Lätkä-Bongari Iso-E
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KK
Ammuit metsään joka kohdassa. Olen vain ollut hyvinkin realistinen koronan suhteen. Kyseessähän siis on lähinnä vanhuksia, perussairata ja ylipainoisia sekä diapeetikkoja yms kiusaaja tauti.Yllättävän paljon siihen nähden osallistut kuitenkin näihin koronakeskusteluihin. Agendasi tuntuu jotenkin olevan rokotteiden vastustaminen, koronatoimenpiteiden vastustaminen sekä joskus olen havainnut sellaistakin, että riskiryhmäläisten kohtalo ei sinua oikein edes kiinnosta, kun itse et sellainen ole. Ainakin joskus ihan pokkana spekuloit sitä, että koronan tarkoitus taitaa olla heikomman aineksen hävittäminen.
Juuri eilen kuulin kahdelta ylipainoiselta diapeetikolta, kuinka ns psykoosissa he olivat keväällä. Nyt kun tietoa on tullut enemmän niin ymmärrys tätä kuolemaa kohtaa on lisääntynyt ja pelot ovat muuttuneet nauruksi.
Olen rokotetta vastaan ainakin tällä hetkellä, koska emme tiedä rokotteen turvallisuudesta vielä mitään. Eikö tämä ole tullut jo selväksi? Luin juuri, että joku HUS:n tai THL erikoistyyppi sanoi, ettei rokotetta tulisi vielä vuoteen. Ainakaan kunnolla testattua sellaista, joten kyllä, olen edelleen korona-rokore kriittinen. Olenhan minäkin poliot sun muut ottant.
Ja kyllä, jo koronan alussa sanoin, ja nytkin miettiessä, että olisi ehkä ollut parempi antaa koronan vain pyyhkäistä maailman läpi, mutta silloin todellakin olisi sairaalat ylikuormittuneet. En muista, mutta muistaakseni silloin keväällä, kun rajoituksia laitettiin päälle oli pelkona, että juurikin sairaalat ylikuormittuvat.