@Sistis itse olen ainakin sitä mieltä, että kohta täytyy lopettaa oikeasti noiden kommenttien lukeminen.
Minusta koronaakin pelottavampaa on se, että tuntuu varsin äänekäs osa keskustelijoista olevan täysin ymmärtämättömiä todellisuudesta.
Koronavirusta ei voi tukahduttaa. Ja vaikka mikä asiantuntija tämän sanoo niin siitä huolimatta tuolla on noita öyhöttäjiä keskustelu täysi. Minua ahdistaa toisinaan enemmän ihmisten rajaton tyhmyys kuin koronavirus. Meinaako noi tukahduttajat, että maailman tappiin istuskellaan perunakellareissa? Ei yhteiskuntaa vaan voi avata ilman tartuntoja.
Mitä tulee Vapalahteen niin hänhän on tunnetusti järjen ihminen. Olen hänen kanssaan samaa mieltä siitä, ettei rajoitusten purkaminen nyt tässä tilanteessa ainakaan voi jatkua, mutta tiukkaa harkintaa kannattaa käyttää, millaisia rajoituksia on järkevää ottaa käyttöön ja mitä ei enää oikein pitäisi ottaa käyttöön ollenkaan.
Tosi tärkeää olisi nyt viranomaisten myös alkaa monistaa sitä viestiä joka kanavassa, että tämä ei ole nuorten vika. Kyllä on valtavaa ryöpytystä. Toivottavasti jokainen perheellinen, jolla on lapsia, käy nämä asiat monta kertaa lapsien ja nuorten kanssa läpi ja korostaa, että aikuiset tässä on idiootteja ja nuorten vastuulla tämä *askavirus ei ole. Ja täällä on nuorilla lupa elää ja olla.