Kiitos.Voi ei. :(
Otan osaa karvakamuni kanssa.
On ollut kyllä raskas päivä tänään.
Välitäpä karvakamullesi rapsutukset.
Kiitos.Voi ei. :(
Otan osaa karvakamuni kanssa.
Onkos muilla vastaavanlaisia negatiivisia konemuksia uroskoiran leikkaamisesta, eli siis pallien poistosta?
Minä vähän luulen, että koira ei välttämättä osaa yhdistää, että saa pataansa ulvomisen takia, vaan luultavasti koiran kurittamisesta on enemmän haittaa kuin hyötyä. Mutta luulo ei tietenkään ole tiedon väärti, joten täältä takavasemmalta tähän.Ja kaiken vittumaisimpana juttuna; lähden aikaisemmin töihin kun vaimoni, ja lähteissäni on aina ollut tapana käydä heittämässä suukko rouvalle sänkyyn, jolloin koira saa hepulin ja alkaa haukkua ja ulvoa. Ikinään en ole kumpaakaan satuttanut. tosin pari kertaa kun koira on tuon tehnyt niin olen antanut ympäri korvia, jolloin se alistuu ja vinkuu.
En ihan mitään kissan kokoista koiraa halua. Lähinnä olen katsonut shetlanninlammaskoiraa.
Joo siitä lueskelinkin. Itse asun rivitaloasunnossa, joten olisi se varmasti ihan mukavaa, jos koira ei nyt äänekkäin tapaus olisi. Mutta onhan noita rotuja olemassa, täytynee vähän tsiikailla tarjontaa.Shelteistä sen verran, että kaikki jotka olen tavannut ovat olleet aika arkoja ja haukkuherkkiä. Olen aina tykännyt niin collieista kuin shelteistä ja aina halunnut jomman kumman, mutta nyt, kun olen useita molempien rotujen edustajia tavannut niin en ole enää niin varma haluanko kummankaan kyseisen rodun edustajaa itselleni. Tämä näin henkilökohtaisena kokemuksena, ihania rotuja molemmat ovat joka tapauksessa.
Kiitos vinkistä. Eurasier kuulostaa ihan hyvälta vaihtoehdolta.MikGo jos ei haukkuva koira kiinnosta ja koiran koko ei ole ongelma, suosittelen lämpimästi Eurasieria. Hieman harvinaisempi rotu, mutta nyt reilun parivuotisen Eukun omistajana voin sanoa, että ihan huippu koira. Ei hakua oikeastaan ollenkaan ja suhteellisen helppo koulutettava. Koulutettavuus oli iso kriteeri ainakin itselleni, sillä kyseessä oli ensimmäinen oma koira. Eurasier ei ehkä agility harrastuksiin sovellu, mutta jos tarkoituksena on harrastella perustottelevaisuutta, tokoa tai ottaa koira ihan vain seurakoiraksi Eurasier on hyvä vaihtoehto. Positiivista on myös se, että pärjää vähemmälläkin aktivoinnilla. 15-20 minuutin aamulenkki ja pidempi iltalenkkiä riittävät mainiosti, toki lähtee mieluusti lenkille useamminkin ja jaksaa leikkiä ja peuhatakin.
Pakko todeta muutenkin se, että kyllä tuo koiran hankinta muutama vuosi sitten on fiksuin idea jonka olen ikinä saanut.
Mihin rikokseen taistelukoiran omistaja sitten on syyllistynyt?Toi tapaus on ikävä, mutta kyllä mun mielestä koiran omistaja on kaikissa tilanteissa vastuussa koirastaan ihan lainkin mukaan.
Taistelukoira? Mikä rotu se sellainen on? Oliko se koira päässyt vapaasti hyökkäämään? Yleensä jos vastassa on isompi koira, niin kyllä omistajat yleensä käyvät keskustelun kannattaako lähelle päästää.Mihin rikokseen taistelukoiran omistaja sitten on syyllistynyt?
Mikäli hesarin tapahtumakuvaus on eksakti, niin ei mihinkään. Ja eihän näin voi perkele olla. Muistaakseni Ruotsin lainsäädännössä vastaavaa epäkohtaa ei ole.
Varmaankin joku näistä.Taistelukoira? Mikä rotu se sellainen on?
Varmaankin joku näistä.
Luettelo taistelukoiraroduista – Wikipedia
Varmaankin joku näistä.
Luettelo taistelukoiraroduista – Wikipedia