Koska sait ekan kerran "eks tiä"?

  • 48 961
  • 259

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nostetaanpa tämäkin taas ylös siltä varalta, että joku Jatkoaikalainen olis taas saanut ekan kerran sitten viime näkemän.
 

KARHU III

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No perskutti, pakkohan tähän on kirjoittaa, ettei kukaan vaan vahingossakaan luule, etten mää olis "saanu"...
Siitä tulee nyt vappuna 5-vuotta, kun poikkesin Helsingissä erään tyttösen luona. Ko. tyttösen (joka on itseäni 2 vuotta vanhempi) olin bongannut netistä. Pidettiin siinä jonkin aikaa yhteyksiä kaikkia eri yhteydenpitomuotoja hyväksi käyttäen ja päätettiin, että lähden junalla vappuna Hesaan.
Siellä sitten vietettiin varsin mallikas la-päivä ja illalla käytiin raflassa ja blaa blaa blaa. Nukkumaan mentäessä sanoin olevani vielä neitsyt (emme olleet seksistä vielä silloin puhuneet) ja hän kysyi, haluaisinko ehkä oppia häneltä..? Kenellekään ei varmaan tarvitse sanoa mitä vastasin ja täytyy kyllä mitenkään leijumatta sanoa, että se yö sujui vähän hel*etin hienosti! Aluksi tietysti jännitti aika perkeleesti, mutta kun huomasin, että eihän tämä niin kovin vaikeaa olekkaan (sormi sinne, kieli tuonne ja "se jonnekin") ja tyttökin tykkää, niin mitäs siinä sitten enää jännittämään. Yö oli tosiaan ikimuistoinen ja aamulla jatkettiin kertaalleen. Välillemme ei tosin koskaan kehkeytynyt mitään elämää suurempaa liiallisen välimatkan vuoksi, mutta sellaista se on.
Jälkeenpäin en ole juurikaan harrastanut yhdenyön juttuja. Ne on syvältä! Niin ja ikää oli Helsingissä 18.
ps. "arkussa" oli muuten hemmetin halpaa kaljaa : )
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Ensimmäinen kertani oli 13-vanhana, enkä ole siitä ylpeä. Pidettiin kaverilla teinipippaloita ja mukana tietenkin tyttöystävät. Omani oli vuotta vanhempi, mikä sinällään ihmetyttää, että mitä helvettiä tuossa iässä oleva tyttö seurusteli vuotta nuoremman pojan klopin kanssa. No ilta vierähti ja kitattiin olutta ja taisipa mukana olla jopa laadukasta oman panimon kiljuakin. Siinä sitten oltiin hulluna humalassa, pienellä teiniroolilla höystettynä tietty. Jossain vaiheessa iltaa siirryttiin tyttöystävän kanssa kaverin huoneeseen ja vallattiin parvisänky omaan käyttöömme. Tässä kohtaa tyttö alkoi voimaan pahoin (minä vai kilju?) ja hieman erikoisena esileikkinä antoi pari kertaa ylen, lisäefektiä toi kaari parvelta suoraan kaverin sohvalle. Siinä vaiheessa ei juuri kaverin sohvat jaksanut vaivata vaan oli pakko päästä pois tuosta kamalasta poikuuden kahleesta. Aikansa räplättyäni löysi "poika" tiensä kotiin ja kahleet avautuivat. Poikuudesta siis päästiin, mutta kokemus ei ollut ihan odotuksien mukainen ja seuraavalla kerralla mentiin jo selvinpäin, mutta oltiinhan sitä tuossa iässä aivan liian nuoria seksiä harrastamaan. Se oli sellaista sörkkimistä se.

Jos nuorempana hommaa riitti, niin nyt kun lapset pyörii jaloissa tahti on päässyt hiipumaan huolestuttavasti. Olo on nyt vähän sama kuin tuolloin 13-vuotiaana, että pitäisiköhän tarjota vaimolle kunnon kiljuilta? Raportoin tuloksista myöhemmin..syksyllä?
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Kaipa se on oma kohtalokin tänne lisättävä. Eli 18w, turpa täys ja kaverin lattialla, eli normaali suomalainen "näin eroon poikuudesta" kaava. Ei paljon jääny kerrottavaa siitä. Mutta onneksi seuraava kerta oli jo selvinpäin ja paljon maukkaampi kokemus.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
hehe

Onpas mainio ketju... ei ehkä kuulu juuri tähän ketjuun, mutta leikkaa sen vertta läheltä,e ttä tuossa toissa päivänä saimme nauraa oikein kunnolla porukan kesken kun yksi jannu tuli kouluun ja sanoi, että kyllä ottaa lapsen tekeminenkin vitusti voimille, unta ei saa ja korttipelitkin pitää keskeyttää:) Viikon kun vanha mies jaksaa niin se on minun mielestäni jo aikamoinen suoritus. Aivan hulluna saapi nakuttaa, häh?:)

Hienoa on tämä elämisen helppous, joillekin tämäkin on sitten näin pahasti rutiinia, heheh...
 

Turambar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Korsi kekoon, eiku mela mekkoon......nojoo.

16 vuotta oli tuona hienona hetkenä mittarissa. Juhannusaatto oli kyseessä. Olimme tuttavaperheen mökillä ja voi voi, jos olisivat vanhemmat tienneet mitä tapahtuikaan siinä pienessä aitassa, johon heidän lapsukaisensa olivat kömpineet "nukkumaan".

Mistään ei valoa tullut tuohon pieneen aittaan ja kun molemmilla oli kyseessä eka kerta, oli toiminta melkoista sähellystä, mutta kokolailla herkullinen kokemus oli silti. Mukava tyttö, jonka kanssa ollaan kavereita vieläkin. Ei siitä sen ihmeempiä seurannut.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Paljon en ehtinyt tapahtua minullekin sitten sen kun viimeeksi vastailin tähän ketjuun, hieman erilaisissa fiiliksissä silloin.

Näinhän se siis pääsi tapahtumaan että tämän kuluvan vuoden aikana Ted Raikaskin "pääsi" eroon poikuudestaan vihdoin ja viimein. Ei siihen mennytkään kuin neljännesvuosisata. Heh.

Tapahtuma oli sinänsä kaikkein mieluisin ja eteni juuri sillä tavalla kuin olen aina halunnut. Luotettavan ja rakkaan ihmisen kanssa, eli tyttöystäväni (ensimmäisen sellaisen, toivottavasti myös viimeisen). Huoneeni hämäryydessä sitten n. 4 kuukauden seurustelun jälkeen päätimme vihdoin ottaa askeleen pidemmälle ja koettiin hieman hätiköivän kömpelö mutta kuitenkin hyvin mieliinpainuva yö yhdessä. Luottamus oli mukana ja on yhä, kun tuosta haparoivasta kokeilusta ollaan edetty hallitumpaan yhteiseen hauskanpitoon. Suhde jatkuu edelleen ja mitään en kadu. ;)

Neste oli makeaa astiassa ja sitä mielii maistamaan aina uudelleen.
 

Vellu Pirinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
16 v. Paikkana oli kaverien vanhempien vierashuone. Miehinen suoritus ja jälkeenpäin todella vakuuttavaa meininkiä. Ei paljon jälkipolville puhumista. Ei oo häpee olla nopee!
 
Olin silloin noin 20-vuotias, hieman päälle.

Koko elämäni aikana olen harrastanut seksiä kahden naisen kanssa, joista jälkimmäinen on vaimoni. Kokeilut on siis kokeiltu.

Ja vielä asiaa hieman sivuten. Minua ja monia ystäviänikin on usein askarruttanut kaikenlaisten seksitutkimusten anti. Niiden mukaanhan suomalaiset naivat vähintään kaksi kertaa viikossa. Paskan marjat sanon minä - kaksi kertaa kuukaudessa lienee lähempänä totuutta (jos puhutaan vakituisessa parisuhteessa elävien keskiarvosta). Tuttavapariskunnista löytyy myös pari kertaa vuodessa-tapauksia, mistä moiset luvut siis tulevat? Eivätkö suomalaiset olekaan rehellisiä?

Vai olenko minä epänormaali? Vaiko vielä pahempaa - tekevätkö isä ja äiti sen joka toinen ilta...
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti Nännimäinen
Vai olenko minä epänormaali? Vaiko vielä pahempaa - tekevätkö isä ja äiti sen joka toinen ilta...

Tuotahan on hyvä ruveta miettimään, vähenee ne kerrat taas itseltä...hehe...

Että silleen...
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Viestin lähetti Nännimäinen

Ja vielä asiaa hieman sivuten. Minua ja monia ystäviänikin on usein askarruttanut kaikenlaisten seksitutkimusten anti. Niiden mukaanhan suomalaiset naivat vähintään kaksi kertaa viikossa. Paskan marjat sanon minä - kaksi kertaa kuukaudessa lienee lähempänä totuutta (jos puhutaan vakituisessa parisuhteessa elävien keskiarvosta). Tuttavapariskunnista löytyy myös pari kertaa vuodessa-tapauksia, mistä moiset luvut siis tulevat? Eivätkö suomalaiset olekaan rehellisiä?

Vai olenko minä epänormaali? Vaiko vielä pahempaa - tekevätkö isä ja äiti sen joka toinen ilta...

No hitto vie, eihän mulla sit mee huonosti lainkaan kun tässä poikamiehenä elelen. Kai täs on parempi olla sinkkuna vaan ja napsia niitä irtosuhteita (lue yhdenillan juttuja) samaan tahtiin vaan ja olla menemättä naimisiin.

Niin ja siihen aiheeseen, olin 18v ja likimain tajuttomassa humala tilassa, hietsun puskissa hommailtiin. Kaiketi tein jotain oikein kun tyttö tuli vielä yöksi mun luokse ja jatkettiin siellä lisää.
 

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meikäläinen taisi olla 17-vuotias, ja tämä tapahtui kaiken
lisäksi selvin päin. Useinhan eka kerta taitaa olla sellaista
kännistä soheltamista. Eli ihan hyvissä merkeissä aloitin seksielämäni.
 

Tuamas

Jäsen
Hienosti meni eka kerta, 15-vuotiaana silloisen jo pidempiaikaisen tyttöystävän kanssa, vakaasti harkiten ja kunnolla tutustuttuamme. Ei ollut ehkä mikään alan elokuviin kelpaava suoritus, mutta kohtalaisesti meni kuitenkin.

Sen jälkeen sitä onkin sitten tultu harrastettua jonnin verran, erityisesti kahden pidempiaikaisen tyttöystävän aikana. Kivvaa hommoo, ei siinä mitään.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Nännimäinen

Paskan marjat sanon minä - kaksi kertaa kuukaudessa lienee lähempänä totuutta (jos puhutaan vakituisessa parisuhteessa elävien keskiarvosta). Tuttavapariskunnista löytyy myös pari kertaa vuodessa-tapauksia, mistä moiset luvut siis tulevat? Eivätkö suomalaiset olekaan rehellisiä?
No jaa. Uskoisin näin että parisuhteen edetessä aina seksi asteittain vähenee. Alussahan kun ollaan ns. "kuumana toiseen" ja kaikki on uutta ja ihmeellistä, niin se vaakamambo tai sen variaatiot kiinnostaa kummasti. Ei se ole ihme jos saman päivän aikana hommat tapahtuu 3-5 kertaakin (köh), ehkä jopa enemmän jos uskoo hurjiin tarinoihin. Riippuu varmaan miehen vireydestä? Nainenhan nyt tunnetusti kykenee miltei milloin tahansa... Jotkut jopa sanovat että nainen haluaa loppujen lopuksi miestä enemmän. Harva mies vaan pystyy naisen tyydyttämään siten että tämä on aulis piehtaroimaan jatkuvasti.

Niin, ehkä suhteen kypsyessä se jutun pointti painottuu muillekin osa-alueille kuin rakasteluun.
 

Sid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Maple Leafs, Liverpool F.C.
Siinä parinkympin tietämillä ja kliseisesti risteilyllä, ohran jumalan siipien suojassa. Teko oli sikäli tuottamuksellinen, että matkallani suureen tuntemattomaan, halusin sen myös jäävän ulkopuolisille sellaiseksi eli kotikaupunki ei ollut vaihtoehto. Pelko osoittautui aluksi turhaksi ja tunnin-parin jälkeen aiheelliseksi. Loppu taisi mennä masokismin puolelle, mutta minkäs teet kun nalli on märkää ja intoa piisaa. Lopulta hommat oli jätettävä sikseen, kun loppui mehut niin miehestä, vastapuolesta kuin vastakappaleesta. Tämän(kin) vuoksi neverseeagain -tuttavuus oli kenties optimaalinen alku.

Nyttemmin, samaa vakoa lähes 7 vuotta kyntäneenä, voin todeta parisuhdeseksiin sisältyvän rakastelua, himoa ja joskus sitä tavan vuoksi paneskelua aka. nylkytystä.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
18- vuotiaana kotonani vinttihuoneessa pitkäaikaisen tyttöystäväni kanssa, joka valitettavastikkin on nykyään exä. Toimitus oli melkoisen huvittava ja se ei oikeasta ollut 1. yritys, mutta kuitenkin:). Ei se mikään seksin juhlapäivä ollut, mutta äärimmäisen hauska muisto siitä jäi. Paljon eroottisesti jännempiä olivat ne ensimmäiset sormeilut ynm. jutut jo paljon aikaisemmin:). huoh.. voi niitä aikoja... :)
 

amorphous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mighty Hawks of Monte Carlo. HIFK.
Kai se on pakko...

17 vuotta oli ikää. Tyttöystäväni kanssa olimme seurustelleet jo lähes puoli vuotta, siinä ajassa ehtii hyvin tutustua. Ihan kauniit muistot siitä jäi. Niin, ja seurustelemme edelleen.

Ja ainakin omalla kohdallani seksin määrä on vähentynyt. Johtunee siitä, että nykyään rakastelulta "odottaa enemmän" kuin silloin aikoinaan, kun se kaikki oli vielä niin uutta ja ihmeellistä, ja haluaa tilanteen olevan jos ei täydellinen, niin ainakin mahdollisimman lähellä sitä.
 

Anton

Jäsen
Harvinaisen hauska ketju!
"Omat" hupenivat, kun olin kerännyt vuosirenkaita kaikkiaan 17 ja paikkana oli oma kesätyöpaikka. Nainen oli uskomattoman kaunis 42 -vuotias daami, joten ikäeroa tuli hulppeat 25 vuotta. Sen jälkeen on kaatoja kertynyt tarkoituksella tai vahingossa tai muuten vain tai jopa tietämättäni, mutta hyvin harva on ollut itseäni nuorempi. Sain jo silloin suunnattoman kiinnostuksen vanhempia naisia kohtaan, joka on säilynyt tähän saakka, eikä kovin helpolla taida laantua?

Vaihdoin Uuden Wuoden kunniaksi daamini vuotta vanhempaan ja ikäeroa on jälleen 9 vuotta.

Saanko samalla lähettää terveisiä kaverilleni Oidipukselle?
*wirn*
 

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
Taisin olla jonkun 14 tai 15, kun ensimmäisen kerran suoritin elimensiirtoa useampaan kertaan edestakaisin. Partneri oli vuoden nuorempi. Selvinpäin ja muutenkin molemmat halusi niin pitihän sitä. Eipä se kumma juttu ollu. Kauan meni, kunnes viimein osui putkeen.

Kaadoista en puhuta mitään. Tiedä sitten onko täällä Herutteluketjua?
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti irGGu
Nykyisen poikaystäväni kanssa olemme seurustelleet jo vajaan viisi kuukautta, eikä toistaiseksi ole tarvetta seksiin ollut. Hyvää kannattaa odottaa. Ja onhan meillä aikaa odottaa. Mä se meistä taidan olla kumpi lopulta sen pihtaamisen aloittaa, mutta eipä jätkäkään vielä ole hommiin vonkunut. Tolle poitsulle se olis eka kerta, ja mä tahdon huolehtia siitä että se tulee oleen sille täydellistä. Joten tahdon tunteakki koko ihmisen perinpohjin ennen ku pistän sen ottamaan tollasen askeleen elämässään..

Tuota... ei nyt sillä että haluaisin kritisoida, mutta erästä elokuvaa lainatakseni; "se on seksiä, ei avaruussukkulan laukaisu". Miehille se on lähestulkoon aina "täydellistä", ja jos kyseessä on ensimmäinen kerta, on tulos melko varmasti tyyliin pisto-poisto-ravistus, ja joka tapauksessa ne todella nautinnolliset/täydelliset kerrat tulevat vasta harjoituksen kanssa. Muutenkaan ko. toimitus ei ole miehille mitenkään niin "pyhä" kuin se monelle naiselle saattaa olla. Edelleen, se on vain seksiä, ja ihminen on sitä harrastanut jo tiettävästi hetken aikaa.

Itselleni se ei ollut ainakaan mikään "suuri askel", tulipahan vaan yksi rajapyykki saavutettua, no big deal. Niin ja aika oli 1. Huhtikuuta 1993. Eikä ole edes aprillipila.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Pystyin pitamaan itseni "kunniallisella tiella" nafti 19 vuotiaaksi, kun kohdalle tuli nainen, joka sen "vei". Omassa sangyssaan kun sen folksit katto TVta olkkarissa. Muistan vaan, etta "ai nain hyvalleks taa tuntuukin!" ahaa-elamyksen.

Juu ja sen jalkeen mopo on todellakin karannut ja jo hukkunutki!
 

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
Viestin lähetti irGGu
Mitenkäs se nyt menikään.. 15 vuotiaana semmosen tutun miehen kanssa. Kokemuksena ihan mahtava, mut jälkeenpäin on harmittanut se että oli just toi ihminen, kun tuolloin jo tiesi etukäteen ettei se tule olemaan mitään muuta. Olishan sitä voinut paremmillekkin säästää.

Tässä kanssa toinen epäkohta naisilla ja tytöillä yleensä. Sanotaan "Etten mää sun kanssa halua harrastaa seksiä koska sää et oo mun lopullinen mies", ja vaikka olisivat olleet 2kk yhdessä. Itse olen kerran tämän kuullut ja tyttö jäi samantien. Eikä syynä ollut etten saanu mätästä, vaan todellinen luottamus mua kohtaa, "Et oo mun lopullinen mies". No kylmästi tokasin siihen että "Enkä oo enää nykyinenkään, sommoro!".
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En tuo tähän ketjuun varmastikaan mitään uutta.

Ikää 15v., kyseessä silloinen poikaystävä jonka kanssa seurustelin suunnilleen vuoden. Eli kaksi vuotta tuosta on nyt kulunut.

Olen vähän samaa mieltä kuin Carlos, että tytöt tekevät joskus neitsyyden menettämisestään vähän liiankin suuren asian. Tai ylipäänsä seksistä. En tarkoita sitä että jokaiselle vastaantulijalle pitäisi haaransa levittää, mutta ei se minun maailmaani ainakaan ole mullistanut mihinkään suuntaan.
Sen on tarkoitus kuitenkin olla mukavaa ja nautinnollista puuhaa, liika ajattelu vie ilon itse asiasta.

Tosin enpä ole minä mikään tuomitsemaan ketään, ihmiset ovat tämänkin asian suhteen erilaisia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös