Koska sait ekan kerran "eks tiä"?

  • 48 955
  • 259

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Re: Juu, pantu on!

Viestin lähetti Rööri
Suoritin tuon ensipartnerini kaukaisiin galakseihin singonneen lihaisan rakkauden osoitukseni vappuna Lintsin kaltseilla vuonna -79. Olin tuolloin 15 v. Kaunis kiitos siitä sinulle Muru, nämä lukuisat vuodetkaan eivät ole kyenneet himmentämään tuon
unohtumattoman hetkemme vaikkivoipaista kauneutta...

Oi sinäkö se olit Mörköseni. Noh, onneksi aika kultaa muistot ;)

Nimimerkillä itsekin vappuna -79 Lintsin kaltsilla ilman naimalupaa pyörineenä...
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti dana77

Kunnioitan valintaanne, mutta kysymyksen asettelu ontuu. Onko vaikeampi pitää tyytyväisenä nainen joka ei ole ollut kenenkään muun kanssa, vai sellainen joka on koeajanut Lamborghiniä?
Niin, ehkä kysyin asiaa väärin. Tarkoitin yleensäkin tyytyväisyyttä, en pelkkää seksuaalista tyytyväisyyttä, mutta se ei välttämättä kysymyksestäni ilmene. Tosiasia on kuitenkin se, että kuka haluaisi pelkkään ulkokuoreen tai rahaan tyytyvän naisen? Miksi sellaista tulisi pitää tyytyväisenä millään tapaa? No, se joka haluaa, niin ällös huoli, minä en ainakaan ole pyrkimässä apajillenne.

On otettava huomioon myös se, että yleensä nainen tai mies, joka ei harrasta liiemmin irtosuhteita, haluaa paljon muutakin, kuin vain tyydyttävän seksielämän tulevalta suhteeltaan. Voin sanoa, että esimerkiksi minua ei tyydyttäisi pitemmän päälle elämä kenekään muun kuin oman kultani kanssa, koska olen hänen kanssaan jakanut niin paljon muitakin asioita seksin lisäksi. Asetin kysymykseni tältä pohjalta, mutta en osannut selventää sitä tuolloin. Enkä kyllä tiedä, selvensinkö sitä nyt sen enempää..


Mutta taas toisaalta - joka mies pystyy pitämään omansa tyytyväisenä ja tiukan paikan tullen vaikka koko elämänsä, mutta pidäpäs tyytyväisenä joka nainen jonka tapaat!!
Nyt ninjamestari latelee sellaista potjatshkata että huh. Jokaisen tapaamansa naisen kanssa homma voi kieltämättä olla vaativaa. En tiedä, koska en ole kokeillut, mutta ei tuo käytännössä näytä kovin helppoa olevan pitkäaikaisen ja tyydyttävän parisuhteen luominenkaan. Sitoutuminen, juu nou.


Mauri tuossa edellä puhui jo sen verran painavaa sanaa, että en ala niitä tässä enää toistamaan. Lukekaa pari viestiä ylempää, jos haluatte lukea ajatuksiani.
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Täällä kovasti moni vetoaa, että seksi kuuluu parisuhteeseen. Olen periaatteessa joiltain osin samaa mieltä, mutta kyllähän tuossakin mielipiteessä on iso sudenkuoppa. Nimittäin sinkut ja seksi. On paljon ihmisiä, jotka eivät elä parisuhteessa lainkaan. Näitä nykyään sinkuksi kutsuttuja on paljon, osa haluaa ollakin sinkkuja, osa varmasti haluaisi parisuhteeseen. Tulisiko siis näiden sinkkujen elää ilman seksiä. Entä sellaiset ihmiset, jotka eivät kenties ole syystä tai toisesta kykeneviä saamaan parisuhdetta? Irtosuhteista saatu seksi on jotenkin huonoa. Miksi näin. Kyllä se seksi parisuhteessakin on joskus vain jyystöä, yhtälailla kuin joskus lyhytaikaisen hoidonkin kanssa. Joskus taas nämä lyhyet hoidot voivat tarjota loistavaa seksiä. Parisuhteessakin hyvä ja huono seksi vaihtelevat, aivan samoin kuin irtosuhteissa.

