Halla-Aho persuineen vaati silloin alkuun koko maahan ulkonaliikkumiskieltoa. Oli se huikeaa aikaa kun jengi panikoi valtionjohtoa myöden.Haha nyt kun muistelee sitä kevättä niin oli kauhuleffan ainekset kasassa. Kiinasta levisi someen niitä videoita missä jengiä kaatui kadulla kumoon ja ovia hitsattiin kiinni :D
Vaikka olemme kiihtymisvaiheessa, suurin osa näistä ketjuista on pystytty rajaamaan, kertoo sairaanhoitopiirin johtajaylilääkäri Sally Järvelä STT:lle."
Eli kiihtymisvaiheen kriteerit täyttyvät joidenkin sen ohjearvojen osalta, mutta ei kaikkien. Mielestäni se ei silloin ole vielä oikeasti ole sitä.
Halla-Aho persuineen vaati silloin alkuun koko maahan ulkonaliikkumiskieltoa. Oli se huikeaa aikaa kun jengi panikoi valtionjohtoa myöden.
Linkataan nyt tännekin, eli ministeri Kiuru kertoilee, että rajoituksia ravintoloihin ja yleisötapahtumiin on tulossa. Mainittu siis kova musiikki ja sen yli huutaminen.
Eli demareitten kannattajakuntaa ja sehän olisi ikävää.Toki taitaa ajatus olla se että jos epidemia yltyy normiflunssan laajuuteen, se väistämättä uhkaa myös yli 70-vuotiaita nuorempien kautta ja silloin ruumisluvut kasvaa.
Eli hallitus kaavailee seuraavaa listaa:Linkataan nyt tännekin, eli ministeri Kiuru kertoilee, että rajoituksia ravintoloihin ja yleisötapahtumiin on tulossa. Mainittu siis kova musiikki ja sen yli huutaminen.
Ministeri Kiuru MTV:n Uutisextrassa: Hallitus aikoo rajoittaa ravintoloiden aukioloa – katso myös lista tulevista koronatoimista eri puolilla Suomea!
Hallitus aikoo kiristää ravintoloiden aukioloaikoja uudelleen pahentuneen koronatilanteen vuoksi.www.mtvuutiset.fi
Baarit kiinni kympiltä ja keskikalja takaisin Alkoon olisi varmaan Kiurun fantasia.
Luojan kiitos ettet joudu ihan kuivin suin olemaan, kun se kieltolakikin on päälläns.onneksi ehdin käymään viime vkl laivalla hakemassa satsin. Aavistelin että varmaan rajoituksia tulossa ja pitkä talvi edessä.
onneksi ehdin käymään viime vkl laivalla hakemassa satsin. Aavistelin että varmaan rajoituksia tulossa ja pitkä talvi edessä.
Mulle tulee tasaiseen tahtiin ruskeita laatikoita postipojan kotiin tuomana niin ei tarvitse edes lähteä hakemaan satseja *hymiö*
Sitäkö yleisötilaisuudet on, pelkkää viinanjuontia? Ja vaikka olisikin, niin kai ravintolatoimellakin on joku oikeus harjoittaa liiketointaan edes jotenkin järkevissä mitoissa. Mä en edes muista milloin olisin viimeksi käynyt yökerhossa niin, ettei siihen olisi liittynyt jotain oheistoimintaa kuten oma dj-keikka, jonkun muun dj-keikka, lempibändin esiintyminen jne.. Mutta nehän on vain kuppiloita, eihän niistä, eikä niiden työntekijöiden, tai esiintyvien taitelijoiden elannosta tarvitse välittää. Kunhan tehdään nyt vaan jotain ja napataan vihkosta eka kikka, eli raflojen aukiolojen tiukentaminen. Noh, toivon mukaan sitten ei ala Liigakaan. Yllättävän kovaksi paikaksi muodostuu mitättömän palloilulajin kauden läpivienti ehdoin tahdoin. (vitsi)Yllättävän kovaksi paikaksi koko pandemian torjunnassa muodostuu suomalaisten tarve juoda viinaa. Vuosikymmenien päästä mietitään että olipa suuria uhrauksia kun ei päässyt yökerhoihin talvella 2020-2021.
Ei yleisötilaisuudet ole pelkkää viinan juontia, ne on usein myös viinan juontia.Sitäkö yleisötilaisuudet on, pelkkää viinanjuontia? Ja vaikka olisikin, niin kai ravintolatoimellakin on joku oikeus harjoittaa liiketointaan edes jotenkin järkevissä mitoissa. Mä en edes muista milloin olisin viimeksi käynyt yökerhossa niin, ettei siihen olisi liittynyt jotain oheistoimintaa kuten oma dj-keikka, jonkun muun dj-keikka, lempibändin esiintyminen jne.. Mutta nehän on vain kuppiloita, eihän niistä, eikä niiden työntekijöiden, tai esiintyvien taitelijoiden elannosta tarvitse välittää...
WHO on kertonut uskovansa, että kuolleiden määrä maailmassa ylittää 2 miljoonaa ennen, kuin rokote on laajalti saatavissa. Tämäkin antaa viestiä siitä, että hekään eivät usko rokotteen olevan tulossa ihmisten käyttöön ihan lähitulevaisuudessa. Tällä hetkellä tautiin on kuollut lähes miljoona ihmistä.
No mulla onneksi elanto tulee mediasta, vaikka ei sekään toki tällaisena aikana ole välttämättä mitenkään vakaalla pohjalla, mutta toistaiseksi on mainosmaakarillakin riittänyt töitä. Dj-homma on mulle harrastus, rakas sellainen ja asia minkä otan vakavasti, mutta harrastus. Mutta jos näistä vuosista 2020-2021 (toivon mukaan ei enää 2022) nousee suurimmaksi muistoksi se, että baareilla oli hankalaa ja baareihin meno oli hankalaa, niin hyvähän se kait on siinä mielessä, että voisi olla paljon mustemminkin.-klip-
Skenaario 2: vuosikymmenien päästä mietitään, että hups kun flunssaepidemiaan ylireagoinnin takia nykysukupolvi elää velassa ja köyhyydessä ja kurjuudessa.Yllättävän kovaksi paikaksi koko pandemian torjunnassa muodostuu suomalaisten tarve juoda viinaa. Vuosikymmenien päästä mietitään että olipa suuria uhrauksia kun ei päässyt yökerhoihin talvella 2020-2021.
Mä en aio lähteä tähänSkenaario 2: vuosikymmenien päästä mietitään, että hups kun flunssaepidemiaan ylireagoinnin takia nykysukupolvi elää velassa ja köyhyydessä ja kurjuudessa.
Itseäni pisti hieman pohdituttamaan, kun Trump kertoi tässä taannoin, että huhtikuussa olisi amerikkalaisilla rokote käytössä. Jossain vaiheessa höpisi, että tämän vuoden puolella. Tästä teen vedenpitävän johtopäätöksen, että ei ole näköpiirissä rokotetta ainakaan ensi vuoden alkupuolella ja eppäillä soppii onko koko vuonna.Mitä rokotteeseen tulee, niin mietityttää se minuakin. Ehkä siinäkin on minulla ja varmaan muillakin se ajatusharha, että luulee, kun joku tuleva Nobel-voittaja sanoo heureka!, niin se on seuraavalla viikolla Terveystalossa. Ei muuta kuin aikaa varaamaan.
Itse olen rokotteen suhteen toiveikkaampi, en niinkään ihmisten nerokkuuden ja hyväntahtoisuuden vuoksi. Vaan enemmän sen vuoksi, että se yritys joka tekee toimivan koronarokotteen saa niin järjenvastaisen määrän rahaa, ettei mikään rahamäärä aiemmin ole tuntunut missään. Samoin se, että jokainen valtio haluaa toimivan talouden, joten se vauhdittaa kun samaan aikaan on suuri taloudellinen motivaatio joka vetää eteenpäin ja samaan aikaan jokainen päivä koronan kanssa tuottaa valtavaa tappiota.Mitä rokotteeseen tulee, niin mietityttää se minuakin. Ehkä siinäkin on minulla ja varmaan muillakin se ajatusharha, että luulee, kun joku tuleva Nobel-voittaja sanoo heureka!, niin se on seuraavalla viikolla Terveystalossa. Ei muuta kuin aikaa varaamaan.