En ikinä ota rokotetta.
Otatko ikinä buranaa, kun päätä särkee?
En ikinä ota rokotetta.
En. Juon vettä.Otatko ikinä buranaa, kun päätä särkee?
Mitenköhän tuon veritulppariskin ihmisille muotoilisi niin, että nuo riskit ymmärrettäisiin?
No sulla on sitten pelkkiä nestehukasta johtuvia päänsärkyjä.En. Juon vettä.
Suomessa ei muuten taida olla tällä hetkellä muita kriteerejä kuin nuo riskiryhmät 1 ja 2? Eikös Saksassa ollut joku että esim. raskaana oleva saa nimetä kaksi "läheistä" joille rokotus annetaan, ilmeisesti vielä aika nopeasti?
On mulla migreeniä ollut nuorempana. Lääkettä siihen ei löytynyt, mutta Burana siihen ei auta hevon vittua. Että lopetappa se paskan jauhanta.No sulla on sitten pelkkiä nestehukasta johtuvia päänsärkyjä.
Pahasta migreenistä kärsivillä ihmisillä apua ei löydy aina lääkkeistäkään. Voi kun hekin pärjäisivät vain juomalla lasillisen vettä.
Ja rehellisyyden nimissä, jos minulle annettaisiin vaihtoehto, ottaako rokote nyt vai luovuttaako se "pahemmalle alueelle", niin kyllä vetäisin hihan samantien ylös, miettimättä asiaa lainkaan. Vaikka itsellä riski saada korona on aika pieni. Kuinka moni ei-pahimmilla alueilla asuva olisi valmis luovuttamaan oman rokotuksensa muualle? Toki rokotteen sitten saisi myöhemmin, mutta se että rokote suojaa, saattaa venyä helposti heinäkuulle tämän hetkisen tiedon valossa. Eikä sekään ole mahdotonta että rokotteen saisi vasta heinäkuussa, jolloin suoja saattaisi venyä jopa elokuulle.
En mä väittänytkään, että siihen nyt mikään Burana auttaa vaan, että siihen ei löydetä kaikilla koskaan mitään erityisen hyvin sopivaa lääkettä.On mulla migreeniä ollut nuorempana. Lääkettä siihen ei löytynyt, mutta Burana siihen ei auta hevon vittua. Että lopetappa se paskan jauhanta.
Jämäkän hallituksella mitättömän pieni plussa, mutta plussa kuitenkin, siitä että ilmeisesti kannattavat alueellista kohdentamista ja antoivat pienen osan Suomen rokotteista Viroon. Silloin tuo on linjassa.Kannatan alueellista kohdistamista, koska se edistää kokonaisuutta, mutta rajanveto yleensäkin on mielenkiintoinen ajatusleikki. Eikö samalla logiikalla globaalissa mittakaavassa EU:n kannattaisi priorisoida omat rokotteensa vaikkapa Brasiliaan? Veikkaan, ettei tähän kovin suurta tahtotilaa löydy. Sikäli en ihmettele myöskään miksi valtioiden sisällä tapahtuu "protektionismia" ja miksi asia on politisoitunut.
Minä olisin. Koska sillähän säästetään kerrotusti ihmishenkiä ja nopeutetaan rajoitusten purkua. No ei nyt yhdellä rokotteella mutta... ajatus on tärkein. Eiks niin...Kuinka moni ei-pahimmilla alueilla asuva olisi valmis luovuttamaan oman rokotuksensa muualle?
alueellisen kohdentamisen vastustaminen tarkoittaa tarpeettomien kuolemien hyväksymistä.
Toiset vain yksinkertaisesti haluavat pitää rajoitukset pidempään päällä. Kai siitä jotain hämmentävää tyydytystä saa, vaikka se normaaleista ihmisistä kovin oudolta kuulostaakin.
Ja tässäkin asiassa puhut täyttä paskaa. Ainakin minulla auttaa burana ja pimeässä lepo. Muut keinot ei tepsi.On mulla migreeniä ollut nuorempana. Lääkettä siihen ei löytynyt, mutta Burana siihen ei auta hevon vittua. Että lopetappa se paskan jauhanta.
Niin minäkin olisin. Ja onhan se nähty, että rajoitukset määritetään suunnilleen pahimpien alueiden mukaan koko maahan. Mitä nopeammin tämä kriisi saadaan valtakunnallisesti kuriin, sitä nopeammin yhteiskunta avautuu.Minä olisin. Koska sillähän säästetään kerrotusti ihmishenkiä ja nopeutetaan rajoitusten purkua. No ei nyt yhdellä rokotteella mutta... ajatus on tärkein. Eiks niin...
Näistä ristiin rokottamisista on aloitettu testejä Briteissä jo hyvän aikaa sitten. Ehkäpä jo aika pian saadaan jotain tuloksia.Kerrotaanpas omia mietteitä rokotuksestani tänne. Sain 4vk sitten ensimmäisen pistoksen AstraZenecaa, kovat oireet tuli kuumeilun ja lihas-säryn kanssa, niistä selvittiin ei siinä mitään.
Huolestuneena seurannut seuraavaksi meinaavat pistää minuun, koska olen alle 65v ei minulle anneta AstraZenecaa enää, haluisin sen mielummin kun jotain toista rokotetta, koska maailmalla ei ole dataa rokotteiden yhdistämisestä. Saksassa aloitetaan pistää Modernaa tai Pfitzneriä heille, jotka ovat saaneet ensimmäisen rokotteen AstraZenecaa. Itse en aijo mennä toiselle piikille koekaniiniksi, jos suomessa tehdään sama.
Näistä ristiin rokottamisista on aloitettu testejä Briteissä jo hyvän aikaa sitten. Ehkäpä jo aika pian saadaan jotain tuloksia.
Voi olla vaikea mitään yhtä helposti ymmärrettävää keksiä. Sitten taas jos yksilölle niitä yrittää keksiä, voi löytyä helpommin. Jos nyt vaikka keski-ikää lähestyvä mies kauniin kesäpäivän kunniaksi kaivaa prätkänsä esille ja kulkee sillä matkan terveyskeskukselle, se yksi moottoripyörällä ajettu 10 km päätyy todennäköisemmin teho-osastolle kuin rokote.Mitenköhän tuon veritulppariskin ihmisille muotoilisi niin, että nuo riskit ymmärrettäisiin?
Vielä menee hetken aikaa, kun ensimmäinen sekakäyttöryhmä alkaa nyt juuri olla saanut vasta tehosteensa. Siitä muutama viikko eteenpäin, verikokeet, tulosten kasaaminen ja raportointi niin ollaan varmaan liki juhannusta.Näistä ristiin rokottamisista on aloitettu testejä Briteissä jo hyvän aikaa sitten. Ehkäpä jo aika pian saadaan jotain tuloksia.
Siihen mastoon pitää kiivetä, mitä lähempänä lähetintä sitä parempi, johan alkaa Metsäradio kuulumaan pään sisässä.Nyt virtaa suonissa Pfizerin mikrosiruja. Saamissani ohjeissa ei kerrota miten ne aktivoidaan, pitääkö menne 5G-maston alle ja kelpaako Nokia vai pitääkö olla Huawei? Toisen annoksen saan 12 viikon kuluttua.