Minusta etenkin parisuhteessa eläviltä (elän itse pitkäaikaisessa parisuhteessa) on aika itsekästä ja tekopyhää "tuomita" parisuhteen ulkopuolinen seksi esim. näillä toteamuksilla, että seksi kuuluu parisuhteeseen. Miksi helkutissa? Seksi kuuluu kaikille henkisesti kypsille, jotka vapaaehtoisesti haluavat sitä keskenään duunata. Paha sitä on mennä sanomaan, kenelle seksi kuuluu ja kenelle ei.

Lisäksi vielä, onhan olemassa "erilaista" seksiä, jopa parisuhteessa. Tuskin monikaan haluaa aina rakastella. Joskus hievan rankempikin meno on hauskaa, ei sitä aina jaksa kuunnella 18 minuuttia boleroa, ja hekumoida kynttilän valossa silkkilakanoilla rakkauden telluksella, vain sinä, minä ja meidän rakkaus (plääh). Uskoisin, että parisuhteessakin joskus seksi on rakastelun sijaan "paineiden" poistoa, joskus taas hellää rakastelua. Kumpikin (ja kaikki välimuodot) tapa voi olla sillä hetkellä hyvää seksiä. Joten tunteeton seksikään ei ole automaattisesti huonoa seksiä. Ja joka muuta väittää, ei joko ole kovin paljoa kokenut, tai valehtelee!
 

Mace

Jäsen
Itse ainakin sanoin, että seksi on minulle parisuhteeseen kuuluva asia. En siis väittänyt, että tilanne olisi sama kaikkien muidenkin kohdalla. Uskallanpa sanoa, että ainakin suuri osa kanssani samalla tavoin ajattelevista on puhunut vain ja ainoastaan omasta puolestaan, ei muiden puolesta. Ei minulla ole mitään sitä vastaan, jos kaksi vapaata ihmistä haluaa vapaaehtoisesti harrastaa keskenään seksiä. Siitä vain, sehän on heidän elämänsä ja heidän päätöksensä. Ei minun.
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Juu, pantu on!

Viestin lähetti Tinde


Oi sinäkö se olit Mörköseni. Noh, onneksi aika kultaa muistot ;)

Nimimerkillä itsekin vappuna -79 Lintsin kaltsilla ilman naimalupaa pyörineenä...

Joo, ihan omin lupineni minäkin siellä pili kourassa pyöriskelin. Rippileiri huikaisevine kokemuksineen oli vielä parin kuukauden päässä tulevaisuudessa, sitäpaitsi yöllisistä siemensyöksyistä kärsivän nuorukaisen naisen janoa ei itse Paavikaan olisi kyennyt tuolloin patoamaan. Pantava oli, vaikka sitten huonommallakin menestyksellä.

Yllättävän käänteen näin jälkikäteen saa kieltämättä tuo ehdotonta filmatisointia kaivannut akti, jos kaiken tuon hyvän osakseen saaneeksi ilmoittautuukin muuan kallioilla hiippaillut Timo. Jollet sitten ollut jo tuolloin verraten parrakas ja harvahampainen yksilö, joka moisesta huomion osoituksesta äimistyneenä ei kyennyt kuin huuliaan pinkeästi mutristelemaan. Ihminen - saati sitten kiimainen pikku Pilli - on erehtyväinen, vaan haitanneko tuo mitään. Pääasia, jotta poikuuden piinasta päästiin sitten miehissä.

Suut makeiksi - sano...
 

JVR

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Heh heh, tämähän ketju on kuin suoraan finnishninjan pyhistä aivosoluista. Miehen aiheet kun tuppaavat kerta toisensa jälkeen olla aina omalla tavallaan jotenkin eroottisesti latautuneita:confused: ...mutta mielenkiintoisia ne kieltämättä tahtovat myös olla.

Niin, ja tähän kysymykseen vastaus on: lukion ensimmäisellä luokalla tuon hienon ja ikimuistoisen hetken koin. Ihan omasa kodissani ja omalla sängylläni.

Ja ainoastaan positiivisia muistoja tuosta yleensä niin traumaattisesta kokemuksesta minulle jäi. Uusintayrityksiä toki jokunen silloin vielä tarvittiin...jopa enemmän kuin nykyisin, mut ei siitä taas sen enempää :p
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Heki puhui asiaa, enkä lisää siihen kuin sen, mitä Macekin, eli että olen puhunut vain omasta kannastani, mikä pohjautuu Raamattuun. Minulla ei ole oikeutta tämänkaltaisissa asioissa puuttua muiden tekemisiin, mutta oman kantani haluan tuoda esille, jos sitä minulta kysytään. Ja voin suositella ratkaisuani sydämestäni.
 

Mace

Jäsen
Viestin lähetti sampio

"Heki puhui asiaa, enkä lisää siihen kuin sen, mitä Macekin, eli että olen puhunut vain omasta kannastani, mikä pohjautuu Raamattuun."

Edelleenkin väärinkäsitysten välttämiseksi korostan, että oma näkemykseni ei pohjaudu Raamattuun. En ole siis uskovainen, vaikka kristitty olenkin. Ajatusmallini pohjautuu omiin fiiliksiini siitä, mikä on paras tapa toimia, ja tuohon samaan on tietysti oikeus myös muilla ihmisillä. Ellei kyse ei ole pettämisestä tai muunlaisesta toisen ihmisen kusettamisesta tai loukkaamisesta, en näe asiassa mitään epäilyttävää.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Mace,

ymmärsin kyllä kirjoituksistasi, ettet ole uskovainen. Tarkoitukseni ei myöskään ollut rinnastaa sinua kaltaisiini, notta sorry, jos joku niin ehti luulla.



Viestin lähetti heki
Ja yleisellä tasolla sen verran, että kuvitellaan vaikka, että ensimmäinen kerta olisi hääyönä, molemmilla. Mahtaisi olla oikea lemmen ilotulitus, kun 2 "rookieta" köyrii toistensa kimpussa sen 26 sekuntia. Todella romanttista, yeah. Olen siis itsekin enemmän sillä kannalla, että kyllä sitä kannattaa katsastaa maailmaa silloin, kun siihen on vielä mahdollisuus. Ei sitten vanhempana tarvitse arpoa, että miltäs se mahtais tuntua jonkun toisen kanssa. Ja loppujen lopuksi, kysehän on vain seksistä. Ei siinä AINA tarvita maailmaa järisyttäviä tunteita, vaan joskus pelkkä raaka himokin riittää ja tuntuu todella hyvältä. Jokainen kuitenkin tyylillään.
Huomasin tämän selaillessani ketjun aikaisempia viestejä, enkä malta olla kommentoimatta edellistä, koska minulla on asiasta omakohtaisia kokemuksia. Selvennykseksi vielä, että en ottanut asiaa henkilökohtaisesti, jos nyt joku ajattelisi minun puolustavan itku silmässä periaatteitani.

Niin, minä ja vaimoni olimme molemmat ensimmäistä kertaa "eks tiä" juuri hääyönä. Eihän se toki heti mennyt kuten nykyään*, mutta ei siitä kovin suuria traumojakaan jäänyt. Kuten ensimmäisessä viestissäni kirjoitin, oli pikemminkin valtavaa kokea kyseinen asia oman rakkaan vaimoni kanssa jo ihan siitäkin syystä, ettei kummallakaan ollut sen kummempia suorituspaineita asian suhteen. Kyseessä oli nimenomaan lemmen ilotulitus juuri rakkauden vuoksi, ei niinkään itse aktin. Myöhemmin olemme kyllä saaneet nauttia toisistamme senkin edestä, jos nyt eka kerta ei sitä suurinta nautintoa olisi tuottanutkaan. Unohtumattomin se kylläkin oli. Mmmmm...

