Tätähän se ja samalla myrkyttävät jo valmiiksi ahdistuneet pääkoppansa entistä pahemmin. Sanomattakin selvää, että vaikka omakin vaimo kuinka yrittää oloaan peitellä lapsilta, niin nämähän osaavat aistia tunnelmat paremmin kuin aikuiset milloinkaan ja voi vaan kuvitella, mitä se saa pienissä mielissä liikkumaan.Ei kovin helpolta kuulosta. Itse olen muutaman kerran kokeillut keskustella "koronahysteerikkojen" kanssa ja se on aivan toivotonta. Pelko ja paniikki on kadottanut suhteellisuudentajun täysin. Tuntuu että näille ihmisille Iltapäivälehtien lietsovat otsikot ovat kuin raamattu. Odotetaan uutta "kauheaa" julistusta koronasta, jotta pääsee vauhkoamaan ja levittämään paniikkia lisää omalta osaltaan. Jos yrittää tuoda esiin positiivisempaa ja/tai realistisempaa näkökantaa se tyrmätään samantien. "Tulee toinen aalto, Amerikassa on kuollut terve ihminen, tarttuu uudestaan ja uudestaan, kaikille maskit 24h, ruumisarkkuja on pian kadut täynnä, katsotaan sitten kun itse olet teholla" ...ym ym.. Paljon koronaa pelottavampia ovat nämä hysteerikot.
Niinhän sitä sanotaan, että ihmissuhteet punnitaan tiukoissa paikoissa ja tämä on totisesti ollut avartava kokemus siinä mielessä. Karkaa nyt henkilökohtaisen vuodatuksen suuntaan, mutta näin lähellä ero ei ole milloinkaan ollut. Omastakin kasetista loppuu väistämättä nauha jossain vaiheessa.