@Hagi eräänlainen järjettömyys tuokin. En minä ainakaan syyttäisi ketään, jos saisin koronaviruksen jostakin. En jaksaisi syyttää edes itseäni. Maailma on tullut ihan hulluksi. Ihmisen normaalista käytöksestä on tullut epänormaalia ja se, miten ihmiset levittävät viruksia onkin yhtäkkiä minun vastuullani. Järjetöntä, hullua ja ennen kaikkea absurdia. Nythän on semmonen tilanne, kun nää toimenpiteet on päällä, että minkään flunssan ei pitäisi voida kiertää missään. Miksi meillä silti on normaali syksyn flunssakausi menossa?
En vastusta toimenpiteitä, mutta koronavirus ei varmasti ole maailman ainoa sairaus, jota ei halua tartuttaa kehenkään eikä itse sitä saada. Mutta tässä on eletty kohta 8 kuukautta kuin se olisi maailman ainoa sairaus. Ihmiset levittävät toisiinsa sukupuolitauteja ja ovat tehneet niin maailman siivun. Miten kukaan voi elää itsensä kanssa? Älkääkä nyt hyvänen aika tarttuko tähän esimerkkiin.
Ennen tätä vuotta, kun maailma meni aivan sekaisin, kukaan ei miettinyt flunssaan saadessaan "hei kenenhän syy tämä on ja mistä se on tullut?" Nyt täytyy tietää, missä flunssa kulkee ja löytää syyllinenkin. Toivon todella, että ensi vuonna järki voittaa ja kaikki toimenpiteet lopetetaan, kun saadaan edes vähän jengiä rokotettua. Ei huolta huomisesta ole, kunhan ei korona leviä. Ensi vuonna tullaan syöksymään taloudessa ja hätä muuttuu epäinhimillisemmäksi, kun ei ole enää edes töitä ihmisellä.