F
Flonaldo
"Puolella sairastuneista oire on alkanut 4 kuukauden kuluessa rokotuksesta"Mites tuo sikaflunssa ja narkolepsia?
"Puolella sairastuneista oire on alkanut 4 kuukauden kuluessa rokotuksesta"Mites tuo sikaflunssa ja narkolepsia?
Mites ne pitkäaikaisvaikutukset? Mitä niistä tiedetään? Koska ensimmäiset testit rokotteisiin alkoi? Eli kauan rokote on ollut testiryhmäläisillä ja ketä testiryhmään kuului? Oliko siellä näitä riskiryhmäläisiä? Kaikki tieto on liki täydellistä? Varmasti.
Ja jätetään kaikki tyhmällä geenillä varustetut jatkamaan ihmiskuntaa. Taitaa olla rokote kriittisen idea mikäli näin on.Vähän on sellainen fiilis että tuo rokote tulee tappamaan rokotetut, mutta niin kai oli tarkoituskin. Eihän tuota Wuhanin flunssaa olisi muuten laboratoriosta päästetty irti.
Ja jätetään kaikki tyhmällä geenillä varustetut jatkamaan ihmiskuntaa. Taitaa olla rokote kriittisen idea mikäli näin on.
Ok. Sori. Huono läppä tähän väliin.
Ruotsin kuolleisuus ei eroa normaalivuodesta juurikaan vaikka siellä on kuollut Koronaan paljon ihmisiä ja siellä tuo ikäihmisten kuolleisuus on nähtävissä ihan samalla tavalla.
Venäjällä kuollutta ihmistä ei testata, ja jos syytä ei ole elossa-aikana todettu niin kuolinsyy on tuntematon.Venäjällä luku (ylimääräiset kuolemat tänä vuonna) on 120 000, jota on mielenkiintoista verrata hallinnon ilmoittamiin virallisiin koronakuolemiin. Joita on vain vähän päälle 40 000. Mahdollisesti siellä on lievää koronatilastojen kaunistelua tapahtunut, mutta korostan että tämä on vain epäilys.
Paitsi että kun tarpeeksi monta hörhöä ajattelee näin, niin se alkaa olla muidenkin ongelma. ”Ei mun tartte ottaa piikkiä, riittää että tarpeeksi moni muu tekee sen mun puolestani.”Näihin kaikkiin on vastattu jo lukuisia kertoja. Se että sinulle ei tieto kelpaa, ei ole kenekään muun kuin sinun ongelmasi.
Paitsi että kun tarpeeksi monta hörhöä ajattelee näin, niin se alkaa olla muidenkin ongelma. ”Ei mun tartte ottaa piikkiä, riittää että tarpeeksi moni muu tekee sen mun puolestani.”
Paitsi että kun tarpeeksi monta hörhöä ajattelee näin, niin se alkaa olla muidenkin ongelma. ”Ei mun tartte ottaa piikkiä, riittää että tarpeeksi moni muu tekee sen mun puolestani.”
Kyllä minä ymmrrän että tämä on huumoria eikä palstahistorian tyhmimpiä viestejä, mutta hyvähän se olisi selvemmin tuoda esiin,Bill Gates pohdiskeli aikanaan miten väestönliikakasvua voitaisiin rajoittaa ja mikä olisi se keino jolla tämä jokin saataisiin ihmisten kehoihin niin että he itse haluaisivat sen sinne.
Hetkinen mietintää. Maailman laajuinen pandemia ja siihen sopiva rokote. Touche.
Nyt ollaan toteutusvaiheessa.
Boldaamaani:Ja tarpeeksi kovaan ääneen ja aktiivisesti meuhkataan rokotetta vastaan, perusteina perstuntuma, uskomukset ja uskomus omaan "kuolemattomuuteen", moni muu saattaa myös jättäytyä rokotteiden ulkopuolelle. Tämän takia mua ihan rehellisesti sanoen vituttaa lukea tätä ketjua, kun karmealla energialla yksittäiset kirjoittajat pyrkivät saamaan rokotettavien osuuden mahdollisimman alas. Jos yksittäinen henkilö ei ota, se on omaa tyhmyyttä tai tällä on perusteltu terveydellinen syy olla ottamatta. Mutta kun yksittäinen henkilö ajaa muita olemaan ottamatta, se on jo suoraan sanoen idiotismia. Mitä harvempi rokotteen ottaa syystä tai toisesta, sitä suurempaa hintaa maksetaan niin rajoitusten, tartuntojen, kuolemien kuin niiden taloudellisten vaikutustenkin muodossa.
Ainoat keksimäni syyt julkisesti ajaa rokotevastaista agendaa ovat foliohattuilu, tyhmyys tai nauttiminen koronan tuomista haittavaikutuksista yhteiskuntaan. Ja mitään noista en pidä hyvänä syynä.
Salli mun nauraa. Nyt oikeasti jos olet 0-70 vuotias perusterve normaalivartaloinen ja olet edes suht hyvässä kunnossa ei sinulla ole mitään hätää koronan tarttuessa. Kaikki muu on pelottelua.
Poikkeuksellisen hyvää tahatonta huumoria.Olen myös ottanut rokotekortin rokotteet viimeksi armeijassa ja sen lisäksi aivokuume?-rokotteen vai Mikä olikaan. En siis mielestäni ole rokotevastainen vaan tietoinen mitä rokotteita kehooni työnnän ja miksi.
Osaako joku kertoa tuosta sikainfluenssan rokotteesta, kun itse olin vielä tuolloin sen verran nuori, ettei siitä ole hyvää tietoa enkä googlettamallakaan nopeasti löytänyt? Kuulin parturissa (jep), että sikainfluenssarokotteessa ei ollut tällaista kolmevaiheista testausta kuin nykyään. Onko tämä totta? Kuulostaa kyllä oudolta.
Lisäksi eikö narkolepsiaa todettu todella pienellä määrällä ja rokotteita jaettiin valtava määrä? Eli onko suhdeluvut sellaiset, että teoriassa noita ei havaittaisi tällaisessa testausprosessissa, jossa on vaikka 40 000 osallistujaa?
Narkolepsia tuli rokotteessa käytetystä tehosteaineesta ja näitä tapauksia on Suomessakin yli 200 ja kaikki nuoria joiden elämä meni siihen. Se on merkittävästi kovempi hinta kun yli 80-v kuolleet.
Kyllä Pandemrix kävi samanlaisen testausprosessin läpi. Sen sijaan sitä ei ollut testattu alle 18-vuotiailla, ja tästä huolimatta joissakin maissa päädyttiin antamaan suurissa määrin lapsille - vaikka sikainfluenssakaan ei ollut lapsille erityisen vaarallinen (tai varsinkaan niin vaarallinen kuin pääasialliset taudit, joita vastaan lapsia rokotetaan).Osaako joku kertoa tuosta sikainfluenssan rokotteesta, kun itse olin vielä tuolloin sen verran nuori, ettei siitä ole hyvää tietoa enkä googlettamallakaan nopeasti löytänyt? Kuulin parturissa (jep), että sikainfluenssarokotteessa ei ollut tällaista kolmevaiheista testausta kuin nykyään. Onko tämä totta? Kuulostaa kyllä oudolta.
Lisäksi eikö narkolepsiaa todettu todella pienellä määrällä ja rokotteita jaettiin valtava määrä? Eli onko suhdeluvut sellaiset, että teoriassa noita ei havaittaisi tällaisessa testausprosessissa, jossa on vaikka 40 000 osallistujaa?
Niinpä. Eli ehkä parempi olla hakematta rokotetta, että kaikille näille ylipainoisille sitä riittää, koska heitä on niin paljon. Joten taitaa olla jopa fiksua olla ottamatta rokotetta, jos siltä tuntuu.Muistan lukeneeni, että yli 30-vuotiaista suomalaisista vain neljännes on normaalipainoisia (eli tässä kontekstissa normaalivartaloisia). Kolme neljäsosaa taas ei ole. Eli tuota ”ei mitään hätää” -porukkaa on kuitenkin selvä vähemmistö ainakin noilla sinun kriteereillä.
Ai löysit sen linkin jota olen tännekin linkannut useaan kertaa kun on puhuttu siitä kumpi on vaarallisempi aktiiviväestölle korona vai sikainfluenssa, nyt näet itsekin sikainfluenssa.Sikainfluenssa-pandemia 2009–2010 ja rokotuksia seurannut narkolepsia
Keskeistä Sikainfluenssa-pandemia tuli yhtenä aaltona talvikautena 2009 – 2010. Sikainfluenssan aiheuttaja oli H1N1-influenssavirus, joka oli kaukaista sukua vuosisata aikaisemmin Espanjantaudin aiheuttaneelle virukselle.www.terveyskirjasto.fi
Nyt vertaat pikkuisen eri tauteja. 90% sikainfluenssan takia sairaalaan joutuneista oli alle 65 vuotiaita ja sairaalaan päätyneiden keski-ikä oli 32 vuotta. Kuolleiden keski-ikä oli 56 vuotta. Kansasta rokotettiin 70% ja 10% väestöstä sairasti tämän. Sitten tietysti ajattelet narkolepsian olevan sellainen tauti, joka tuhoaa ihmisen elämän täysin, eikä ole mitään mahdollisuutta olla normaali ihminen yhteiskunnassa.
Lisävinkkinä tulevaisuutta varten. Älä puhu autismista tai elohopeasta rokotteisiin liittyen vaikka kuinka haluat.
Niinpä. Eli ehkä parempi olla hakematta rokotetta, että kaikille näille ylipainoisille sitä riittää, koska heitä on niin paljon. Joten taitaa olla jopa fiksua olla ottamatta rokotetta, jos siltä tuntuu.
Juurikin näin on täysin eri asia ottaa rokote, jonka tehosta ja seurauksista on näyttöä useiden vuosien ajalta kun olla koekaniini täysin uudelle lääkkeelle.Boldaamaani:
Ovatko he enää yksittäisiä? Mielestäni ei voida puhua yksittäisistä tapauksista. Varsinkaan maailman mittakaavassa. Toki voi olla, että jatkoajassa suurin osa voi olla koronarokotemyönteisiä, mutta harva täällä on täysin rokotevastainen tai ainakin näin olen ymmärtänyt. Itse olen esimerkiksi mielelläni ottanut havrix-rokotteet koska ne ovat hyvin tutkittuja jo useamman vuoden ajalta ja antavat loppuelämän suoja paria hepatiittivirusta vastaan. Olen myös ottanut rokotekortin rokotteet viimeksi armeijassa ja sen lisäksi aivokuume?-rokotteen vai Mikä olikaan. En siis mielestäni ole rokotevastainen vaan tietoinen mitä rokotteita kehooni työnnän ja miksi.
En todellakaan ole rokote vastainen mutta en halua olla koekaniini rokotteelle, joka on tuolla menetelmällä valmistettu noin nopeasti.
Tämä tuntuu olevan kovin vaikeaa ymmärtää näille korona panikoijille.