Koska sait ekan kerran "eks tiä"?

  • 48 965
  • 259

krobbe

Jäsen
Siirretäänpäs tänne ja poistetaan tuo turha avaus

Sukupuolinen kanssakäyminen on luonnollista ja hyväksyttävää toimintaa ainakin nykyisten ajatus- ja kasvatusmallien mukaan, joten siitä varmaan voidaan keskustella avoimesti ainakin näin anonyymisti.

Toista oli minun lapsuudessani ja nuoruudessani, jolloin itsetyydytys katsottiin lähes yhtä suureksi synniksi kuin ruoan jättäminen lautaselle. Jos kaikki uhkakuvat tuon haureuden harrastamisen seurauksista olisivat toteutuneet, olisin jo pitkään ollut sokea, hampaaton mätäpaise, jolla ei ole karvoitusta kuin kämmenissä, tosin sitäkin runsaammin.

Nuoren pojan kiimaan tulo oli melkoista myllerryksen aikaa ahdaskatseisessa yhteiskunnassa, jossa seksi oli kertakaikkiaan kielletty puheenaihe. Edes koulusta ei saanut alkeellisintakaan "ensikäden" opastusta.

Kovat oli suorituspaineet nuorena, kun kuunteli "isojen poikien" juttuja hurjan pitkistä akteista, joita he tuntuivat harrastavan kadehdittavan usein. Parhaat suoroheikit kerskuivat saavansa sitä alapään makiaa ihan päivittäin, uhosivat vielä jopa pystyvänsä toistamaan tuon syntisen suorituksensa useaan kertaan. Kestoakin näiden kovakankien akteille kertyi yksityiskohtaisten kuvausten mukaan peräti tuntikausia.

Potenssit oli vähintäinkin heillä myös kohdallaan. Aamusta iltaan olivat nämä panomiehet puheidensa mukaan valmiina keihästämään kohdalle sattuvan otollisen kohteen. Paras vääräleuka muisti ehtymättömästä erektiostaan todisteeksi kertoa aina kun paikalle sattui otollista kuulijakuntaa, kuinka kuselle mennessä piti aina tehdä vaaka, että sai korskeana kohoavasta kalusta virtsat suuntautumaan pönttöön.

Kestäviä tuntuivat olevan nämä suoroheikit, toista oli nuorella krobbella. Siinä vaiheessa kun aloin päästä pikkuhiljaa makian makuun oli enemmän kuin hakusessa nämä tuntikausien suoritukset. Kyllä se minuuteissa laskettiin se aika jonka meikäläinen nuorna miehenä sai mahlan pysymään sisällään.

Joskus ihan ensimmäisillä kerroilla saattoi käydä niinkin, että hätäinen sisään ulos ja se oli siinä. Ei niillä suorituksilla paljon olisi päässyt kerskumaan ellei olisi hieman pistänyt omiaan joukkoon, ja pakkohan se oli, panomies oli siinä iässä oltava keinolla millä hyvänsä.

Tuohon aikaan ei juuri ollut nuorukaisille saatavilla kondomejakaan. Tytöillä olikin suuri huoli raskaaksi tulosta. Usein he hokivatkin, että älä sitten laske vaan sisälle, no tuon toiveen täyttäminen onnistui usein ensikerroilla helpostikin kun satsi lennähti tytön reisille jo ennen kuin sai kalun edes sisälle.

Vuodet vierii ja murheet muuttuu. Tuolloin nuoruudessa oli käytettävä kaikki keinot joilla pystyi venyttämään tuon hekuman hetken kestoa edes muutamaan minuttiin. Siinä käytiin läpi vaikeita jako- ynnä kertolaskutehtäviä, muisteltiin kuinka kurttuiselta mummon ruppi oli saunassa näyttänyt, käytiin läpi kaikki mahdolliset elämän kammottavuudet.

Nykyään on ongelma heittänyt häränpyllyä, hinkata saa peräti noiden suoroheikkien aikoinaan mahdottomilta tuntuviin lukemiin ja ei meinaa sittenkään millään irrota. No vaimo tietysti tykkää, mutta kunto on tahtonut krobbelta näin vanhemmiten hieman rapistua ja hikihän siinä tulee tunteja kestävässä kovassa puurtamisessa.

Olenkin koittanut helpottaa valtavaa taakkani vaihtamalla jako- ja kertolaskun paljasta takapuoltaan edessäni pyörittävään prinsessa Madeleineen, mummon kurttuisen rupin alastomana edessäni rintojaan hyväilevään Teresa Orlowskiin ja elämän kammottavuudet olen korvannut rytmistä naisvoimistelua alastomina suorittaviin Mustiin Kobriin, etummaisena tietysti se isorintaisin.

Hätä keinot keksii, niin nuoren kuin vähän vanhemmankin ongelmiin. Hieman on alkanut vuosien myötä naurattamaan nuo nuoruuteni suoroheikkien puheet. Taisivat pojat olla oikeasti samanlaisia sisään-ulos ja iloisiin ja kuulemiin ja näkemiin gigoloita kuin meikäläinen ja varmaan muutkin tuon ikäiset nuoret miehet erektioissaan.

Ps. Ai niin, itse pääasiaan; poikuus meni ihanan naapurin Riitan kanssa ollessani kunnioitettavassa 16 vuoden panomiesiässä.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Neitsyyteni menetin 17 vuotiaana lomareissun päätteeksi Kyproksella. Nainen oli itse ainakin sanomansa mukaan 28 vuotias USA:lainen. Akti tapahtui yökerho reissun jälkeen naisen hotellihuoneessa. Olimme muuten molemmat vielä selvinpäinkin! Hyvät muistot jäi. Oli niistä Englanninkielen taidoista jotain hyötyäkin :D
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti irGGu

Nykyisen poikaystäväni kanssa olemme seurustelleet jo vajaan viisi kuukautta, eikä toistaiseksi ole tarvetta seksiin ollut.

Buahahaaa!! Ei ole ollut tarvetta seksiin?! Onko miehesi hinaaja vai muuten vain omituinen? Kyllä te siihen kädestä kiinni pitämiseen kohta kyllästytte.

Kyllähän se on fakta että jos ei ole vielä kaksikymppisenä harrastanut seksiä niin jotain vikaa täytyy jossain olla.
 

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Viestin lähetti Turambar
Olimme tuttavaperheen mökillä ja voi voi, jos olisivat vanhemmat tienneet mitä tapahtuikaan siinä pienessä aitassa, johon heidän lapsukaisensa olivat kömpineet "nukkumaan".

Kaikkea ei sentään saisi kokeilla. Ei ainakaan oman perheen pelaajia!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti Kalkun rusakko
Kyllähän se on fakta että jos ei ole vielä kaksikymppisenä harrastanut seksiä niin jotain vikaa täytyy jossain olla.
Naurettavaa kapeakatseisuutta. Voisiko seksillä, rakkaudella ja sitoutumisella olla mitään tekemistä toistensa kanssa?
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Omituista juttua

Viestin lähetti Kalkun rusakko
Kyllähän se on fakta että jos ei ole vielä kaksikymppisenä harrastanut seksiä niin jotain vikaa täytyy jossain olla.

Tiedä nyt sitten onko rusakko tosissaan, mutta älytöntä tekstiä kuitenkin. Millä perusteella jossain muka olisi jotain vikaa? Ihmisen persoonallisuuskin saattaa olla syy siihen, ettei sopivaa tilaisuutta seksiin tarjoudu vielä alle kaksikymppisenä. Tässä ketjussa olen tainnut joskus mainitakin, että itse sain ekan kerran "eks tiä" 21-vuotiaana, nykyisen kumppanini kanssa. Enkä kadu, en yhtään.

Sitä paitsi, seksi ei ole mikään maailman napa, jota pitäisi päästä mahdollisimman nuorena kokeilemaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti sampio
Naurettavaa kapeakatseisuutta. Voisiko seksillä, rakkaudella ja sitoutumisella olla mitään tekemistä toistensa kanssa?

Löytyyhän niitä! Mitäs vikaa sinussa on?
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Viestin lähetti Kalkun rusakko
Löytyyhän niitä! Mitäs vikaa sinussa on?

Tämä ei ole provoketju...

Ja täältä voidaan heittää myös käsi pystyyn yhdessä Sparrow:n kanssa. Eli yli kakskymppiseksi se mullakin meni, no entä sitten.
Ja vikoja on mussa paljonkin. Onneksi kelpaan sellaisena kuin olen ihanalle tyttöystävälleni. Tumputa sinä Kalkku ihan rauhassa, sillä tolla asenteella et tule koskaan saamaankaan.

-paze-
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ole mitään oikeaa ikää menettää neitsyyttään ts harrastaa ensimmäisen kerran seksiä. Jokaiselle oikea aika on yksilöllinen asia.
Mutta varsinkaan nuorien tyttöjen ei kannattaisi niin kamalia odotuksia asialle laittaa, koska jos poikakin on neitsyt, kokemus tuskin on kovinkaan erikoinen. Kerta ei kestä kauaa ja homma voi olla kivuliastakin.
Se ei ole _niin_ vakava asia, siihen kannattaisi enemmänkin suhtautua huumorilla.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti Kalkun rusakko
Löytyyhän niitä! Mitäs vikaa sinussa on?
No hitsi. Ei seiso sitten millään, ei vaikka tulitikuilla tukisi...

Vioista en sen kummemmin tiedä, mutta se, etten seksiä harrastanut alle kaksikymppisenä liittyi haluuni kokea "se" tulevan vaimoni kanssa. Tämä taas liittyy vakaumukseeni. Mutta kuten pari palstalaista on osoittanut, voi seksin säästää parisuhteeseen, vaikkei mikään hihhuli olisikaan. Eikö se ole jokaisen oma asia? Minun puolestani toiset saavat kokea ensimmäisen kertansa kuinka nuorena tahansa, mutta jos joku taas haluaa säästää tuon kokemuksen kypsemmälle iälle niin minkä "#@&:n takia sitä pidetään jotenkin epänormaalina? Naurettavaa. Ja Kalkun rusakko, tämä avautuminen ei ole vain sinulle, ihmisten yleinen asennoituminen kyseessä olevaan asiaan ärsyttää minua suunnattomasti, ja nyt kommenttisi sai minut provosoitumaan.
 
Viimeksi muokattu:

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
neitsyys - poikuus

Minun mielestäni pojat pääsevät eroon poikuudestaan ja tytöt neitsyydestään. Minkä me sille mahdamme, että englantia puhuvassa maailmassa ei ole keksitty (tai ei ainakaan teinileffojen kässäreissä käytetä) maskuliinista termiä ko. tapahtumalle.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Lyrinna

Toisaalta haluan uskoa, että hiljaa hyvä tulee. Seksin kuitenkin näen sen verran suurena rakkauden osoituksena, että siinä vaiheessa pitää olla varma henkilöstä jonka kanssa "se" tapahtuu, ja uskoisin, että kun tunnelataus on suuri, niin kokemus varmasti ainakin jollain tasolla jää miellyttäväksi. Avioliittoon asti en tosin ajatellut itseäni säästää.


Olet oikeassa. Ja jos molemmille kyseessä on ensimmäinen kerta niin sitä huumoria todella tarvitaan :D Muuten tilanne voi olla hyvin epämukava ja kiusallinen. Tärkeintä on, että pystyy nauramaan jos joku vähän pieleen menisikin, jne.
En ole sitä mieltä että pitää rakastaa sitä henkilöä jonka kanssa seksiä harrastaa, vaikka rakasteluksi sitä kutsutaankin. Olen ehkä siitä outo, etten usko pystyväni rakastamaan ketään muutaman kuukauden seurustelun jälkeen. Rakkaus on niin pitkän ajan kiintymys, ettei sitä tule vielä parissa kuukaudessa. Jos eka kerta on kyseessä, olen sitä mieltä että vahva välittäminen on tärkeää, ei välttämättä rakastaminen, vielä.
 

Lyrinna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti girlzilla
Olet oikeassa. Ja jos molemmille kyseessä on ensimmäinen kerta niin sitä huumoria todella tarvitaan :D Muuten tilanne voi olla hyvin epämukava ja kiusallinen. Tärkeintä on, että pystyy nauramaan jos joku vähän pieleen menisikin, jne.
En ole sitä mieltä että pitää rakastaa sitä henkilöä jonka kanssa seksiä harrastaa, vaikka rakasteluksi sitä kutsutaankin. Olen ehkä siitä outo, etten usko pystyväni rakastamaan ketään muutaman kuukauden seurustelun jälkeen. Rakkaus on niin pitkän ajan kiintymys, ettei sitä tule vielä parissa kuukaudessa. Jos eka kerta on kyseessä, olen sitä mieltä että vahva välittäminen on tärkeää, ei välttämättä rakastaminen, vielä.

Kyllä. Todellakin voi siitä ekasta kerrasta tulla sellaista sehlausta, että väkisinkin naurattaa. Ja nauramaan pitää pystyä, muuten tulee tuskin mitään järkevää koko touhusta.

Et ole ainoa "outo", en voi minäkään parin kuukauden yhdessäolon jälkeen sanoa rakastavani. Mitä edellisistä seurustelusuhteista on tullut opittua, niin rakkaus todella vaatii aikaa. "Rakkaus" -sanastakin on ihmisillä eri käsityksiä. Onhan se minullekin niin painava ilmaus, että voisi seksiin riittää jo "hyvin vahva välittäminen". Nythän tämä menee sanoilla ja niiden merkityksillä pelailuksi, mutta toisaalta läheisyyden ja seksin myötä se rakkaus myös kehittyy, vaikka aluksi olisikin ollut pelkkää "välittämistä".
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ei seksi vaadi rakkautta, mutta uskallan väittää, että rakkaus tuo seksiin jonkinmoisen syvällisen elementin. Siis rakastelu on tällöin samalla sekä rakkauden ja hellyyden osoitus että toivottavasti myös molemminpuolinen nautinto. Kuten kirjoitin, halusin itse säästää seksin vakiintuneeseen parisuhteeseen, tässä tapauksessa avioliittoon. En kuitenkaan vaadi muita näin tekemään, koska mitäpä muiden henkilökohtaiset asiat minulle kuuluvat.

Koska pidän omaa ratkaisuani täysin tietoisena henkilökohtaisena valintana, en muita sitovana asiana, otan ehkä turhan herkästi pulttia muiden puuttumisesta omaan valintaani tai vihjailemisesta, että tavallisesta poikkeava käyttäytyminen olisi jotenkin oudompaa tai peräti osoitus jonkinasteisesta typeryydestä, rumuudesta, kyvyttömyydestä tai ruotsalaissympatioista. Kalkun rusakon heittoon reagoin herkkänahkaisesti, sorry vaan, joten pahoittelen aiheuttamiani traumoja tai muita sen kaltaisia ahdistavia kokemuksia ja tuntemuksia.

Nuoret neidot Lyrinna ja girlzilla pohdiskelevat loppujen lopuksi melko vakavia asioita todella kypsään tyyliin. Hieno juttu, leidit! Vaikka elämä varmasti muokkaa ajatuksianne useaan otteeseen, on hieno havaita, että soturikansamme (©ervatsalo) tulevaisuus on ainakin teidän osaltanne noin vakaissa "käsissä".
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Lyrinna
Et ole ainoa "outo", en voi minäkään parin kuukauden yhdessäolon jälkeen sanoa rakastavani. Mitä edellisistä seurustelusuhteista on tullut opittua, niin rakkaus todella vaatii aikaa. "Rakkaus" -sanastakin on ihmisillä eri käsityksiä.

Sanoisin että tilanteessa missä puolisoiden välillä ei ole sitä selittämätöntä "kemiaa", suhteet vaativat usein pitkän käynnistysprosessin ennenkuin joku voi sanoa rakastavansa jotain. Eli silloin uskon että vaaditaan se parikin kuukautta ennenkuin päästään tietylle tasolle. Mutta en sanoisi että se on mikään yleispätevä sääntö. Kyllä ihminen voi rakastua ihan tulenpalavasti jo muutamassa päivässäkin kun kaikki natsaa sopivasti kohdalleen.
 

kibe#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen 14(täytän 15 kohta) ja ekaa kertaa ei ole vielä ollut. Ei tässä mikään kiire ole... Hyvää kannattaa odottaa.
 

sneak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti sampio
Vioista en sen kummemmin tiedä, mutta se, etten seksiä harrastanut alle kaksikymppisenä liittyi haluuni kokea "se" tulevan vaimoni kanssa. Tämä taas liittyy vakaumukseeni.

Niinpä niin, mut olix se niin hyvää et sitä kannatti odottaa, vai onko se tullut paremmax iän & kokemuxens kanssa??

Jos B. Spears on neitsyt, niin hyvin se suihin ottaa!!
 

Jindebyne

Jäsen
Juu tuo on kyllä jokaisen itsensä päätettävissä, milloin seksisä ekaa kertaa harrastaa. Itse olin 18v ja kaveriporukan viimeinen, tosin aiemminkin olisi ollut mahdollisuus, mutta on joskus tuo naamaraja ollut vähän turhan korkealla.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Carlos
Sanoisin että tilanteessa missä puolisoiden välillä ei ole sitä selittämätöntä "kemiaa", suhteet vaativat usein pitkän käynnistysprosessin ennenkuin joku voi sanoa rakastavansa jotain. Eli silloin uskon että vaaditaan se parikin kuukautta ennenkuin päästään tietylle tasolle. Mutta en sanoisi että se on mikään yleispätevä sääntö. Kyllä ihminen voi rakastua ihan tulenpalavasti jo muutamassa päivässäkin kun kaikki natsaa sopivasti kohdalleen.

Olet varmasti oikeassa, mutta tekstisi kuulosti hieman siltä että jos ei rakasta parin kuukauden jälkeen, parin välillä ei voi olla sitä selittämätöntä kemiaa? Tässä olen ehdottomasti eri mieltä. Olen itse tavannut ihan käsittämättömän ihmisen pari kuukautta sitten, ja sovimme toisillemme pelottavankin hyvin. Välitän toki suuresti, olen korviani myöten ihastunut mutta en silti sanoisi että olen rakastunut. Ja siinäkin on tottakai ero että rakastaako ja sanooko rakastavansa.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti girlzilla
Olet varmasti oikeassa, mutta tekstisi kuulosti hieman siltä että jos ei rakasta parin kuukauden jälkeen, parin välillä ei voi olla sitä selittämätöntä kemiaa? Tässä olen ehdottomasti eri mieltä.

Niin, missä lopulta kulkee ihastumisen ja rakastumisen raja? Toinen selittää olevansa palavasti rakastunut ensisilmäyksellä, toinen vannoo ihastumisen nimeen. Olen Carlosin kanssa samoilla linjoilla siinä, että jos henkilöiden välillä todella, siis todella, kaikki natsaa, pelkkä ihastuminen syventyy hyvin nopeasti rakastamiseksi. Ihastuminen keskittyy muutamaan piirteeseen/ominaisuuteen kohdehenkilössä ja toisiinsa ihastuneet henkilöt eivät ole vielä kovin syvällisesti tutustuneet toisiinsa. Jos näiden välillä on sitä "selittämätöntä" kemiaa, ihastuminen syvenee hyvin nopeasti (kahden kuukauden sisällä), kun henkilöt esim. huomaavat ajattelevansa samaan aikaan samoja asioita.

Raja on silti häilyvä ja jokaisella on omat käsityksensä ihastumisesta ja rakastumisesta. Voitaisiin myös sanoa, että todellinen rakastaminen alkaa siinä vaiheessa, kun alkuhuuma on haihtunut ja jäljelle jää (tai ei jää) vahvoja tunteita.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Jopa tälläinen taatto muistaa sen rehentelyn, paskanjauhamisen ja ihmettelyn näistä tulevista/entisistä/mahdollisista/olemattomista/haavelluista "eks tiiä-kumppaneista".

Ja kukin tyylillään... en pahemmin (poikkeuksia löytyy näin sinkkuna) noita yhden illan tai yön juttuja enää harrasta. Onhan noi tullut nähtyä, en minä ainakaan niistä saa paljon muuta kun seuraavaks pariks päiväks aika pahan (moraalisen) krapulan.

Parastahan se olis sen oman rakkaan kanssa, sekin tullut onneksi koettua, joten jonkunmoinen vertailukohtakin löytyy... Olikos niitä Valamoon lähtijöitä? (ainiin, ei tää ollutkaan Naisasiat-ketju...)

Ja jottei nyt ihan täysin menis asian vierestä: 16v, silloisen tyttöystävän kanssa, joka pysyikin siinä vierellä aika pitkän aikaa. Rähellystähän se oli, mutta onneksi oli aikaa opetella.

Edit: typoja + "Kuuluuko rakkaus ja seksi yhteen? Onko rakkautta ilman seksiä? Onko seksiä ilman rakkautta?"

Kyllä, toivetilanteessa. On. Ja on.
 
Viimeksi muokattu:

Mikko-86

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Taisin olla 16vuotias, kun olimme kavereiden kanssa ottamassa kuppia paikallisen leirintäalueen lähellä olevalla rannalla missä nuoriso on usein juomassa.
No siellä sitten otettiin kuppia ja tuli siinä sitten pälpätettyä yhen sun toisenkin dooriksen kanssa. Ja yhdellä oli reppuun kiinnitettynä semmoset käsiraudat, joten tietenkin tuli "kommentoitua" niitä sanoilla: pääsenkös mäkin tänään noihin rautoihin.
No kyllä se tyttönen sitten jostain syystä sitten selittämään siinä ja tietenkin alettiin tekemään lähempää tuttavuutta ja loppujen lopuksi oltiin sitten pusikossa uittamassa rapalaa..
No kyllä me sitten nähtiin joskus vielä sen tytön kanssa, mut ei sitten enempää tehty..
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Eka kerta tapahtui 17 vuotiaana. Oli kyllä aikasta lähellä, että ei kerennyt 18 vuotta tulla mittariin, kun ei siitä säheltämisestä meinannut tulla mitään.

Ah niin ihana, mutta samalla myös "nolo" tarina kuuluu näin:

Satuin kuopiossa viinijuhlilla bongaamaan omasta mielestäni kivan näköisen nais puolisen henkilön. No ei kun juttelemaan ja siinähän se menikin ilta tuttavuutta tehdessä. Kummankaan meistä ei olisi pitänyt olla edes koko tilaisuudessa, koska ikä ei riitä, mutta suhteilla pääsee.

Olin siinä sitten lähtöä tekemässä bussiasemalle, kun viimeinen bussi lähtisi hetken päästä kohti varkautta. No tämä tytteli sitten ei halunnut, että lähtisin ja kävi pyytämässä isältään luvan, että saan olla niillä yötä. Kyseinen tytteli oli siis minua vuoden nuorempi ja vain käymässä isänsä luona kuopiossa.
No lupa tuli kuitenkin pitkin hampain. Lähdettiin siinä sitten pikku hiljaa niille päin. No taksihan sitä piti ottaa alle, kun sen isä asui jossan metsän keskellä.
Päästiin perille ja minulle näytettiin nukkuma paikka. Sitten laitettiin valot pois ja mentiin todellakin nukkumaan. Silloin ei oltu edes suudeltu kertaakaan, kun eka yö nukuttiin samassa huoneessa. No eri sängyissäkin tuli nukuttua, että ei se hirveän intiimi yö ollut.

Seuraavana päivänä tutustuttiin paremmin ja vaihdettiin numeroita, ennen kuin jouduin lähtemään kotia kohti.
Parin viikon päästä sovittiin, että kimuli tulee minun luokseni varkauteen.
No siinä sitten bussiasemalla odoteltiin iltasella tätä kimula, jota kohtaan alkoi selvästi olla tunteita.
Pari ensimäistä päivää tuosta vierailusta meni vielä aristellen. Tässäkään vaiheessa ei siis vielä oltu suudeltu. No sittenhän minä rohkaisin mieleni ja suutelin tätä silloista unelmaani. Hyväksi onneksi suudelmaan vastattiin ja siitä eteenpäin meininki oli kaikkea muuta kun varovaista.

No tulihan siinä sitten kokeiltua omaa onneaankin, rintojen hieronnalla ja kun se ei johtanut torjuntaan, niin koitettiin alemmaksi. Silloin tuli kylmäsuihku niskaan, kun minulle ilmoitettiin, että "olen neitsyt ja minulla on menkat".
Siis kummassakaan ei ollut mitään pahaa, tapa ilmoittaa se oli vain vähän huono.

No jäi sitten yritykset päästä pidemmälle vähäksi aikaa. Noin 4 päivän päästä sitten yritettiin taas ja silloin ei tullut torjuntaa. No siinä sitten ihan täpinöissään, että nyt taitaa ekaa kertaa päästä kokeilemaan sitä, mistä muut jo puhuu.
Siinä vähän aikaan oltiin toisissamme kiinni ja hyväiltiin vähän vaikka mistä toisiamme. Sitten piti minun ikävästi todeta, että minulla ei muuten ole kondomeja.
No ei kun ostamaan lähimmältä bensikseltä. Takaisin kun pääsin, niin uudet lämmittelyt päälle.
Seuraavaksi sitten laitettiinkin kondomia oikealla paikalleen. Tässä kohtaa sitten pitäisi mennä sisälle tähän tällä hetkellä maailman ihanimpaan ihmiseen. No annas olla tuli niin sanottu reisille laukeaminen.
Siinä sitten hätäiseen keksimään, että pitää käydä vessassa vielä.
No eihän siitä seksistä tullut sinä yönä mitään, vaikka yritettiin jokunen tunti, vessassa käynnin jälkeen.
Söi kyllä miestä sanoa, että ei tästä taida tänään tulla mitään.

No seuraavana päivänä oli uusi yritys ja tuloksena sama, että ei onnistunut. Tosin tällä kertaa sen takia, että edellisen yön "reisille laukeamisen" takia, jännitti niin paljon, että hommasta ei tullut mitään.
Samaa linjaa jatkettiin, vielä tyttelin vierailun pari viimeistä päivää.
Haluja oli paljon, mutta jännitti vain liikaa.

No jatkettiin kuitenkin yhteyksien pitämistä. Seurusteltiin jopa virallisesti silloin.
Noin kuukausi tyttelin varkauden vierailun jälkeen, oli minun vuoroni mennä hänen luokseen vaasaan.
Ensinmäisenä ja toisena yönä ei seksi onnistunut, vaikka taas oli haluja.
Kolmantena yönä se sitten tapahtui. Silloin pääsin ekaa kertaa naisen sisälle. Ikinä en olisi uskonut, että niin paljon pitää nähdä vaivaa tuon asian kanssa.
No eka kerta kesti sitten noin 3 minuuttia kaikessa ihanuudessaan. Samana yönä kyllä otettiin vielä uusinta koitos, joka kesti pidempään.
Tuon kyseisein yön jälkeen ei ole kertaakaan ollut ongelmia yhdynnässä. Kyseisin tyttelin kanssa tulikin sitten harjoiteltua hommia enemmän ja vähemmän. Alkuvaikeuksien jälkeen meillä meni sängyssä mielestäni todella hyvin.

Kerroin tämän tarinan sen takia, että aina se eka kerta ei todellakaan ole "lepikössä ryskyy" tyylistä naimista.
Itselleni eka kerta juuri tuon tyttelin kanssa, oli kyllä oikea ratkaisu. Taisin jopa rakastaa häntä silloin.
Molemmille eka kerta ihmisen kanssa josta välittää, oli minulle ainakin hieno homma. Uskoisin myös tämän kyseisen tyttelin olevan samaa mieltä.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itsehän en oman ekan kertani yksityiskohtia voi kertoa, sillä ko. touhusta minua sitoo omerta, vaikenemisen laki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös