Remy Martin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Tein hyvän työn. Appivanhemmat eivät halunneet asentaa koronavilkkua jottei heitä vakoiltaisi. Tosin kyseiset henkilöt käyttävät surutta kaikkia muita sovelluksia mm. Lidlin, S-ryhmä, Facebook, Google ja lähes kaikki muut vastaavat. Näissä muissa ei vakoilu ilmeisesti kuitenkaan haittaa. Kävin läpi heidän kanssaan koronavilkun toimintaperiaatteen ja sain heidät suostuteltua käyttämään sitä. Itseasiassa taisivat jopa ymmärtää kuinka perusteetonta heidän vakoilupelkonsa oli.
Mutta sitten on ongelma. Vaimon puhelimeen koronavilkku ei asennu. Ei myöskään asennu mitkään muutkaan sovellukset, eikä nykyisetkään päivity. Google Playssä jää vaan ”odotellaan latausta” päälle ja hyrrä pyörii. Olen tarkistanut että asetuksissa lataus on sallittu sekä mobiilidatalla että wifillä. Ja olen kokeillut myös ladata kummallakin. Puhelimen Android ilmoitti että itse järjestelmä on ajan tasalla, edellinen päivitys on asennettu 20. heinäkuuta 2020. Puhelin on Samsung A70. Olen myös kokeillut käynnistää puhelinta uudelleen.
Olisiko palstalaisilla mitään vinkkejä mikä puhelimessa voi olla vikana kun Google Play ei lataa?
EDIT: Nyt toimii. Piti vielä muuttaa asetuksia googlen tili-asetuksista.
Mutta sitten on ongelma. Vaimon puhelimeen koronavilkku ei asennu. Ei myöskään asennu mitkään muutkaan sovellukset, eikä nykyisetkään päivity. Google Playssä jää vaan ”odotellaan latausta” päälle ja hyrrä pyörii. Olen tarkistanut että asetuksissa lataus on sallittu sekä mobiilidatalla että wifillä. Ja olen kokeillut myös ladata kummallakin. Puhelimen Android ilmoitti että itse järjestelmä on ajan tasalla, edellinen päivitys on asennettu 20. heinäkuuta 2020. Puhelin on Samsung A70. Olen myös kokeillut käynnistää puhelinta uudelleen.
Olisiko palstalaisilla mitään vinkkejä mikä puhelimessa voi olla vikana kun Google Play ei lataa?
EDIT: Nyt toimii. Piti vielä muuttaa asetuksia googlen tili-asetuksista.
Viimeksi muokattu: