niin sen vanhana taitaa. Täällä onkin syntynyt mielenkiintoista keskustelua siitä, että kummat ovat parempia polkijoita, nuoret hurjapäät, joilla on kova kunto vai iäkkäämmät herrat, jotka sitkeästi elävien huhujen mukaan joskus kaatuilevatkin...

Mielenkiintoista keskustelua on ollut myös siitä, että pitäisikö pyöriä hankkia keskenkasvuisille, vai onko tärkeää odottaa että kasvu loppuu, jolloin ei tarvitse ostaa vuosittain uutta pyörää kun vanha jää auttamatta liian pieneksi (tai hajoaa/on muuten epäsopiva).

JA:ssa on myös ollut keskustelua siitä, että osaavatko ne jotka hankkivat ensimmäisen pyöränsä vasta kypsemmässä iässä huoltaa pyörääänsä paremmin ja näin jatkaa pirssiensä käyttöikää vai ovatko vahvemmilla ne jotka ovat testailleet useampia pyöriä ja näin osaavat valita pyöränsä paremmin, kun kokemusta on useammista malleista/vuosikerroista.

Kaikki kuitenkin tuntuvat olevat samaa mieltä siitä, että omaa ei kannata kaverille lainata, eikä toisten 'kyytejä' saa ajaa ilman lupaa.

Asialäppää dana! Kyllä harjoittelu tekee mestarin. Jatkaakseni 'pyörä'vertaustasi, haluan todeta, että pyörähän kannattaa pitää kunnossa ja jos on pidempään poissa sen luota, se kannattaa lukita, ettei kukaan snutaa sitä. Harvoin pyörävarkaat palauttavat...

Nykyisin sitä ei enää pyörällä kiirehdi niin vimmatusti, vaan pyöräilee sivistyneesti ja seestyneesti ympäristöä tarkkaillen. Ja sekin on nastaa, että jos ei jaksa aina pyöräillä samalla fillarilla, voi ottaa taxin. Vaihteeksi kivat kyydit saa silläkin, eikä tarvitse huolloista välittää. Kun kyyti on maksettu, ei taxi soittele perään ja kysele euroja huoltolaskuihin.;)
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti Senior
Asialäppää dana! Kyllä harjoittelu tekee mestarin. Jatkaakseni 'pyörä'vertaustasi, haluan todeta, että pyörähän kannattaa pitää kunnossa ja jos on pidempään poissa sen luota, se kannattaa lukita, ettei kukaan snutaa sitä. Harvoin pyörävarkaat palauttavat...

Nykyisin sitä ei enää pyörällä kiirehdi niin vimmatusti, vaan pyöräilee sivistyneesti ja seestyneesti ympäristöä tarkkaillen. Ja sekin on nastaa, että jos ei jaksa aina pyöräillä samalla fillarilla, voi ottaa taxin. Vaihteeksi kivat kyydit saa silläkin, eikä tarvitse huolloista välittää. Kun kyyti on maksettu, ei taxi soittele perään ja kysele euroja huoltolaskuihin.;)
Niin käsittääkseni tässä tapauksessa varkaus ja luvaton käyttöönotto ovat todellakin eriasioita ja toisin kuin automaailmassa jälkimmäinen on vielä huomattavasti tuomittavampi tekona.

Noiden taksikuittien kanssa pitää vaan olla tarkkana, kun kallis pyörä on kuitenkin hankittu osamaksulla (ja maksulapuille ei vain tunnu loppua tulevan), ettei kukaan suutahda kun likviditeettiä ei löydy osamaksuihin.
 

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Ekaa kertaa suoritettiin paikallisen kauppaoppilaitoksen asuntolassa vuonna 1983 syksyllä kesken koulupäivän. Minulla ikää 15v. ja kumppanilla 23v. Olin luokan nuorin (vuotta aikaisemmin kouluun) ja luokan naiset kiusasivat että taitaa olla pojalla vielä poikuus tallella, minähän en sitä myöntänyt, vaan kehuin olemattomilla kokemuksilla. Likat päätti kuitenkin päästää minut eräänä sateisena päivä piinasta ja kaksi nuorempaa naista (molemmat 18) veivät toisen kämpillä jossa tämä vanhempi nainen jo minua odotteli. Toimitus kesti yllättävän pitkään sillä...... no enpäs kerro:D
Poikuus kuitenkin meni, tästä alkoi uskomaton panomiehen ura, sillä uudestaan sain heti perään 1984 kesällä Los Angelesin olympialaisten aikaan (suomessa)
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Re: Re: Hääyö ja eka kerta

Viestin lähetti sampio


"Painotan vieläl, ettei tarkoitukseni ole syyllistää sinua omista valinnoistasi, vaan halusin vain sanoa sen, että hääyökokemukset voivat olla ihania, paineettomia ja rentoja myös ensikertalaisilla. Ei lähellekään parasta seksiä, koska tottakai kokemus kartuttaa taitoja, muttei traumaattistakaan."


En todellankaan ole ottanut tekstejäsi syyllistävinä. Ehkä itse ajoin enemmän sitä takaa (hmm, takaa), että koska kyseessä on tärkeä ihminen, välittää toisen osapuolen nauttimisesta aina, riippumatta siitä, onko eka kerta, vai 15614 kerta. Ainakin itse olen saanut sellaisen kuvan, että kyllä miehet välittävät aika paljon siitä, että myös heidän kumppaninsa nauttii setistä. Joten seuraus siitä, että haluaa todella toisen nauttivan saattaa aiheuttaa paineita miehelle (ja jälleen kerran niin rookielle, kuin vanhalle weteraanillekin). Vaikka siis yhteisesti olisi asiasta keskusteltu, ei se välttämättä kuitenkaan poista itse itselleen asettamia suorituspaineita, joita saattaa syntyä, koska haluaa toisenkin saavan itse aktista nautintoa. Tämän takia ajattelin, että ensikertalainen voi kokea paineita, vaikka kumppani olisikin ymmärtäväisyyden jumalatar, ja asiasta keskulteltu. Paineet voi puolestaan ensikertalaisella olla suuremmat, koska ei ole tietämystä siitä, mitä tuleman pitää.

En tarkoittanut sananmukaisesti, että pohtisi mielessä koko ajan moisia kysymyksiä, vaan että paineet tulisivat nimenomaan siitä, että haluaa itse toisen saavan nautintoa (vaikkei toinen edes odotakaan saavan elämää suurempia sarjaorgasmeja seuraavan 2 tunnin ajan).
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Re: Re: Hääyö ja eka kerta

Viestin lähetti heki
Viestin lähetti sampio

...Joten seuraus siitä, että haluaa todella toisen nauttivan saattaa aiheuttaa paineita miehelle (ja jälleen kerran niin rookielle, kuin vanhalle weteraanillekin). Vaikka siis yhteisesti olisi asiasta keskusteltu, ei se välttämättä kuitenkaan poista itse itselleen asettamia suorituspaineita, joita saattaa syntyä, koska haluaa toisenkin saavan itse aktista nautintoa. Tämän takia ajattelin, että ensikertalainen voi kokea paineita, vaikka kumppani olisikin ymmärtäväisyyden jumalatar, ja asiasta keskulteltu. Paineet voi puolestaan ensikertalaisella olla suuremmat, koska ei ole tietämystä siitä, mitä tuleman pitää.

Tämän teorian mukaan ekakerta on aina enempi vähempi paineinen, eikö niin? Mikä tekee ekakerrasta sitten paremman ennen hääyötä, jos se joka tapauksessa aiheuttaa paineita? Kaikkihan me kuitenkin koemme sen ekakerran, jos hinkuamme tokakerralle jne.

Ps. Omalla kohdallani ekakerta oli siis jo ennen aamenia, joten en puhu omaan pussiin. Tapahtumassa ei ollut ikäviä paineita, vaan ennen kaikkea intohimoa. Eli miellyttäviä p a i n e i t a toki oli, molemmilla. Ja kivaa oli. On edelleen.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti Mr Pilli
Toimitus kesti yllättävän pitkään sillä...... no enpäs kerro:D
Nyt jäi vaivaamaan. Et löytänyt reikää? et huomannut ottaa tytön sukkahousuja pois? olit masturboinut aamulla kome kertaa? tyttö vaati käyttämään kolmea kondomia päällekkäin? tunnusta ;)
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti dana77
Nyt jäi vaivaamaan. Et löytänyt reikää? et huomannut ottaa tytön sukkahousuja pois? olit masturboinut aamulla kome kertaa? tyttö vaati käyttämään kolmea kondomia päällekkäin? tunnusta ;)

...tyttö vanhana pelinaisena veti ensin tyhjät pois - pari kertaa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
heki

Minä uskon myös niin, että suurin osa miehistä haluaa kumppaninsa nauttivan seksistä, koska varsin yksipuolista ja itsekästä se muuten olisi. Ja lisäähän kumppanin nautinto myös omaa fiillistä, mikä ehkä on myös osittain itsekästä. En tiedä mistä sitten johtuu, mutta en ole paljon paineita kokenut, vaikka haluankin tuottaa vaimolleni nautinnon rakastellessamme. Yksilökohtaista kaiketi.

Luulen, että asiaan vaikuttaa myös se, onko ensikerralla mukana satunnainen tuttavuus vai vakituinen kumppani. Minun tapauksessani kaikki oli niin luonnollista, ja luulen että siihen vaikutti juuri se, että olimme tunteneet toisemme ennen h-hetkeä jo muutaman vuoden ja siihen päälle seurustelleet virallisesti vuoden.
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Re: Re: Re: Re: Hääyö ja eka kerta

Viestin lähetti mauri


"Tämän teorian mukaan ekakerta on aina enempi vähempi paineinen, eikö niin? Mikä tekee ekakerrasta sitten paremman ennen hääyötä, jos se joka tapauksessa aiheuttaa paineita? Kaikkihan me kuitenkin koemme sen ekakerran, jos hinkuamme tokakerralle jne."

Paineiden suhteen tulkitset oikein, uskon, että eka kerta tuo ainakin selvinpäin suoritettuna suorituspaineita, joita luo kaverien kertomukset, omat odotukset, oma halu tyydyttää kumppani jne.) Muut osa viestissäsi meneekin sitten ohi!

En käsittääkseni ole missään sanonut, että eka kerta ennen hääyötä on parempaa kuin eka kerta hääyönä, joten mistä hemmetistä sä tän väänsit.

Oma mielipiteeni on lähinnä ollut, että hääyötä varten (MINUN mielestä pätee omalla KOHDALLANI) on hyvä olla kokemusta, jotta hääyön tunnelmaa ei pilaa kenties vähäisen kokemuksen mukanaantuoma räpellys, jossa kumpikaan ei oikein tiedä, mitä oikein pitäisi tehdä. Kuten joku jo sanoi, tämä muistuttaa pyörällä ajoa, joten en halua, että ajan hääyönä apupyörillä. Sitä vastoin haluan ajaa rennosti ilman käsiä, kiemurrella ja mutkitella, keulia ja ajaa sekä hiljaa että lujaa, tilanteen mukaan (pyöräilytermejä käyttäen). Tämä siis vain oma kantani, ja muut saavat olla vapaasti erimieltä. Tämä pätee minulle, enkä ole missään kohtaa väittänyt, että minun kantani olisi universaali totuus.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Heki, ei kannata hermostua. Halusin vain tarkennusta kantaasi. Ihmettelen silti, miksi hääyöhön pitää ladata noin tosissaan, ettei pysty siihen harjoittelematta. Riittäähän noita öitä häiden jälkeen...
Okei, okei, ymmärrän kyllä, mitä tarkoitat. Kunhan hieman härnään.
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti mauri
"Heki, ei kannata hermostua. Halusin vain tarkennusta kantaasi. Ihmettelen silti, miksi hääyöhön pitää ladata noin tosissaan, ettei pysty siihen harjoittelematta. Riittäähän noita öitä häiden jälkeen...
Okei, okei, ymmärrän kyllä, mitä tarkoitat. Kunhan hieman härnään.
"


No wittu minä hermostun wittu just wittu kenelle wittu haluan, ja just koska huvittaa, tajuuksä, wittu :D
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti heki
"


No wittu minä hermostun wittu just wittu kenelle wittu haluan, ja just koska huvittaa, tajuuksä, wittu :D

Äänitysalan miehiä ainakin puheiden perusteella? Toivottavasti kumi palaa hääyönäsi! Heh.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Minun lienee parasta olla vastaamatta esitettyyn kysymykseen koskapa silmänne eivät kestäisi kuulla sitä ja korvanne lukea - vai miten se nyt menikään. Joka tapauksessa lukematon määrä vuosia siitä on jo kulunut kaikesta huolimatta.

Tässäkään asiassa ei mielestäni ole sitä yhtä ja oikeaa tapaa toimia vaan kukin toimikoon mieltymystensä ja sen mikä parhaalta tuntuu mukaan. Älä tuomitse jottei sinua tuomittaisi tjsp...

vlad#16.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kuinka moni edes harrastaa seksiä hääyönään?

Voisin kuvitella, että sulhanen on liian jurrissa ja morsiain saa jonkun itkuhermokohtauksen, kun ehkä noin vuoden stressi lopulta purkautuu.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti pernaveikko
Kuinka moni edes harrastaa seksiä hääyönään?

Voisin kuvitella, että sulhanen on liian jurrissa ja morsiain saa jonkun itkuhermokohtauksen, kun ehkä noin vuoden stressi lopulta purkautuu.

_o/

Ei kohtauksia eikä stressiä! Ugh!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös