Tähän asti on ollut ties mitä viruksia ja kulkutauteja, ja niihin rokotteita, viimeisimpänä se kuuluisa sikaflunssa ja kausittainen influenssa. Tähän asti se on ollut kaikkien yksityisasia, ottavatko rokotuksia vai eivät, eikä se muille kuulu. Tarjottu on.
Nyt jotenkin tästä viimeisimmästä taudista joka oikeasti ei ole edes kovin vakava kuin ehkä viidelle ihmiselle tuhannesta - on leivottu niin iso maailmanlaajuinen mustasurma, että kaikki jotka eivät tätä hemmetin piikkiä (ja sen uusintaa ja uusinnanuusintaa ja sen vahvistusta) syystä tai toisesta ota, pitää laittaa mustalle listalle ja sulkea yhteiskunnan ulkopuolelle. Ehkä keltainen hihamerkki vielä olisi paikallaan? Tai vaikka sulkeminen aidatulle iloisuus-leirille, jonne mennään ryhmäsuihkutilan kautta, jossa kuolee kaikki "pöpöt"?
Vain henkilö jolla on iloinen uusi perseenpäristin, jolla voi osoittaa olevansa isoveljensä iloinen palvelija vihreää merkkivaloa esittelemällä - saa elää melko vapaasti.
Ensimmäistä kertaa juuri tätä rokotetta on alettu painostamaan ihmisille suoneen, ja nyt ollaan tuomassa ensimmäistä kertaa jotain digitaalisia mukana kannettavia todistuksia, samalla kun ko. rokotuksen vaikutuksia ei edes tunneta vielä kunnolla, eikä se edes anna absoluuttista suojaa. Aika monessa maassa ihmetellään jo nyt sivuvaikutuksia eri rokotteiden kanssa.
Jos joku haluaa tämmöiseen kontrolliyhteiskuntaan niin siitä vaan, minä en osallistu. Sataprosenttisen varmasti tämä ei jää ainoaksi asiaksi mihin vaaditaan seuraavaksi "vihreä status" että voi tehdä jotain. Pitäkää tunkkinne, mutta minä vedän rajan tähän. KAIKKI "tilapäinen" kurja jää AINA pysyväksi.
Tässä samalla on hyvä pitää mielessä, että maailmassa on ihan aikuisten oikeasti olemassa hörhöjä, rikkaitakin hörhöjä, joiden tavoitteena on maapallo jolla on 500 miljoonaa hyvin kontrolloitua asukasta, ja he itse istuisivat sen huipulla. Tämä ei ole salaliittoteoria, vaan fakta. Se miten pitkälle he ovat ideassaan päässeet voi olla salaliittoteoria. Nämä hörhöt eivät tarvitse yhtään ideaa eikä käytännön esimerkkiä unelmaansa tukemaan.
Minä otan mieluummin sen taudin, jos kohdalle osuu. Saa sen kuuluisan immuniteetin niinkin, ja jos henki menee, en tiedä mitkä fiilikset mutta kerron mieluusti jälkikäteen.