Koska sait ekan kerran "eks tiä"?

  • 48 955
  • 259

laiska laita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, FPS
Re: Re: Re: Re: Pallit pois papin taskusta!

Viestin lähetti Johannes


Hello Senior, pakko heittää hieman eriävä mielipide.

Naisopettajalta kauppaopistossa "saatu" paras arvosana oli tietysti tyydyttävä. Tokana vasta tulee kiitettävä. Hyvä tulee kolmantena ja olihan siellä heikkokin (never seen).

Nimimerkki "Oli meidänkin kauppaopistossa kivoja naisopeja".

Voi Stiisus teitä... Käytte opettajien luona ns. iltäpäiväkahveella..
No mä kävin ala-asteen musiikinopettajan luona.... Tosi se ei ehtinyt vaikutttaa arvosteluun kun se tapahtu 10 vuotta niitten musiikin tuntien jälkeen.. Olisitte nähnyt ilmeen kun kerroin aamusella että olit muuten joskus mun musiikin ope......:D
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
22 ja puolikas päälle oli vuosia mittarissa, kun minusta niin sanotusti tuli mies. Valintani oli täysin harkittu, eikä harmita sitten tipan pätkän vertaa. Pikemminkin olen todella onnellinen, että saan jakaa niin kauniin asian oman, rakkaan vaimoni kanssa, joka myös oli tehnyt vastaavan päätöksen asian suhteen.

Minulla ja vaimollani taustalla vaikuttaa vakaumus, mutta oli todella mukava lukea, että Sparrowin ja maurin kaltaisia miehiä on olemassa myös sekulaarisakissa.

Kumpi muuten vaatii parempia rakastajan taitoja; pitää yksi nainen tyytyväisenä koko elämänsä ajan vai vaihtaa naista joka viikonloppu?
 

Aksu

Jäsen
Eka kerta 19-vuotiaana, omalla kämpällä pitkäaikaisen ystävän kanssa, joka suomeksi sanottuna ruinasi sänkyyn... No ei ihan, mutta ihmetteli pitkään miksi en ollut aggressiivisempi.

Eka kerta. Mieheksi tuleminen. Kokemus, jonka mielelläni jätän syvempiä analyyseja vaille. Siksi koska en pysty sitä selittämään ja suorituksessa ei paljon kerrottavaa jälkipolville ole.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Kidd


No en tiedä henkilökohtaista perhetilannettasi mutta vuosia samalla kätköllä haihduttaa jo suurimman jännityksen;)
Hieman harvempaan tahtiin, sanotaanko nyt kerran kuussa ja perhesopukin säilyy ihan siedettävänä:cool:

Kymmenen vuotta. Edellen maistuu. Totta mooses monenlaista vaihetta mahtuu matkalle, mutta yli on päästy.

Mitä tulee pussien tyhjentämiseen, niin totta on, että jos syystä tai toisesta paineita on päässyt kasaantumaan, niin se ei ole sitä herkintä toimintaa. En silti ymmärrä sitä, että paineet pitää käydä purkamassa missä tahansa kenen kanssa tahansa. Se oli se pointti.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti sampio
22 ja puolikas päälle oli vuosia mittarissa, kun minusta niin sanotusti tuli mies. Valintani oli täysin harkittu, eikä harmita sitten tipan pätkän vertaa.

Vau! Samat sanat, olen iloinen huomatessani, etten ole yksin "vähän vanhempana poikuutensa menettäneiden" joukossa. Ja todellakin, myös minä olen suorastaan ylpeä ratkaisustani. *paiskaa tassua Sampiolle, tai itseasiassa linnunvarpaitaan*

Viestin lähetti sampio
Kumpi muuten vaatii parempia rakastajan taitoja; pitää yksi nainen tyytyväisenä koko elämänsä ajan vai vaihtaa naista joka viikonloppu?

Väittäisin, että ensimmäinen vaihtoehto. Ja jos onnistuu pitämään tuon saman naisen tyytyväisenä koko elämän ajan, voi olla tyytyväinen itseensä. Eri naisten kanssa voi käyttää samoja jekkuja, mutta pidempiaikaisen, saati sitten elinikäisen kumppanin kanssa täytyy kehittyä ja kehittyä ja viedä seksielämä aina vain uusiin ulottuvuuksiin. Vaikea homma, tiedän, mutta sen olen asettanut tavoitteekseni. Rakastelu on laaja alue, vaikkei sitä ehkä heti uskoisi.

Itse olen asettanut naiseni mielihyvän jopa oman mielihyväni edelle. Vaikka naisille orgasmin saavuttaminen ei olekaan pääasia (mitä ilmeisemmin), silti pyrin lähes joka kerta viemään myös kultani huipulle. Mutta se siitä, etten liikaa paneudu (:rolleyes: ) yksityisasioihini. Loppuun muuten vielä vinkki sitä tietämättömille: rakastelu ei tod. ole yhtäkuin yhdyntä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jou bratö!

*läps*
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Sparrow
Senior: opettajan tsuhaisu lienee monen unelma, riippuu tietty opettajasta. Yläasteella meillä oli ainakin NIIN upea enkunmaikka, että ois tehnyt mieli jäädä jälki-istuntoon. *huh* Tai...ettet sittenkään kuseta meitä? ;)

PS. ja muistakee kondomi. :p

Tosimies ei näillä hommilla kusettele!:D

Johannes: *Naisopettajalta kauppaopistossa "saatu" paras arvosana oli tietysti tyydyttävä. Tokana vasta tulee kiitettävä. Hyvä tulee kolmantena ja olihan siellä heikkokin (never seen). *

No miltä se nyt olisi näyttänyt, jos todistus olisi ollut esim tämän näköinen:

Oikeusoppi: tyydyttävä
Enlganti: ei kiinnostanut, luumusukka
Ruotsi: miesopettaja, sori
ATK: kiitettävä
Kielioppi: saatu
Liiketoiminta: miesopettaja, sori

Olisi ollut ohuehkot pisteet Kauppikseen pyrkiessä:D

Oloneuvos: *Näin mustavalkoiset värit ovat monessakin mielessä olleet mukana elämän sulostuttajina jo pitkään. Kolmen viikon mittaisen kielikurssin paras anti olikin jossain muualla, kuin Lontoon kielen paranemisessa.*

No, opithan 'rakkaudenkieltä' ainakin. Nastempaa se kai on kuin Englannin kieli? Ja teidän mielikuvituksella tässäkin on sitten vain ne musta ja valkoinen? Ideaköyhyyttä, sanon minä!;) . Tuohan, kuten tiedät, oli Sinun kohdalla joke, sillä väriskaalasi on toki kondiksessa, samassa veneessä ollaan, siinäkin asiassa. Vink. Koskas se Kolumbian reissu olikaan?

Ja vielä yleisesti: älkää nyt hyvät miehet ruvetko täällä kinaamaan poikuuden menettämisen oikeasta iästä! Kohta saattaa joku tulla ja pläjäyttää sellaiset laskukaavat ja 'todisteet' oikeasta iästä, ettei pimppiä kannata kenenkään enää sen jälkeen jaagata!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ja vielä yleisesti: älkää nyt hyvät miehet ruvetko täällä kinaamaan poikuuden menettämisen oikeasta iästä!
Ei aletakaan!


Kohta saattaa joku tulla ja pläjäyttää sellaiset laskukaavat ja 'todisteet' oikeasta iästä, ettei pimppiä kannata kenenkään enää sen jälkeen jaagata!
We want varjo, we want varjo, we want varjo...

Ja selvennykseksi palstan kierosilmäisille vanhuksille, että viittaan edellä nimenomaan tuohon laskutoimitusten suorittamiseen, en niinkään kyseisen henkilön seksuaaliseen vetovoimaan.
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Tähän kohtaan on jotenkin noloa kirjoitella omista kokemuksista, sillä itse en mitenkään säästellyt itseäni. Tosin "se" tapahtui ekan kerran, kun olin 17 vuotias ensimmäisen poikaystäväni kanssa selvinpäin meidän vanhempien yläkerrassa. Oli eka kerta kummallekin ja oli ihan ok eli ei jäänyt traumoja. Sen jälkeen tulikin sitten harrastettua "sitä" aika runsaasti.

Siinä olen eri mieltä jonkun kanssa, että naiselle "se" olisi aina jokin suuri asia. Kyllä nainenkin voi vain käydä paneskelemassa ja unohtaa koko asian seuraavana aamuna. Ei se todellakaan ole aina mikään suuri asia, jos päästää jonkun housuihinsa. Tai ei ainakaan mulle ollut silloin joskus.

Nyt siis olen yksiavioinen ja hyvin onnellinen sellainen. Se on kyllä totta, että seksi avioliitossa on sitä kaikkein parasta ja paranee vain koko ajan...

Edit: väärinkäsitys...
 
Viimeksi muokattu:

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Annuli
, sillä itse en mitenkään säästellyt itseäni.

*****
Siinä olen eri mieltä jonkun kanssa, että naiselle "se" olisi aina jokin suuri asia. Kyllä nainenkin voi vain käydä paneskelemassa ja unohtaa koko asian seuraavana aamuna. Ei se todellakaan ole aina mikään suuri asia, jos päästää jonkun housuihinsa.

Annuli, mai määän. Vai pitäiksö kirjoittaa mai vumäään. Parempi.

Sulla on mun ajatukset:D . Jos joskus vaihdat kannattamaasi jääkiekkoseuraa, tervetuloa meille! Sulla on paikka!:cool:
Teit päiväni eli U made my day! Jou!
 

laiska laita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, FPS
Viestin lähetti Annuli
Tähän kohtaan on jotenkin noloa kirjoitella omista kokemuksista, sillä itse en mitenkään säästellyt itseäni. Tosin "se" tapahtui ekan kerran, kun olin 17 ensimmäisen poikaystäväni kanssa selvinpäin meidän vanhempien yläkerrassa.

Ette arvaa mitä mä ensi tosta luin? Että Annuli oli 17 ensimmäisen poikaystävän kanssa.... Huh huh! kunnon porukka meiningillä, pikkasen turhan rajua olisi mun makuun.... no joo sitten mulla sytytti... että Annulihan oli 17 v. Hienoa että saatiin tähänkin nais näkökulmaa.

Mikä minäkin olen jeesustelemaan oikeenkirjoituksista, sais yhden virkkeen aikaan ilman kirjoitusvihrettä
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Laiska Laita: väärinkäsitys korjattu... Tosiaan poikaystäviä oli vain yksi...

Senior: en usko, että vaihtelen suosikkiseuraani, mutta mukava tietää, että paikka on tiedossa, jos niin käy...mutta tosiaan niin ei tule käymään.

Muutoin tosiaan taisin olla aika avoin tuossa kirjoituksessani ja haluan vain korostaa, että puhun itsestäni ja muutamasta kaveristani, joiden tiedän olevan samaa mieltä kanssani. Uskon kyllä, että suurimmalle osalle naisia asia on suuri ja tärkeä. Kunnioitan heitä suuresti. Itse olen seksuaalisesti aika "miesmäinen" eli seksi on seksiä ja joka kerta on saatava tavalla tai toisella...:D
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tunsin pitkään empiväni tämän ketjun vastaukseni kanssa, mutta laskeuduttuani viimein Himalajan vuoristosta päätin ottaa osaa tähän "elämää suurempaan" keskusteluun...
Tosiasiahan on niin että "se eka kerta" odottaa yhä tulemistaan... Ilmeisesti tässä ei nyt sitten kiire ole ollut?

Tässä suhteessa varmaan Sparrow ja muut "vanhana vajonneet" taitavat jäädä meikäpoijaankin taakse... ;)
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Ted Raikas
Tosiasiahan on niin että "se eka kerta" odottaa yhä tulemistaan... Ilmeisesti tässä ei nyt sitten kiire ole ollut?

Tässä suhteessa varmaan Sparrow ja muut "vanhana vajonneet" taitavat jäädä meikäpoijaankin taakse... ;)

*kumartaa* Kunnioitan ja arvostan Sinua, Ted Raikas. Ensimmäinen rakastelukerta koittaa jokaiselle sitten, kun itse tuntee siihen olevansa valmis. Tai ei ehkä ihan silloin, tottakai se toinenkin osapuoli tarvitaan. Pointtini on vain se, että ei pidä antaa massojen painostaa sänkyyn, sillä tästä voi seurata pettymyksiäkin. Jätkäporukassa paine saattaa olla kova, kun kamut kehuskelee milloin milläkin (ja näistä jutuistahan valtaosa on täyttä sitäitteään) ja itse vaan myötäilee (nolona) mukana. Tästä on ihan omakohtaisia kokemuksia.

Mutta mietis tätä: kun olet ensimmäisen kertasi kokenut ja kun se vielä tapahtui Sinulle tärkeän ja rakkaan ihmisen kanssa, olo on varmasti UPEA . Tästäkin on omakohtaisia kokemuksia.
Ja vielä loppuun famous last words: trust me. ;)
 

Jet-Ace

Jäsen
Minä olin 13. Lähes kaikki kaverini olivat vähintään 3 vuotta minua vanhempia ja ennen 18 ikävuottani olin jo ollut erittäin kovassa kyydissä.
Huimia vuosia...
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
15 ja tietysti kotibileissä, jossa enemmän kuin hyvin kehittynyt 13-vuotias taklasi sänkyyn. Sama tyttö muuten synnytti 14-vuotiaana ensimmäisen lapsensa, jonka isäksi minuakin syyttä epäiltiin.
Vaikea on kyllä kuvitella, että nykyinen vakituinen olisi ollut se ainoa ja ensimmäinen. Kyllä mielestäni pitää ensin vähän tahkoa kiertää ja katsella maailmaa ennen kuin laskee ankkurinsa alas ja ryhtyy vakiintuneeseen suhteeseen. Jokainen kuitenkin taplaa tyylillään.
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ensimmäinen kerta 17 vuotiaana tyttöystävän (nyk. ex-tyttöystävä) kanssa laivalla.

Ja yleisellä tasolla sen verran, että kuvitellaan vaikka, että ensimmäinen kerta olisi hääyönä, molemmilla. Mahtaisi olla oikea lemmen ilotulitus, kun 2 "rookieta" köyrii toistensa kimpussa sen 26 sekuntia. Todella romanttista, yeah. Olen siis itsekin enemmän sillä kannalla, että kyllä sitä kannattaa katsastaa maailmaa silloin, kun siihen on vielä mahdollisuus. Ei sitten vanhempana tarvitse arpoa, että miltäs se mahtais tuntua jonkun toisen kanssa. Ja loppujen lopuksi, kysehän on vain seksistä. Ei siinä AINA tarvita maailmaa järisyttäviä tunteita, vaan joskus pelkkä raaka himokin riittää ja tuntuu todella hyvältä. Jokainen kuitenkin tyylillään.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Pete 62
Vaikea on kyllä kuvitella, että nykyinen vakituinen olisi ollut se ainoa ja ensimmäinen. Kyllä mielestäni pitää ensin vähän tahkoa kiertää ja katsella maailmaa ennen kuin laskee ankkurinsa alas ja ryhtyy vakiintuneeseen suhteeseen. Jokainen kuitenkin taplaa tyylillään.

Olen nähnyt tähän liittyviä tilanteita kaveripiirissä. Sitten kun ollaan tarpeeksi kauan oltu sen yhden ja saman kanssa, niin houkutus kurkistaa ruohoa aidan toisella puolella käy voittamattomaksi. En toki epäile ketään tämän ketjun kirjoittajaa moisista siveettömyyksistä.;)
 

Mace

Jäsen
Viestin lähetti sopuli

"Olen nähnyt tähän liittyviä tilanteita kaveripiirissä. Sitten kun ollaan tarpeeksi kauan oltu sen yhden ja saman kanssa, niin houkutus kurkistaa ruohoa aidan toisella puolella käy voittamattomaksi."

Hohhoijaa. Joo, pettäminenhän on tunnetusti vain ensisuhteessa olevien ongelma. Useita parisuhteita läpikäyneillä tällaista ongelmaa taasen ei tietenkään ole...
 

Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Phoenix Coyotes, Liverpool, TPV, Haka
Ennen aina häpesin sitä että poikuuteni on vielä tallella mutta nykyään se on asia josta todellakin olen ylpeä. Ja näyttää todellakin siltä etten ole ainoa.

Vaikka periaatteenani ei olekaan "ei seksiä enen avioliittoa" niin en kuitenkaan ole lainkaan pahoillani vaikka se hääyönä vasta tapahtuisikin. Mitään kiirettä ei ole koska kyseessä on mulle niin tärkeä asia eikä sitä pidä jakaa ihan kenen kanssa tahansa.

Seksi on liian usein vain omien halujensa tyydyttämistä eikä siitä välitetä miltä kumppanista tuntuu. Itsekästä touhua ja pelkkää tasaista jumputusta jossa ei oo mitään tunteita mukana. En voi edes kuvitella harrastavani jotain tunteetonta seksiä. Vain sellaisen kanssa jota todella rakastaa ja jonka kanssa saattaa olla yhteinen tulevaisuus edessä.
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Mace
Viestin lähetti sopuli

"Olen nähnyt tähän liittyviä tilanteita kaveripiirissä. Sitten kun ollaan tarpeeksi kauan oltu sen yhden ja saman kanssa, niin houkutus kurkistaa ruohoa aidan toisella puolella käy voittamattomaksi."

Hohhoijaa. Joo, pettäminenhän on tunnetusti vain ensisuhteessa olevien ongelma. Useita parisuhteita läpikäyneillä tällaista ongelmaa taasen ei tietenkään ole...


Mace, enpä usko että ihan tuota ajettiin takaa. Luulen, että tässä tarkoitettiin, sitä, että ensimmäisessä suhteessa tulee ehkä hievan helpommin harhaluulo, että ruoho olisi pysyvästi vihreämpää aidan toisella puolella. Sen sijaan kokeneempi pelimies kenties paremmin tiedostaa, ettei se ruoho loppujen lopuksi olekaan rehevämpää, muutakuin ehkä muutaman ensi kerran ajan. Toinen juttu on, että tunnen monia pareja, jotka alkoivat seurustella aivan nuorina, ja olivat tosi pitkään yhdessä. Kuitenkin jossain vaiheessa tuli sitten vaihe, että toinen halusi lähteä kokeilemaan muita markkinoita, koska heillä ei ollut niistä mitään kokemuksia, ts. halu elää nuoruutta. Tietenkin nämä ongelmat ovat yhteisiä kaikille pariskunnille, mutta aikaisempien kokemuksien pohjalta sitä osaa ehkä paremmin tiedostaa sen, ettei tilanne muutu miksikään naista vaihtamalla (paitsi jos nainen on vain kärisevä kotka, joka kannattaa heivata helvettihin ensimmäisen tilaisuuden koittaessa).
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Aamen, yhdyn edellisiin puhujiin (Pete62 & Heki) täysin (siis
kuvainnollisesti). Kyllä tuntuu todella kaukaiselta ajatus, että olisi
säästänyt itseään avioliittoon asti. Pitää olla todellakin ajatusmaailmaltaan
aika erilainen henkilö, että ks. asia onnistuu. Kuten edellä sanottu,
väkisinkin tulisi mieleen jossain vaiheessa, että miltä homma tuntuisi jonkun
toisen kanssa. Mutta jos seksin näkee pelkästään niin kauniina asiana, mitä ei
voi harrastaa kuin vaimonsa kanssa, niin mitäpä sitä muut ovat tuomitsemaan.

Eräs asia vastaavasta esimerkistä tuli vielä mieleen. Luulisin, että kokemukset
ennen "viimeistä" kumppania lisäävät taitoa sänkyhommiin, ei tietenkään aina
(koitan välttää jo ennakkoon syyttämisen stereotypioista :)). Voihan olla, että
esimerkiksi suomalaisten (miesten) maine jäykkinä poikina sänkykammarissa juontaa juurensa menneiltä vuosikymmeniltä, kun oli vielä yleisempää tämä seksin säästäminen avioliittoon. Eli sitten mentiin tyylillä lähetyssaarnaaja. Uskoisin, että useimmat naisetkin nykyaikana arvostavat sen, että on kokemusta (edes hiukan) neitsyyden edelle.

Toki säästämisenkin jälkeen voi lähteä petraantumaan uusien kokeilujen kautta, mutta uskon ettei seksi missään vaiheessa nouse niin korkealle tasolle kuin eri kumppaneitten kanssa "harjoiteltu" vastaava. Kuten eri rotujen sekoittuminen lisää monipuolisuutta ja suvaitsevuutta (suomalaisilla paljon opittavaa) uskoisin että seksissä useat aiemmat kokemukset lisäävät monipuolisuutta ja avarakatseisuutta sänkyyn.
 

Mace

Jäsen
Viestin lähetti heki

"Mace, enpä usko että ihan tuota ajettiin takaa. Luulen, että tässä tarkoitettiin, sitä, että ensimmäisessä suhteessa tulee ehkä hievan helpommin harhaluulo, että ruoho olisi pysyvästi vihreämpää aidan toisella puolella. Sen sijaan kokeneempi pelimies kenties paremmin tiedostaa, ettei se ruoho loppujen lopuksi olekaan rehevämpää, muutakuin ehkä muutaman ensi kerran ajan. Toinen juttu on, että tunnen monia pareja, jotka alkoivat seurustella aivan nuorina, ja olivat tosi pitkään yhdessä. Kuitenkin jossain vaiheessa tuli sitten vaihe, että toinen halusi lähteä kokeilemaan muita markkinoita, koska heillä ei ollut niistä mitään kokemuksia, ts. halu elää nuoruutta. Tietenkin nämä ongelmat ovat yhteisiä kaikille pariskunnille, mutta aikaisempien kokemuksien pohjalta sitä osaa ehkä paremmin tiedostaa sen, ettei tilanne muutu miksikään naista vaihtamalla (paitsi jos nainen on vain kärisevä kotka, joka kannattaa heivata helvettihin ensimmäisen tilaisuuden koittaessa)."

Aika monella tuo sama harhaluulo vaan tuntuu olevan edelleenkin, monien suhteiden jälkeen. Tämä nyt näkyy jo siitäkin, että puolet suomalaisten avioliitoista päättyy eroon, ja tuskinpa noista kovinkaan moni on osapuolten ensimmäinen parisuhde. Kyse on mielestäni puhtaasti ihmisistä. Toiset vaihtavat partneriaan heti vaikeuksien alkaessa, toiset haluavat elää yhdessä nekin vaikeudet. Se ruohon vihertäminen on mielestäni kiinni nimenomaan siitä, miten ko. henkilö suhtautuu parisuhteeseen yleensäkin.
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Diamond


"Seksi on liian usein vain omien halujensa tyydyttämistä eikä siitä välitetä miltä kumppanista tuntuu. Itsekästä touhua ja pelkkää tasaista jumputusta jossa ei oo mitään tunteita mukana. En voi edes kuvitella harrastavani jotain tunteetonta seksiä. Vain sellaisen kanssa jota todella rakastaa ja jonka kanssa saattaa olla yhteinen tulevaisuus edessä. [/B]
"


Kyllä sitä kuule nykyään naisetkin kinuaa kikkiä ihan kunnolla. Hyvää seksiä voi myös olla ilman suuria tunteita. Ei se aina ole niin, että nainen haluaa mieheltä rakkautta ja tulisia tunteen ilmauksia. Aika paha mennä sanomaan, että seksi ilman tunteita on huonoa, jos sitä ei ole edes kokeillut. Ainakin itse olen nauttinut seksistä ilman tunteita, joskin toisinaan kunnon nyrkkisavotta voittaa tunteettoman seksin 6-0. Ja nykyään löytyy kyllä paljon naisiakin, jotka nauttivat seksistä ilman tunteita. Luulen, että ilman tunteitakin voi välittää toisen nauttimisesta, sillä mikään ei ole yhtä seksikästä, kuin nauttivan naisen vieno? yninä mehukkaan sekstailun merkeissä. Yhteinen nautinto on siis myös molemmille parasta seksiä. Ei ole siten oman edun mukaista vain pökkiä itselle iso O mahdollisimman pian. Kunnon kielimies varmistaa aina naiselle nautinnon, koska se on kivaa myös itselle etc.

Täältä tähän.

Mace: olen hyvin pitkälti samaa mieltä siitä, että kyse on pitkälti luonne kysymys.
 
Viimeksi muokattu:

Dick Slasher

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT ♠
Viestin lähetti Diamond
... että poikuuteni on vielä tallella mutta nykyään se on asia josta todellakin olen ylpeä. Ja näyttää todellakin siltä etten ole ainoa.

...

Seksi on liian usein vain omien halujensa tyydyttämistä eikä siitä välitetä miltä kumppanista tuntuu. Itsekästä touhua ja pelkkää tasaista jumputusta jossa ei oo mitään tunteita mukana.
Nytpä en voi olla kysymättä että mistä tiedät?
En voi edes kuvitella harrastavani jotain tunteetonta seksiä. Vain sellaisen kanssa jota todella rakastaa ja jonka kanssa saattaa olla yhteinen tulevaisuus edessä.

Mä olen taas sitä mieltä että tunteetonta seksiä ei olekkaan. Se on sitten erijuttu onko kyse himosta, rakkaudesta tai vain ihastuksesta. Saattaahan se yhteinen tulevaisuuskin olla sen samana iltana tavatun henkilön kanssa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös