Me olimme sijoittaneet mieheni kanssa aivan liikaa rahaa erääseen bisnekseemme ja huomasimme sen aivan liian myöhään. Sen jälkeen huomasin ohjelman kanavalla, jota olin aika-ajoin katsellut. Siellä kerättiin senttejä jeesuksen puheiden ja hyvän tahdon levittämiseen. aloitimme lahjoitukset vaikka olimme jo valmiiksi kovissa veloissa ja kuin ihmeen kaupalla koko elämämme muuttui. Lahjoitustemme myötä hyviä asiota alkoi tapahtua ja taloudelliset ongelmamme alkoivat korjaantua itsestään. Joten lahjoittaminen jumalan tarkoitukseen kannattaa.
Tämä oli vapaa käännös ja tiivistelmä ilman kaikkea dramatiikkaa, mitä television välityksellä voidaan ihmisille välittää, mutta asia-sisällöltään täysin sama message. Tämä kanavalta TV7. "Dokumentti" oli jenkkilästä, mutta joka tapauksessa näytettiin suomen televisiossa.
Miksi kusettaa? Niin no, hömöiltä rahat? En tiedä onko oikea ketju, mutta sainpahan purkautua asiasta, joka järkytti minua.
Tämä oli vapaa käännös ja tiivistelmä ilman kaikkea dramatiikkaa, mitä television välityksellä voidaan ihmisille välittää, mutta asia-sisällöltään täysin sama message. Tämä kanavalta TV7. "Dokumentti" oli jenkkilästä, mutta joka tapauksessa näytettiin suomen televisiossa.
Miksi kusettaa? Niin no, hömöiltä rahat? En tiedä onko oikea ketju, mutta sainpahan purkautua asiasta, joka järkytti minua.