Minun mielestäni on ollut ihanaa opetella asiat rakastamansa henkilön kanssa ilman mitään paineita siitä, osaako jonkin asian paremmin kuin Lauri, Seppo tai Sulevi. Ainakin minä olen asiasta hyvin onnellinen tästä asiasta. Moni valitsee toisin ja se heille suotakoon.


* Olen jälkeenpäin ihmetellyt, kuinka luonnollisesti ja rennosti molemmat käyttäytyivät tuona ikimuistoisena iltana. Kaikki tapahtui niin rauhassa ja jännittämättä, vaikka olimme nähneet toisemme sitä ennen paljastavimmillaan uimapuvussa.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Kun täällä on ollut keskustelua siitä onko seksi parempaa avioliitossa vai irtosuhteissa, niin pitää heittää vielä tämä (miespuolinen) näkökohta: Miehillä fyysinen suorituskyky on huipussaan 18-20 vuotiaana, jonka jälkeen into/kyky-laskee tasaisesti. Vaikka tällöin ei tekniikka olisikaan kohdalla, niin oli siinä silloin ihan erilainen fiilis (vaikka kyllähän tuo vieläkin maittaa). Tämä siis siksi kun keskimääräinen avioitumisikä on varmaankin yli 25 ja nousussa. Jää parhaat palat nauttimatta, jos säästelee.

Naiset ovat kuin avattu viini - happanevat vanhetessaan.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti dana77
Miehillä fyysinen suorituskyky on huipussaan 18-20 vuotiaana, jonka jälkeen into/kyky-laskee tasaisesti.

*****
Naiset ovat kuin avattu viini - happanevat vanhetessaan.

Pakko se kai sitten on sitten minun puuttua, pilke silmäkulmassa tosin.

Ei se mene noin. Se mitä fyysisyydessä häviää, sen innossa voittaa! Niin se menee, dana. Sitä nääs vanhemmiten ei pyri pelkästään sohimaan joka paikkaan, sitä kiinnittää laatuun ja oheistoimintaan aivan eri tavalla huomiota. Pelkän limpun lähdön sijaan haluaa myös tarjota mielihyvää muussakin mielessä kuin brutaalin aktin menetelmin. Usko pois, into ei laske, se lisääntyy ja siihen tulee syvyyttä ja vivahteita vain lisää. Se on vähän kuin golf. Moni aloittaa pelaamisen parikymppisenä, luulee osaavansa kaiken ja huomaakin nelikymppisenä olevansa parhaimmillaan. Noh, kuuskymppisenä tosin intoa ja halua vielä riittää yllin kyllin, mutta kroppa ei enää tottele...

Miehen into on kuin avaamaton (laatu)viini, se paranee vanhetessaan.
 

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti dana77
Miehillä fyysinen suorituskyky on huipussaan 18-20 vuotiaana, jonka jälkeen into/kyky-laskee tasaisesti. Vaikka tällöin ei tekniikka olisikaan kohdalla, niin oli siinä silloin ihan erilainen fiilis (vaikka kyllähän tuo vieläkin maittaa).

Naiset ovat kuin avattu viini - happanevat vanhetessaan.

Voisin myös väittää, että nuo 18-20 vuotiaiden aktit à 20 s versus vanhempien pidemmät sessiot kääntävät tämän asian toisin päin.
Määrää on, mutta ei laatua.

Tuo viittauksesi naisiin; Siinäkin olet totaalisen väärässä. Nainen on partnerina parhaimmillaan vasta kolmekymppisenä, usein yli nelikymppisenä, kun lapsellisuudet ja turhat estot ovat muisto vaan. Sama tosin päteen miehiin.
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jos puhutaan seksuaalisesta aktiivisuudesta, niin tutkimustuloksethan väittävät, että mies on aktiivisimmillaan juuri 17-18 vuotiaana, kun taas nainen lähempänä 40 vuotta. Tällöin ikätoverien seksuaalinen aktiivisuus ei monestikaan kohtaa.

Ainakin jossain määrin tämä varmasti pätee. Varmasti nuorilla pariskunnilla pääsääntöisesti mies on aina vonkaamassa. Sen sijaan keski-ikäiset naiset ovat isojen poikien kertoman mukaan sangen aktiivista porukkaa, ja nuoruuden kainouden hävittyä suorastaan mouruaa saada. Vanhammat naiset ovat ainakin laivoilla melkoisen hanakoita tutustumaan nuorempiin miehiin (joiden seksuaalisuus kohtaa tutkimuksien mukaan) kun taas nuoremmat naiset hakeutuvat aika usein hievan varttuneemman miehen seuraan (joilla taas peruskunto antaa myöden hievan pidemppään ja rauhallisempaan settiin).

Mitään asiaa ei voi yleistää, joten tuskin tätäkään. Poikkeuksia varmasti löytyy suuntaa jos toiseenkin, mutta uskon, että jokin totuuden siemen noihin tutkimuksiin liittyy.
 

Kullervo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ikää oli 18 ja risat. Tapahtui omassa sängyssäni nykyisen vaimoni kanssa. Eli en ole ollut kuin yhden naisen kanssa, mutta ei se ainakaan tällä hetkellä häiritse. Itse tapahtuma on jäänyt tietysti hyvin muistiin vaikka suoritus ei oikein hyvin mennytkään. Melkein jopa reisille, mutta taisi SE jopa sisälläkin vähän aikaa olla. Onneksi suoritukset ovat olleet sen jälkeen hieman pidempiä. Ei olisi tainnut kumppanistani tulla vaimoani, jos suoritusten taso olisi jatkunut saman kuin eka kerta.

Nuorena miehenä oli mielestäni kova naistenmies, mutta hommat jäivät aina siihen hilkulle. Sitten 16-18 vuotiaana oli liikaa muita kiinnostuksen kohteita ja naiset jäivät vähäksi aikaa. Olen joskus epäillyt, että kaikki muut ovat saaneet jo 13 vuotiaina, mutta aikaisemmin kavereiden kanssa juteltuani ja nyt täältä luettuna olen huomannut, että saamisen keski-ikä taitaa olla siellä 17-20 v.

Miesten seksuualinen aktiivisuus voi olla aktiivisinta 17-18 vuotiaana, mutta laatu on varmasti parempaa hieman myöhemmällä iällä.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti Senior
Ei se mene noin. Se mitä fyysisyydessä häviää, sen innossa voittaa! Niin se menee, dana. Sitä nääs vanhemmiten ei pyri pelkästään sohimaan joka paikkaan, sitä kiinnittää laatuun ja oheistoimintaan aivan eri tavalla huomiota. Pelkän limpun lähdön sijaan haluaa myös tarjota mielihyvää muussakin mielessä kuin brutaalin aktin menetelmin. Usko pois, into ei laske, se lisääntyy ja siihen tulee syvyyttä ja vivahteita vain lisää. Se on vähän kuin golf. Moni aloittaa pelaamisen parikymppisenä, luulee osaavansa kaiken ja huomaakin nelikymppisenä olevansa parhaimmillaan. Noh, kuuskymppisenä tosin intoa ja halua vielä riittää yllin kyllin, mutta kroppa ei enää tottele...
Ei mulla mitään sinällänsä asiaa ole, on vain aihe niin läheinen että tästä on kiva puhua... Kyllä minä olen kovasti sitä mieltä että miehen ja naisen seksuaalisuus on kaksi niin eri asiaa, että on ihan epäluonnollista yrittääkään niitä yhteen sovittaa, mutta kun pakko on (enää viitsi sanoa, että hymiö - oho sanoinkin sen). Kovasti olen sitä mieltä että miehellä se on niin, että kun se pitkittyy niin se mutkistuu (paitsi krapulassa ja kolmannella kerralla - silloin se on pelkästään luonnollista). Naisilla taas puolestaan alkaa vasta siinä vaiheessa vähän kutittamaan kun pitäisi jo olla katsomassa TV:tä tai olla nukkumassa. Nämä jutut kääntyvät iän myöten sitten luonnollisesti naisilla eduksi, mutta miesten puolesta olen sitä mieltä, että parasta se on nuorempana - kun sitä teki mieli niin helvetisti, että sitä teki vaikka koko yön (huomaa ero: sen tekeminen kesti koko yön)

Antakaa minulle nuoruuteni anteeksi - lupaan parantaa tapani ajan myötä.
 
Viimeksi muokattu:

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Pitää tähän vielä keventää vitsillä:
Isä menee koputtamatta poikansa huoneeseen ja huomaa että poika on parhaillaan masturboimassa. Isä pitää pojalleen puhuttelun ja sanoo että kunnon pojat säästävät sen avioliittoon. Pari viikkoa myöhemmin isä juttelee taas poikansa kanssa ja kysyy "että se asia mistä viimeksi puhutiiin, onko se onnistunut?". Poika vastaa että: "kohtuullisesti, on mulla melkein desilitra säästössä".
 

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti dana77

Nämä jutut kääntyvät iän myöten sitten luonnollisesti naisilla eduksi, mutta miesten puolesta olen sitä mieltä, että parasta se on nuorempana - kun sitä teki mieli niin helvetisti, että sitä teki vaikka koko yön (huomaa ero: sen tekeminen kesti koko yön)

Antakaa minulle nuoruuteni anteeksi - lupaan parantaa tapani ajan myötä.

Mistä olet päätellyt, että 40+ mies ei tekisi sitä koko yötä?
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti dana77

Kyllä minä olen kovasti sitä mieltä että miehen ja naisen seksuaalisuus on kaksi niin eri asiaa, että on ihan epäluonnollista yrittääkään niitä yhteen sovittaa, mutta kun pakko on

Epäluonnollista ja epäluonnollista.

Kyllä minä sovitan helvetin paljon mieluummin itseni naiseen kuin mieheen. Tusina nauruhymiöitä.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Eka akti(ja heti tuli ennätys!!)

Mielenkiintoinen aihe,täytyy myöntää.Allekirjoittanut pääsi ensimmäisen kerran yhdyntään naisen(tytön) kanssa 19 vuoden kypsässä iässä.Kaikki alkoi siitä kun duunissa juttelin yhden dooriksen kanssa ja me sovittiin treffit Myyrmäkeen.Siellä mäessä me mentiin ekaks terassille(yllätys!!),jossa otin n.8 stobea,sillä pelkäsin pahoin,että joudun suorittamaan iltasella.

Markkojen loputtua meidän oli mentävä sen ämmän kämpille.Onneksi tällä lolitalla oli lisää viinaa siellä kämpillä,sillä en heti suinkaan halunnut yhtyä,vaan viettää yhdessä "laatuaikaa".
Tämä hekumallinen naikkonen soitteli pitkin iltaa Hanoi Rocksia ja minua rupesi suoraan sanottuna vituttamaan kybällä koko poppoo.

Siinä sitten,vittuuntuneena siihen Röksiin,aloin lääppiä sitä naikkosta.Eihän siitä kopeloinnista oikein mitään tullut,joten keskityin jälleen siihen juomapuoleen.Aamuyön hämyssä sitten rohkenin ja heitin kuteet mäkeen.Tämän naikkosen riisuin siinä ohessa.Kahden minuutin esileikin jälkeen olin valmis tositoimiin.Pikku lolitani tosin varoitti minua purkautumasta sisälleen,sillä pilsuissa oli ollut jotain taukoja.Skördäreitä mulla ei ollut edes mukana,sillä säästin rahani kaljaan.

Parin kolmen minuutin aktin jälkeen tunsin kuinka räjähdys läheni.Enhän minä sitten muistanutkaan,tai välittänytkään,tai ymmärtänytkään,että sisälle ei saisi tulla.Eukko sai lähes hysteerisen kohtauksen,kun hän huomasi huippuni lähenevän.Hän kiemurteli allani kuin käärme,yrittäen ohjata lataukset turvallisille vesille.Siinä kävikin sitten niin,että piimät menivät sinne tänne ja minä luonnollisesti häpesin,minkä humalatilaltani ehdin.

Tämä nainen(tyttö)ei puhunut minulle koko yönä enää mitään,minkä kyllä ymmärsin täysin.Kiskoin sitten loput viinakset lärviin ja lähdin muille maille vierahille.Töissäkään emme enää keskustelleet juurikaan mistään.Yritin kyllä jollain tavalla selitellä tapahtunutta,mutta en kuitenkaan kehdannut sanoa,että se oli eka kerta.

Voi nuoruutta......hörpsss!!!!!
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Reds:lle ei sentään käynyt yhtä nolosti, kuin yhdelle kaverilleni.
Kyseinen mies lähti ravintolailllan jälkeen hyvin heikossa hapessa yhden naisen matkaan. Naisen kämpillä alkoi lämmittely, joka huipentui siihen, että piti asettaa spärdari tappiin. No, sellaiseen laskuhumalaisen puoliheijariin asettaminen ei ole kaikkein helpoin juttu, mutta tuskaisen virittelyn jälkeen se näytti menevän joten kuten paikoilleen, kunnes pompahti suoraan sängyn vieressä olleen undulaattihäkin reunalle roikkumaan. Jäi muuten hommat siihen sinä iltana. (kyseessä ei kylläkään ollut eka kerta, mutta nolamman puoleinen tapahtuma silti).
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti Jet Ace
Mistä olet päätellyt, että 40+ mies ei tekisi sitä koko yötä?
Isot tytöt on kertoneet...
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hääyö ja eka kerta

Viestin lähetti sampio

"Kuten ensimmäisessä viestissäni kirjoitin, oli pikemminkin valtavaa kokea kyseinen asia oman rakkaan vaimoni kanssa jo ihan siitäkin syystä, ettei kummallakaan ollut sen kummempia suorituspaineita asian suhteen. "

Luulisi, että asia olisi juuri päin vastainen, eli että jos ensimmäinen kerta on tuo legendaarinen hääyö, niin siinä sitä vasta paineita olisi. Tyyliin, osaanko minä?, Seisooko heppi?, jos seisoo, niin kuinka kauan?.

Hääyöhönhän (onhan muuten sanahirviö) liitetään muutenkin aika paljon "paineita". Kaiken tulisi olla täydellistä ja ihanaa. Myös hääyöseksin. Jos kerta olisi vielä ensimmäinen,niin johan siinä on paineita riittämiin. Ilmeisesti sampiolla on hyvä paineensietokyky, tai sitten hän ajattelee koko asian täysin eri kantilta kuin minä.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Jet Ace


Isot tytöt ovat valinneet väärin, niin väärin...

Hyvä Jet!

Uuno! Menit helppoon, että heilahti! Katos nyt:

dana elvisteli: ''...että sitä teki vaikka koko yön''

jolloin Sinä kysyit: ''Mistä olet päätellyt, että 40+ mies ei tekisi sitä koko yötä?''

ja dana vastaa: '' Isot tytöt on kertoneet...''

ja sitten tulee se kohta, jossa Sinua vietiin kuin kuoriämpäriä, pöllö, koska vastasit: ''Isot tytöt ovat valinneet väärin, niin väärin...''

Pieleen meni! Ihan väärä vastaus! Sori vaan. Olisit vastannut jotain tällaista:

Arvoisa dana! Olet keskustellut vääränlaisten naisten kanssa. Nimittäin MINÄ en ole asiaa kokeillut kuvaamasi kaltaisten viskitynnyreiden kokoisten keinosiementäjätyyppisten sexkillerien kanssa. Olen harrastanut ''koko öitä'' ainoastaan ampiaisvartaloisten treenisalien kausikorttilaisten kaunotarten kanssa, jotka ovat ihannepainoissaan olevia 'purkat pysähtyy' -tyyppejä. Heidän kanssa temppu on helppoa ja nastaa. Mikäli joutuisin kyseiseen suoritukseen mainitsemiesi ISOJEN tyttöjen kanssa, luultavasti minäkin haluaisin suoriutua toimenpiteestä ilman koko yön viivyttelyä. Toivottavasti sellaiset olisivat vain niinsanottuja 'pahoja unia'.

Got it?;)


edt: typo
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös