Nyt virtaa suonissa Pfizerin mikrosiruja. Saamissani ohjeissa ei kerrota miten ne aktivoidaan, pitääkö menne 5G-maston alle ja kelpaako Nokia vai pitääkö olla Huawei? Toisen annoksen saan 12 viikon kuluttua.
Ei tarvitse aktivoida. Illuminatin datavastaavat on hoitaneet asian niin, että yhteydet ja sen myötä seuranta pelaa jo ennen kuin piikki ehditään vetää nahasta ulos. Olenkin tässä miettinyt, että nämä kyseiset NWO:n osaajat pitäisi saada konsultoimaan meidän operaattoreita, niin ei olisi sitä ainaista tuskaa yhteyksien pätkimisten kanssa.
Ja muuten varoituksen sanana, ainakin oma kruununchakrani sulkeutui heti kun oman rokotteeni sain. Onneksi löysin netistä ohjeen, jonka mukaan sitä pystyy avaamaan päänahkaa hieromalla. Eli googleta sinäkin, mikäli huomaat itsetuhoisten ajatusten lisääntyvän tai raskaan musiikin alkavan kiinnostaa normaalia enemmän.
Mutta vakavasti puhuen, ihan kauhean suurella jännityksellä ei kannata odottaa tietoa AstraZenecasta. Sehän on enemmän kuin pomminvarmaa, että meidän lammasmaiset päättäjät päättää samoin miten maailman varovaisimmat maat. Eli osviittaa vaikka nyt Saksasta, jossa jo hylättiin AZ tehosterokotuksen osalta.
Joo tosiaan kun aikanaan tuli uutiset, että EU:ssa oli jotkut laittaneet AZ:n jäähylle, mutta Suomi jatkoi sen käyttöä, niin annoin isosti siimaa päättäville tahoille. No, kuten sittemmin huomattiin, niin ei olisi kannattanut.
Vielä loppukevennys. Minä kun olen aina jaksanut seurailla noita foliopäitä, niin pakko kertoa paras tarina minkä olen aikoihin kuullut. Sen mukaan jotakuta ”omilla aivoillaan ajattelevaa” oli ammuttu 5G:llä päähän. You just can’t write that shit...