Piti varmaan sanoa että flunssan takia jota koronaksi kutsutaan? Influenssa kun on ihan eri tauti. Toki jos perusasioissa ollaan aivan hukassa niin sitten ei ehkä kannata niihin juttuihinkaan hirveästi luottaa, sitä kuuluisaa "omaa tutkimusta" tarvitaan nyt vähän enemmän tähän alkuun. Sitten voi lähteä ottamaan osaa keskusteluun.Ja kaikki tuon influenssan takia jota koronaksi kutsutaan. Odotellaan nyt 1,5 vuotta ja katotaan miten maailma makaa silloin ja moniko makaa pinnan alla.
THL:n koronarokotteiden etenemistä seuraava palvelu näyttää olevan nurin. Annettujen rokotteiden tämän päivän määrää ei ole ilmeisesti kerrottu muutakaan kautta?
THL:n koronarokotteiden etenemistä seuraava palvelu näyttää olevan nurin. Annettujen rokotteiden tämän päivän määrää ei ole ilmeisesti kerrottu muutakaan kautta?
Sitäpä. Mutta ei nämä keskustelut liity rokottamiseen nyt enää millään lailla. Me ollaan vääräuskoisia joilta pitäisi viedä mahdollisuus sairaalahoitoon jos jotain piikkiä perseeseen ei ota.
Hitto ku mun mieleni olisi niin sairas, että kokisin jotain ylemmyyden tunnetta ton piikin ottamisesta, argh.
Muistelin, että joku tällä palstalla on toivonut että ihmisten määrää vähennetään. Tiedä sitten onko hänkin mukana tässä salaliitossa.Vaikka tässä: Georgia Guidestones - Wikipedia
On selvää että noiden tekeminen maksoi ihan hemmetin paljon, ja joku hörhöjoukko siinä halusi ikuistaa tavoitteensa jälkipolvillekin. Ei ole salaliittoteoria. Joku tämän teki. Kuka se on, ja mitä he sitten saavat aikaan, voi olla teoriaa.
Gatesin ja Soroksen puuhista minulla ei ole tietoa.
Olisin itse mieluusti mukana siinä uhrattavassa esim. 50% väkimäärässä - mutta en usko että moista helpotusta minulle suodaan. Liian paljon kärsittävää vielä täällä omalle kohdalle suunniteltuna.
Toki en tiedä onko tällä kyseisellä herralla mahdollisuutta tai resursseja rakentaa tuollaisia pylväitä, mutta yleensä nämä ovat Kaczynski/Linkola porukan harrastuksia, eivätkä jonkun teknisen kehityksen ammattilaisten.No jos tästä lähdetään, niin suurimmassa osissa "länsimaita" väestön määrä on itse asiassa sopusuhtainen elinympäristöön nähden, ja yhteiskunta on suht. hyvin järjestäytynyt ja moni asia hallinnassa. Meinaat että näistä yhteiskunnista pitää vähentää, eikä vaikka Intiasta tai Afrikasta missä väkimäärä on totaalisesti räjähtänyt käsiin ilman mitään kontrollia, jossa roskataan ja enemmän kuin missään muualla, ja jossa nälänhätäkin aiheutuu pitkälle kestämättömästä väkimäärästä? Nice,
Omasta puolesta voin sanoa, etten ole yhtään youtube-videota katsonut. Olen seurannut valtamedian uutisia niin tv:stä, kuin myös internetistä. Itse pohjaan kaiken tietämykseni/näkemykseni sen hetkiseen tutkittuun tietoon.Jänniä aina nämä höpönassujen lammas-vertaukset, kun niissä se oma maailmankuva useimmiten perustuu mutuun, youtube-videoihin ja "omaan järjenkäyttöön", joita sitten uskotaan kritiikittä, kun se sopii siihen omaan narratiiviin ja maailmankuvaan.
Sitten kuitenkin lampaita ovat ne, jotka perustavat näkökulmansa tutkittuun tietoon ja asiantuntijoiden lausuntoihin.
Ja itsenäisiä ajattelijoita ovatkin ne, joiden ajattelu ei perustu faktaan vaan tunteeseen.
Jännä yhtälö.
Tuolla ne kerrotaan. Tuon mukaan olisi annettu nyt 1990774 rokotetta. Eilen oli annettu koronabotin mukaan 1 943 348 rokotetta. Minun laskujeni mukaan tänään olisi annettu 47426 rokotetta.
Ajantasainen rokotuskattavuus:
Ensimmäinen annos 32,4 %,
Toinen annos 3,3 %
Annettuja koronarokoteannoksia yhteensä:
Ensimmäinen annos 1804953,
Toinen annos 185821
Olet toistuvasti sanonut, että rokote ei suojaa sinua tai muita viitaten ilmeisesti siihen, että se ei anna sataprosenttista suojaa.Omasta puolesta voin sanoa, etten ole yhtään youtube-videota katsonut. Olen seurannut valtamedian uutisia niin tv:stä, kuin myös internetistä. Itse pohjaan kaiken tietämykseni/näkemykseni sen hetkiseen tutkittuun tietoon.
Olen sanonut etten tarvitse sitä. Olen sanonut, että vaikka otan rokotteen niin se ei suojaa sinua saamasta koronaa minulta. Voit silti saada sen vakavan tautimuodon, jos immunuteettivasteesi ei ole kunnossa, vaikka minulla olisi rokote. Miten minun rokotteeotto siis vaikuttaa mihinkään? Hienoa kyllä, että maailmassa on vielä yksilön vapaus omaan kehoonsa ja mitä sinne tungetaan. Tai tavallaan ei ole. Esim LSD joka on yksi tutkituimmista päihdeaineista ja tutkitusti turvallinen on kiellettyä laittaa itseensä. Mutta sitten Sinun mielestäsi korona on turvallinen, koska siihen on laitettu niin paljon resursseja, että vuosien tutkimustyö on tehty alle vuodessa. Koronan käyttäytymistä on seurattu vasta 1,5 vuotta. Nyt luullaan, että virus on muuntautunut mitä pystyy. Fakta? Ei ole. Mitään takeita ei ole, että miten tämä tilanne tästä jatkuu. Se on yksi muunnos joka kiertää rokotteen ja homma alkaa alusta. Rokote on turvallinen. Kyllä varmaan. Mutta mitä jos rokotetta pitää alkaa ottamaan, kuin influenssarokotetta? Pitääkö minun joka vuosi käydä piikillä, koska riskiryhmä on liipaisimella?Olet toistuvasti sanonut, että rokote ei suojaa sinua tai muita viitaten ilmeisesti siihen, että se ei anna sataprosenttista suojaa.
Mikäli nojaat vain tutkittuun tietoon, niin olet siis sitä mieltä, että rokotetta mikä ei anna 100% suojaa ei kannata ottaa.
Mutta kun tutkittu tieto kertoo, että kun riittävän moni sen ottaa, niin pandemian leviäminen pysähtyy. Onko tuo väite mielestäsi totta vai ei?
Korjaan nyt isoimmat asiavirheet nopeasi:Olen sanonut etten tarvitse sitä. Olen sanonut, että vaikka otan rokotteen niin se ei suojaa sinua saamasta koronaa minulta. Voit silti saada sen vakavan tautimuodon, jos immunuteettivasteesi ei ole kunnossa, vaikka minulla olisi rokote. Miten minun rokotteeotto siis vaikuttaa mihinkään? Hienoa kyllä, että maailmassa on vielä yksilön vapaus omaan kehoonsa ja mitä sinne tungetaan. Tai tavallaan ei ole. Esim LSD joka on yksi tutkituimmista päihdeaineista ja tutkitusti turvallinen on kiellettyä laittaa itseensä. Mutta sitten Sinun mielestäsi korona on turvallinen, koska siihen on laitettu niin paljon resursseja, että vuosien tutkimustyö on tehty alle vuodessa. Koronan käyttäytymistä on seurattu vasta 1,5 vuotta. Nyt luullaan, että virus on muuntautunut mitä pystyy. Fakta? Ei ole. Mitään takeita ei ole, että miten tämä tilanne tästä jatkuu. Se on yksi muunnos joka kiertää rokotteen ja homma alkaa alusta. Rokote on turvallinen. Kyllä varmaan. Mutta mitä jos rokotetta pitää alkaa ottamaan, kuin influenssarokotetta? Pitääkö minun joka vuosi käydä piikillä, koska riskiryhmä on liipaisimella?
Tutkittua tietoa on myös se, että laumaimmuniteetti saavutettanee ennen kuin pääsen edes piikille asti. Ja se saavutetaan vaikka tappaisin itseni.
Taas sieltä irrotettiin yksi asia kokonaisuudesta.Tämä LSD-intoilu selittää kyllä aika monta-asiaa.
Tämä kiinnostaisi itseänikin, että mikä tässä on tilanne? mRNA rokote taitaisi tämäkin olla.Ei oo tainnut Curevacista ollut juttua onko se aikataulussa, että kesäkuussako saadaan sitäkin käyttöön?
Tämä kiinnostaisi itseänikin, että mikä tässä on tilanne? mRNA rokote taitaisi tämäkin olla.
Pahoittelen, että toimin tällä tavalla. Mielestäni itse syyllistyt vastaavanlaisiin hyvien keskustelutapojen vastaisiin asioihin. Syy siihen että harkintani petti on siinä, että minulla meni hermot.Taas sieltä irrotettiin yksi asia kokonaisuudesta.
Tämä kiinnostaisi itseänikin, että mikä tässä on tilanne? mRNA rokote taitaisi tämäkin olla.
Saat anteeksi. Toki olen itsekin syyllistynyt, en ehkä täysin vastaavaan, mutta hyvien keskutelutapojen vastaisesti. Pyydän kaikilta anteeksi.Pahoittelen, että toimin tällä tavalla. Mielestäni itse syyllistyt vastaavanlaisiin hyvien keskustelutapojen vastaisiin asioihin. Syy siihen että harkintani petti on siinä, että minulla meni hermot.
Olen sanonut etten tarvitse sitä. Olen sanonut, että vaikka otan rokotteen niin se ei suojaa sinua saamasta koronaa minulta. Voit silti saada sen vakavan tautimuodon, jos immunuteettivasteesi ei ole kunnossa, vaikka minulla olisi rokote. Miten minun rokotteeotto siis vaikuttaa mihinkään?
Saat pienemmän tuomion kun olet kännissä ja ajat jonkun yli. Hieno homma sulle.Olen nyt tätä keskustelua jonkun verran seurannut ja olet ihan oikeassa siinä, että rokote ei anna 100% takuuta siitä, että sinä et levittäisi tautia eteenpäin. Se kuitenkin pienentää todennäköisyyttä tähän.
On myös totta, että minun selvinpäin autolla ajaminen ei estä minua aiheuttamasta liiikenneonnettomuutta. Tästä syystä olenkin ajatellut alkaa ajamaan autoa aina päihtyneenä. Se, että ajan selvinpäin versus humalassa saattaa pienentää onnettomuusriskiä, mutta ei poista mahdollisuuttani ajaa joku hengiltä. Ei tässä kannata todennäköisyyksillä pelata se on joko tai.
Mitä ajat takaa?
Ymmärrän pointtisi. Minusta rokote terveelle on todella turha. Varsinkin jos tästä tulee uusi influessa. Se riski saada taudin vakava tauti muoto on niin minimaalinen. Nuo perustelut vain ovat aivan naurettavia, mitä tässä on minulle toitotettu, että minunlaisteni takia yhteiskunta ei avaudu tarpeeksi nopeasti. Tai että olen rokotevastainen salaliittoteoriikko. Täällä on myös otetta minun tekstejä asiayhteydestä ja teen sitä varmaan joskus itsekin. Helpostihan sitä perustelee hassusti, kun keskustelu hyppii koko ajan asiasta toiseen.En minä mitään enempää aja takaa. Lähinnä siis tuota sinun perustelluasi kyseenalaistaisin. Minusta on ihan ok sanoa, että en halua ottaa rokotetta ja siksi en sitä ota. Mutta se, että se koitetaan perustella itselle tai muille perusteilla, jotka ovat vähän pöhköjä niin onhan siinä jotain, noh väärää. Lähinnä siis minusta tässä keskustelussa sinun perustelusi on ollut monta kertaa se, että VOIN levittää virusta vaikka rokotettu jolloin lopputulema on se, että rokotetta ei kannata ottaa. Tästä johdettu päätelmä on se, että VOIN aiheuttaa liikenneonnetumuuden selvinpäin eli minun kannattaa ajaa päissäni.
Eli mielestäni, jätä tuo narratiivi että rokotettunakin voin tartuttaa muita pois keskustelusta niin luultavasti etenemme tässä.
Minusta rokote terveelle on todella turha.